Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

+28
_Lacey_
Rose
Minx
Lenthe
Muus
Paper Crown
Snoopy
Discordia
TukTuk
Puggle
Eris
Siem
Marin
Arwyn
Lavendel
Atelier Madame
VeryCherry
Poubelle
Ibbeltje
loura
luenca
Snoes
Melis_je
Blond
Aziraphale
Bay
Roxi3
Gympie
32 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 23:47

Ik zit nu enorm in twijfel wat te doen.

Mijn haar kan ik niet opsteken, want ik heb nu kort haar. Zoveel heb ik er dus af laten knippen, om naar middenblond te kunnen gaan. Haarband gaat niet lukken, want die bezit ik niet. Enige optie is dan een kleurspoeling. Maar die zijn niet kleurvast en als ik dan ga zweten o.i.d., dan drupt de kleur van mijn hoofd af. Of heel veel krullen maken en hopen dat het niet opvalt en morgen een afspraak maken bij de kapper o.i.d.?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Lavendel do 24 mei 2012 - 23:53

Ik zou je zo geld willen doneren om naar een echte kapper te gaan. Ik bied 5 euro, wie nog meer? Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 2474380249
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 23:54

Van jullie word ik nog eens rijk, met jullie willen doneren. Maar dat doen we wederom niet. Vind het heel lief. Maar heb mezelf in de nesten gewerkt, dus moet mezelf ook weer uit de nesten helpen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:05

Ik heb voor morgenvroeg trouwens een afspraak gemaakt bij een echte kapster. Ik heb het verhaal uitgelegd en ze wist me te vertellen dat, dat toch echt geen gezicht moest zijn. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 3079029344 Ik heb haar gevraagd of ik voor nu nog een kleurspoeling kon gebruiken en ze gaf aan dat als ik dat zou doen, ik morgen sowieso niet onkleurd zou kunnen worden. Door de metalen van de supermarktverf? Dus ik maak nu maar heel veel kleuren krullen op mijn hoofd. En ik verontschuldig me wel tijdens het sollicitatiegesprek dat het gisteren is mislukt. Meer kan ik niet doen toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:07

Maura schreef:Ik heb voor morgenvroeg trouwens een afspraak gemaakt bij een echte kapster. Ik heb het verhaal uitgelegd en ze wist me te vertellen dat, dat toch echt geen gezicht moest zijn. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 3079029344 Ik heb haar gevraagd of ik voor nu nog een kleurspoeling kon gebruiken en ze gaf aan dat als ik dat zou doen, ik morgen sowieso niet onkleurd zou kunnen worden. Door de metalen van de supermarktverf? Dus ik maak nu maar heel veel kleuren krullen op mijn hoofd. En ik verontschuldig me wel tijdens het sollicitatiegesprek dat het gisteren is mislukt. Meer kan ik niet doen toch?

Nee, meer kun je niet doen. Wat fijn dat je morgen wel terecht kunt bij de kapper en dat ze je dan weer helemaal mooi gaan maken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Minx vr 25 mei 2012 - 0:09

Is het voor een representatieve functie?? Anders zou ik doen of je gek bent. Komt namelijk wel weer een stuk onzekerder over. Wel slecht dat ze dan toch begint als ze zegt dat ze het niet kan ontkleuren.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:17

Fairytale schreef:Is het voor een representatieve functie?? Anders zou ik doen of je gek bent. Komt namelijk wel weer een stuk onzekerder over. Wel slecht dat ze dan toch begint als ze zegt dat ze het niet kan ontkleuren.

