Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)
+53
Sorella
Mamsie
Puggle
Lenthe
Flippin' Bitch
Mizz_S
Kowalski
Alex
Toet
Tullow
Coco
Pien
Lejow
Raindrop
Sanne
loura
SoGood
Bolleke
Poubelle
Jasmine
Julia
Caro
Blond
Bazinga
Kiwi86
Rose
Krullebol
Phileine
Atelier Madame
Ibbeltje
Error
Mermaid
Eris
Happinaz
_Cyn_
Arwyn
Benthe
TukTuk
Lavendel
Tania
Paper Crown
Rush
Ella
Poisongirl
Melis_je
Sundae
Pandora
VanillaRose
minoessepoes
Prosecco
vlinder-19
Fayebella
Marin
57 plaatsers
Pagina 2 van 10
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)
kan je dan niet beter bruin pakken met een ivory of champagne strik? Persoonlijk denk ik dat bruin mooier bij je staat dan zwart. En bruin is ook een neutrale kleur.
Gast- Gast
Ja dat is wel waar, Lily. Zwart is zo hard. Bruin vind ik ook heel mooi.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Heb je eigenlijk al ervaring met die site? Je leest op internet namelijk behoorlijk wat negatieve reacties, slechte kwaliteit, jurken die niet overeen komen met de foto etc..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind zwart ook niet leuk. Ik zou gewoon zelf kiezen hoor, wat je het mooist vindt.
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Heb je eigenlijk al ervaring met die site? Je leest op internet namelijk behoorlijk wat negatieve reacties, slechte kwaliteit, jurken die niet overeen komen met de foto etc..
Een vriendin van me heeft er wel eens een jurk besteld voor een ball in Engeland en was er prima over te spreken, via haar ken ik de website. Heb ook heel veel positieve reacties gelezen overigens.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zou denk ik ook voor een zwarte of donkerblauwe jurk gaan met een lichte strik. Ik zou me trouwens ook niet zo veel aantrekken van die blauwe strik van zijn ex hoor. Dat is toch al weer lang geleden (denk ik), kan me niet voorstellen dat iedereen gelijk die associatie legt. Ook al kan ik me voorstellen dat je het zelf dan niet wilt, maar ik zou het niet laten om wat anderen denken. (wat ze waarschijnlijk ook niet doen).
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Charlie schreef:Ik vind zwart ook niet leuk. Ik zou gewoon zelf kiezen hoor, wat je het mooist vindt.
Pff ja, vind het zo moeilijk visualiseren, dat is het lastige. Da's weer een nadeel via internet bestellen natuurlijk.
Nou denk dat ik toch voor zwart met ivory of champagne ga. Wel veilig, maar wel klassiek.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Charlie schreef:Ik vind zwart ook niet leuk. Ik zou gewoon zelf kiezen hoor, wat je het mooist vindt.
Pff ja, vind het zo moeilijk visualiseren, dat is het lastige. Da's weer een nadeel via internet bestellen natuurlijk.
Nou denk dat ik toch voor zwart met ivory of champagne ga. Wel veilig, maar wel klassiek.
Ik denk dat bruin of blauw met die kleur strik die jij wilt er veel sjieker en eleganter uitziet dan zwart. Ik vind zwart in combinatie met wit of ivoor vaak een beetje goedkoop ogen.
Gast- Gast
Hmm.. Ja Dark Navy vind ik wel een hele mooie blauwe kleur daarvoor. En Chocolate als bruin.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:AngelNyn schreef:Heb je eigenlijk al ervaring met die site? Je leest op internet namelijk behoorlijk wat negatieve reacties, slechte kwaliteit, jurken die niet overeen komen met de foto etc..
Een vriendin van me heeft er wel eens een jurk besteld voor een ball in Engeland en was er prima over te spreken, via haar ken ik de website. Heb ook heel veel positieve reacties gelezen overigens.
Ok! Wilde het toch maar even zeggen want zou zonde zijn als je er veel geld aan uit geeft en het tegen valt Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen!
TukTuk- Ratel
Oooh sorry ik zal ophouden, ik breng je nog meer in verwarring!
Gast- Gast
Sowieso zou ik me er echt niks van aantrekken dat op de jurk van zijn ex
een blauwe strik zat. Het is een compleet andere jurk, een compleet
andere situatie en als mensen de link tussen jou en zijn ex willen
leggen, doen ze dat toch wel, daar heeft de kleur van de strik niks mee
te maken.
Persoonlijk zou ik de jurk in donkerblauw doen (vind beide kleuren donkerblauw mooi). Heel neutraal, maar toch eens iets anders dan (dat eeuwige) zwart. Dan misschien een zilveren of lila strik erbij? Hoewel lila misschien niet zo mooi kleurt met het rood van je vriend..
een blauwe strik zat. Het is een compleet andere jurk, een compleet
andere situatie en als mensen de link tussen jou en zijn ex willen
leggen, doen ze dat toch wel, daar heeft de kleur van de strik niks mee
te maken.
Persoonlijk zou ik de jurk in donkerblauw doen (vind beide kleuren donkerblauw mooi). Heel neutraal, maar toch eens iets anders dan (dat eeuwige) zwart. Dan misschien een zilveren of lila strik erbij? Hoewel lila misschien niet zo mooi kleurt met het rood van je vriend..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Charlie schreef:Oooh sorry ik zal ophouden, ik breng je nog meer in verwarring!
Hahaha geeft niets hoor! Ik ben gewoon niet zo goed in keuze's maken En vind een frisse blik van anderen wel leuk.
Marin- Lady Post-a-lot
Stel dat je later een nieuwe strik wil laten maken, dan denk ik dat het makkelijker is om hier iemand te vinden die dat in ivoor doet dan in een opvallende kleur. Ik zou hem nu juist opvallend bestellen in plaats van 'basic'.
Ik vind blauw/bruin ook veel mooier dan zwart. Zwart kan inderdaad nogal goedkoop ogen en zo'n 80% van de galajurken (als het niet meer is), is zwart. Ik vind het saai.
Ik vind blauw/bruin ook veel mooier dan zwart. Zwart kan inderdaad nogal goedkoop ogen en zo'n 80% van de galajurken (als het niet meer is), is zwart. Ik vind het saai.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
ik moet zeggen dat ik zwart ook zo`n standaard galajurk kleur vind daarom zou ik juist gaan voor dat blauw of bruin
Gast- Gast
Melis_je schreef:Stel dat je later een nieuwe strik wil laten maken, dan denk ik dat het makkelijker is om hier iemand te vinden die dat in ivoor doet dan in een opvallende kleur. Ik zou hem nu juist opvallend bestellen in plaats van 'basic'.
Waarom is ivoor makkelijker te maken dan een andere kleur? Als je gewoon taft stof (of desnoods een andere stof) kan kopen ergens, maakt de kleur qua moeilijkheid toch niet uit?
Met dat laatste ben ik het wel een beetje eens. Ik vind gala jurken al heel erg moeilijk om te vinden, want ik vind echt bijna niks mooi. Ik hou niet van glitters, en poefjurken enzo, en eigenlijk ben ik ook wel beetje allergisch voor van die burgundy of paarse jurken (no offense), dat vind ik niet zo mooi gewoon. Dus ben echt dolblij dat ik deze heb gevonden.
Marin- Lady Post-a-lot
Niet het naaien, maar het vinden van de stof in zo'n mooie kleur. Maar misschien valt dat wel mee, hoor.
Plaats je een foto als hij er is? Ik ben heel nieuwsgierig hoe hij staat.
Plaats je een foto als hij er is? Ik ben heel nieuwsgierig hoe hij staat.
Melis_je- Kletskop
Ik zou denk ik voor bruin / chocolade gaan en dan voor voor de strik de kleur burgundy nemen. Of donker groen met champagne strik, of dark navy met pearl pink strik.. Wel lastig! Het is wel een super mooie jurk. Maar een strik kan je inderdaad altijd los zelf nog maken.
TukTuk- Ratel
Ik vind bruin wel heel mooi maar ook heel erg lastig qua schoenen, absoluut geen zwart hierbij dragen! Schoenen in dezelfde kleur bruin zijn vaak bijna niet te krijgen, dus dan de kleur van de strik? Vast ook lastig te vinden en anders zit je weer met een 3e kleur schoenen.. mm lastig. Ik vind dat champagne een makkelijkere kleur, met groen of blauw lijkt me ook erg mooi.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik kan niet wachten totdat ik een foto van jullie twee in gala kleding zie! En ben teven benieuwd naar je ervaringen met deze website, ik heb in mei 2013 weer een bruiloft (huwelijk schoonzusje) en hoop dan mijn zwangerschapskilo's (hoop dat ik niet teveel ga aankomen) dusdanig kwijt te zijn dat ik zo'n mooie jurk aan kan!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Lavendel schreef:Vast ook lastig te vinden en anders zit je weer met een 3e kleur schoenen.. mm lastig.
Goed punt.
Melis_je- Kletskop
Ik zou voor een donkerblauwe jurk gaan met een lichtere kleur strik. Dat staat je vast mooi! En ik zou me als ik jou was ook zeker niks aantrekken van wat zijn ex op de bruiloft aan had, you are overthinking things . Het zou niet eens in me opkomen die vergelijking tussen iemands vriendin en zijn ex te leggen door een strik haha!
Gast- Gast
Wat ben je trouwens kwijt als je die jurk bestelt? Hij is mooi!
Gast- Gast
BESTELD!
Een Dark Navy jurk met een Champagne strik!
Ik ben ook echt zooo benieuwd! Uiteraard plaats ik een foto als ik 'm binnen heb. Hij wordt nu custom made, dus met m'n eigen maten, dus hij moet wel passen Wat heel erg fijn is, want ik ben echt een ukkepukkie, dus als ik een gewone lange jurk zou bestellen, zou er sowieso altijd een stuk af moeten. Dus dit is heel fijn. Als het goed is komt ie de 27e binnen, nog net een week voor 't gala.
PB: Het was 127 euro in totaal met de jurk, persoonlijke maten en verzendkosten.
Een Dark Navy jurk met een Champagne strik!
Ik ben ook echt zooo benieuwd! Uiteraard plaats ik een foto als ik 'm binnen heb. Hij wordt nu custom made, dus met m'n eigen maten, dus hij moet wel passen Wat heel erg fijn is, want ik ben echt een ukkepukkie, dus als ik een gewone lange jurk zou bestellen, zou er sowieso altijd een stuk af moeten. Dus dit is heel fijn. Als het goed is komt ie de 27e binnen, nog net een week voor 't gala.
PB: Het was 127 euro in totaal met de jurk, persoonlijke maten en verzendkosten.
Marin- Lady Post-a-lot
Pandora, tot nu toe ben ik erg tevreden, want het was allemaal erg duidelijk. Ik had vannacht nog een mail met een vraag er in gestuurd aan ze, en had vanochtend al antwoord. Altijd prettig, als de communicatie goed verloopt. En die vriendin heeft ook goede ervaring dus. Maar zodra ie binnen is, laat ik meer weten hoe de afwerking is enzo.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Jurk gevonden, maar welke kleur???
» Welke kleur pumps onder paarse jurk?
» Wat voor kleur panty onder deze jurk?
» nieuwe jurk (met foto)
» Welke jurk (foto´s)
» Welke kleur pumps onder paarse jurk?