Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lindsya vr 15 jun 2012 - 3:33

Roos schreef:@LCN en lindsey, jullie hebben mij overtuigd! Vorige zwangerschap heb ik niet meegedaan, maar ik wil nu wel graag meedoen. Voel een soort van verplichting! Over een week of 2 ga ik me aanmelden!

Goed van je dat je mee doet. Je mag jezelf nu al aanmelden (als je wil natuurlijk) want je doet maar mee tot je 16de week van je zwangerschap daarna is het hormoon uit je lichaam.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Juutjepetuutje vr 15 jun 2012 - 8:56

Hey meiden!
Ik ben weer terug van vakantie!
We hebben het echt heerlijk gehad!! Nu ook wel weer lekker om thuis te zijn.
Zal weer proberen wat meer mee te schrijven.

Ik had eigenlijk besloten niet mee te doen aan moeders voor moeders maar als ik jullie verhalen lees lijkt het me toch een goed idee dat je met zo iets simpels zoveel mensen kunt helpen. Ik ben alleen al 10 weken zwanger, maar ja iets is beter dan niets toch?
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Linnie1985 vr 15 jun 2012 - 9:07

Vriendin van mij kwam er te laat achter dat ze zwanger was, dus was helaas te laat voor KvK.

Mijn ma heeft trouwens ook meegedaan vroeger, en had n geboortetegeltje gekregen toen ze was bevallen van mij.

Ik doe het ook voor n collega van mij, ze is sinds kort de medische molen ingegaan, ze was al iets van 3 jaar bezig met haar man.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Muis vr 15 jun 2012 - 22:46

Linnie1985 schreef:Vriendin van mij kwam er te laat achter dat ze zwanger was, dus was helaas te laat voor KvK.

Mijn ma heeft trouwens ook meegedaan vroeger, en had n geboortetegeltje gekregen toen ze was bevallen van mij.

Ik doe het ook voor n collega van mij, ze is sinds kort de medische molen ingegaan, ze was al iets van 3 jaar bezig met haar man.

Hahahah KvK?
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Muis vr 15 jun 2012 - 22:47

Ik heb trouwens ook mee gedaan voor MvM en dat voelde echt goed. De laatste 2 weken ben ik niet meer zo strikt geweest, maar de andere weken wel.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Linnie1985 vr 15 jun 2012 - 23:57

Muis schreef:
Linnie1985 schreef:Vriendin van mij kwam er te laat achter dat ze zwanger was, dus was helaas te laat voor KvK.

Hahahah KvK?

Haha niet gezien autocorrect
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Dikkie Dik vr 15 jun 2012 - 23:59

Hoi allemaal, ik voeg me ook bij jullie. Ik ben in april van dit jaar gestopt met de pil. 11 mei voor het eerst ongesteld geworden daarna niet meer en nu dus als het goed is een week of 5 in verwachting. Ik vind het allemaal superspannend. Zeker omdat het de eerste is . Ondanks het vroege tijdstip willen we het toch deze vaderdag aan onze ouders gaan vertellen.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Makamba za 16 jun 2012 - 0:08

Dolcis en Dikke Dik, gefeliciteerd!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  SarahKey za 16 jun 2012 - 0:21

NoName88 schreef:

Heeft iemand van jullie weleens nuchter moeten bloedprikken voor de suiker? Hoe werkt dat precies, moet je dan lang wachten als je dat opgedronken hebt?

Je moet nuchter gaan prikken. Daarna krijg je een drankje, dat suikergoedje dus, wat je in 1 keer moet opdrinken. (tip: slik alles in 1 keer door, denk even aan iets leuks want het is best vies)
Ik moest 2 uur wachten en mocht niet teveel lopen dus bleef maar ergens in het ziekenhuis zitten.
Werd weer geprikt na de twee uur en mocht toen gaan.

Bij mij was het alleen niet goed, was best even balen. Succes!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Jella za 16 jun 2012 - 6:39

Kruidkoek: wat een geweldige reactie van je zussen zeg, echt leuk

Jetje: wat een rara reactie zeg van die collega.

Kruumel: wat balen zeg, sterkte!

Dolcis: gefeliciteerd!

Dikkie Dik: gefeliciteerd!!!! veel plezier met vertellen morgen

Wat betreft M voor M: ze hebben echt bizar veel urine nodig voor maar 1 spuitje. Ik heb me gelijk aangemeld toen ik positief testen maar helaas kwam ik niet door de vragenlijst. Had zo graag willen helpen.

Verder ben ik nu alweer over de 9 weken, nog 3 weken en dan 12 weken. Lijkt me zo fijn als ik die grens voorbij ben. Morgen weer een echo. Ben benieuwd

Jella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 7:24

Dikkie Dik en Dolcis: gefeliciteerd!!

Jella: kan ik me voorstellen. Die 12 weken grens lijkt ook zo onwijs lang te duren...

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 za 16 jun 2012 - 7:26

Vanmiddag ineens trek in n boterham met kaas! Hou niet eens zo erg van kaas... Maar heb in mn lunchpauze toch 2 landboterhammen met kaas gehaald Laughing
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jella za 16 jun 2012 - 9:30

Jetje schreef:Dikkie Dik en Dolcis: gefeliciteerd!!

Jella: kan ik me voorstellen. Die 12 weken grens lijkt ook zo onwijs lang te duren...

Voor jouw schiet het al op Wink

Linnie: grappig he hoe je smaak kan veranderen

Jella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12

Bericht  Dikkie Dik zo 17 jun 2012 - 4:56

Vandaag heb ik het verteld. Mijn moeder moest echt heel hard huilen van geluk. Ook al is het nog zo pril. Mijn vader was ook heel blij werd ook lichtelijk emotioneel. Zo lief. Daarna moest ik mijn mond weer houden tegen twee vriendinnen. Lastig, maar het is gelukt. Ik heb besloten dat ik donderdag of vrijdag de verloskundige ga bellen. Dan ben ik als het goed is 6 weken. Tot nu toe weinig kwaaltjes, maar ben alleen wel echt heel zwaar aan de diarree. Hoort dat erbij? Ik dacht juist dat het altijd andersom was en dat je last kreeg van obstipatie.. Gelukkig nog geen misselijkheid

Arrgh zo fijn swypen in de bus. Even de foutjes eruit gehaald..

Laatst aangepast door Dikkie Dik op zo 17 jun 2012 - 6:08; in totaal 1 keer bewerkt
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Bericht  slaatje zo 17 jun 2012 - 5:42

Dikke Dik, wat fijn dat je ouders zo vreselijk blij zijn. Geniet er lekker van meis!!! En wanneer je voelt dat je vk wilt bellen, kan je dat gewoon doen hoor. Een week na je positieve test kan je er inmiddels zekers van zijn dat het innestelen goed is gegaan. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 699888
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Makamba zo 17 jun 2012 - 6:58

Dikkie Dik, diarree kan ook!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 7:02

Leuk die geweldige reactie van je ouders Dikkie Dik!! En diarree kan heel goed hoor, je lijf doet rare dingen met je als je eenmaal zwanger bent...

Jella: ja morgen heb ik de 'magische grens' bereikt. Precies op onze trouwdag Laughing

Gast
Gast

Bericht  Flower_L zo 17 jun 2012 - 9:06

Linnie en ff ook veel succes deze week met de echo's!
Ff, we hebben op zelfde dag, hopelijk wordt het een mooie dag Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 20:03

Vandaag zijn we alweer 2 jaar getrouwd. En ook nog eens precies 12 weken zwanger. Dat rotweer kan mij echt niet chagrijnig krijgen vandaag haha.

Ik 'mag' jullie gaan verlaten. Letterlijk en figuurlijk, want morgen gaan we heerlijk voor twee weken op vakantie Laughing

Flower en FF heel veel succes en plezier bij de echo morgen!!!

Gast
Gast

Bericht  slaatje zo 17 jun 2012 - 20:08

Jetje, dubbel gefeliciteerd en een hele fijne vakantie!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Dikkie Dik zo 17 jun 2012 - 20:11

yessss dubbel gefeliciteerd!! Nu mag je het ook officieel van de daken schreeuwen. Ik moet nog een week of 6 wachten als alles goed blijft gaan..
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown zo 17 jun 2012 - 20:21

Jetje schreef:Vandaag zijn we alweer 2 jaar getrouwd. En ook nog eens precies 12 weken zwanger. Dat rotweer kan mij echt niet chagrijnig krijgen vandaag haha.

Ik 'mag' jullie gaan verlaten. Letterlijk en figuurlijk, want morgen gaan we heerlijk voor twee weken op vakantie Laughing

Flower en FF heel veel succes en plezier bij de echo morgen!!!

Gefeliciteerd!!
God, wat gaat dat snel, ik ben ook alweer over 4 dagen 12 weken ver.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Muppetje zo 17 jun 2012 - 20:34

Dubbel gefeliciteerd Jetje. En geniet van de vakantie (al staat het aanbod van gisterenavond nog steeds hoor.... Wink )

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Travelgurly zo 17 jun 2012 - 20:59

wow wat een super dag voor jou Jetje! en vanmiddag gaat de zon vast schijnen!

verder zijn mijn borsten opeens " minder" gevoelig?! donderdag heb ik ook mijn 1e termijnecho! Heel spannend, vind het zo spannend of het hartje klopt en...er wel echt iets zit hahaha.Embarassed

Ik ben terug van een heeerlijke super vakantie op Rhodos met mijn vriend. En......hij heeft me ten huwelijk gevraagd!:shock: was zo mooi! boven op een berg, bij een oud vervallen kasteel met super uitzicht op zee....en zonsondergang!I love you was zo mooi! helemaal leuk!

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 2012-06-13202643
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Muppetje zo 17 jun 2012 - 21:09

Wauw TG, wat gaaf, gefeliciteerd!!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: