Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)

+53
Sorella
Mamsie
Puggle
Lenthe
Flippin' Bitch
Mizz_S
Kowalski
Alex
Toet
Tullow
Coco
Pien
Lejow
Raindrop
Sanne
loura
SoGood
Bolleke
Poubelle
Jasmine
Julia
Caro
Blond
Bazinga
Kiwi86
Rose
Krullebol
Phileine
Atelier Madame
Ibbeltje
Error
Mermaid
Eris
Happinaz
_Cyn_
Arwyn
Benthe
TukTuk
Lavendel
Tania
Paper Crown
Rush
Ella
Poisongirl
Melis_je
Sundae
Pandora
VanillaRose
minoessepoes
Prosecco
vlinder-19
Fayebella
Marin
57 plaatsers

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 5 Empty Re: Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 2:40

Ahhh nee echt niet huilen! Hallo, je ziet er echt niet stom uit. Je bent hartstikke mooi, je hebt een prachtig decollete. Die jurk valt gewoon ietsje tegen in het echt, maar hij is echt niet lelijk. En ik vind hem ook niet overdreven duur.

Als het kan zou ik proberen de strik los te maken en achterlangs te knopen. Wie weet kun je het daar vastnaaien en dan nog een lintje kopen in dezelfde kleur navy om de breedte van die strik wat te breken?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 5 Empty Re: Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 2:41

minoessepoes schreef: Zijn de stik naden aan de zijkant wel uitgelegd? Kijk dan even naar de naden aan de zijkant, of die mooi openliggen, dat kan echt schelen met hoe mooi rond de jurk om je heen valt.

Ik snapte niet precies wat je bedoelde, dus heb even foto gemaakt van de binnenkant van de jurk met de naden in het lijfje. Hoop dat dat een beetje duidelijk is:

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 5 89963105

De stiksels zijn dus helemaal weggewerkt. Geen idee of dat dus goed is of slecht, ik heb er geen verstand van. Is dat wat je bedoelde?

En ja, ik heb al hakken aan op deze foto's. Tenminste, lage hakken van zo'n 3 of 5 cm hak, dat zijn de schoenen die ik ga dragen op het gala. Hoge pumps van 9cm hak ga ik niet redden om een hele avond op te dansen. Die heb ik wel, maar is meer voor diners.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Paper Crown ma 21 mei 2012 - 2:41

Ah, waarom moet je huilen gekkie! Het is echt de jurk die je niet zo mooi laat lijken. Hij zit gewoon raar.. snap je? Iedereen ziet dat je veel bent afgevallen, en trouwens als we het slechtste met je voorhadden hadden we lekkur niets gezegd! *grap* weet je wat ik denk, dat je gewoon de jurk aan moet doen, en dan de volgende keer jurken gaan passen in de winkel.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 2:45

Powerbabe schreef:Ahhh nee echt niet huilen! Hallo, je ziet er echt niet stom uit. Je bent hartstikke mooi, je hebt een prachtig decollete. Die jurk valt gewoon ietsje tegen in het echt, maar hij is echt niet lelijk. En ik vind hem ook niet overdreven duur.

Als het kan zou ik proberen de strik los te maken en achterlangs te knopen. Wie weet kun je het daar vastnaaien en dan nog een lintje kopen in dezelfde kleur navy om de breedte van die strik wat te breken?

Haha dank je smile Ja ik moest er wel een beetje van huilen Embarassed Maar geeft verder niet, gelukkig zijn jullie lief in de reacties en heb ik veel aan de tips! smile Ga wel even met die strik puzzelen.

Oh en morgen ga ik sowieso lekker naar de kapper, knippen en highlights zetten, dus dan zie ik er natuurlijk sowieso fab uit :cheering:
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 21 mei 2012 - 2:46

Marin schreef:
Powerbabe schreef:Ahhh nee echt niet huilen! Hallo, je ziet er echt niet stom uit. Je bent hartstikke mooi, je hebt een prachtig decollete. Die jurk valt gewoon ietsje tegen in het echt, maar hij is echt niet lelijk. En ik vind hem ook niet overdreven duur.

Haha dank je Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 5 561177 Ja ik moest er wel een beetje van huilen Embarassed Maar geeft verder niet, gelukkig zijn jullie lief in de reacties en heb ik veel aan de tips! Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 5 561177 Ga wel even met die strik puzzelen.

Oh en morgen ga ik sowieso lekker naar de kapper, knippen en highlights zetten, dus dan zie ik er natuurlijk sowieso fab uit Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 5 281626781

Precies, pak ook lekker een zonnebankje!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 2:46

Ooooh noooo nou ligt Mitzi bovenop m'n jurk! Drama! Kssht.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  minoessepoes ma 21 mei 2012 - 2:51

Marin schreef:
minoessepoes schreef: Zijn de stik naden aan de zijkant wel uitgelegd? Kijk dan even naar de naden aan de zijkant, of die mooi openliggen, dat kan echt schelen met hoe mooi rond de jurk om je heen valt.

Ik snapte niet precies wat je bedoelde, dus heb even foto gemaakt van de binnenkant van de jurk met de naden in het lijfje. Hoop dat dat een beetje duidelijk is:

Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 5 89963105

De stiksels zijn dus helemaal weggewerkt. Geen idee of dat dus goed is of slecht, ik heb er geen verstand van. Is dat wat je bedoelde?

En ja, ik heb al hakken aan op deze foto's. Tenminste, lage hakken van zo'n 3 of 5 cm hak, dat zijn de schoenen die ik ga dragen op het gala. Hoge pumps van 9cm hak ga ik niet redden om een hele avond op te dansen. Die heb ik wel, maar is meer voor diners.

Je hebt nu een foto gemaakt van je decollete of niet? Of interpeteer ik de foto verkeerd?

Ik bedoel eigenlijk de rok, dus alles naar beneden vanaf de strik. Die bestaat waarschijnlijk uit een voor en een achterpand (kan ook zijn dat de achterkant uit meerder banen bestaat). Die zijn aan de zijkant vast genaaid. Zijn de stiksels daar ook weg gewerkt aan de zijkant, of zijn die gewoon tegen elkaar aan gelegd. Zo ja, dan moet je ze even ieder naar buiten vouwen en er een theedoek op leggen en plat persen. Weet niet of ik het zo duidelijk uitleg hoor. Als dat niet gedaan is blijft de stof stijf staan zeg maar en heb je een voorkant en een achterkant tegen elkaar aan en als dat wel gedaan is valt het meer als een rondje.

Pff weet niet goed hoe ik het moet uitleggen haha, klinkt zo heel stom volgens mij.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Arwyn ma 21 mei 2012 - 2:57

Hij staat je niet lelijk, maar wel erg jammer dat de jurk in het echt zo anders is dan op het plaatje..
Vooral die strik vind ik jammer!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 2:59

Ah ja ik snap het! Die zijn net zo naar binnen genaaid.

Maar de strik is nu los, heb die er af geknipt, en de rest moet ik laten doen door een naaister, denk ik. Maar even googlen naar eentje in de buurt (weet er alleen eentje bij m'n vriend en bij m'n moeder in de buurt) en dan breng ik 'm wel even weg. Denk alleen niet dat de band dunner gemaakt kan worden, want die zit echt vastgenaaid aan de jurk vast, die verbind het lijfje en de rok als het ware. Maar dan maar kijken of ik er een lint overheen kan doen ofzo.

(waar moet je in hemelsnaam op googlen overigens. Naaiturk kan natuurlijk echt niet)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 3:02

Hahaha, de gouden schaar in Den Haag schijnt heel goed te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Rose ma 21 mei 2012 - 3:03

De jurk staat je goed!
Jammer van die band/strik maar dat moet vast goed komen na je bezoekje aan een naaister!

(Er niet verdrietig om worden! Het ligt niet aan jou maar aan de manier hoe die band/strik gemaakt is en hoe hij 'valt')
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 3:04

Powerbabe schreef:Hahaha, de gouden schaar in Den Haag schijnt heel goed te zijn.

Oh ja, de Gouden Schaar! Idea Kan ik nu nog net even langs! Of nee, morgen, ligt op de route van de kapper.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  minoessepoes ma 21 mei 2012 - 3:08

Marin schreef:Ah ja ik snap het! Die zijn net zo naar binnen genaaid.

Maar de strik is nu los, heb die er af geknipt, en de rest moet ik laten doen door een naaister, denk ik. Maar even googlen naar eentje in de buurt (weet er alleen eentje bij m'n vriend en bij m'n moeder in de buurt) en dan breng ik 'm wel even weg. Denk alleen niet dat de band dunner gemaakt kan worden, want die zit echt vastgenaaid aan de jurk vast, die verbind het lijfje en de rok als het ware. Maar dan maar kijken of ik er een lint overheen kan doen ofzo.

(waar moet je in hemelsnaam op googlen overigens. Naaiturk kan natuurlijk echt niet)

Dan moet ik zeggen dat ik de jurk wel mooi afgewerkt vind hoor!

Je zou die afwerking eventueel nog platter kunnen strijken, als je zou willen.

Van die schoenen begrijp ik trouwens helemaal, dat zou ik ook geen avond volhouden, leuk voor een etentje of zo, maar niet voor een feest waar gedanst mag worden!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 3:09

Dank je voor je kijk er op Minoes. Ik heb daar echt geen verstand van smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kiwi86 ma 21 mei 2012 - 3:13

Marin schreef:
Powerbabe schreef:Hahaha, de gouden schaar in Den Haag schijnt heel goed te zijn.

Oh ja, de Gouden Schaar! Idea Kan ik nu nog net even langs! Of nee, morgen, ligt op de route van de kapper.

Vraag meteen of ze hem voor je persen/stomen. Ben je ook van je kreukels af en ziet de jurk er al heel anders uit. Zelf strijken zou ik niet doen met kans op smelten van de stof.

De jurk is anders dan op het model maar dat is logisch, dat heb ik zelfs als ik bij de H&M bestel. Dus niet huilen en die jurk gewoon aantrekken!!

En voor de volgende keer! In Leiden zit een zaak met prachtige en betaalbare galajurken. Dan kun je gewoon alles zien/voelen en passen en kan het ook niet tegenvallen.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  Melis_je ma 21 mei 2012 - 3:20

Heb je het lint doorgeknipt of alleen los? Zou je kunnen proberen het lint achter je rug te strikken en dan inderdaad een beetje oprollen? Ik vind hem ook wat massief. Als je hem echt hebt afgeknipt, zou ik de rest van het lint ook (laten) verwijderen, wat wel onzichtbaar moet lukken en een dunner lint nemen. Jammer dat op de website niet staat dat het geen lint is, zo doet de jurk goedkoper aan dan hij was en een lint is veel chiquer. Het model zelf vind ik je wel staan, ook het sleepje vind ik juist leuk en het decolleté niet storend (GEEN hemdje, alsjeblieft). Met wat aanpassingen aan het lint denk ik dat hij je erg goed staat. De maat lijkt ook erg goed te zijn, hij volgt je lijn. Die plooitjes bij de borst vind ik ook erg leuk.

Hij is er wel ontzettend snel, zeg!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 3:26

Ik hoopte al dat jij zou reageren Melisje.

Ik heb de band niet doorgeknipt, dat durfde ik niet aan en laat ik liever door een professioneel naaister doen. Alleen denk ik dat het dan wel erg strak wordt, als ze die twee einden naar achteren doet en daar vast naait. Ik denk dat ze beter die bovenste band er af kan halen en dan een ander lint er aan vast maken. Dan blijft het een breed lint, maar dat mag wel vind ik, maar dan wat losser met een hangende strik. Eventueel aan de zijkantjes vast maken zodat je op z'n plek blijft zitten. Maar dat zal ik even in overleg doen.

Bij de Gouden Schaar hebben ze zeker geen materiaal zelf? Ik kan dus zeker eerst beter op zoek naar een eigen lint in een fourniturenwinkel en die alvast meenemen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 3:34

Mooi alleen de grote strik vind ik lelijk.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je ma 21 mei 2012 - 3:35

2CKC2 schreef:
Precies, pak ook lekker een zonnebankje!

Ook een goed idee. Ik vind het helemaal niet nodig, er is niks mis met je armen, maar als ze gebruind zijn, lijken ze twee keer zo slank. En als je je daardoor prettiger voelt, moet je dat zeker doen. Dat je nu alleen over je borsten tevreden bent, is zonde en onnodig, je mag je best wat zekerder voelen over de rest van je figuur. De jurk staat je goed, hoor, alleen die strik is niet zoals je hem besteld had.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Bazinga ma 21 mei 2012 - 3:41

Ik ga gewoon mee met de rest Very Happy Prima jurk, reuzestrik. Ben je een strikkenpersoon? Top! Voor jou; langs de gekleurde schaar en klaar! Very Happy

En Mitzi niet meer op je jurk laten liggen :P
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Blond ma 21 mei 2012 - 3:42

Je decollete vind ik juist prachtig en die mag je echt showen (damn ik ben dus jaloers op jouw boobs hoor!). De strik valt inderdaad een beetje tegen (ik vind hem te massief), maar het is echt geen lelijke jurk en niemand zit hier hikkend achter z'n pc "Whahaha wat staat die jurk toch lelijk". (Tenminste, dat kan ik me niet voorstellen). Nu hopen dat de Gouden Schaar de strik wat mooier kan krijgen Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 5 561177. En niet verdrietig zijn want je bent juist sexy als je lacht Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 3:51

Lief Chance, dank je smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 3:55

Ik vind de strik ook niet mooi, maar het model en de jurk zelf vind ik wel mooi. Dus wie weet valt er nog wat aan die strik te doen smile

Gast
Gast

Bericht  Caro ma 21 mei 2012 - 4:07

Chance schreef:Je decollete vind ik juist prachtig en die mag je echt showen (damn ik ben dus jaloers op jouw boobs hoor!). De strik valt inderdaad een beetje tegen (ik vind hem te massief), maar het is echt geen lelijke jurk en niemand zit hier hikkend achter z'n pc "Whahaha wat staat die jurk toch lelijk". (Tenminste, dat kan ik me niet voorstellen). Nu hopen dat de Gouden Schaar de strik wat mooier kan krijgen Welke kleur jurk (hij's binnen, foto) - Pagina 5 561177. En niet verdrietig zijn want je bent juist sexy als je lacht Very Happy

Nouhouuuuuu... Nee, grapje :-). Eens met de rest, die strik is gewoon nét niet. De jurk vind ik verder prima, je decollete ook, maar hij doet je nu gewoon erg massief lijken in dat gebied terwijl dat dus helemaal niet hóeft. Heeft niks met jou te maken... Ik denk dat al trek je Melis_je dit aan, dat ook zij massiever lijkt in dat gebied door die gekke strik dan dat ze is.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 4:07

Wauw, je decolleté! Die komt echt prachtig uit. Het enige niet zo mooie hier vind ik de strik, maar voor de rest staat de jurk je goed hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: