Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 21:21

Dank jullie wel meiden!!

Muppet: je bent echt een schat! Maar ik laat jou heerlijk slapen in je eigen bedje (zonder vlaggetjes!)

Ooh wat superleuk gefeliciteerd meid!!! Ga je trouwens met een dikke buik trouwen of wacht je tot de kleine er is?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Dikkie Dik zo 17 jun 2012 - 21:57

Wow wat super leuk!! Is die foto ook van jullie aanzoek? Trouwen is zo leuk. Ik ben ook alweer bijna een jaar getrouwd.

Ik stond ook vanochtend met minder pijn in mijn borsten op. Paniek!!! Ik ga eind van de week nog maar een keer testen, hoe paranoide kan je zijn, voordat ik de verloskundige ga bellen...
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Snoes zo 17 jun 2012 - 21:59

Jetje, dubbel gefeliciteerd!!

Travelgurly, waauw superleuk! Gefeliciteerd! Ik ben ook benieuwd of jullie al weten wanneer jullie willen trouwen?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lindsya zo 17 jun 2012 - 22:07

Goedemorgen,

Travelgurl, gefeliciteerd wat leuk. Spannend donderdag de eerste echo.

Jetje, gefeliciteerd en fijne vakantie.

Dikkie dik, gefeliciteerd met je zwangerschap.

Vanmorgen heb ik de eerste echo gehad en echo gaf een week vroeger aan dan dat we uit hadden gerekend dus ik ben 6 weken en 6 dagen. Het hartje klopte heel mooi en regelmatig. Ik heb ook wat oud bloed in mijn baarmoeder dus dat kan er nog uit gaan komen daar moet ik me geen zorgen over maken. Maar toch maak ik mezelf een beetje zorgen over de groei van de uk. Volgende week hebben we weer een echo in het ziekenhuis dus nog een week in spanning zitten.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Lejow zo 17 jun 2012 - 22:30

Oh TG, wat gaaf! Gefeliciteerd!!
En wat een onwijs gave foto zeg (zo aan je silhouet te zien ben je het zelf hahaha).

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Travelgurly zo 17 jun 2012 - 22:43

Nee we hebben nog geen trouwdatum in gedachten . daar gaan we nog over verzinnen. En we willen beide wel na de baby trouwen. Ja het was een uniek moment het aanzoek, echt zo grappig. en hij is zelfs een paar maanden geleden bij mijn vader langs geweest om om mijn hand te vragen! zo lief!

@dikkiedik: pfff ik heb dat ook hor van zou ik nog eens gaan testen. Maar mijn vriend praat mij er dan weer vanaf. hij zegt: je bent al 2x niet ongesteld geweest, heb zere borsten, ochtend klein beetje misselijk, veel moe, 2x positieve testen,veel plassen....hoeveel zekerder wil je het nog hebben. hahaha thja als hij het zo stelt....heeft hij gelijk. Ik wacht donderdag af...dan weet ik of het echt zo is, er echt een baby in zit, en of het hartje klopt. Vind het erg spannend. Ik heb nu opeens ook minder zere borsten en kan zonder pijn op mijn buik liggen. vind dit ook wel vreemd maar lees ook dat het kan.

lindsya: wat fijn dat je wel het hartje heb gehoord/gezien! dat is wel fijn. snap je bezorgheid wel hor. wel fijn dat je volgende week gelijk bij het ziekenhuis weer terrecht kan.

Dames doen jullie een combinatie test???
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  mystery mom zo 17 jun 2012 - 22:48

Hier ben ik ook weer eens. Merk echt dat ik deze zwangerschap veel minder bezig ben met zwanger zijn. Al had ik dat bij de eerste ook wel de eerste weken, en omdat ik nu nog geen echo of afspraak bij de vk heb gehad (we mogen woensdag Very Happy) lijkt het nog niet 'echt'. Als we woensdag een goede echo hebben gaan we het vertellen aan familie en vrienden (alleen onze ouders weten het). Ik maak me niet echt druk of het hartje wel klopt ofzo, ik maak me om de een of andere reden meer druk of het geen tweeling zal zijn. Niet dat dat me niet leuk lijkt maar het lijkt me wel zo ontzettend druk! En hoe gaan we dat dan doen in huis enz. Zit er soms echt over na te denken. Maar mocht het zo zijn, het komt vast wel goed. Nu eerst de echo afwachten en hopen dat alles in orde is!

x MM
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Bericht  Flip Fluitketel zo 17 jun 2012 - 23:19

Mystery Mom Succes woensdag! Ik denk dat als jullie woensdag een echo hebben gehad het besef van het zwanger zijn meer aanwezig is dan dat het op dit moment is. Hoever ben je nu precies?

Traelgurly Wat leuk dat je ten huwelijk bent gevraagd! Spannend donderdag!

Lindsya Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! Fijn dat je volgende week weer een echo heb. Dus weer de daagjes aftellen.....

Dikkie dik Gefeliciteerd!

Jetje Dubbel gefeliciteerd! En een hele fijne vakantie! Jullie gingen toch naar Portugal Algarve?

Flower Hopelijk wordt het zeker een mooie dag! Hoe laat mogen jullie voor de echo? Wij mogen morgenochtend om 9.00.

Afgelopen weekend een familieweekend gehad van mijn man. Iedereen (zussen, neef/nichten ouder dan 10jr) weet het nu ook aan die kant. Mijn buikje is ook niet meer te verbergen volgens hun. Heb het gevoel dat mijn buik nu net zo groot is als toen ik van mijn dochter rond de 16wkn zat. Was verder een leuk weekend! Nu alle rommel weer opruimen dat is het mindere werk!

Morgenochtend hebben we ook de echo om 9.00. Gelukkig een beetje vroeg in de ochtend hoeven we niet te lang te wachten. Vind het best wel weer spannend! Hoop zo dat alles goed is!

Ga ff een boterhammetje eten met mijn dochter en dan ff een paar boodschappen doen....
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Kruidkoek zo 17 jun 2012 - 23:28

Wow gefeliciteerd TF, mooie foto ook! Was er iemand die precies op het juiste moment een foto heeft gemaakt of het aanzoek later nog een keer "overgedaan" voor de foto?

Mijn borsten zijn sinds een week ook minder gevoelig en dat maakte me ook onzeker, juist omdat ik totaal geen andere kwaaltjes had/heb. Gelukkig had ik een week later echo en zagen we de baby met als bonus een mooi kloppend hartje. De gyn zei dat elk lichaam anders op zwangerschapshormonen reageert. Zo ben ik eigenlijk nog niet misselijk geweest, heel soms een beetje licht maar niet dat ik moest spugen. En die vlaag van misselijk kwam dan van de lucht uit de potten van moedersvoormoeders, het zakje kattenvlees of de overbuurman die aan het gieren was. Andere dagen kan ik daar opeens wel weer tegen, apart dus. Zelfde met mijn borsten, die waren echt heel gevoelig, daarna een periode veel minder en nu sinds een paar weken alleen 's avonds. Gyn zei dus dat dat kan komen door hoe je lichaam op de hormonen reageert.

@All: Merken jullie dat je gedrag veranderd? Ik heb mezelf er de laatste week op betrapt dat ik soms wel heel bot iets zeg /hem afsnauw Embarassed Hij pakt dat gelukkig goed op, kijkt me aan, gaat lachen en zegt dan... ach heb je last van je hormonen schat?

Wat eten betreft is het ook raar, ik had de afgelopen 2 weken rond 21:00 uur weer trek. Dat was dan geen lekkere trek maar gewoon echt zin in eten, met rammelende maag en al. Ook als ik om 17:30/18:00 een goed bord warm eten had gehad. Sinds donderdag is dat veranderd, heb nu halverwege mijn bord geen trek meer en het gevoel dat ik vol zit terwijl ik dan eigenlijk nog weinig heb gehad maar als ik door eet word ik misselijk. Ook de rest van de avond heb ik geen trek maar een vol gevoel alsof ik net heb gegeten. Herkenbaar?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Juutjepetuutje zo 17 jun 2012 - 23:45

travelgurly: wat leuk zeg! gefeliciteerd!

jetje: jeej! de 12 weken 'grens' bereikt! en vandaag je trouwdag! dubbel gefeliciteerd! hele fijne vakantie!

dikkie dik: gefeliciteerd met je zwangerschap!

flip fluitketel: spannend morgen de echo! gelukkig mag je vroeg, wij hadden de eerste echo afspraak om 16.00 uur.. vreselijk haha

kruidkoek: wat je schrijft is heel herkenbaar, zowel over de hormonen (pff ik kan zo kribbig doen of fel uit de hoek komen) en ook over het eten herken ik, soms om 21.00 echt een rammelende maag en andere keren weer misselijk. rare dingen, die hormonen Wink

mystery mom: succes woensdag met de echo!

lindsya: wat fijn dat de echo goed was! misschien dat de termijn later nog weer wat bijgesteld wordt..

zo hier ging vanmorgen de wekker weer om 6.00 uur. weer even omschakelen. helaas zit de vakantie er voor nu al weer op! nu al jaloers op alle mensen die nog mogen! gelukkig hebben wij in september weer 2 weken.

ik heb me van het weekend opgegeven voor moeders voor moeders, jullie hebben me het laatste zetje gegeven! woensdag komt er iemand langs.
ik ben wel al wat langer zwanger maar ik wilde eerst even deze periode voorbij zijn, omdat het de vorige keer mis ging.

vrijdagavond werd ik ineens heel onzeker en had ik bedacht dat ik wel even met de angel sound kon gaan zoeken (ik had me zelf echt voorgenomen dat niet te gaan doen, maar hij 'trok' me op een of andere manier!) best stom want als je het hartje dan niet hoort (wat niet zo gek is met 10 weken) ben je straks nog onzekerder.. maarrr na lang zoeken hoorde ik ineens een klein locomotiefje!!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 2970661624 echt zoo gaaf! heerlijk geluid en wat een opluchting!!

verder niet veel te melden! vandaag maar een beetje rustig aan doen! zoon is nog een beetje verreisd van de vakantie denk ik, niet te genieten! ik merk dat ik zelf ook weinig kan hebben dus het is hier af en toe erg gezellig! misschien dat we zo maar even samen een tukje gaan doen!
verder geen plannen vandaag!

fijne dag allemaal!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Filoria ma 18 jun 2012 - 6:25

Jaa ik ben er weer *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 281626781

Net terug uit België. Ik ben de hele 11 dagen kotsmisselijk en doodmoe geweest *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 281626781 maar het is het allemaal waard hoor. En wel fijn om tijdens dat soort dagen niet te hoeven werken natuurlijk. Ben heel benieuwd hoe dat gaat als ik woensdag weer moet beginnen...

Even vluchtig van wat ik onthouden heb:

Travelgurly: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! En wat een mooie foto zeg.
Dikkie Dik: welkom hier Very Happy Gefeliciteerd! Hoeveel weken ben jij nu?
Jetje: heerlijk dat je die 12 weken bereikt hebt zeg. Ik zie je gauw in het volgende topic. Hoe is het verder met jullie?
Lindsya: balen dat je je een beetje druk maakt, maar op zich is een goede echo goed nieuws toch? Dat weekje hoeft niks te zeggen, soms wachten bevruchte eitjes een week voordat ze innestelen, dus daar zou die week verschil al vandaan kunnen komen.
Juutjepetuutje: yay voor het locomotiefje Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Roos ma 18 jun 2012 - 6:42

@dikkie dik, wat fijn dat je ouders zo blij waren! Kan ook niet anders met zulk leuk nieuws!

@ jetje, gefeliciteerd met je 12 weken en jullie trouwdag. Tot over een paar weken in het andere topic!

@travelgurly, gefeliciteerd met je aanzoek! Spannend en succes met de voorbereidingen.
Trouwen is zooo leuk! En ja, wij laten de combinatietest doen. Hebben we bij zoonlief ook gedaan.

@lindsya, Fijn dat het hartje klopte, maar kan me je bezorgheid goed voorstellen. Gelukkig mag je volgende week weer komen.

@mm, ik hoop juist stiekem op een tweeling, al weet ik echt wel dat dat er niet in zit.
Succes woensdag met de echo. Gaan jullie het nog op een speciale manier vertellen?

@ FF, succes morgen!!

@ kruidkoek, soms zit ik mezelf in de weg en dan ben ik niet op mijn aardigts(?). Ik hou het er maar op dat het komt omdat ik moe, moe, moe en veel slaapgebrek heb.

@ juutjepuutje, waar zijn jullie naar toegeweest? Fijn dat je het hartje gehoord hebt. Het is ook zo'n mooi geluid laughcry

@ filoria, Welkom terug Very Happy Fijne vakantie gehad?

Eigenlijk niet heel veel te melden. Ik tel de dagen af naar 9 juli. Ook omdat we het tot die tijd geheim houden voor iedereen. En dat is best lastig. Zo gtst kijken en nog even zappen en dan op tijd naar bed. Morgen weer werken...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Filoria ma 18 jun 2012 - 7:10

Roos: kan me voorstellen dat je haast niet kunt wachten tot 9 juli! Knap dat je het zo lang voor je kunt houden hoor. Als mensen er naar vragen, wat zeg je dan? Hoe gaat het qua kwaaltjes nu?

Vinden jullie het trouwens ook zo bizar hoe klein het kindje eigenlijk nog is rond deze zwangerschapsduur? Ik ben al bijna drie weken dolblij met deze zwangerschap, maar die baby is - als alles goed is - nog maar amper een centimeter groot. En ziet er ongeveer zo uit:

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 W7-2
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Linnie1985 ma 18 jun 2012 - 8:54

Travelgurly: Gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek!

Dikkie Dik: Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Spannend ben de dagen aan het aftellen voor de echo. Nog 3 dagen!!! Als alles goed gaat, gaan we gelijk door naar mn vriend zn opa's en oma's en 1 van zn zusjes weet het niet, en mijn broertje weet het ook nog niet. En dan is mijn ma ook blij als ze het eindelijk aan haar zus kan vertellen haha (ze heeft 8 broers en zussen, maar wil het heel graag aan 1 van haar zussen als eerste vertellen).
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Pinkel ma 18 jun 2012 - 9:26

Hallo meiden,

Ook hier weer een teken van mij!!

Gefeliciteerd Dikkie Dik en Dolcis met jullie zwangerschap!!
@ Travelgurly: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.
@ Jetje: 12 weken alweer, wat gaat de tijd snel opeens dan hé?!
@ morgen een echo: heel veel plezier, en geniet ervan!

@ de rest: pff het is zoveel als je even een weekendje geen tijd heb om het bij te lezen. Embarassed Embarassed

Hier een druk, maar erg leuk weekend gehad! Zaterdag was ik jarig en dat heb ik gevierd met een (schoon)ouders, schoonzussen + aanhang en kids, en een vriendin met haar vriend en 2 kids. Al met al toch nog wel een drukke boel, maar gelukkig was het mooi weer en konden we heerlijk buiten zitten.

Ik had aan iedereen geld gevraagd, ik wist niks te verzinnen, en straks hebben we nog genoeg uitgaven met die kleine frummel in mijn buik! Van vriendin en vriend heb ik een heerlijke douchegel, buikolie, 2 kleine geurtjes, een ledikant lakentje en een knisper boekje voor aan de box/kinderwagen gekregen, echt helemaal leuk!!

Gistermiddag naar mijn ouders geweest, want gingen s'avonds naar Miss Saigon in Utrecht, erg mooie musical moet ik zeggen!! Maar eerst lekker gegeten bij mijn ouders, en daar waren mijn jongste broertje woont nog thuis) en zusje met vriend ook, die gingen ook mee naar de musical.

Van mijn broertje heb ik 3 verschillende pasta soorten gekregen, jummie!! En van mijn zusje + vriend 3 geur stomp-kaarsen. En toen ook hun verteld dat ik zwanger ben. En de reactie van mijn zusje is echt helemaal geweldig!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 40 281626781Ze vind het helemaal super dat ik zwanger ben, en toen we gedag zeiden s'avonds voor vertrek, ging ze ook ff over mijn buikje aaien, echt zo cool!!

Woensdag heb ik de eerste afspraak bij de vk en krijg dan ook nog een echo bij hun, vind ik ook helemaal niet erg hoor!! En nu is het alweer tijd om richting mijn bedje te gaan, want ben erg moe!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Printje ma 18 jun 2012 - 19:44

Goedemorgen allemaal

Hier weer een teken van leven, heb het erg druk met de laatste schoolweken. Gisteren mijn poetsavond van de klas gehad en vandaag extra terug voor verkiezingen die er zijn (en zo is er vrijwel iedere dag wel iets extra's nu..)
Verder nog steeds 0.0 klachtjes dus dat mag zo blijven tot het einde hahahaha.

Morgen heb ik de intake bij de vk, ben benieuwd. Heb eigenlijk geen vragen en heb niets te vertellen hahahaa.

@Travelgurly; gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk!!
@Jetje; joepie alweer 12 weken!
@ all; hoe gaat het met iedereen verder?

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=28721
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: