Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

+28
_Lacey_
Rose
Minx
Lenthe
Muus
Paper Crown
Snoopy
Discordia
TukTuk
Puggle
Eris
Siem
Marin
Arwyn
Lavendel
Atelier Madame
VeryCherry
Poubelle
Ibbeltje
loura
luenca
Snoes
Melis_je
Blond
Aziraphale
Bay
Roxi3
Gympie
32 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 5:57

loura schreef:Ja dat ligt heel erg aan de kapsalon, maar ik denk dat je gemiddeld rond de 80 euro zit ja..

Nog drie keer gratis boodschappen scoren dus. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Blond vr 18 mei 2012 - 5:58

Ik was bij Kinki Kappers 150 euro kwijt. Dat was met knippen erbij. (ik ben van donkerbruin naar lichtblond gegaan).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 6:05

Wow, 150 euro. :O Dat ga ik nu niet redden, helaas.

Ik wil gewoon graag naar middenblond, maar ben bang dat ze dat met één verfbeurt niet gaan redden. Even goed nadenken welke optie ik ga nemen.

*Zelf ontkleuren en op hoop van zegen zelf kleuren.
*Coupe soleil elke vier weken, ook zelf doen.
*Laten ontkleuren door de kapper en verven en knippen. En dat dan ook maar op hoop van goede zegen.

Wat ben ik ook een dwarskont. Als ik gewoon een jaar of wat geleden gelijk voor een leuke kleur had gekozen, i.p.v. rood, dan had ik dit nu niet gehad, haha. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  loura vr 18 mei 2012 - 8:25

Kinki is echt duur hoor... Niet te vergelijken met een huis tuin en keuken kapper haha. Ik zou gewoon ff een paar salons bellen en informeren van te voren. Dan kan je vergelijken en je keuze maken.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  luenca vr 18 mei 2012 - 9:06

Maura schreef:Wow, 150 euro. :O Dat ga ik nu niet redden, helaas.

Ik wil gewoon graag naar middenblond, maar ben bang dat ze dat met één verfbeurt niet gaan redden. Even goed nadenken welke optie ik ga nemen.

*Zelf ontkleuren en op hoop van zegen zelf kleuren.
*Coupe soleil elke vier weken, ook zelf doen.
*Laten ontkleuren door de kapper en verven en knippen. En dat dan ook maar op hoop van goede zegen.

Wat ben ik ook een dwarskont. Als ik gewoon een jaar of wat geleden gelijk voor een leuke kleur had gekozen, i.p.v. rood, dan had ik dit nu niet gehad, haha. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 1270000679

+ 1!! alleen ik heb mn haar al 5 jaar zwart dus heeft bij mij best lang geduurd voor ik het beu was :p
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Blond vr 18 mei 2012 - 9:50

Het was inderdaad wl een hele hoop geld. Maar, ik was ben nog steeds blij met het resultaat. Was echt in 1x lichtblond en niets niet oranje.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 0:51

shygirl87 schreef:
+ 1!! alleen ik heb mn haar al 5 jaar zwart dus heeft bij mij best lang geduurd voor ik het beu was :p

Ik heb het dus al vanaf mijn 20e zwart. En alle meiden, van het forum, wilden continu dat ik richting blond ging. Maar dwarskont als ik ben, zwart. :P

En toen mocht ik het een jaar geleden ontkleuren, omdat ze mijn haar eraf mochten knippen tot een bob. En toen deed ik het rood. Dwarskont. :P

Jouw haar is wel dik en gezond, maar hou er rekening mee dat ze er qua de lengte wat af moeten knippen. Omdat het gewoon te zwart is.

En chance, 150 euro is nu net wat ik niet heb. Als ik het heb en ik krijg er een mooi koppie (haar) door, dan is het net niets. Maar ik heb het helaas niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Blond za 19 mei 2012 - 5:02

Snap ik helemaal! Maar als je genoeg geld hebt voor de kapper, ga dan wel, want lichter gaat jou mooi staan! Veel zachter, vriendelijker. Zwart maakt zo hard.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  luenca za 19 mei 2012 - 10:55

Maura schreef:
shygirl87 schreef:
+ 1!! alleen ik heb mn haar al 5 jaar zwart dus heeft bij mij best lang geduurd voor ik het beu was :p

Ik heb het dus al vanaf mijn 20e zwart. En alle meiden, van het forum, wilden continu dat ik richting blond ging. Maar dwarskont als ik ben, zwart. :P

En toen mocht ik het een jaar geleden ontkleuren, omdat ze mijn haar eraf mochten knippen tot een bob. En toen deed ik het rood. Dwarskont. :P

Jouw haar is wel dik en gezond, maar hou er rekening mee dat ze er qua de lengte wat af moeten knippen. Omdat het gewoon te zwart is.

En chance, 150 euro is nu net wat ik niet heb. Als ik het heb en ik krijg er een mooi koppie (haar) door, dan is het net niets. Maar ik heb het helaas niet.

ben ook inderdaad van plan om er een stuk af te laten knippen, het zit me in de weg en veel te zwaar. het is idd dik want ik vraag iedere keer of ze het willen uitdunnen maar blijkbaar begrijpen ze dat niet. want daarna is het nog steeds te dik. maarja brainwash he... ga n andere kapper zoeken. en eerst sparen :P
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Ibbeltje za 19 mei 2012 - 21:21

Shy> dat ligt echt per kapper van de Brainwash. Hier in 2 dorpen zitten hele goede brainwashs. Dus niet allemaal zijn ze slecht.

Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  luenca za 19 mei 2012 - 23:27

Ibbeltje schreef:Shy> dat ligt echt per kapper van de Brainwash. Hier in 2 dorpen zitten hele goede brainwashs. Dus niet allemaal zijn ze slecht.


snap ik schat maar je moet maar net de goeie treffen die zijn zeldzamer Wink
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Poubelle za 19 mei 2012 - 23:38

shygirl87 schreef:
Ibbeltje schreef:Shy> dat ligt echt per kapper van de Brainwash. Hier in 2 dorpen zitten hele goede brainwashs. Dus niet allemaal zijn ze slecht.


snap ik schat maar je moet maar net de goeie treffen die zijn zeldzamer Wink

Inderdaad, die zijn zeldzaam! Wink
Mijn haar is 6 weken geleden van koper naar witblond gegaan, ik was €75,- kwijt bij mijn vaste kapsalon.
Ik heb er wel 6 uur over gedaan om blond te worden maar het is wel goed gedaan en dat vind ik het belangrijkste.
Ik zou het ook niet zelf gaan doen maar naar de kapper gaan!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 21:38

Ja maar ik vind van koper naar lichtblond (wit) ook wel wat heftiger dan van zwart naar bruin. Ik ben ook van zo goed als zwart naar wat lichter gegaan, dat heeft de kapper ook gedaan want hoe zij het gedaan heeft had ik haar niet nagedaan haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Ibbeltje zo 20 mei 2012 - 21:42

shygirl87 schreef:
Ibbeltje schreef:Shy> dat ligt echt per kapper van de Brainwash. Hier in 2 dorpen zitten hele goede brainwashs. Dus niet allemaal zijn ze slecht.


snap ik schat maar je moet maar net de goeie treffen die zijn zeldzamer Wink

Het kwam over alsof alle brainwash niet goed was.
Maar goed heb ik gewoon mazzel :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  VeryCherry zo 20 mei 2012 - 21:47

Ik ontkleur mijn haar inderdaad zelf. Maar ben waarschijnlijk wel een uitzondering. Nou moet ik wel zeggen dat ik niet in een keer mijn hele haar ontkleurd heb hoor. En van 80 tinten oranje wordt een mens niet zo blij, maar ik gooi er meteen een kleurtje in zodra het ontkleurd is smile
Mensen bij kapperswinkels wilden me niet eens peroxide verkopen omdat ze bang waren dat het zou mislukken, maar ik weet wat ik doe smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 10:53

Dat scheelt, VC. Ik heb dus absoluut geen idee wat ik aan het doen ben. Niet met zelf kleuren, dus ik ben bang dat het ook niets wordt met ontkleuren. Wink

Ik vertelde gisteren mijn vader over mijn plan om naar middenblond te gaan. Na het bezichtigingen van mijn huis, heb ik hem niet meer zo enthousiast gezien. Haha! smile

Mijn stiefmoeder gaat naar een kapper waar ze voor knippen en kleuren nooit meer dan 30 euro kwijt is. Dus mijn vader zei, anders ga je een keer met haar mee. Maar dat duurt nog weken, want ze is net geweest. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 1371890812 Maar nu blijkt hier in het dorp wel een salon te zitten, die maar 11,50 vraagt voor knippen en kleuren 27,50. Dus ik ga haar morgen even bellen om te kijken hoe en wat.

Mijn vader zie me dat ik er waarschijnlijk vriendelijker en toegankelijker uit zou zien met middenblond. En dat laat me niet meer los. Ook niet i.v.m. solliciteren e.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  loura ma 21 mei 2012 - 22:44

Op groupon staan nu een paar leuke acties bij kappers...
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Atelier Madame ma 21 mei 2012 - 22:46

Misschien stom idee maar kan VC niet voor een leuk prijsje je haar ontkleuren Maura? Als zij er zo goed in in is :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Lavendel ma 21 mei 2012 - 23:09

Maura schreef:Dat scheelt, VC. Ik heb dus absoluut geen idee wat ik aan het doen ben. Niet met zelf kleuren, dus ik ben bang dat het ook niets wordt met ontkleuren. Wink

Ik vertelde gisteren mijn vader over mijn plan om naar middenblond te gaan. Na het bezichtigingen van mijn huis, heb ik hem niet meer zo enthousiast gezien. Haha! Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 561177

Mijn stiefmoeder gaat naar een kapper waar ze voor knippen en kleuren nooit meer dan 30 euro kwijt is. Dus mijn vader zei, anders ga je een keer met haar mee. Maar dat duurt nog weken, want ze is net geweest. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 1371890812 Maar nu blijkt hier in het dorp wel een salon te zitten, die maar 11,50 vraagt voor knippen en kleuren 27,50. Dus ik ga haar morgen even bellen om te kijken hoe en wat.

Mijn vader zie me dat ik er waarschijnlijk vriendelijker en toegankelijker uit zou zien met middenblond. En dat laat me niet meer los. Ook niet i.v.m. solliciteren e.d.



Maar dan ga je toch zelf naar die kapper? Dat is wel erg goedkoop namelijk! Doen hoor, ik denk dat het je echt een veel vriendelijkere uitstraling geeft!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 3:49

Stiefmoeder heeft een afspraak voor donderdagavond gemaakt bij haar kapster. Ze gaat met me mee.

Vanmiddag had ik zelf een thuiskapster gebeld. Deze vond het geen enkel probleem om van zwart naar middenblond te gaan. Dit terwijl de kapperswinkel en mijn oude kapper beiden zeggen dat het heel moeilijk is. Dus had ik weinig vertrouwen in. Deze kapster gaf ook aan dat het weleens grauw zou kunnen uitpakken. En dat ze het eerst echt even wil zien. Dus daar heb ik al meer vertrouwen in. En als mijn haar weer naar een bob moet, dan hou ik haar niet tegen. Bloedheet met die bos haar op mijn hoofd. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Arwyn di 22 mei 2012 - 3:56

Donderdag dus!
Hoop dat het dan doorgaat, denk echt dat lichter je heel mooi zal staan smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 7:55

Ik vind het wel eng hoor. Ik kom nu aardig uit mijn comfort zone. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 3079029344 Ik hoop dat het gewoon mogelijk is. En wat zal ik dan de volgende dag schrikken van mijn haarkleur als ik wakker word en in de spiegel kijk. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Lavendel wo 23 mei 2012 - 20:22

Spannend Maura! Ik zou even een paar plaatjes meenemen, dat is makkelijk aangeven wat je wilt hebben!

Hoe laat ga je? Wel gelijk even foto's plaatsen he!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 20:58

Spannend! Ben benieuwd! Staat je vast mooi smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 21:38

MAURA IK BEN ZO TROTS OP JE!!!Very Happy

Ben benieuwd naar het resultaat, ik zal vanvond achter mijn pc geplakt zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 2 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum