Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)
+53
Sorella
Mamsie
Puggle
Lenthe
Flippin' Bitch
Mizz_S
Kowalski
Alex
Toet
Tullow
Coco
Pien
Lejow
Raindrop
Sanne
loura
SoGood
Bolleke
Poubelle
Jasmine
Julia
Caro
Blond
Bazinga
Kiwi86
Rose
Krullebol
Phileine
Atelier Madame
Ibbeltje
Error
Mermaid
Eris
Happinaz
_Cyn_
Arwyn
Benthe
TukTuk
Lavendel
Tania
Paper Crown
Rush
Ella
Poisongirl
Melis_je
Sundae
Pandora
VanillaRose
minoessepoes
Prosecco
vlinder-19
Fayebella
Marin
57 plaatsers
Pagina 1 van 10
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)
Ik móet morgen gauw een gala jurk bestellen en heb deze uitgezocht, ik vind 'm prachtig en ze hebben 'm in mijn maat. Als ik 'm morgen bestel, kan ie nog een week voordat het gala is, bezorgd worden (later kan ook nog, maar vind dat toch wel eng, dus liever zo gauw mogelijk).
Het wordt deze jurk:
Maar de kleuren zoals op het plaatje zijn niet beschikbaar. Dus moet ik iets anders bedenken. Ik denk zelf aan zwart met een ivoren strik, maar wat zijn nog meer mooie kleur-combinaties? Ik ben echt heel slecht in kleur combi's bedenken, dus please iemand die kan helpen, graag! (Geen witte jurk natuurlijk, want het is geen bruidsjurk, dus wel een gekleurde jurk graag)
Dit zijn de kleuren die beschikbaar zijn voor deze jurk:
Wat zijn mooie combi's? Of toch gewoon zwarte jurk met ivoren strik?
(oh ja, blauwe strik mag niet, hoewel dat wel m'n favo kleur is)
Het wordt deze jurk:
Maar de kleuren zoals op het plaatje zijn niet beschikbaar. Dus moet ik iets anders bedenken. Ik denk zelf aan zwart met een ivoren strik, maar wat zijn nog meer mooie kleur-combinaties? Ik ben echt heel slecht in kleur combi's bedenken, dus please iemand die kan helpen, graag! (Geen witte jurk natuurlijk, want het is geen bruidsjurk, dus wel een gekleurde jurk graag)
Dit zijn de kleuren die beschikbaar zijn voor deze jurk:
Wat zijn mooie combi's? Of toch gewoon zwarte jurk met ivoren strik?
(oh ja, blauwe strik mag niet, hoewel dat wel m'n favo kleur is)
Laatst aangepast door Marin op ma 21 mei 2012 - 1:51; in totaal 2 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)
Als je voor een zwarte jurk gaat, kan de fuchsia of de watermelon ook een mooie kleur zijn als strik.
Verder vind ik de burgundy ook een mooie kleur voor een jurk en die zou ik dan eerder combineren met de ivory strik of de sage als strik.
Ik vind het trouwens wel een mooie jurk!
Verder vind ik de burgundy ook een mooie kleur voor een jurk en die zou ik dan eerder combineren met de ivory strik of de sage als strik.
Ik vind het trouwens wel een mooie jurk!
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Bruin met ivoren strik, denk dat bruin je erg mooi staat.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind dark green een mooie kleur. Dan met een lichte strik, ivory ofzo. Als je de jurk zwart doet kan er wel een knal kleur bij voor de strik!
Gast- Gast
Jurk in regency en de strik in silver? Of de jurk in brown en de strik in fuchsia?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik wilde zeggen een jurk in lavender en dan een royal blue strik, maar dat mag dus niet haha.
Ik zou denk ik voor brown met een ivory of champagne kleurige strik gaan. Of zwart met een witte strik, mocht je vriend mee gaan en in gala zijn matcht dat wel heel mooi.
Ik zou denk ik voor brown met een ivory of champagne kleurige strik gaan. Of zwart met een witte strik, mocht je vriend mee gaan en in gala zijn matcht dat wel heel mooi.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
vlinder-19 schreef:Bruin met ivoren strik, denk dat bruin je erg mooi staat.
+1 dat wou ik ook net zeggen, lijkt me een mooie combi.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Ik ben ook niet zo goed in kleuren combi's, ik zou voor zwart met rose gaan maar ik ben nou eenmaal een roze freak...
Verder wil ik even zeggen dat ik het een prachtige jurk vind! Wat voor feestje heb je dat je zo'n mooie jurk aan trekt??
Verder wil ik even zeggen dat ik het een prachtige jurk vind! Wat voor feestje heb je dat je zo'n mooie jurk aan trekt??
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Wat een mooie jurk!
Waarom mag een blauwe strik niet? Ben niet zo goed in kleurencombinaties.
En waar ga je hem bestellen. Ik vind hem echt heel mooi en heb ook nog een jurk nodig voor een bruiloft.
Waarom mag een blauwe strik niet? Ben niet zo goed in kleurencombinaties.
En waar ga je hem bestellen. Ik vind hem echt heel mooi en heb ook nog een jurk nodig voor een bruiloft.
Sundae- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 37
Registratiedatum : 18-01-11
Wat een prachtige jurk! Ik vind bijna al deze kleuren mooi. Je zou er zo in kunnen trouwen, zo mooi.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Mooi
Ik zou gaan voor Grape met Champagne strik!
Ik zou gaan voor Grape met Champagne strik!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Zwart met fuchsia, zwart met (licht) blauw, zwart met paars of zwart met rode strik.
Sorry, ik ben van de knalkleurtjes en de vrolijkheid
Sorry, ik ben van de knalkleurtjes en de vrolijkheid
Gast- Gast
Bij een zwarte jurk kunnen bijna alle kleurtjes wel. Alleen niet bruin en de donkerblauwe
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Dat was dus mijn keuze, haha!Joan schreef:Ik vind dark green een mooie kleur. Dan met een lichte strik, ivory ofzo. Als je de jurk zwart doet kan er wel een knal kleur bij voor de strik!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zou het afstemmen op de stropdas van je vriend.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zou gaan voor een bruine jurk met de strik in pearl pink.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou voor zwart met een groene strik gaan. Of andersom een groene jurk met zwart
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Het is wel duidelijk dat je dus geen zak aan dit topic hebt want iedereen vind iets anders haha
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Super dat er al zo veel reacties zijn! Ik heb de hele nacht slecht geslapen, alleen maar beelden over jurken en kleuren gezien in m'n hoofd (wijze les: Niet te laat achter de computer zitten 's nachts en vol van iets raken).
Anyway.
Even wat antwoorden, al loopt het inderdaad zo uiteen hahaha. Maar dat is goed. Er worden kleur combi's genoemd waar ik zelf nooit aan zou denken. Dus op die manier kan ik kijken wat ik mooi vind.
Zwart met een felle kleur strik is misschien ook wel leuk, inderdaad Watermelon, ofzo. Hoewel ik niet heel erg van echt felle kleurtjes ben zoals Fuchsia, dat past niet bij mij.
Vlinder: Dank je, ik denk dat bruin ook wel mooi kan staan bij me, is wel een van de herfstkleuren geloof ik.
Pandora: Ik heb een groot gala binnenkort.
Melisje: Dank je dat je het zo'n mooie jurk vind, vind ik ook hahaha. Ik vind 'm echt mooi maar klassiek en toch sexy.
Passievruchtenthee: Je kunt 'm bestellen via de website die er heel groot boven staat Wel even goed jezelf op (laten) meten, want dan maken ze 'm precies op maat voor je.
CKC, vriend draagt een rok kostuum met wit overhemd en een rode sjerp. Hoewel aan 't einde van de avond, het jasje wel uit zal zijn en alleen nog overhemd zal dragen.
Anyway.
Even wat antwoorden, al loopt het inderdaad zo uiteen hahaha. Maar dat is goed. Er worden kleur combi's genoemd waar ik zelf nooit aan zou denken. Dus op die manier kan ik kijken wat ik mooi vind.
Zwart met een felle kleur strik is misschien ook wel leuk, inderdaad Watermelon, ofzo. Hoewel ik niet heel erg van echt felle kleurtjes ben zoals Fuchsia, dat past niet bij mij.
Vlinder: Dank je, ik denk dat bruin ook wel mooi kan staan bij me, is wel een van de herfstkleuren geloof ik.
Pandora: Ik heb een groot gala binnenkort.
Melisje: Dank je dat je het zo'n mooie jurk vind, vind ik ook hahaha. Ik vind 'm echt mooi maar klassiek en toch sexy.
Passievruchtenthee: Je kunt 'm bestellen via de website die er heel groot boven staat Wel even goed jezelf op (laten) meten, want dan maken ze 'm precies op maat voor je.
CKC, vriend draagt een rok kostuum met wit overhemd en een rode sjerp. Hoewel aan 't einde van de avond, het jasje wel uit zal zijn en alleen nog overhemd zal dragen.
Laatst aangepast door Marin op do 10 mei 2012 - 10:09; in totaal 2 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Oehh ik zou gaan voor dark green.. en dan de kleur strikk pff geen idee. maar de jurk dark geen
Gast- Gast
Dan vind ik Burgundy ook mooi.. (door de sjerp van je vriend)...
Ik zou zelf niet die knalkleur rood kiezen trouwens.. Maar meer die warmere tinten).
Ik zou zelf niet die knalkleur rood kiezen trouwens.. Maar meer die warmere tinten).
Gast- Gast
Ik zou voor een Dark Blue jurk gaan met Gold strik.
Gast- Gast
Watermelon/Hunter green vind ik ook heel mooi.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Charlie schreef:Ik zou voor een Dark Blue jurk gaan met Gold strik.
Oeh dat is ook wel interessant.
Ik hou duidelijk wel van een donkere jurk met een wat lichtere strik.
Marin- Lady Post-a-lot
Oeh oeh! Heb net m'n vriend gesproken. Ik wilde 'm eerst niet de jurk laten zien, om 'm als verrassing te houden, maar ja ach, het is ook maar voor een gala en ik vind zijn mening toch wel heel belangrijk, dus toch laten zien. En hij vond 'm echt heel erg mooi! Hij vond 'm net als ik heel mooi klassiek en toch sexy. Hij denkt zelf dat zwart toch de beste keuze is, ivm hergebruik (eventueel kan er wel eens een nieuwe strik om heen) en omdat dat toch wel echt mooi staat. Hij dacht zelf aan een ivory (wat ik ook al zei) of champagne strik.
Hmm..Niet heel knallend dus. Maar ik ben denk ik ook liever mooi elegant dan dat 't de knalfuif van 't feest.
Hmm..Niet heel knallend dus. Maar ik ben denk ik ook liever mooi elegant dan dat 't de knalfuif van 't feest.
Laatst aangepast door Marin op do 10 mei 2012 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Jurk gevonden, maar welke kleur???
» Welke kleur pumps onder paarse jurk?
» Wat voor kleur panty onder deze jurk?
» nieuwe jurk (met foto)
» Welke jurk (foto´s)