Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)
+53
Sorella
Mamsie
Puggle
Lenthe
Flippin' Bitch
Mizz_S
Kowalski
Alex
Toet
Tullow
Coco
Pien
Lejow
Raindrop
Sanne
loura
SoGood
Bolleke
Poubelle
Jasmine
Julia
Caro
Blond
Bazinga
Kiwi86
Rose
Krullebol
Phileine
Atelier Madame
Ibbeltje
Error
Mermaid
Eris
Happinaz
_Cyn_
Arwyn
Benthe
TukTuk
Lavendel
Tania
Paper Crown
Rush
Ella
Poisongirl
Melis_je
Sundae
Pandora
VanillaRose
minoessepoes
Prosecco
vlinder-19
Fayebella
Marin
57 plaatsers
Pagina 7 van 10
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Welke kleur jurk (hij's binnen, foto)
Ik vind hem je erg mooi staan Marin!
je kunt hem goed hebben hoor
je kunt hem goed hebben hoor
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks, super lief! Dat doet me echt zo goed he
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Thanks, super lief! Dat doet me echt zo goed he
Niet zo onzeker zijn. Dat je wat steviger bent dan het model en dat daardoor de jurk misschien minder mooi overkomt, betekent totaal niet dat jij niet mooi bent en dat het jou niet staat, het is gewoon anders en daar hoeft niks mis mee te zijn, echt niet!
Gast- Gast
Marin schreef:Thanks, super lief! Dat doet me echt zo goed he
Lieverd, met je nieuwe haren ben je nog mooier. Je bent al een lekker wijf Echt meid, Ik denk dat je vriend zo trots is op jou als hij naast je loopt. En ik durf te wedden dat er echt wel mannen zijn die hun hoofd even opdraaien als jij voorbij komt lopen!
Gast- Gast
Waldorf schreef:Marin schreef:Thanks, super lief! Dat doet me echt zo goed he
Lieverd, met je nieuwe haren ben je nog mooier. Je bent al een lekker wijf Echt meid, Ik denk dat je vriend zo trots is op jou als hij naast je loopt. En ik durf te wedden dat er echt wel mannen zijn die hun hoofd even opdraaien als jij voorbij komt lopen!
Hahaha dat is lief Nou en om eventjes op te scheppen, vroeger kwamen er in de club bij het uitgaan wel eens vreemde meisjes naar me toe die zeiden dat ik echt zo'n mooie decolleté had. Haha yes, score! Maar de laatste jaren baal ik inderdaad wel meer. Ben blij met het vrouwelijke wat ik heb, maar er mag nog meer af, maar gelukkig gaat dat steeds beter. Dus echt, die positieve reacties doen (logischerwijs) wel echt goed, word er echt een stukje zelfverzekerder van
En da's mooi als m'n vriend trots naast me loopt, want ik kijk net zo trots naar hem haha, zucht nog altijd verliefd
Wie ben jij trouwens dat je me lieverd noemt? Zo benieuwd haha! Maar als je anoniem wilt blijven, mag dat natuurlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Waldorf schreef:Marin schreef:Thanks, super lief! Dat doet me echt zo goed he
Hahaha dat is lief Nou en om eventjes op te scheppen, vroeger kwamen er in de club bij het uitgaan wel eens vreemde meisjes naar me toe die zeiden dat ik echt zo'n mooie decolleté had. Haha yes, score! Maar de laatste jaren baal ik inderdaad wel meer. Ben blij met het vrouwelijke wat ik heb, maar er mag nog meer af, maar gelukkig gaat dat steeds beter. Dus echt, die positieve reacties doen (logischerwijs) wel echt goed, word er echt een stukje zelfverzekerder van
En da's mooi als m'n vriend trots naast me loopt, want ik kijk net zo trots naar hem haha, zucht nog altijd verliefd
Wie ben jij trouwens dat je me lieverd noemt? Zo benieuwd haha! Maar als je anoniem wilt blijven, mag dat natuurlijk.
Je hebt PM
Gast- Gast
Ik vind hem je mooi staan!
Mooie jurk, mooi haar Nou wat wil je nog meer haha..
Mooie jurk, mooi haar Nou wat wil je nog meer haha..
Gast- Gast
Je ziet er prachtig uit in de jurk!! Vind sommige reactie's hier ook vrij hard. Denk dat als die mensen nadenken ze weten dat het kwetsend kan zijn...
Een buikje?! Die zie ik niet hoor! Ik zie een mooie vrouw met een geweldig decollette!
Een buikje?! Die zie ik niet hoor! Ik zie een mooie vrouw met een geweldig decollette!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Je ziet er prachtig uit in de jurk!! Vind sommige reactie's hier ook vrij hard. Denk dat als die mensen nadenken ze weten dat het kwetsend kan zijn...
+1
Je hebt vrouwelijke rondingen (geen modellenfiguur), maar een buik... tjonge, dat valt hartstikke mee hoor. Ga maar lekker stralen straks naast je vriend!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Pien schreef:Vind sommige reactie's hier ook vrij hard. Denk dat als die mensen nadenken ze weten dat het kwetsend kan zijn...
Huh? Dat valt toch wel mee?
Gast- Gast
Charlie schreef:Pien schreef:Vind sommige reactie's hier ook vrij hard. Denk dat als die mensen nadenken ze weten dat het kwetsend kan zijn...
Ik vind ook wel dat het mee valt, er zijn geen opmerkingen gemaakt om Marin te kwetsen, en het gaat allemaal over de jurk en niet Marins figuur.
Marin, ik keek nog eens terug naar je foto' s en de eerste keer vond ik ze minder mooi dan de tweede keer, het staat je gewoon hardstikke goed!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Oh nee het was zeker niet bedoeld om te kwetsen, en zo heb ik het ook helemaal niet opgevat. Was op dat moment alleen beetje gevoelig dus ik werd er onzeker door. Ach, hoort er bij. En ik ben heel benieuwd hoe ie dinsdag is als ie terug komt van de naaister. Verwacht niet te veel veranderingen hoor, maar hij zal wel iets mooier zitten hoop ik.
Oh en ik heb een lintje in precies de kleur van de band, voor in m'n haar!
Oh en ik heb een lintje in precies de kleur van de band, voor in m'n haar!
Marin- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Pien schreef:Vind sommige reactie's hier ook vrij hard. Denk dat als die mensen nadenken ze weten dat het kwetsend kan zijn...
Nou idd
Gast- Gast
Na wat reacties gelezen te hebben dacht ik dat de jurk wel een flop zou zijn, maar toen ik de aan foto zag vond ik dat helemaal niet. Ik vind hem je figuur ook helemaal niet slecht uit laten komen of je buik accenturen. Alleen de strik, dat is idd wel heel jammer dat die er vast op zit en ook wel erg groot. Maar ach, je borsten stelen toch wel de show, dan valt die hele strik weg.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Razz_ schreef:
Nou idd
Nou als jij dan toch reageert, wil ik wel even zeggen dat ik jouw reactie het minst leuk vond. Maar goed, maakt verder ook echt niet uit en hoef er zeker niet te lang op door te gaan want ik vind het nu zeker niet meer erg. Maar op dat moment was die toch wel echt niet zo aardig, wel eerlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Misschien dat je het anders opgevat hebt dan Razz het bedoelde. Je zei zelf al dat je best gevoelig was op dat moment, misschien dat je het daardoor 'kwetsend' hebt opgevat?Marin schreef:Razz_ schreef:
Nou idd
Nou als jij dan toch reageert, wil ik wel even zeggen dat ik jouw reactie het minst leuk vond. Maar goed, maakt verder ook echt niet uit en hoef er zeker niet te lang op door te gaan want ik vind het nu zeker niet meer erg. Maar op dat moment was die toch wel echt niet zo aardig, wel eerlijk.
Ik zie namelijk niet echt iets raars of onaardigs aan haar reactie, ze is inderdaad recht door zee en ze zegt dat het je buikje accentueert, dat mag toch best gezegd worden?
Gast- Gast
Dat zei ik hier boven toch al? En omdat ze nu toevallig toch reageert over dit onderwerp, wilde ik het toch even tegen haar zetten dat ik net die reactie echt niet zo leuk vond. Mag toch, weet zij dat ook weer.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Razz_ schreef:
Nou idd
Ik ben gewoon eerlijk in die dingen klaar. En nu wordt er hier net gedaan of ik hier de boeman ben terwijl ik gewoon eerlijk ben geweest. Als je zo'n topic plaatst met foto's nou dan kan je eenmaal verwachten dat niet iedereen het leuk vind toch?
Gast- Gast
Mijn opmerking was ook zeker niet lullig bedoeld, wel eerlijk. De strik zoals ie was, was ie gewoon heel erg massief. Ik vind dat ze daar bij die webwinkel meer rekening mee moeten houden bij kleinere personen dan een modellenlengte. Voor iemand die langer is was het misschien minder massief geweest, ik denk dat ik er 5 jaar geleden wel blij mee zou zijn geweest, omdat ik toen erg dun en lang was. Dan breekt zo'n strik wat meer op zo'n lange jurk.
De kleur van de jurk en van de strik vind ik mooi, erg classy. En het sleepje vind ik juist ook leuk. Niet zo standaard...
De kleur van de jurk en van de strik vind ik mooi, erg classy. En het sleepje vind ik juist ook leuk. Niet zo standaard...
Gast- Gast
Ja, het geeft verder ook niet, maar nou word er van een mug wel een olifant gemaakt doordat ik zei dat ik die opmerkingen niet leuk vond. Is ook niet leuk, natuurlijk. Maar goed, verder is er echt helemaal niks meer aan de hand en ik zou Razz of jou helemaal niet als boeman af willen schilderen, zo is het helemaal niet bedoeld.
Marin- Lady Post-a-lot
Gelukkig maar en dat die opmerkingen je wat doen is ook logisch natuurlijk, helemaal als je al ietwat onzeker bent over bepaalde delen van je lichaam.
Gast- Gast
Hoe zouden ze daar rekening mee moeten houden dan? De verhouding van de strik is bij Marin precies hetzelfde als bij het model. Helaas valt het anders ja. Ik hoop in ieder geval dat hij terug komt van de naaister en je er dan zelf ook tevreden mee bent Marin. Want daar draait het natuurlijk uiteindelijk om . En veel plezier alvast met je feest .
Gast- Gast
Zusje schreef:Hoe zouden ze daar rekening mee moeten houden dan? De verhouding van de strik is bij Marin precies hetzelfde als bij het model. Helaas valt het anders ja. Ik hoop in ieder geval dat hij terug komt van de naaister en je er dan zelf ook tevreden mee bent Marin. Want daar draait het natuurlijk uiteindelijk om . En veel plezier alvast met je feest .
Omdat het helemaal persoonlijk is opgemeten, maar de maat van m'n schouders tot aan m'n borsten niet, die stond er niet bij om in te vullen. Wel van schouder tot aan grond overigens.
Marin- Lady Post-a-lot
De jurk is terug van de naaister. Ze heeft de strik meer opzij en naar beneden geplaatst en de band wat losser gehangen. Daardoor is de band wel nog breder maar hangt de strik wel mooier. De band naar achteren lukte niet, daar was niet genoeg stof voor. Maar ik vind dit zo een mooie oplossing. Heb 'm net gepast en het staat echt veel leuker zo. Dus op naar zaterdag
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Jurk gevonden, maar welke kleur???
» Welke kleur pumps onder paarse jurk?
» Wat voor kleur panty onder deze jurk?
» nieuwe jurk (met foto)
» Welke jurk (foto´s)
» Welke kleur pumps onder paarse jurk?