Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)
+53
Sorella
Mamsie
Puggle
Lenthe
Flippin' Bitch
Mizz_S
Kowalski
Alex
Toet
Tullow
Coco
Pien
Lejow
Raindrop
Sanne
loura
SoGood
Bolleke
Poubelle
Jasmine
Julia
Caro
Blond
Bazinga
Kiwi86
Rose
Krullebol
Phileine
Atelier Madame
Ibbeltje
Error
Mermaid
Eris
Happinaz
_Cyn_
Arwyn
Benthe
TukTuk
Lavendel
Tania
Paper Crown
Rush
Ella
Poisongirl
Melis_je
Sundae
Pandora
VanillaRose
minoessepoes
Prosecco
vlinder-19
Fayebella
Marin
57 plaatsers
Pagina 6 van 10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)
Vriend heeft intussen ook gereageerd en zei dat ie 'm heeel mooi vond en dat ie heel sexy en classy is
Dus dat is fijn
Dus dat is fijn
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik vind de jurk je ook mooi staan, je lijkt absoluut niet dikker dan je bent. Ik vind je overigens (ook in het echt) helemaal niet te zwaar, je hebt gewoon mooie vrouwelijke curves!
De strik vind ik wel iets minder, maar dat komt meer doordat het niet doorloopt naar achteren. Hopelijk kunnen ze daar nog wat mee doen.
De strik vind ik wel iets minder, maar dat komt meer doordat het niet doorloopt naar achteren. Hopelijk kunnen ze daar nog wat mee doen.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Marin schreef:Vriend heeft intussen ook gereageerd en zei dat ie 'm heeel mooi vond en dat ie heel sexy en classy is
Dus dat is fijn
Dat is zeker fijn!
Gast- Gast
Ik vind je juist een geweldig decolleté hebben in deze jurk. Je kan het hebben, dus daar zou ik zeker van profiteren. Heb wel het idee dat de strik bij jouw jurk veel hoger zit dan de strik bij het model op de foto. Misschien kun je dit met een bh die jouw borsten iets omhoog duwt iets veranderen, dat de strik iets verder onder je borsten lijkt te vallen.
Verder vind ik het een mooie jurk, al lijkt hij wel heel anders dan op de foto met het model. Maar goed, haar taille is ook wel echt een taille. Zijn weinig mensen die er zo één hebben volgens mij.
Ben benieuwd naar een foto met een helemaal chique, classy en charming Marin in deze jurk!
Verder vind ik het een mooie jurk, al lijkt hij wel heel anders dan op de foto met het model. Maar goed, haar taille is ook wel echt een taille. Zijn weinig mensen die er zo één hebben volgens mij.
Ben benieuwd naar een foto met een helemaal chique, classy en charming Marin in deze jurk!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Leuk!!
Edit: en zoals mn vriend gekscherend zou zeggen: Lekkere Tetten!
Maar t is dus wel gemeend! Mooi decollete!!!
Edit: en zoals mn vriend gekscherend zou zeggen: Lekkere Tetten!
Maar t is dus wel gemeend! Mooi decollete!!!
Laatst aangepast door PrinsesBo op ma 21 mei 2012 - 5:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jasmine schreef:Ik vind je juist een geweldig decolleté hebben in deze jurk. Je kan het hebben, dus daar zou ik zeker van profiteren. Heb wel het idee dat de strik bij jouw jurk veel hoger zit dan de strik bij het model op de foto. Misschien kun je dit met een bh die jouw borsten iets omhoog duwt iets veranderen, dat de strik iets verder onder je borsten lijkt te vallen.
Dat zou ik niet doen, dan zitten d'r borsten in d'r nek.
Ik vind het decolleté nu mooi, houden zo!
Ik hoop dat de band wat smaller gemaakt kan worden! De jurk zelf staat je heel mooi!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Jasmine schreef:
Haha ja dat zal het begin van de avond wel zijn! Zullen wel een foto maken bij vertrek of in de hotelkamer ofzo (geen idee of we daar van te voren al zijn en daar optutten), en aan het begin van het feest. Einde van de avond ben ik waarschijnlijk not so classy meer met m'n dronken koppie
En dank je
Ik had hier trouwens een mooie balconette bh onder. Viel me mee dat je de bh bandjes niet zag, maar ik denk dat ik voor de zekerheid de bandjes er af haal. Dan is die bh strapless namelijk. Dat is dus ook de bh die ik eigenlijk aan wil. Maar kan als de jurk terug is nog wel even wat andere bh's proberen.
PrinsesBo:
Marin- Lady Post-a-lot
Pixie schreef:
Ik hoop dat de band wat smaller gemaakt kan worden! De jurk zelf staat je heel mooi!
Smaller kan denk ik echt niet, omdat de band echt tussen de jurk-delen (lijfje en rok) in zit, die houdt het geheel samen zeg maar. Dus als je die band er tussenuit haalt en een dunnere band tussen plaatst, dan is de jurk ook korter. Hoewel.. Misschien zou dat helpen bij die net te lange onderkant.. Hmm... Ik schrijf 't even op om voor te leggen aan de naaister.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik kan niets meer toevoegen aan de rest, alleen dat ik denk ik voor een lichtblauwe strik gekozen zou hebben ipv deze kleurencombinatie. Maar ik vind de jurk wel erg mooi, alleen jammer van de strik, en je ziet er echt hardstikke goed en leuk uit!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Het zit 'm in je attitude!
Draag die jurk met zoveel zelfvertrouwen dat je een grote strikken trendsetter wordt! Gewoon houden en stralen als je hem draagt, je hoeft niet verdrietig te zijn.
Draag die jurk met zoveel zelfvertrouwen dat je een grote strikken trendsetter wordt! Gewoon houden en stralen als je hem draagt, je hoeft niet verdrietig te zijn.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben ook niet kapot van die strik, maar ik las dat je daar wat aan gaat doen. Ik denk dat het daar al een heel stuk mooier van gaat worden! En sowieso, met zo'n mooie decolleté heeft niemand meer oog voor eventueel minder mooie dingen aan de jurk hoor!
Gast- Gast
Ik vind de jurk wel mooi hoor! En je decollete is juist mooi, mag je echt trots op wezen!
Wat misschien ook nog wel een optie is, is om een lint / stuk stof in precies dezelfde kleur als de jurk over de brede band aan de voorkant te stikken, want ik denk niet dat die weggenomen kan worden, want dan moet je hele jurk uit elkaar denk ik, ook de zijkanten en denk dat dat ook heel zonde is. En dan een smallere strik er overheen doen. Omdat je er een stuk stof over het brede stuk lint hebt gezet, lijkt het misschien gewoon alsof de jurk wel doorloopt.
Wat misschien ook nog wel een optie is, is om een lint / stuk stof in precies dezelfde kleur als de jurk over de brede band aan de voorkant te stikken, want ik denk niet dat die weggenomen kan worden, want dan moet je hele jurk uit elkaar denk ik, ook de zijkanten en denk dat dat ook heel zonde is. En dan een smallere strik er overheen doen. Omdat je er een stuk stof over het brede stuk lint hebt gezet, lijkt het misschien gewoon alsof de jurk wel doorloopt.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, zoiets gaf Pixie (volgens mij) ook al als suggestie. Ik ga vanmiddag naar de Gouden Schaar en ga daar in elk geval even informeren. Ik heb alleen de komende twee weken nog echt kei druk met m'n werk, dus eigenlijk heb ik geen tijd voor dit soort fratsen en helemaal een lint uitzoeken in exact die kleur enzo, wat precies een van de redenen was dat ik ook via internet besteld heb. Dus wil ook niet al te veel moeite er meer in steken. Maar ik overleg wel even met de naaister, want ik kan zelf ook niet goed oordelen wat mogelijk is.
In elk geval ben ik al een stuk geruster dan gisteren en doe ik 'm gewoon lekker aan. Dat m'n vriend 'm heel mooi vindt, helpt ook veel, gelukkig.
In elk geval ben ik al een stuk geruster dan gisteren en doe ik 'm gewoon lekker aan. Dat m'n vriend 'm heel mooi vindt, helpt ook veel, gelukkig.
Marin- Lady Post-a-lot
Sogood schreef:Het zit 'm in je attitude!
Dikke +1! Ik vind dat hij je super staat, en die strik...tja dat is jammer maar echt geen wereld ramp. Draag hem inderdaad met zelfvertrouwen, alsof je hem erop geselecteerd hebt!
En niet verdrietig zijn hoor....en die boobs...doe mij die maar!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Anders een kleur die er op lijkt, die naaister heeft misschien wel zoiets in voorraad! Komt allemaal goed
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Dank je Bolleke
En Happinezz!
En Happinezz!
Marin- Lady Post-a-lot
Ikvind de jurk heel mooi! De strik vind ik inderdaad te bree, maar niet super lelijk. Enne show that cleavage girl
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Dat is echt het nadeel als je meningen vraagt hier... Je word er zo onzeker van . Je moet hem idd gewoon lekker aan doen! Het is een mooie gala jurk! Grote strik of niet :p
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
En, is het nog gelukt om iets met die strik te doen? Ik vind trouwens dat je de jurk gewoon aan moet doen hoor. De jurk ziet er jammer genoeg anders uit dan op de foto, wat stugger zegmaar, en het model is natuurlijk heel lang en überslank, maar dat betekent nog niet dat de jurk jou enorm misstaat. Niemand zal je uitlachen op het gala hoor! en het zal er ook anders uit zien als je haar etc. perfect zit.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ja hij ligt bij de naaister, dinsdag klaar
Echt heel veel gaat ze er niet aan veranderen, want de band dunner maken lukt gewoon niet (omdat ie beide delen verbind) en achterlangs gaat ook niet lukken. Dan moet ze de band ook kapot knippen, maar is er waarschijnlijk niet genoeg stof om 'm helemaal achterlangs te doen en dat wordt niet mooi. Maar de strik komt wel wat losser te zitten, zodat ie niet zo poef hopla pront staat.
Echt heel veel gaat ze er niet aan veranderen, want de band dunner maken lukt gewoon niet (omdat ie beide delen verbind) en achterlangs gaat ook niet lukken. Dan moet ze de band ook kapot knippen, maar is er waarschijnlijk niet genoeg stof om 'm helemaal achterlangs te doen en dat wordt niet mooi. Maar de strik komt wel wat losser te zitten, zodat ie niet zo poef hopla pront staat.
Marin- Lady Post-a-lot
Ook best raar dat het niet 'gewoon en zwarte jurk' met daarop een lint is, maar het middelste deel van de jurk. Spaart wel stof uit, maar heb ik niet eerder zo gezien. Hopelijk wordt het mooier!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik ben benieuwd hoe hij er straks uitziet.
Maar hij staat je goed. En je boobs komen er goed in uit. Zeker trots op zijn. En met totaal plaatje zit het echt goed. Je bent mooi Marin!!
Maar hij staat je goed. En je boobs komen er goed in uit. Zeker trots op zijn. En met totaal plaatje zit het echt goed. Je bent mooi Marin!!
Gast- Gast
Je vriend mag trots zijn om met zon meisje met jurk te mogen lopen op het gala, no worries! Ik denk wel dat er jurken zijn die je nog veel mooier zouden staan, maar je loopt met deze jurk ook de show te stelen. Juist bij je borsten vind ik hem erg mooi.
Gast- Gast
Happinaz schreef:Sogood schreef:Het zit 'm in je attitude!
Dikke +1! Ik vind dat hij je super staat, en die strik...tja dat is jammer maar echt geen wereld ramp. Draag hem inderdaad met zelfvertrouwen, alsof je hem erop geselecteerd hebt!
En niet verdrietig zijn hoor....en die boobs...doe mij die maar!
Helemaal mee eens! Je bent een beauty Marin!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Jurk gevonden, maar welke kleur???
» Welke kleur pumps onder paarse jurk?
» Wat voor kleur panty onder deze jurk?
» nieuwe jurk (met foto)
» Welke jurk (foto´s)
» Welke kleur pumps onder paarse jurk?