Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)

+53
Sorella
Mamsie
Puggle
Lenthe
Flippin' Bitch
Mizz_S
Kowalski
Alex
Toet
Tullow
Coco
Pien
Lejow
Raindrop
Sanne
loura
SoGood
Bolleke
Poubelle
Jasmine
Julia
Caro
Blond
Bazinga
Kiwi86
Rose
Krullebol
Phileine
Atelier Madame
Ibbeltje
Error
Mermaid
Eris
Happinaz
_Cyn_
Arwyn
Benthe
TukTuk
Lavendel
Tania
Paper Crown
Rush
Ella
Poisongirl
Melis_je
Sundae
Pandora
VanillaRose
minoessepoes
Prosecco
vlinder-19
Fayebella
Marin
57 plaatsers

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 4 Empty Re: Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 2:06

Ik vind het jammer dat die stik niet doorloopt en dat hij iets te hoog zit, maar verder vind ik het een mooie jurk! Het lijkt me sowieso lastig om een mooie galajurk te vinden die ook nog betaalbaar is!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 4 Empty Re: Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)

Bericht  Lavendel ma 21 mei 2012 - 2:06

ooh wat vreselijk zonde dat de strik alleen aan de voorkant zit. Ziet er een beetje gek uit.. Is de strik er zo opgezet dat hij er nog af kan? Anders kun je hem er misschien ooit nog afhalen en een nieuwe strik erom doen.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 2:07

Ik ben er ook niet zo kapot van....denk dat een kortere jurk je beter gestaan had, maar goed, gala hoort lang natuurlijk. Ik vind die strik gewoon echt te massief...

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 2:08

Razz_ schreef:Ik vind het je niet mooi staan sorry. Die strik accentueert echt je buik zo en dat is jammer en ik vind je decollete to much.. Maargoed dat is mijn mening smile

Jammer.

M'n decolleté is zo ongeveer het enige wat ik mooi vind aan mezelf. Ik ben nou eenmaal een klein propje en heb geen modellenfiguur, maar heb veel vrouwelijke curves. Ik ga me daardoor niet laten beperken door alleen maar zandzakken te dragen. Dat ie niet denderend staat (zoals Benthe zegt) had ik ook niet verwacht, ik had niet verwacht dat ik ineens zo'n mooi lijntje zou hebben als het model. Dus tja.. heb het er maar mee te doen en gelukkig vind ik dat ie me absoluut niet dikker maakt dan dat ik ben, alleen van voren maakt ie misschien wat breed. Nou ja, so be it.

Ja, van die strik ga ik nog kijken, dat is wel heel jammer! Denk alleen niet dat ik dat er zelf af krijg, dus ik ga daar eigenlijk liever niet aan zitten prutsen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 2:11

Marin schreef:
Razz_ schreef:Ik vind het je niet mooi staan sorry. Die strik accentueert echt je buik zo en dat is jammer en ik vind je decollete to much.. Maargoed dat is mijn mening smile

Jammer.

M'n decolleté is zo ongeveer het enige wat ik mooi vind aan mezelf. Ik ben nou eenmaal een klein propje en heb geen modellenfiguur, maar heb veel vrouwelijke curves. Ik ga me daardoor niet laten beperken door alleen maar zandzakken te dragen. Dat ie niet denderend staat (zoals Benthe zegt) had ik ook niet verwacht, ik had niet verwacht dat ik ineens zo'n mooi lijntje zou hebben als het model. Dus tja.. heb het er maar mee te doen en gelukkig vind ik dat ie me absoluut niet dikker maakt dan dat ik ben, alleen van voren maakt ie misschien wat breed. Nou ja, so be it.

Ja, van die strik ga ik nog kijken, dat is wel heel jammer! Denk alleen niet dat ik dat er zelf af krijg, dus ik ga daar eigenlijk liever niet aan zitten prutsen.

Marin ik heb bijna hetzelfde figuur als jou hoor. Mijn buik is alleen veel dikker haha. Maar zandzakken is ook weet ietwat overdreven. Je hebt genoeg leuke kleding met een iets mindere diepe hals. En wat Leaf zegt over een kortere jurk. Dat is misschien ook wel leuk !

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 2:11

_Leaf_ schreef:Ik ben er ook niet zo kapot van....denk dat een kortere jurk je beter gestaan had, maar goed, gala hoort lang natuurlijk. Ik vind die strik gewoon echt te massief...

Ja kortere jurken staan mij sowieso beter, ook omdat ik maar 1.64 ben. Van die jaren 50 jurkjes staan me erg leuk. Maar dat mag niet op een gala, het moet lang.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje ma 21 mei 2012 - 2:11

Hmm ik vind hem je niet zo mooi staan. Idd jammer dat die strik maat half is en zo hoog lijkt mij.
Het doet niet veel voor je figuur terwijl je wel een goed figuur hebt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 2:12

Jouw bovenarmen zijn juist supermooi!

Ik ben het verder eens met de rest. De jurk is best mooi qua vorm, alleen die strik. Hij is te breed en dat hij niet naar achter doorloopt is echt zo jammer. Zou die strik eraf (laten) halen en er een 5x zo smal lint/strik zelf omheen (laten) maken.

Edit: dat van je buik vind ik trouwens niet, die ziet er mooi plat uit.

Laatst aangepast door Charlie op ma 21 mei 2012 - 2:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Benthe ma 21 mei 2012 - 2:12

Ik vind eigenlijk niet dat het aan je figuur ligt hoor en ik vind je decolleté ook helemaal niet storend, juist mooi (looks like mine Laughing ) het ligt meer aan de jurk. Maar daarom zei ik ook, het lijkt me sowieso erg lastig om een mooie galajurk te vinden, want die hele lange jurken vind ik eigenlijk nooit heel erg mooi. Ik denk dat het nu ook vooral de strik is, die het wat naar benenden haalt. Als je die er af kan halen (desnoods door een kleermaker) dan denk ik dat het al veel mooier staat.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Paper Crown ma 21 mei 2012 - 2:19

Het heeft niets te maken met het model.. dit jurkje is gewoon een goedkoop en snel afgeraffelde jurk die geenzins op de jurk lijkt die het model aanheeft Marin, heeft niets met jouw figuur/borsten of armen te maken.. en de strik is veel te breed en te massief waardoor je er 'anders' uitziet. Het stuk na de strik richting je borsten zit gewoon veel te hoog! Advies - meisje, trek dit niet aan. Terugsturen die hap..

Ik denk (sorry dat ik dit zeg..) dat jij je taille niet moet accentueren, maar zoiets zou je wel heel erg leuk staan!
http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Maxi-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1984208&cid=8857&sh=0&pge=6&pgesize=20&sort=-1&clr=Blue
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 2:19

Charlie schreef:Jouw bovenarmen zijn juist supermooi!

Dank je dat vind ik lief. Vind ik zelf echt juist heel erg lelijk aan me.

En ik weet dat ik het me niet al te erg moet aantrekken, maar ben toch wel beetje geraakt door de reacties Cry

Denk niet dat je die strik er mooi af krijgt, dus moet het er maar gewoon mee doen. Ik vind het zelf niet storend dat ie zo breed is, alleen dat ie niet doorloopt vind ik wel echt heel jammer.

Benthe: Nee, ik vind lange jurken ook bijna nooit mooi. Zeker als je klein bent niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 2:22

2CKC2 schreef:Het heeft niets te maken met het model.. dit jurkje is gewoon een goedkoop en snel afgeraffelde jurk die geenzins op de jurk lijkt die het model aanheeft Marin, heeft niets met jouw figuur/borsten of armen te maken.. en de strik is veel te breed en te massief waardoor je er 'anders' uitziet. Het stuk na de strik richting je borsten zit gewoon veel te hoog! Advies - meisje, trek dit niet aan. Terugsturen die hap..

Ik denk (sorry dat ik dit zeg..) dat jij je taille niet moet accentueren, maar zoiets zou je wel heel erg leuk staan!
http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Maxi-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1984208&cid=8857&sh=0&pge=6&pgesize=20&sort=-1&clr=Blue

+1 en die jurk is leuk zeg !

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 2:24

Zit de strik echt volledig vast? Of kun je zeg maar ook 2 losse flappen hebben?

Dan kun je namelijk de strik een beetje inrollen waardoor hij minder breed wordt.

Misschien kan een kleermaker de strik er netjes afkrijgen. Ik vind de strik echt heel jammer. Die had 20x dunner moeten zijn.

Verder vind ik je decollete juist wel mooi! Gewoon showen die hap Wink

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 2:24

2CKC2 schreef:Het heeft niets te maken met het model.. dit jurkje is gewoon een goedkoop en snel afgeraffelde jurk die geenzins op de jurk lijkt die het model aanheeft Marin, heeft niets met jouw figuur/borsten of armen te maken.. en de strik is veel te breed en te massief waardoor je er 'anders' uitziet. Het stuk na de strik richting je borsten zit gewoon veel te hoog! Advies - meisje, trek dit niet aan. Terugsturen die hap..

Lief dat je meedenkt CKC, maar terugsturen heeft denk ik niet zoveel zin en sowieso wil ik 'm eigenlijk gewoon wel houden. Maar door jullie reacties ga ik wel heel erg twijfelen. Ik zou 'm zelf gewoon aan doen zo, maar als jullie 'm echt niet mooi vinden, durf ik 'm ook niet te dragen.

Die jurk die jij tipt, hebben ze niet in mijn maat (size 14). Ik wil best op de gok nog iets bestellen in de hoop dat het er op tijd is, maar eigenlijk wil ik gewoon deze aan. Zo lelijk is ie toch ook weer niet?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 21 mei 2012 - 2:25

Ik vind die jurk gewoon te duur voor hoe hij er in het echt uitziet.. Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 4 1270000679
Wat zegt je vriend ervan?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Atelier Madame ma 21 mei 2012 - 2:26

Ik kijk vanaf m'n telefoon dus misschien is dat anders dan de pc, maar vind m juist mooi. Sowieso maakt ie je langer en je hebt een prachtig decolleté. Alleen er van de strIk kan je die desnoods niet bij een Turkse kleermaker laten afhalen en een strik in de kleur naar keuze los ombinden of met een paar steken vast spelden?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 2:28

Awww nee je moet niet verdrietig worden van de reacties. Het ligt aan de jurk hoor! En op jouw bovenarmen ben ik altijd jaloers. Dus dat moet je me écht geloven. Je hebt hele mooie lichaamsfeatures en de ene jurk accentueert die nou eenmaal mooier dan de ander. En dit is gewoon een veel te dure jurk voor wat je krijgt, ik zou hem ook terugsturen voor dat geld heb je 3 jurken die mooier zitten en jouw figuur smashing doen uitkomen!

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 2:29

Punk'd schreef:Zit de strik echt volledig vast? Of kun je zeg maar ook 2 losse flappen hebben?

Dan kun je namelijk de strik een beetje inrollen waardoor hij minder breed wordt.

De strik zit aan de band vastgenaaid met paar steekjes. Die kan ik zo losknippen, maar weet niet goed wat ie dan gaat doen qua hangen, dus dat is beetje eng.

De band bestaat uit twee lagen, dus onder de strik zit een laag en daaronder zit nog een laag. Even detail foto:

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 4 575add9a

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 4 70c859f6

Die zou ik dus denk ik wel los van elkaar kunnen knippen en dan achterlangs knopen, strik losknippen en die weer voorop plaatsen? Alleen heb ik dan misschien niet genoeg stof? Of gewoon er af slopen en ander lint er aan plaatsen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 2:30

2CKC2 schreef:Ik vind die jurk gewoon te duur voor hoe hij er in het echt uitziet.. Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 4 1270000679
Wat zegt je vriend ervan?

Die kan momenteel niet reageren, maar heb 'm de foto's wel gemaild. Dus zo reactie pas.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 2:31

Op de originele foto is de band overigens ook zo dik, maar lijkt het inderdaad meer een lint. En hangt de strik meer opzij, naar beneden. Misschien dat dat mooier staat?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  minoessepoes ma 21 mei 2012 - 2:33

Je geeft zelf aan dat de jurk je van voren breeder laat lijken. Zijn de stik naden aan de zijkant wel uitgelegd? De jurk is aan de voorkant sowieso een beetje gekreukt (van het versturen waarschijnlijk) dus ik denk dat je hem sowieso gaat strijken/ persen. Kijk dan even naar de naden aan de zijkant, of die mooi openliggen, dat kan echt schelen met hoe mooi rond de jurk om je heen valt.

Verder vind ik de kleurencombinatie erg mooi.

Heb je er op de foto al schoenen met hakken onder aan? Want dat kan natuurlijk qua net wel of net niet te lang zijn het verschil maken. Het sleepje vind ik trouwens wel mooi, sjiek. Ook je decollete vind ik mooi en prima kunnen in deze jurk. De strik is naar mijn smaak inderdaad ook wel wat aan de brede kant.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 2:35

Charlie schreef:Awww nee je moet niet verdrietig worden van de reacties. Het ligt aan de jurk hoor! En op jouw bovenarmen ben ik altijd jaloers. Dus dat moet je me écht geloven. Je hebt hele mooie lichaamsfeatures en de ene jurk accentueert die nou eenmaal mooier dan de ander. En dit is gewoon een veel te dure jurk voor wat je krijgt, ik zou hem ook terugsturen voor dat geld heb je 3 jurken die mooier zitten en jouw figuur smashing doen uitkomen!

Haha dat vind ik echt lief en moet wel lachen door de tranen heen hiervan smile Thanks smile

Zo duur vind ik 'm niet trouwens, ik bedoel, ik wist dat het geen top kwaliteit zou zijn van zo'n website, maar vind de kwaliteit van de stof wel echt goed. Daarin ben ik dus echt niet teleurgesteld. Vind het qua service (echt super snel) wel waar voor m'n geld. Dus daar zit ik niet zo mee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Phileine ma 21 mei 2012 - 2:36

Ik vind de jurk je goed staan en zie niet echt dat ie buik en armen accentueert. Ik hou persoonlijk niet zo van gala kleding, maar deze jurk vind ik voor gala erg mooi. Lekker gaan dragen, je loopt absoluut niet voor schut mijns inziens.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Krullebol ma 21 mei 2012 - 2:39

Die jurk staat je echt wel goed! Juist leuk dat hij anders is dan alle standaard galajurken. Als het mogelijk is, zou ik die dikte van de band onder de borsten proberen dunner te maken en verder genieten van de avond, je jurk en je vriend!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 2:39

Ohneee huil je? Niet doen, gek kind!

Het is niet zo dat je alleen daar voor dat geld avondjurken vindt. Bij C&A en Zero vind je dan nog mooiere.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: