Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)
+53
Sorella
Mamsie
Puggle
Lenthe
Flippin' Bitch
Mizz_S
Kowalski
Alex
Toet
Tullow
Coco
Pien
Lejow
Raindrop
Sanne
loura
SoGood
Bolleke
Poubelle
Jasmine
Julia
Caro
Blond
Bazinga
Kiwi86
Rose
Krullebol
Phileine
Atelier Madame
Ibbeltje
Error
Mermaid
Eris
Happinaz
_Cyn_
Arwyn
Benthe
TukTuk
Lavendel
Tania
Paper Crown
Rush
Ella
Poisongirl
Melis_je
Sundae
Pandora
VanillaRose
minoessepoes
Prosecco
vlinder-19
Fayebella
Marin
57 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)
Oh, en ik vind dat je een prachtig decolleté hebt, zeker niet too much. Verder is de jurk elegant en je mag best laten zien dat je een mooie boezem hebt
Gast- Gast
Wauw, hij is echt mooi geworden! En jij hoeft je echt geen zorgen te maken over je figuur, je bent prachtig!
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Wauw, hij is echt mooi geworden! En jij hoeft je echt geen zorgen te maken over je figuur, je bent prachtig!
Mee eens.
Gast- Gast
Echt mooi geworden zo, staat je goed!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Mooi geworden!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Waldorf schreef:Sunprincess schreef:Wauw, hij is echt mooi geworden! En jij hoeft je echt geen zorgen te maken over je figuur, je bent prachtig!
Mee eens.
+1! Je ziet er echt heel slank uit in die jurk!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wow! Hij staat je echt super goed, heel mooi geworden!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Echt super lief allemaal! Hopen dat ik er niet uitplof na het driegangendiner wat we er voor krijgen Of dat ik stomdronken aan het einde van de avond over de jurk kots (of nog erger, iemand anders)...maar nee ik wil me wel beetje gedragen nog, m'n vriend is namelijk om 12 uur jarig en de volgende dag willen we wel beetje normaal aanspreekbaar zijn natuurlijk voor z'n familie. Heb er echt zin in nu! Donderdag nog even zonnebankje pakken
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Echt super lief allemaal! Hopen dat ik er niet uitplof na het driegangendiner wat we er voor krijgen Of dat ik stomdronken aan het einde van de avond over de jurk kots (of nog erger, iemand anders)...maar nee ik wil me wel beetje gedragen nog, m'n vriend is namelijk om 12 uur jarig en de volgende dag willen we wel beetje normaal aanspreekbaar zijn natuurlijk voor z'n familie. Heb er echt zin in nu! Donderdag nog even zonnebankje pakken
Dat heb je altijd nog zelf in de hand
TukTuk- Ratel
Haha ja dat ben ik dus ook niet van plan, zal me wel in houden met de wijn... M'n vriend had het al over dat mensen in de bus terug naar het hotel kotszakjes gebruiken en daar ben ik zoooo bang voor want als ik ergens niet tegen kan is het kotsende mensen..maar ik moet me er maar overheen zetten als dat gebeurt. Tja, blijft studentengala..Ik heb dat in m'n hoofd al heel groot gemaakt omdat ik daar echt heel bang voor ben (dat is ook m'n enige angst in vliegtuigen, dat ik andere mensen zie, hoor of ruik kotsen, vind ik echt HEEL erg), maar het zal hopelijk wel mee vallen.
Marin- Lady Post-a-lot
Hij is mooi geworden Marin, staat je goed! Heel veel plezier alvast!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Oeh Marin, wat dat betreft deel ik je angst
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Marin schreef:Haha ja dat ben ik dus ook niet van plan, zal me wel in houden met de wijn... M'n vriend had het al over dat mensen in de bus terug naar het hotel kotszakjes gebruiken en daar ben ik zoooo bang voor want als ik ergens niet tegen kan is het kotsende mensen..maar ik moet me er maar overheen zetten als dat gebeurt. Tja, blijft studentengala..Ik heb dat in m'n hoofd al heel groot gemaakt omdat ik daar echt heel bang voor ben (dat is ook m'n enige angst in vliegtuigen, dat ik andere mensen zie, hoor of ruik kotsen, vind ik echt HEEL erg), maar het zal hopelijk wel mee vallen.
Hm ja dat is wel heel vervelend Tip : Mocht je ooit nog naar Azië gaan, stap dan niet in Laos in een bus van de ene stad naar de andere, want de lokale bevolking begint al na 5 minuten te kotsen (Bij een 14 uur durende busrit..) en dat gaat dan ook in zakjes die vervolgens naar buiten gegooid worden.. (Overigs heb ik wel ergere verhalen gehoord, waarbij de vloer van de bus gewoon zo erg onder lag dat je niet eens je voeten op de grond kon zetten..)
TukTuk- Ratel
Aaaaaah laten we nou net volgend jaar naar Azie willen En ik word ook al bang van de insecten daar hahaha oh dat wordt nog wat. Ik wil gewoon Azie reizen vriend-style zoals afgelopen keer, van resort naar resort
Nou..Beetje avontuurlijk mag wel, maar geen gekots iig
Marin- Lady Post-a-lot
Hij staat je echt super mooi. En wat een verschil met eerst, dat een jurk zoveel leuker kan worden door wat kleine aanpassingen te maken.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Marin schreef:Aaaaaah laten we nou net volgend jaar naar Azie willen En ik word ook al bang van de insecten daar hahaha oh dat wordt nog wat. Ik wil gewoon Azie reizen vriend-style zoals afgelopen keer, van resort naar resort
Dat is echt zo zonde, zo proef je niet het echte Azië
TukTuk- Ratel
Wauw! Heel erg mooi zo Marin!
Dat kleine detail heeft ervoor gezorgd dat de jurk je helemaal top staat!
En je figuur... Ik zou willen dat ik het had!
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Marin schreef:Aaaaaah laten we nou net volgend jaar naar Azie willen En ik word ook al bang van de insecten daar hahaha oh dat wordt nog wat. Ik wil gewoon Azie reizen vriend-style zoals afgelopen keer, van resort naar resort
Nou ja, ik hoef niet in een hostel te slapen om het echte Azie te proeven, dat proef ik wel op de marktjes Geloof dat m'n vriend in die 4 keer dat ie in Azie is geweest toch wel een duidelijk beeld heeft van de cultuur, met alle bezoekjes aan paleizen, tempels, markten, Hmong stammen, rijstvelden etc. Alleen dan met een lekker bed onder je kont 's avonds. (Hij was met z'n vader, dus ze reisden iets comfortabeler wanneer hij met mij zou zijn denk ik).
Maar hangt wel beetje van ons budget tegen die tijd af natuurlijk, het zullen wel met name gewoon hotels worden vermoed ik met misschien een mooi resort aan het einde van de reis. Zoiets stel ik me in elk geval voor, lijkt me erg leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
TBIB schreef:Wauw! Heel erg mooi zo Marin!
Dank je! Het komt denk ik ook wel echt door de jurk dat ie zo mooi afkleed hoor, want hij is helemaal op maat gemaakt.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Haha ja dat ben ik dus ook niet van plan, zal me wel in houden met de wijn... M'n vriend had het al over dat mensen in de bus terug naar het hotel kotszakjes gebruiken en daar ben ik zoooo bang voor want als ik ergens niet tegen kan is het kotsende mensen..maar ik moet me er maar overheen zetten als dat gebeurt. Tja, blijft studentengala..Ik heb dat in m'n hoofd al heel groot gemaakt omdat ik daar echt heel bang voor ben (dat is ook m'n enige angst in vliegtuigen, dat ik andere mensen zie, hoor of ruik kotsen, vind ik echt HEEL erg), maar het zal hopelijk wel mee vallen.
Ik wist niet dat jij dat ook had... ik heb ook daar echt een fobie voor, en in vliegtuigen is dat ook het enige waar ik bang voor ben. Mijn laatste vlucht vorige week terug uit Istanbul gebeurde het ook nog, maar gelukkig had ik het net niet gezien. Een meisje 7 rijen voor mij had recht in het gangpad gekotst, nog voor we ook maar waren begonnen met taxi'en. Brr!
Dat verhaal uit die bus in Laos vind ik ook yuk... ik zou echt gillend gek worden en waarschijnlijk nog liever uitstappen in de middle of nowhere.
Maar on topic: je jurk is prachtig, en je moet gewoon net genoeg drinken dat je de terugweg niet heel bewust meer meemaakt en niet zo veel dat je zelf ziek wordt! En ga zitten bij de mensen die er nog het meest nuchter uit zien
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Marin schreef:AngelNyn schreef:Marin schreef:Aaaaaah laten we nou net volgend jaar naar Azie willen En ik word ook al bang van de insecten daar hahaha oh dat wordt nog wat. Ik wil gewoon Azie reizen vriend-style zoals afgelopen keer, van resort naar resort
Nou ja, ik hoef niet in een hostel te slapen om het echte Azie te proeven, dat proef ik wel op de marktjes Geloof dat m'n vriend in die 4 keer dat ie in Azie is geweest toch wel een duidelijk beeld heeft van de cultuur, met alle bezoekjes aan paleizen, tempels, markten, Hmong stammen, rijstvelden etc. Alleen dan met een lekker bed onder je kont 's avonds. (Hij was met z'n vader, dus ze reisden iets comfortabeler wanneer hij met mij zou zijn denk ik).
Maar hangt wel beetje van ons budget tegen die tijd af natuurlijk, het zullen wel met name gewoon hotels worden vermoed ik met misschien een mooi resort aan het einde van de reis. Zoiets stel ik me in elk geval voor, lijkt me erg leuk!
Ik doel meer op het super de luxe reizen.. Snap best als je een beetje goed bed onder je kont wilt hebben, maar juist bijvoorbeeld het reizen met de lokale bevolking, ipv een prive chauffeur die je overal af zet, geeft een extra ervaring aan je reis.
Maarja ieder zijn ding natuurlijk
TukTuk- Ratel
Oh bah Sterre, ik vind dat dus ook echt zo erg! Ik ben zelf een keer flauwgevallen in het vliegtuig en het enige wat ik dacht was 'Ik kan hier niet uit, er is hier geen frisse lucht'. Als iemand kotst in het vliegtuig vind ik dat ook zo erg. Voor mezelf vind ik het helemaal niet erg, maar bij een ander..
Maar goed, we hopen masr dat het goed gaat.. Waarschijnlijk valt het allemaal mee en anders begraaf ik m'n gezicht wel even onder m'n vriend's arm ofzo.
Maar goed, we hopen masr dat het goed gaat.. Waarschijnlijk valt het allemaal mee en anders begraaf ik m'n gezicht wel even onder m'n vriend's arm ofzo.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben vandaag heerlijk spuit 11 en ik heb al helemaal nooit eerder in het topic gereageerd, omdat de eerste reacties niet positief waren en de mijne daarom ook weinig zou bijdragen, omdat ik hetzelfde dacht... Maar wat is hij top geworden! Toch vreemd hoe een kleine aanpassing het verschil kan maken!
Gast- Gast
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Jurk gevonden, maar welke kleur???
» Welke kleur pumps onder paarse jurk?
» Wat voor kleur panty onder deze jurk?
» nieuwe jurk (met foto)
» Welke jurk (foto´s)
» Welke kleur pumps onder paarse jurk?
» Wat voor kleur panty onder deze jurk?
» nieuwe jurk (met foto)
» Welke jurk (foto´s)