In eerste instantie is het een 'achter de schermen' functie. Maar aangezien er in de toekomst ook baliewerk bijkomt, zal ik toch ietwat representief moet zijn. En dat ben ik nu niet haha. :P

Ik ben nog steeds boos. Ze begon met highlights. Ik heb toen aangegeven dat ik zwart en blond gewoon niet mooi bij elkaar vind passen. Hoe komt ze er dan op om mijn uitgroei blond te verven? En toen ik er wat van zei, zei ze:"Ja, als het niet naar het zin is van de klant, dan heeft de kapper het gedaan". Duh, ze had het ook gedaan. Heb mijn wensen duidelijk gemaakt, maar zij heeft zich daar niets van aan getrokken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Siem vr 25 mei 2012 - 0:30

Fijn dat je morgen naar de kapper kunt, ik zou haar toch nog eens terugbellen en duidelijk vermelden dat dit toch echt niet de afspraak was. En ik zou ook duidelijk maken aan je stiefmoeder wat er is gebeurd en wat jullie hadden afgesproken, voor het geval ze je zwart gaat maken bij je stiefmoeder en jou de schuld in de schoenen gaat schuiven.

Voor je sollicitatiegesprek zou ik het zoveel mogelijk proberen te verdoezelen en je ook niet direct verontschuldigen dat staat inderdaad wat onzeker.
Alvast veel succes morgen bij de kapper!!

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Snoopy vr 25 mei 2012 - 0:38

Ik weet niet hoe handig je bent, maar je zou je haar een stukje kunnen invlechten, van die kleine vlechtjes, dan valt het minder op.

Oh en ik bedenk nu, vroeger had ik van die haarmascara, misschien bestaat dat nu nog? Als je dat er overheen doet (spoel je er direct weer uit), kan het vast nog wel ontkleurt worden morgen. Als je je haar dan netjes met klipjes naar achteren vast zet, dan heb je geen last van slierten die in je gezicht afgeven door zweten.

Of je schuift je grote zonnebril over je haren, tijdens het gesprek, dan valt het ook minder op.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Arwyn vr 25 mei 2012 - 0:39

Fijn dat je morgen bij een echte kapper terecht kunt!
Kan er nog steeds niet bij hoor, dat die vrouw je zo heeft laten gaan.. Mijn kapper zou doorgaan tot het wel goed en anders zeggen dat ik de dag erna gelijk terug moet komen.

Veel krullen in je haar, zet eventueel wat plukjes vast oid om het een beetje te bedekken en dan komt het vast goed met je gesprek Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 281626781
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Arwyn vr 25 mei 2012 - 0:40

Snoopy schreef:Ik weet niet hoe handig je bent, maar je zou je haar een stukje kunnen invlechten, van die kleine vlechtjes, dan valt het minder op.

Oh en ik bedenk nu, vroeger had ik van die haarmascara, misschien bestaat dat nu nog? Als je dat er overheen doet (spoel je er direct weer uit), kan het vast nog wel ontkleurt worden morgen. Als je je haar dan netjes met klipjes naar achteren vast zet, dan heb je geen last van slierten die in je gezicht afgeven door zweten.

Of je schuift je grote zonnebril over je haren, tijdens het gesprek, dan valt het ook minder op.

Dat zou ik sowieso niet doen, vind ik echt niet kunnen tijdens een sollicitatie..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:46

Snoopy, dat heb ik vroeger ook gehad. Paars. Toen kreeg ik gijhonger in de discotheek en toen zat mijn gezicht eronder. Het druppelde zo naar beneden. Je voelt je nog niet lekker en in plaats van groen zien, zag ik paars haha.

Heb het trouwens niet meer in de winkel gezien. Maar weet wat je bedoeld.

Ik ga me nog even tien minuten snel inlezen. Vervolgens nog drie kwartier nadenken over de simpele vragen, bv, waarom ik bij hun wil werken (en ik kom al sinds gistermiddag niet op het juiste antwoord Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 394967 ) en wat mijn minpunten zijn (want die heb ik natuurlijk niet :P) en hoe ik de sterkte pluspunten uit alle pluspunten kan halen die ik van nature bezit. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 281626781 Ik voel me arrogant genoeg, toch jammer van het haar. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Rose vr 25 mei 2012 - 0:47

Met zwarte crepe papier kun je je haar toch ook kleuren?!
Tenminste ik meen mij te herinderen dat mijn moeder dat een keer met mijn haar gedaan heeft voor een (school)verkleed feestje.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Lavendel vr 25 mei 2012 - 0:48

Fairytale schreef:Is het voor een representatieve functie?? Anders zou ik doen of je gek bent. Komt namelijk wel weer een stuk onzekerder over. Wel slecht dat ze dan toch begint als ze zegt dat ze het niet kan ontkleuren.



Ik zou het wel aangeven, en ik vind dat juist zekerder overkomen. Gewoon luchtig vertellen dat het gister mis is gegaan. Als je er niets van zegt krijgen ze toch een ander beeld van je, en dat is met het oog op een representatieve functie niet handig.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  loura vr 25 mei 2012 - 5:17

Zo heej ik kan me voorstellen dat je je heel ongelukkig voelt.. Het is zo balen als je haar niet zit en in jou geval gewoon verkeerd gekleurd is! :/

Ik zou het zelf denk ik niet aangedurfd hebben om thuis te ontkleuren en dan weer te verven, tenzij het kort haar is.
Ik zou toch mijn geld terug vragen en dat gebruiken voor je andere afspraak. Ik hoop dat het morgen goed komt voor je.

Hoe ging het gesprek?
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 5:50

Morgen naar de echte kapper. Deze gaf gelijk aan dat ze ging kijken wat ze kon doen, maar dat als ze het niet durfden te ontkleuren, dat we dan even naar een oplossing moesten kijken om het weer netjes te krijgen. Meer vraag ik niet. En heb ik gisteren ook niet gevraagd. Als het maar netjes was.

Mijn update staat bij mijn topic in Werk en Studie. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 561177


Laatst aangepast door Maura op vr 25 mei 2012 - 23:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Blond vr 25 mei 2012 - 6:01

Nou, nu maar hopen dat deze wel weet wat ze doet. Tooi, tooi, tooi dan maar smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 23:38

Ik ben weer terug van de kapper. Very Happy

Ze heeft mijn haar eerst ontkleurd. Dit bleek zo goed te pakken, dat 'het spul' er binnen no time weer uit mocht. Vervolgens was mijn haar oranje. Vond ik voor het EK ook wel een mooie kleur. Very Happy Vanaf het begin was het al duidelijk dat middenblond nog te licht was en dus heeft ze er een naamloze kleur ingegooid. Iets van dit, iets van dat en een askleur, om het niet grauw te laten lijken. Bij de kassa heb ik haar nog gevraagd welke kleur ik nu heb en het is de lichte tint van middenbruin, maar echt een naam kon ze er niet aangeven. Ze raadde me nog aan om nooit meer zwart te gebruiken, omdat dit al een stuk vriendelijker stond en om de volgende keer highlights te nemen.

Hoe dan ook, het is gelukt. Zal vanavond een foto maken. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  _Lacey_ vr 25 mei 2012 - 23:46

Wat fijn! Ben benieuwd naar het resultaat.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:31

Fijn, ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Leine za 26 mei 2012 - 0:35

Klinkt goed! Ben benieuwd naar de foto!
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Blond za 26 mei 2012 - 1:50

Goed om te horen! Ik ben erg benieuwd!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 1:59

Whoee Very Happy Ben benieuwd! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Arwyn za 26 mei 2012 - 4:08

Ben benieuwd naar de foto! Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 6:22

Ik ben echt snotverkouden, dus ik ben aardig bleek vandaag. En ik zie er sowieso niet echt uit, dus dat scheelt weer. En de foto's zijn niet geweldig gelukt. Dus ik doe even één van bovenaf en één van vooraangezicht.


*Foto's weggehaald*


Laatst aangepast door Maura op zo 27 mei 2012 - 4:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 5 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum