*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Onze 2 katten hangen nu ook veel om mij heen en de hond legt haar kop vaak op mijn buik. Heb gehoord dat dieren aanvoelen dat je zwanger bent, maar of dat echt zo is.....
Wij hebben het zaterdag aan ouders/zussen verteld. Ze gaven 's avonds een groot feest ivm hun verjaardagen en voor we naar de locatie gingen hadden ze hun kinderen met aanhang gevraagd te komen eten. Mijn vriend en ik hebben ervoor gezorgd dat we als eerste er waren en toen dus die fles drank waar we het etiket vanaf hadden geweekt en echofoto op hadden geplakt gegeven. Mijn moeder bleef naar die fles staren, toen naar ons en toen heel verbaasd... huh? Betekend dit dat jij (mijn naam) zwanger bent? Ja hé? ja toch??? En toen vloog ze van de bank om te feliciteren, was grappig.
Later kwamen mijn zussen en die kregen een cadeautje. Ik had bij een cadeauwinkel speciale roosjes gekocht van stof. Tenminste, daar leek het op maar als je ze het uit elkaar trok dan zag je dat het babysokjes waren. Mijn oudste zus heeft een kind van 3 en die zei wat leuk maar deze past (naam zoon) niet meer hoor! Jongere zusje heel direct, waarom zou ik sokjes voor (naam zoon van zus) krijgen, volgens mij is ze ..... en toen brulde mijn oudere zus weer, ben je zwanger???? Echt leuke reacties dus. Er zijn meteen al plannen dat ik met mijn zus ga shoppen voor zangerschapskleding en ze gaat uitzoeken wat ze allemaal nog heeft wat ik kan overnemen/lenen.
Ik ga nu zo verloskundige bellen voor de eerste afspraak en mijn verzekering inlichten.
Wij hebben het zaterdag aan ouders/zussen verteld. Ze gaven 's avonds een groot feest ivm hun verjaardagen en voor we naar de locatie gingen hadden ze hun kinderen met aanhang gevraagd te komen eten. Mijn vriend en ik hebben ervoor gezorgd dat we als eerste er waren en toen dus die fles drank waar we het etiket vanaf hadden geweekt en echofoto op hadden geplakt gegeven. Mijn moeder bleef naar die fles staren, toen naar ons en toen heel verbaasd... huh? Betekend dit dat jij (mijn naam) zwanger bent? Ja hé? ja toch??? En toen vloog ze van de bank om te feliciteren, was grappig.
Later kwamen mijn zussen en die kregen een cadeautje. Ik had bij een cadeauwinkel speciale roosjes gekocht van stof. Tenminste, daar leek het op maar als je ze het uit elkaar trok dan zag je dat het babysokjes waren. Mijn oudste zus heeft een kind van 3 en die zei wat leuk maar deze past (naam zoon) niet meer hoor! Jongere zusje heel direct, waarom zou ik sokjes voor (naam zoon van zus) krijgen, volgens mij is ze ..... en toen brulde mijn oudere zus weer, ben je zwanger???? Echt leuke reacties dus. Er zijn meteen al plannen dat ik met mijn zus ga shoppen voor zangerschapskleding en ze gaat uitzoeken wat ze allemaal nog heeft wat ik kan overnemen/lenen.
Ik ga nu zo verloskundige bellen voor de eerste afspraak en mijn verzekering inlichten.
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Meiden het was van korte duur, maar ik ga niet meeschrijven in dit topic... helaas is het misgegaan, en hoor ik hier dus niet meer. Ik heb een topic geopend voor de meiden die meer willen weten. Jullie allemaal veel succes!
Gast- Gast
Gatsie Kruumel sterkte
Hier gaat het eigenlijk niet zo goed, ik voel me slecht heb constant zeurende buikpijn en dat breekt me een beetje op. Word 's nachts gewoon wakker van de buikpijn. Pcm helpt wel wat maar ik wil niet teveel nemen. daarnaast overigens geen klachten maar ik raak helemaal vermoeid van die buikpijn. Gister ook nog maagzuur erbij en mijn avond was pet. Hebben jullie ook zulke klachten (gehad?) en wat deden jullie er tegen?
Hier gaat het eigenlijk niet zo goed, ik voel me slecht heb constant zeurende buikpijn en dat breekt me een beetje op. Word 's nachts gewoon wakker van de buikpijn. Pcm helpt wel wat maar ik wil niet teveel nemen. daarnaast overigens geen klachten maar ik raak helemaal vermoeid van die buikpijn. Gister ook nog maagzuur erbij en mijn avond was pet. Hebben jullie ook zulke klachten (gehad?) en wat deden jullie er tegen?
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway schreef:Gatsie Kruumel sterkte
Volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling highway, dat je zoveel buikpijn hebt dat je er wakker van wordt. Ik had ook wel eens buikpijn, maar dat was maar even en zeker niet zo heftig dat ik er medicatie voor moest slikken.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
@ highway: Ik voelde me ook heel ellendig de eerste weken. Had veel buikpijn en leek net of ik "verstopt" zat, zo'n krampen en gewoon heel veel buikpijn. Ben paar keer bij de dokter langs geweest, laxeer middel etc. gekregen, maar niks hielp echt. 'savonds een warme kruik hielp wel even, maar veder was het echt 'de dag doorkomen' . echt niet leuk. Heb helaas verder ook geen tips, misschien wel een geruststelling dat de kleine in mn buik het altijd prima heeft gedaan ( en doet ) die had zeker nergens last van.
succes meid! Misschien scheelt het bij jou ook als je de 12/14 weken voorbij bent, want hier gaat het sindsdien stukken beter
succes meid! Misschien scheelt het bij jou ook als je de 12/14 weken voorbij bent, want hier gaat het sindsdien stukken beter
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Thanks Lejow, Ik denk dat ik dan komende week ook maar eens langs de huisarts ga, zit volgens mij niet verstopt (juist beter dan ooit) maar die pijn Ik kijk het nog even aan tot na komend weekend, als het dan blijft ga ik een afspraak maken. " Fijn' dat jij dezelfde klacht hebt gehad en dat het toch goed is gegaan, Puzzle, ik begin me zo langzaamaan wel wat zorgen te maken.. Fijn om te horen dat het bij jou in ieder geval niks nadeligs was.
Wel grappig dat PCM wel echt veel doet, ik neem er om de +- 4 uur 1 en dan is de pijn ook vrijwel weg om precies 4 uur later weer op te komen Maar ik wil niet meer dan 4-5 pcm per dag nemen, heb toch het idee dat het niet zo goed is voor de minibeeb om medicatie te nemen.
Wel grappig dat PCM wel echt veel doet, ik neem er om de +- 4 uur 1 en dan is de pijn ook vrijwel weg om precies 4 uur later weer op te komen Maar ik wil niet meer dan 4-5 pcm per dag nemen, heb toch het idee dat het niet zo goed is voor de minibeeb om medicatie te nemen.
Highway- Ratel
Mijn collega heeft echt een hekel aan mij. Geen idee waarom en hoe het komt, maar ze moet me niet. Ik haar inmiddels natuurlijk ook niet meer, maar ja we zitten tegenover elkaar dus we kunnen elkaar ook niet bepaald ontwijken. Ze was vandaag weer terug na een vakantie van drie weken. Iedereen in het team weet al van mijn zwangerschap dus ik kon er niet onderuit komen om het haar te vertellen, krijg ik als reactie: ja dat wist ik al lang. Door die stemmingswisselingen van jou wist ik genoeg . Ik heb maar niet gezegd dat die stemmingswisselingen niks met mijn zwangerschap te maken hebben
Linnie: zou wel leuk zijn als zij dan ook binnenkort zwanger is.
Kruidkoek: geweldig die reactie van je moeder!!
Kruumel: bah wat naar. Heel veel sterkte meid!!
Highway: zijn het echt krampen of voelt het anders? Vervelend dat je zo'n last hebt.
Linnie: zou wel leuk zijn als zij dan ook binnenkort zwanger is.
Kruidkoek: geweldig die reactie van je moeder!!
Kruumel: bah wat naar. Heel veel sterkte meid!!
Highway: zijn het echt krampen of voelt het anders? Vervelend dat je zo'n last hebt.
Gast- Gast
Highway schreef:Gatsie Kruumel sterkte
Ik heb ook deze zwangerschap ontzettend veel buikpijn gehad, inmiddels trekt het gelukkig iets weg en word het minder. Goed in de gaten houden maar tegen mij zeiden ze dat ik er gevoelig voor ben omdat ik het mijn vorige zwangerschap ook heb gehad en dat het er (gedeeltelijk) bij hoort (tuurlijk maar tot op een zekere hoogte).
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook heel veel ontzettend zere buikpijn gehad, uiteindelijk werd dat vanaf week 19 pijnlijke harde buiken dus ik ben er nu wel al alert op en hou het goed in de gaten.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Trouwens, de meiden die al een termijnecho gehad hebben: is jouw uitgerekende datum daarop aangepast?
Bij Jesper had ik ook een vijf weken cyclus. Volgens die cyclus was ik 22 mei uitgerekend, volgens de echo 28 mei. Ze hebben toen 22 mei aangehouden. Dit keer was ik volgens mijn cyclus uitgerekend op 24 december, maar volgens de echo 31 december. Nu hebben ze het wel aangepast. Op zich vind ik het niet zo erg, maar wel apart dat het drie jaar geleden niet werd aangepast en nu wel...
Bij Jesper had ik ook een vijf weken cyclus. Volgens die cyclus was ik 22 mei uitgerekend, volgens de echo 28 mei. Ze hebben toen 22 mei aangehouden. Dit keer was ik volgens mijn cyclus uitgerekend op 24 december, maar volgens de echo 31 december. Nu hebben ze het wel aangepast. Op zich vind ik het niet zo erg, maar wel apart dat het drie jaar geleden niet werd aangepast en nu wel...
Gast- Gast
Bij beide kids hebben ze de termijn aangepast, bij de 1e een week naar achteren en bij deze 3 dagen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Kruidkoek, jou zussen zijn grappig
Highway, wat naar die buikpijn! Helaas (voor jou en gelukkig voor mij) kan ik er niet over mee praten, ik heb er geen last van, en dus ook geen tips voor je.
Jetje, wat vreselijk om (bijna) dagelijks bij zo'n collega te moeten zitten! Ach ja, weinig van aantrekken maar...
En mijn zwangerschapsduur is 1 dag aangepast nav de termijnecho...
Highway, wat naar die buikpijn! Helaas (voor jou en gelukkig voor mij) kan ik er niet over mee praten, ik heb er geen last van, en dus ook geen tips voor je.
Jetje, wat vreselijk om (bijna) dagelijks bij zo'n collega te moeten zitten! Ach ja, weinig van aantrekken maar...
En mijn zwangerschapsduur is 1 dag aangepast nav de termijnecho...
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Bij mij is mijn uitgerekende datum aangepast nav de echo. Ik zou een cyclus van 6 weken gehad hebben als ik ongesteld was geworden, maar ze hebben gewoon de uitgerekende datum aangepast aan de echo.Jetje schreef:Trouwens, de meiden die al een termijnecho gehad hebben: is jouw uitgerekende datum daarop aangepast?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Vrouw van MVM net geweest, en ga er nu echt aan beginnen. Ik heb de armband uitgekozen, omdat de ketting die ik heb, van mijn vriend heb gekregen en altijd on heb. Ik heb maar 1 armband die ik ook altijd om heb en dat is een erfstuk die van mijn oma is geweest, maar meerdere armbanden gaan beter dan meerdere kettingen toch?
De vrouw heeft natuurlijk ook de test gedaan en jeetje die is duidelijk! Leuke vrouw trouwens. Is zelf kraamhulp ook hier in de buurt. Kan zelfs zo zijn dat we haar misschien krijgen haha, zal wel toevallig zijn dan!
De vrouw heeft natuurlijk ook de test gedaan en jeetje die is duidelijk! Leuke vrouw trouwens. Is zelf kraamhulp ook hier in de buurt. Kan zelfs zo zijn dat we haar misschien krijgen haha, zal wel toevallig zijn dan!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Highway ik heb ook zo'n verschrikkelijke buikpijn gehad dat ik er 's nachts (huilend!) wakker van werd. Mijn pijngrens is niet heel laag dus het was wel serieus. Ik ging er vanuit dat zolang ik geen bloed zag het goed zat. Paracetamol (dat bedoel je met pcm toch?) mag je gewoon de normale dosering van hebben, max. 6 per dag zo uit mijn hoofd. Lees de bijsluiter er even op na anders. Het hoort erbij meid!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik heb gelukkig ook geen bloed maar wat een ramp zeg, heb inderdaad gisteravond ook even flink gehuild, vanavond is het wat rustiger tot nog toe maar dat kan ook door de paracetamol komen. Hopelijk blijft het rustig..( en inderdaad met pcm bedoel ik paracetamol, afkorting gebruiken we altijd op werk, ben verpleegkundige )
Bedankt voor de reacties en adviezen meiden!
Ik heb me inmiddels net aangemeld bij de verloskundige, kan hier via een aanmeldformulier online. Ben benieuwd wanneer ik terecht kan! We hebben trouwens besloten om het ' waarschijnlijk' donderdag aan de familie te vertellen. We krijgen namelijk dan de sleutel van ons huis en het klussen gaat dan beginnen, maar aangezien ik er echt niet lekker bijzit is het misschien wel beter hen op de hoogte te stellen. Begrijpen ze in ieder geval waarom ik er niet keihard tegenaan ga..
Bedankt voor de reacties en adviezen meiden!
Ik heb me inmiddels net aangemeld bij de verloskundige, kan hier via een aanmeldformulier online. Ben benieuwd wanneer ik terecht kan! We hebben trouwens besloten om het ' waarschijnlijk' donderdag aan de familie te vertellen. We krijgen namelijk dan de sleutel van ons huis en het klussen gaat dan beginnen, maar aangezien ik er echt niet lekker bijzit is het misschien wel beter hen op de hoogte te stellen. Begrijpen ze in ieder geval waarom ik er niet keihard tegenaan ga..
Highway- Ratel
Highway, vervelend zeg, die buikpijn. Ik heb bij mijn eerste zwschap ook wel wat buikpijn gehad, maar dat waren meer mijn darmen. Ik weet nog wel dat ik er een keer de vk voor gebeld heb, omdat ik zo'n pijn had. Zij kwam toen ook met een logische verklaring dat alles wat jaren op zn plekje heeft gezeten in je buik nu ineens ruimte moet gaan maken voor je groeiende baarmoeder, en dat dat soms best vervelend kan zijn. Zolang ik geen kramp had was het goed... Deze zwschap heb ik er geen last van.
Als je het niet vertrouwd zou ik toch even de ha of vk bellen..
Meiden ik probeer t meeste mee te lezen maar reageren is lastig op je gsm, duurt een eeuwigheid voor je een zin getikt hebt
Hier gaat alles goed, we zitten nog steeds heerlijk in Limburg, we hebben nog een midweekje bij geboekt!
Ik voel me ook wel ok, heb nu alleen behoorlijk last van obstipatie :s tot vorige week ging ik prima naar het toilet, maar ineens is het drama..
Verder moet ik niet te veel nadenken of lezen over vervelende berichtjes, want ik maak mezelf helemaal gek... Volgende week donderdag (21 juni) hebben we de volgende echo.
Fijne avond!
Als je het niet vertrouwd zou ik toch even de ha of vk bellen..
Meiden ik probeer t meeste mee te lezen maar reageren is lastig op je gsm, duurt een eeuwigheid voor je een zin getikt hebt
Hier gaat alles goed, we zitten nog steeds heerlijk in Limburg, we hebben nog een midweekje bij geboekt!
Ik voel me ook wel ok, heb nu alleen behoorlijk last van obstipatie :s tot vorige week ging ik prima naar het toilet, maar ineens is het drama..
Verder moet ik niet te veel nadenken of lezen over vervelende berichtjes, want ik maak mezelf helemaal gek... Volgende week donderdag (21 juni) hebben we de volgende echo.
Fijne avond!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Hoi hoi allemaal
Ik zit in de laatste weken van het schooljaar en het is enorm druk, ik vergeet regelmatig dat ik zwanger ben... heb ook nog steeds 0,0 klachtjes dus hoop dat dat de hele zwangerschap maar weer zo blijft.
ik moest eigenlijk morgen op intake naar de vk maar we willen dan naar de Efteling dus ik heb afgebeld...waren ze niet echt blij mee omdat ze schijnbaar 45 min hadden ingepland. Ik had dat sowieso niet verwacht omdat het een tweede is en ze al mijn gegevens nog hebben. Bovendien heb ik voor mezelf al veel besloten, zoals flesvoeding/ziekenhuisbevalling en daar kunnen ze toch niets meer aan veranderen hahaha. Heb overigens maar niet gezegd dat het voor de Efteling is nu is de afspraak een week verschoven..
hebben jullie ook een intake gehad en hoelang duurde die? Bij een eerste kan ik het me goed voorstellen maar ik heb niets te vragen/vertellen eigenlijk. Maar goed misschien dat de echte afspraak ook niet zolang zal duren, zit ook met R waar ik geen oppas voor heb dus die moet dan wel eventjes mee...
Ik zit in de laatste weken van het schooljaar en het is enorm druk, ik vergeet regelmatig dat ik zwanger ben... heb ook nog steeds 0,0 klachtjes dus hoop dat dat de hele zwangerschap maar weer zo blijft.
ik moest eigenlijk morgen op intake naar de vk maar we willen dan naar de Efteling dus ik heb afgebeld...waren ze niet echt blij mee omdat ze schijnbaar 45 min hadden ingepland. Ik had dat sowieso niet verwacht omdat het een tweede is en ze al mijn gegevens nog hebben. Bovendien heb ik voor mezelf al veel besloten, zoals flesvoeding/ziekenhuisbevalling en daar kunnen ze toch niets meer aan veranderen hahaha. Heb overigens maar niet gezegd dat het voor de Efteling is nu is de afspraak een week verschoven..
hebben jullie ook een intake gehad en hoelang duurde die? Bij een eerste kan ik het me goed voorstellen maar ik heb niets te vragen/vertellen eigenlijk. Maar goed misschien dat de echte afspraak ook niet zolang zal duren, zit ook met R waar ik geen oppas voor heb dus die moet dan wel eventjes mee...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Klinkt ook wel logisch juutjepetuutje. Echt kramp is het niet, gewoon pijn, ene x meer menstruatiepijn, de andere keer onbekend maar echt in de onderbuik.l zit nu ook weer rechtop in bed omdat ik teveel buikpijn heb als ik lig zodirect maar weer een poging doen. Geniet van je midweekje!
Printje, ik hoop voor jou dat het inderdaad voor jou een klachtvrije zwangerschap blijft!
Printje, ik hoop voor jou dat het inderdaad voor jou een klachtvrije zwangerschap blijft!
Highway- Ratel
Printje schreef:Hoi hoi allemaal
Ik heb tot nu toe ook totaal geen klachtjes, maja wat niet is kan nog komen...
Ik heb nu wel hoofdpijn en weet niet of ik wel geoon paracetamol in kan nemen. Durf niet zo
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Paracetamol wel, maar geen aleve bijvoorbeeld.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Highway, ik had wel de pijn die je omschrijft. Ik werd er ookwakker van en ik had zulke krampen dat ik dacht: nu is 't gedaan! Maar nee hoor! Ons ukkie maakt het goed! De gynaecoloog (en let op dit zijn de beste van NL) vertelde dat alle baarmoeders anders zijn, niet alle baarmoeders zijn even groot dus wanneer een vrouw met een baarmoeder heeft die groter is zal minder last hebben van menstruatiekrampen, puur om 't feit dat 't rustiger hoeft te groeien.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
dat klinkt logisch CkC, zeker als zo'n gynaecoloog het zegt, stelt me ook wat gerust. Hopelijk is het snel minder!
Vanavond via de website ingeschreven bij moeders voor moeders en binnen 10 min had ik telefoon! Er komt zo meteen iemand langs, ben benieuwd.
Vanochtend ook een afspraak bij de verloskundigepraktijk alhier gemaakt en kan daar 4 juni terecht. Ben benieuwd naar alles! Iedereen een fijne avond!
Vanavond via de website ingeschreven bij moeders voor moeders en binnen 10 min had ik telefoon! Er komt zo meteen iemand langs, ben benieuwd.
Vanochtend ook een afspraak bij de verloskundigepraktijk alhier gemaakt en kan daar 4 juni terecht. Ben benieuwd naar alles! Iedereen een fijne avond!
Highway- Ratel
NoName: inmiddels ben ik al heel wat gewend van dat mens. Ik zie haar maar als mijn ultieme assertiviteitstraining (alles positief bekijken he haha)
Linnie: leuk he die armband. Ik heb wel de ketting uitgezocht toen, omdat ik een leuke armband heb waar die bij past. En altijd fijn zo'n knalpositieve test!
Highway: vervelend die buikpijn. Spannend donderdag je huis!
Juutjepetuutje: lekker zo'n extra midweekje. Ik herken dat wel hoor die onzekerheid door al die nare berichtjes. Inderdaad niet te veel bij stil staan meid. Daar maak je jezelf helemaal gek mee.
Printje: de intake duurde bij ons niet zo heel lang. Gewoon standaard vragenvuur en bloeddruk opmeten.
Morgen mag ik weer op controle bij de vk. Gek genoeg voel ik me echt doodzenuwachtig, terwijl ik morgen waarschijnlijk helemaal niks te horen of te zien krijg. Hartje zal nog niet te horen zijn met de doptone en ik krijg ook geen echo. Maar ik ben gewoon nog steeds erg onzeker over alles. Zal blij zijn als ik het hartje weer een keer gehoord heb. Verder ben ik strontverkouden bah.
Linnie: leuk he die armband. Ik heb wel de ketting uitgezocht toen, omdat ik een leuke armband heb waar die bij past. En altijd fijn zo'n knalpositieve test!
Highway: vervelend die buikpijn. Spannend donderdag je huis!
Juutjepetuutje: lekker zo'n extra midweekje. Ik herken dat wel hoor die onzekerheid door al die nare berichtjes. Inderdaad niet te veel bij stil staan meid. Daar maak je jezelf helemaal gek mee.
Printje: de intake duurde bij ons niet zo heel lang. Gewoon standaard vragenvuur en bloeddruk opmeten.
Morgen mag ik weer op controle bij de vk. Gek genoeg voel ik me echt doodzenuwachtig, terwijl ik morgen waarschijnlijk helemaal niks te horen of te zien krijg. Hartje zal nog niet te horen zijn met de doptone en ik krijg ook geen echo. Maar ik ben gewoon nog steeds erg onzeker over alles. Zal blij zijn als ik het hartje weer een keer gehoord heb. Verder ben ik strontverkouden bah.
Gast- Gast
Jeetje, hormonen!!
Heb me net zitten janken bij de aflevering van Welcome Home. Echt niet normaal!
Heb me net zitten janken bij de aflevering van Welcome Home. Echt niet normaal!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken