Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kleur pumps onder paarse jurk?

+6
minoessepoes
loura
Melis_je
Prosecco
Jeanette
TukTuk
10 plaatsers

Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  TukTuk do 19 mei 2011 - 18:32

Ik heb deze jurk en twijfel nog enorm welke kleur pumps ik er onder zal doen:
Welke kleur pumps onder paarse jurk? 16m3mop

Ik heb deze al besteld bij Dolcis:
Welke kleur pumps onder paarse jurk? O6ek1t
Maar grote kans dat het paars niet hetzelfde is en ik er totaal niet op kan lopen, dus ik zoek nog even verder smile

Het is voor de bruiloft van mijn zus overigs!

Dus iemand tips over welke kleur ik onder dit jurkje moet doen? Zwart gewoon, of misschien beige? Het jurkje komt tot halverwege mijn kuiten overigs. Thanks alvast!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  Jeanette do 19 mei 2011 - 18:34

Ik zou niet voor paars gaan, omdat de kleur dan afwijkend kan zijn van je jurk en dat is zonde. Ik zou voor een neutrale kleur gaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  Prosecco do 19 mei 2011 - 18:35

Misschien beige, camel of wit? En dan de rest van je accessoires ook in die kleur
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  TukTuk do 19 mei 2011 - 18:40

Jeanette schreef:Ik zou niet voor paars gaan, omdat de kleur dan afwijkend kan zijn van je jurk en dat is zonde. Ik zou voor een neutrale kleur gaan.

Ja ik heb ze gewoon besteld en kijk inderdaad wel of de kleur goed overeen komt.

Zou grijs/beige wel kunnen? Ik had deze gezien bij Zalando die ik ook wel heel mooi vind:
http://www.zalando.nl/tamaris-pumps-bruin-ta1-fzw-0795-99.html
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  Prosecco do 19 mei 2011 - 18:44

Qua kleur gaat dat prima, alleen vind ik ze geloof ik iets te lomp voor bij je jurkje
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  TukTuk do 19 mei 2011 - 18:53

Prosecco schreef:Qua kleur gaat dat prima, alleen vind ik ze geloof ik iets te lomp voor bij je jurkje

Oh ok :P Ja ik vond ze wel heel mooi, maar dat is ook omdat ik niet op hele dunne hakken kan lopen, maar nu je het zegt kan het inderdaad wel dat ze misschien te lomp zijn, bedankt! Het is trouwens voor in juli, vind het echt lastig om iets te vinden waar ik ook nog eens goed op kan lopen de hele dag, en wat ook nog eens in mijn budget valt.. En gezien mijn lengte moet ik eigenlijk wel een hak aan (1.66).
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  Melis_je do 19 mei 2011 - 19:30

Ik zou bij zo'n opvallende jurk neutrale pumps ook het mooist vinden. Die van Zalando vind ik prima kunnen, ik vind een te dun hakje wat sneller dik maken (en wankelen is ook niet charmant). Deze zien er comfortabel uit. Wat zal dit model je trouwens goed staan!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 19:46

Ik zou er beige pumps onder doen, met een dunner en hoger hakje als die paarse.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  loura do 19 mei 2011 - 22:39

Ik zou wel voor paars gaan maar dan een meer glansende paar. Het maakt niet uit dat de schoen niet exact dezelfde kleu is toch? Ik zou zelf voor een iets meer donkere kleur paars gaan.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:22

blauw!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  TukTuk vr 20 mei 2011 - 1:26

Mama_van2 schreef:Ik zou er beige pumps onder doen, met een dunner en hoger hakje als die paarse.

Nog dunner en hoger? Die paarse zijn al 8cm :shock: Denk niet dat dat goed gaat komen haha. Wil niet half struikelend naar voren komen wankelen als ik moet gaan tekenen (ben getuige) Laughing
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  TukTuk vr 20 mei 2011 - 1:29

Melis_je schreef:Ik zou bij zo'n opvallende jurk neutrale pumps ook het mooist vinden. Die van Zalando vind ik prima kunnen, ik vind een te dun hakje wat sneller dik maken (en wankelen is ook niet charmant). Deze zien er comfortabel uit. Wat zal dit model je trouwens goed staan!

Bedankt voor je reactie! Hij kleedt inderdaad ook af, ben er ook erg blij mee! En bij valt ook over mijn knieen heen en voelt toch wat prettiger dan.

Ik denk dat ik die van Zalando gewoon bestel, en dan nog 1 of 2 andere paren er bij en gewoon even kijken hoe of wat het beste zit.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  minoessepoes vr 20 mei 2011 - 1:34

Mama_van2 schreef:Ik zou er beige pumps onder doen, met een dunner en hoger hakje als die paarse.

+1 Of een nude kleur!

Ik zag dat iemand witte pumps opperde, maar die vind ik in heel veel gevallen ordinair ogen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  Sterre vr 20 mei 2011 - 2:13

Ik zou ook gaan voor beige of een lichte nude kleur. Of anders zwart. Niet wit, niet paars en al helemaal niet blauw wat iemand hier opperde, omdat dan de aandacht meer naar de schoenen gaat ipv naar de jurk.

De hakhoogte vind ik overigens prima!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  TNMN vr 20 mei 2011 - 2:46

Melis_je schreef:Ik zou bij zo'n opvallende jurk neutrale pumps ook het mooist vinden. Die van Zalando vind ik prima kunnen, ik vind een te dun hakje wat sneller dik maken (en wankelen is ook niet charmant). Deze zien er comfortabel uit. Wat zal dit model je trouwens goed staan!

Eens! Huidskleurige pumps zijn ook erg mooi
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  Blond vr 20 mei 2011 - 3:16

Nude pumps! Ik wil ze zelf ook, love them!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 4:53

Waar heb je die jurk gekocht? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  TukTuk vr 20 mei 2011 - 5:54

Birgit schreef:Waar heb je die jurk gekocht? Laughing

C&A, ze hebben hem ook bij de wehkamp,
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/jurken/c-a-yessica-jurk/C21_1A1_A12_243889/?KW6=526223&PRmin=5&PRmax=200&KAPRmin=500&KAPRmax=20000&F=1,2,19,6,17,22&PI=1&SM=0

Ik heb overigs de paarse pumps binnen, de kleur is zo goed als identiek, alleen weet niet of ik ze ga houden.. Kreeg al na 5 minuten pijn in mijn voeten, vond ze erg hoog, en bij de neus liepen ze niet ver genoeg door dus je zag nog net het begin van mijn tenen.
Plus dat de zool errug dun en glad is, al is daar wel iets aan te doen, kan dat op school zo aanpassen. Maar ik vind 40 euro voor pumps die ik daarna nooit meer aan doe, en ook nog eens nep leer is er veel, die bij Zalando zijn 10 euro duurder en is wel echt leer.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  Arwyn vr 20 mei 2011 - 6:38

Jammer van die pumps, maar als ze niet lekker zitten, is het het niet nee.

Nude vind ik zelf wel leuk erbij. Heb zelf een paar net niet nude kleurige pumps gekocht bij Van Haren. Zijn iets donkerder (maar ik ben ook wel glow in the dark wit moet ik zeggen, haha), maar ik vind ze wel heel leuk en neutraal. Waren ook maar 16,90 of zo, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  TukTuk vr 20 mei 2011 - 22:06

En hele lichte lila pumps? Zou dat staan?

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Lila-suede-hoge-hakken
Zo iets?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  TNMN za 21 mei 2011 - 4:49

AngelNyn schreef:En hele lichte lila pumps? Zou dat staan?

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Lila-suede-hoge-hakken
Zo iets?

Ik zou het niet doen, maar voor iets neutraals gaan. Je jurk is al 1 opvallende kleur, vandaar het neutrale.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  Melis_je za 21 mei 2011 - 5:30

Lila vind ik ook erg mooi. Van mij mag het sowieso wel opvallen, ik ben gek op kleur.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur pumps onder paarse jurk? Empty Re: Welke kleur pumps onder paarse jurk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum