Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haar laten groeien / kapper

+4
Tyrael
Beachgirl
Zwerver
Lies
8 plaatsers

Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Haar laten groeien / kapper

Bericht  Lies zo 27 feb 2011 - 12:03

heej,

Ik ben bezig met mn haar te laten groeien ( oow wat duurt het lang... )
Heb een kort kapsel gehad, en het is nu weer tot op mn schouders.
Ik ben vlak voor de kerst voor het laatst naar de kapper geweest.
Zou het liefst binnenkort weer even langs de kapper gaan, vindt het altijd heerlijk als ik weer geweest ben, het zit dan net weer wat beter!
Maar is het niet nog te vroeg, omdat ik het wil laten groeien?
Vindt het dan toch weer zonde omdat er toch weer een stukje af gaat ( puntjes ).
Hoe vaak gaan jullie naar de kapper?
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Zwerver zo 27 feb 2011 - 12:48

Puntjes eraaf halen is altijd goed. Ik ga om de 2 of 3 maand naar de kapper. Maar meer om mijn haar een beetje te verdunnen omdat ik echt dik haar heb.

Mijn kapaster luisterd altijd precies naar me. Als ik t wil laten groeien knipt ze alleen het dode en dan leukt ze de voorkant helemaal op zodat het niet zo snel verveelt. Daar heb ik altijd nogal moeite mee haha ben er altijd vrij snel zat van

Ik hou mijn haar deze zomer nog kort, erna ga ik het ook laten groeien... Rolling Eyes
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 23:49

Ik moet echt nodig naar de kapper.. De laatste keer dat ik geweest ben was in juni Embarassed

Me punten zijn echt dramatisch en volgens mij groeit het voor geen meter meer haha. Ik denk dat ik woensdag maar eens ga Very Happy

Ben het trouwens ook aan het laten groeien, heb het nu tot onder mijn bh band (+/- 4 cm) maar wil nog net wat langer (centimeter of 5).. maar heb het idee dat het bij mij nooit langer wordt dan dat het nu is.. toch maar de punten er weer vanaf en weer opnieuw beginnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Beachgirl zo 27 feb 2011 - 23:50

Ik laat mijn haar ook groeien maar ga alsnog elke 6 weken naar de kapper. Gewoon lekker bijpunten.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 23:53

Ik ben mijn pony aan het bij laten groeien en wil dan uiteindleijk een mooie bob, en heb nu met mezelf de afspraak gemaakt dat ik eens in de drie maanden naar de kapper ga. Ik ga nu wat vaker, voorheen ging ik gerust maar twee keer in het jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Tyrael ma 28 feb 2011 - 1:09

Toen ik mijn haar liet groeien (van kaaklengte tot nu halverwege mijn rug, net iets over het bh bandje) ben ik 1x in de 4/5 maanden naar de kapper gegaan om het bij te laten punten met de duidelijke melding dat ik mijn haar wilde laten groeien. Nu ga ik niet meer naar de kapper en hou het zelf bij smile (ben al 1,5 jaar niet meer bij de kapper geweest).
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:04

Ik ga tegenwoordig niet zoveel meer, veel in het buitenland en durf dan niet zo goed haha. 2x per jaar ga ik ongeveer en knip dan zelf af en toe een beetje bij. Om je haar te laten groeien werken vitamine b tabletten als een tierelier trouwens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Blond ma 28 feb 2011 - 3:26

Ik laat mijn haar nu ook groeien. Ben in november voor het laatst geweest, en toen heeft ze het echt heel kort geknipt (een bob). As zaterdag ga ik weer een model erin laten knippen en de punten eraf. Gewoon voor het nette gezicht.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:43

Ik ben ook bezig om mijn haar te laten groeien.

1x in de 2/3 maanden ga ik naar de kapper, ze knipt dan echt alleen de dode punten eraf.(en word ik weer wat blonder Wink)
Iedere keer als ik er kom zegt ze weer; jeetje je haar is weer een stuk gegroeid zeg!

Terwijl voorheen als ik het liet groeien ging ik 1x in het half jaar en groeide het nooit zo snel als nu.
Dus het helpt zeker wel om geregeld de dode punten eraf te knippen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Blond ma 28 feb 2011 - 3:54

Patriesje schreef:Ik ben ook bezig om mijn haar te laten groeien.

1x in de 2/3 maanden ga ik naar de kapper, ze knipt dan echt alleen de dode punten eraf.(en word ik weer wat blonder Wink)
Iedere keer als ik er kom zegt ze weer; jeetje je haar is weer een stuk gegroeid zeg!

Terwijl voorheen als ik het liet groeien ging ik 1x in het half jaar en groeide het nooit zo snel als nu.
Dus het helpt zeker wel om geregeld de dode punten eraf te knippen!

Onzin, je haar groeit niet sneller als je het laat bijpunten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Lies ma 28 feb 2011 - 5:26

_Chance schreef:
Patriesje schreef:Ik ben ook bezig om mijn haar te laten groeien.

1x in de 2/3 maanden ga ik naar de kapper, ze knipt dan echt alleen de dode punten eraf.(en word ik weer wat blonder Wink)
Iedere keer als ik er kom zegt ze weer; jeetje je haar is weer een stuk gegroeid zeg!

Terwijl voorheen als ik het liet groeien ging ik 1x in het half jaar en groeide het nooit zo snel als nu.
Dus het helpt zeker wel om geregeld de dode punten eraf te knippen!

Onzin, je haar groeit niet sneller als je het laat bijpunten.

Waarom niet?
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Flippin' Bitch ma 28 feb 2011 - 5:42

Ik zou gewoon goed in de gaten houden wanneer de onderkant van je haar droog wordt of gaat splijten. Bij mij is dat rond de 3-4 maanden na de laatste knipbeurt. Gewoon duidelijk aangeven bij de kapper dat je je haar laat groeien en dat ze alleen de puntjes knipt.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Jeanette ma 28 feb 2011 - 5:47

_Chance schreef:
Patriesje schreef:Ik ben ook bezig om mijn haar te laten groeien.

1x in de 2/3 maanden ga ik naar de kapper, ze knipt dan echt alleen de dode punten eraf.(en word ik weer wat blonder Wink)
Iedere keer als ik er kom zegt ze weer; jeetje je haar is weer een stuk gegroeid zeg!

Terwijl voorheen als ik het liet groeien ging ik 1x in het half jaar en groeide het nooit zo snel als nu.
Dus het helpt zeker wel om geregeld de dode punten eraf te knippen!

Onzin, je haar groeit niet sneller als je het laat bijpunten.

Het ziet er wel gezonder uit.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  SuperGrover ma 28 feb 2011 - 5:51

Lies schreef:
_Chance schreef:
Patriesje schreef:Ik ben ook bezig om mijn haar te laten groeien.

1x in de 2/3 maanden ga ik naar de kapper, ze knipt dan echt alleen de dode punten eraf.(en word ik weer wat blonder Wink)
Iedere keer als ik er kom zegt ze weer; jeetje je haar is weer een stuk gegroeid zeg!

Terwijl voorheen als ik het liet groeien ging ik 1x in het half jaar en groeide het nooit zo snel als nu.
Dus het helpt zeker wel om geregeld de dode punten eraf te knippen!

Onzin, je haar groeit niet sneller als je het laat bijpunten.

Waarom niet?

Je haar groeit van boven, niet van onder. 'Dode' punten is ook een verkeerde term, al je haar is dood, alleen je haarzakje ín je hoofd leeft. Maar de onderkant van de haren splijt door slijtage op een gegeven moment, doordat je er jarenlang op gelegen hebt, overal tegen aan geschuurd, etc. Dat eraf knippen ziet er gezonder uit, maar heeft niks te maken met hoe snel het groeit.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 6:13

Ik kleur het regelmatig waardoor de punten af en toe heel slecht zijn. Ik ga ongeveer 1x in de 4 maanden naar de kapper.
Ze knippen het vaak te kort dus laatste keer waren alleen puntjes (dat was dec, daarvoor was ik in aug geweest).
Voorlopig blijven het even de puntjes, ik wil volgend jaar graag wat lengte hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 6:45

Een vriend van me knipt zo nu en dan de gespleten puntjes eruit..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 9:41

Inderdaad Supergroover!

@Donnaa dat is wel ideaal, alleen de gespleten puntjes eruit laten knippen. Doen ook niet alle kappers geloof ik, of ze kijken je raar aan.

Als je je haar wilt laten groeien maar het elke 6 weken laat bijpunten heeft het vrij weinig zin!

Ik wil mijn haar ook lang, ga elke 3 á 4 maanden naar de kapper, om er 1.5 cm af te laten knippen. Maar Donnaa wat jouw kapper vriend doet, wil ik ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 9:45

Voorheen ging ik altijd eens in het halfjaar, maar afgelopen keer zaten er 4 maanden tussen.

Het meeste haar kan best wel een paar maanden zonder kapper.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 9:54

Ik ga bijna nooit naar de kapper. Laatste keer was in oktober.. Ik heb het altijd aardig kort, maar ik heb altijd het idee dat het dan sneller groeit. Is niet waar, want je haar groeit maar 0,5 tot 1 cm per maand.
Heb ooit eens iets stoms gehoord van iemand: Ga in de zon zitten, je haar groeit daar veel sneller door, Yeah Right.
Zat haar al met een scheef oog aan te kijken..
Maar ik moet binnenkort wel weer heen, alleen het moet nog een beetje groeien, dan kan ik wat anders met mijn haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 14:45

plumke schreef:Ik ga bijna nooit naar de kapper. Laatste keer was in oktober.. Ik heb het altijd aardig kort, maar ik heb altijd het idee dat het dan sneller groeit. Is niet waar, want je haar groeit maar 0,5 tot 1 cm per maand.
Heb ooit eens iets stoms gehoord van iemand: Ga in de zon zitten, je haar groeit daar veel sneller door, Yeah Right.
Zat haar al met een scheef oog aan te kijken..
Maar ik moet binnenkort wel weer heen, alleen het moet nog een beetje groeien, dan kan ik wat anders met mijn haar.

Is wel zo hoor, in de zon groeit je haar sneller..Ook door bepaald eten, ik eet nu echt elke dag rijst waar mn haar echt megasnel van gaat groeien

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 23:16

Jaa eindelijk ga ik dinsdag naar de kapper. Het is zo nodig. De laatste keer was in juni ofzo :P Het is onderin zo ontzettend droog. Toch hoop ik stiekem dat er niet teveel af moet. Aan de andere kant als ik naar me punten kijk zijn ze ongeveer 0.3 cm dood. Ik druk haar gewoon op het hart dat ze er niet teveel afhaalt en echt alleen het randje doden punten nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 11:50

Door zonlicht groeit je haar inderdaad sneller.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar laten groeien / kapper Empty Re: Haar laten groeien / kapper

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum