Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)

+53
Sorella
Mamsie
Puggle
Lenthe
Flippin' Bitch
Mizz_S
Kowalski
Alex
Toet
Tullow
Coco
Pien
Lejow
Raindrop
Sanne
loura
SoGood
Bolleke
Poubelle
Jasmine
Julia
Caro
Blond
Bazinga
Kiwi86
Rose
Krullebol
Phileine
Atelier Madame
Ibbeltje
Error
Mermaid
Eris
Happinaz
_Cyn_
Arwyn
Benthe
TukTuk
Lavendel
Tania
Paper Crown
Rush
Ella
Poisongirl
Melis_je
Sundae
Pandora
VanillaRose
minoessepoes
Prosecco
vlinder-19
Fayebella
Marin
57 plaatsers

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 3 Empty Re: Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)

Bericht  _Cyn_ wo 9 mei 2012 - 22:58

Ik zou denk ik voor donkerbruin met roze gaan...
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 3 Empty Re: Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 23:07

Moooi, goeie keus, ben superbenieuwd!

Gast
Gast

Bericht  Melis_je do 10 mei 2012 - 0:04

Ik lees op de site dat het verzonden wordt vanuit China. Hoe zit dat met invoerkosten? Ik google dat het wel 30 euro kan kosten. In Nederland heb ik nog niet zulke leuke jurkenwinkels-op-maat gezien, maar ik ben huiverig om iets te bestellen dat erg duur uitpakt (of vernietigd wordt).
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Happinaz do 10 mei 2012 - 0:18

Wat een mooie kleuren combinatie heb je gekozen!
Ik hoop dat je een aan-foto plaatst! Welke schoenen ga je erbij dragen?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 1:08

Melis_je schreef:Ik lees op de site dat het verzonden wordt vanuit China. Hoe zit dat met invoerkosten? Ik google dat het wel 30 euro kan kosten. In Nederland heb ik nog niet zulke leuke jurkenwinkels-op-maat gezien, maar ik ben huiverig om iets te bestellen dat erg duur uitpakt (of vernietigd wordt).

Ik denk dat het wel mee valt. Deal Extreme is ook zo'n website uit China en daar gaat het altijd goed bij met bestellingen (gebruik ik ook vaker). Omdat ik nu zelf in dat koerierswereldje zit, weet ik iets beter hoe het er aan toe gaat met stempeltjes en invoeren enzo, maar precies weet ik ook niet, zeker niet vanuit China. Maar als het via Cargo gaat, zal het volgens mij niet zo moeilijk zijn, en kan je dat gewoon invoeren, zo'n hoog bedrag is 't nou ook weer niet.
Maar ik zal je laten weten hoe het gegaan is als ie er is.

En tuurlijk Happinezz, maak ik een foto smile Leuk dat jullie 'm ook zo mooi vinden!

Welke schoenen? Geen idee nog! Ik heb lage zwarte pumps, en als de jurk daarover heen valt doe ik die gewoon aan, want dan zie je de schoentjes toch niet echt. Ik wil sowieso geen giga hoge hak, daar kan ik wel even op lopen, maar niet een hele avond en nacht op dansen. Maar blauw is ook moeilijk en eigenlijk wil ik niet al te veel geld daar meer aan uit geven.

Laatst aangepast door Marin op do 10 mei 2012 - 1:14; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Ella do 10 mei 2012 - 1:11

leuk!!! ik ben benieuwd naar de foto
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happinaz do 10 mei 2012 - 1:12

De kleur die je nu gekozen hebt is blauwig toch? Misschien passen die pumps die je eerder geplaatst hebt wel mooi eronder? Al zijn dat niet echt gala stijl pumps..maar als je alleen je neus ervan ziet...? Of sla ik op mode gebied nu echt een giga flater?

Laatst aangepast door Happinaz op do 10 mei 2012 - 1:15; in totaal 1 keer bewerkt
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 1:13

Nou die pumps zijn 7 a 9 cm, dus nee, daar kan ik echt niet een hele avond op staan.

Maar zou je m'n quote weg willen halen, er stond niet quoten Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happinaz do 10 mei 2012 - 1:15

Marin schreef:Nou die pumps zijn 7 a 9 cm, dus nee, daar kan ik echt niet een hele avond op staan.

Maar zou je m'n quote weg willen halen, er stond niet quoten Wink

SORRY! DoneWelke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 3 394967
En die schoenen, komen vast goed!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Eris do 10 mei 2012 - 1:15

Mooie jurk en goede kleur keuze Marin. Gaat je vast prachtig staan.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 1:16

Haha thanks Very Happy

Ja ik denk dat ik eerst kijk of die kleine schoentjes er onder kunnen, dat zijn gewoon zwarte pumpjes waarvan ik weet dat ik er een avond op kan dansen. Hoge hakken is mooier, maar dat is gewoon niet realistisch.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happinaz do 10 mei 2012 - 1:23

Dan zou ik inderdaad vooral kijken of die schoentjes kunnen. Liever een leuke avond waarbij je, je lekker kunt bewegen dan dat je moet gaan zitten of staan in een hoekje omdat je schoenen pijn doen.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mermaid do 10 mei 2012 - 8:57

Wat een mooie! Ebay?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 9:00

Dank je smile En nee, de website die heel groot op de foto staat Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid do 10 mei 2012 - 23:24

Laughing ook maar een beetje slechtziend... is een lange werkdag een goed excuus?
Vind je het niet lastig met zoiets om het via internet te bestellen ivm maten? Dat houdt mij altijd een beetje tegen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 23:30

Neuh niet als je het echt precies op je eigen maat laat opmeten en dat aangeeft. Dan kan het eigenlijk niet mis gaan. Daarbij bestel ik wel vaker kleding via internet met gewone maten. Alleen is hier het verschil dat ik het niet makkelijk terug kan sturen nee. Maar daarom heb ik gekozen voor de persoonlijke maten ipv gewoon standaard maat. Je moet dan echt je borst, taille, heupen, totale lengte en lengte van je sleutelbeen tot aan de grond meten. Dat is vrij gebruikelijk bij dit soort websites.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Error do 10 mei 2012 - 23:40

Mooie kleurencombinatie en ook erg mooie jurk! Ben benieuwd! Very Happy
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 0:46

Ik vind hem echt prachtig mooi Marin. Wat voor soort gala is het? En wanneer is het?

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 11 mei 2012 - 0:56

Dank je! Ik ben er zo blij mee! En ik ben zo kort, en daarom hou ik niet zo van lange jurken, maar omdat ie op maar wordt gemaakt, zal het hopelijk toch mooi staan.
Het is een gala van het dispuut van m'n vriend (niet dat ie nog studeert, maar hij is er Fellow), dus oudere en jongere mensen door elkaar heen. Het is van 2 op 3 juni en helemaal bijzonder is dat m'n vriend om 12 uur 's nachts 30 jaar wordt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 0:58

Marin schreef:Dank je! Ik ben er zo blij mee! En ik ben zo kort, en daarom hou ik niet zo van lange jurken, maar omdat ie op maar wordt gemaakt, zal het hopelijk toch mooi staan.
Het is een gala van het dispuut van m'n vriend (niet dat ie nog studeert, maar hij is er Fellow), dus oudere en jongere mensen door elkaar heen. Het is van 2 op 3 juni en helemaal bijzonder is dat m'n vriend om 12 uur 's nachts 30 jaar wordt!

Ah wat gaaf! Ik heb na de middelbare school nooit meer een gala gehad. Ik vind je jurk heel chique. IK ben erg benieuwd hoe hij staat. Wat ga je met je haar doen?

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 11 mei 2012 - 1:05

De meeste meiden op de foto's (ik heb even foto's gekeken van vorige gala's om inspiratie op te doen) hebben het gewoon los. Ik ga binnenkort naar de kapper om er een stukje af te halen en er highlights in te laten zetten, dus wellicht ga ik het gewoon alleen mooi fohnen en los dragen. Of kijken of ik een lintje in de kleur van de strik kan krijgen en dat in m'n haar doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 1:57

De jurk is net bezorgd! Was erg grappig om via de DHL website te zien waar hij was, vanuit China naar Frankfurt, naar Amsterdam, naar m'n eigen huis. Was best spannend Wink

Ik ben er heel blij mee, hij ziet er mooi uit, en is steviger dan ik had verwacht. Geen fliederig jurkje dus, maar ziet er uit als goede kwaliteit! Alleen is ie eigenlijk toch net iets te lang, en dat is wel jammer. Ook had ik geen achterkant foto gezien, waardoor ik niet wist dat er een sleep achter zat, wat niet heel handig is (maar misschien kan ik die nog omspelden). Ook loopt de strik niet door naar de achterkant, het is dus geen lint, maar gewoon aangenaaid. Dat vind ik ook wel jammer, maar goed, niks aan te doen. Dat is het risico van via internet bestellen. Wil nog wel even kijken of ik die strik iets lager kan krijgen, hij staat nu zo rechtop en weet niet goed wat ik mooier vind.

En natuurlijk staat ie bij mij gewoon anders dan op het model, omdat ik veel dikker ben (vooral die armen, bah, confronterend.. stom). Maar goed, al met al vind ik dat ie voor mijn bollere figuur nog best goed staat.

Foto's:

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 3 IMG_0525

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 3 IMG_0530

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 3 IMG_0534

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 3 IMG_0537

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 3 IMG_0541
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 2:02

Ik vind het je niet mooi staan sorry. Die strik accentueert echt je buik zo en dat is jammer en ik vind je decollete to much.. Maargoed dat is mijn mening smile

Gast
Gast

Bericht  Ella ma 21 mei 2012 - 2:02

Leuk!!!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Benthe ma 21 mei 2012 - 2:02

Ik vind het niet zo denderend eigenlijk. Zeker dat die strik alleen voorop zit vind niet mooi, maar goed, het lijkt me sowieso erg lastig om een galajurk te vinden.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: