*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
loesje schreef:@Superwoman
Wat gaf clearblue test dan aan langer zwanger of juist korter dan wat de verloskundige zag?
ik heb morgen de eerste echo en ben benieuwd of clearblue bij mij wel de juiste weken aan gaf.
He, wat leuk! Ik heb morgen ook de eerste echo
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Wij hebben een supermooie echo gehad!
Ik ben vandaag 7 weken en 5 dagen zwanger van ons kindje. Wat ontzettend bijzonder, vooral toen we het hartje te horen kregen, zo mooi!
Ik ben vandaag 7 weken en 5 dagen zwanger van ons kindje. Wat ontzettend bijzonder, vooral toen we het hartje te horen kregen, zo mooi!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Jetje:Ik kreeg een echo omdat ik echt totaal geen idee had eigenlijk hoe lang ik nou zwanger ben. Ik had zelf natuurlijk wel zitten rekenen maar ik wist ook nniet meer precies wanneer mijn laatste ongesteldheid was,handig, ben nooit zo goed in het bijhouden daarvan en toen heb ik naderhand nog een keer die clearblue met tijdsindicator gedaan en die gaf toen aan op dat moment meer dan 5 weken aan
Maargoed dat klopt dus niet...want ik ben nu 'pas' 6 weken..
Loesje; Nou ik deed de test en deze gaf 3+ aan wat dus betekent volgens de gebruiksaanwijzing meer dan 5 weken.
Dat was vrijdag 10 april moet je nagaan...Dan heeft ie er best wel naast gezeten want op dat moment was ik dus eigenlijk 4 weken, best wel vreemd eigenlijk. Die testen zijn 92% betrouwbaar maargoed....Geeft niet, ik heb het gezien en het hartje klopte dus we blijven positief....
Alyssa: Geweldig meid! Gefeliciteerd
Maargoed dat klopt dus niet...want ik ben nu 'pas' 6 weken..
Loesje; Nou ik deed de test en deze gaf 3+ aan wat dus betekent volgens de gebruiksaanwijzing meer dan 5 weken.
Dat was vrijdag 10 april moet je nagaan...Dan heeft ie er best wel naast gezeten want op dat moment was ik dus eigenlijk 4 weken, best wel vreemd eigenlijk. Die testen zijn 92% betrouwbaar maargoed....Geeft niet, ik heb het gezien en het hartje klopte dus we blijven positief....
Alyssa: Geweldig meid! Gefeliciteerd
superwoman- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 120
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn alyssa!!!! Lekker genieten nu! En kun je vast met de luiers oefenen (las jouw post ergens) :p
wij gaan met 6wkn op vakantie, en komen met 9wkn terug, wil direct na vakantie echo inplannen indien mogelijk. Ivm mk mag je bij ons ook eerder. Maar ik bel vk nog niet, vind nog veeeeel te eng. Ben eigenlijk ook nog niet echt blij....alsof het nog niet mag.
wij gaan met 6wkn op vakantie, en komen met 9wkn terug, wil direct na vakantie echo inplannen indien mogelijk. Ivm mk mag je bij ons ook eerder. Maar ik bel vk nog niet, vind nog veeeeel te eng. Ben eigenlijk ook nog niet echt blij....alsof het nog niet mag.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
SW, fijn dat je echo goed was!
Muis&Loesje, heel veel plezier vandaag bij jullie 1e echo!!
Alyssa, super! Ik ben jaloeeeerrs dat je het hartje al hebt gehoord, ik moet nog een week! wachten
Maar wat super zeg, ook dat je 'even' een week vooruit bent gezet, is toch weer een week minder land
Wanneer heb je weer een cho, want neem aan dat ze het termijn ngo niet vastgezet hebben?
Flower, balen zeg dat je nog niet blij kan zijn, ik vond het de eerste weken ook schijtspannend.
Was de eerste weken ook goed afgeleid dus die weken vlogen wel wat voorbij. Hopelijk heb jij dat ook met je vakantie!
Hier weinig te melden Morgen 12 weken, echt zo apart. Ik wil gewoon weten of alles goed is en het hartje nog altijd klopt, maar dat weet ik pas volgende week. En als dan het hartje klopt, ben ik helemaal blij! Dan hoop ik met 16 weken een geslachtsbepaling te laten doen, en dan weer de 20 weken echo. Dan zal het wel een poos erg sloom gaan, en dan nog een pretecho omdat die vergoed wordt door mijn verzekering.
Jaja...
Muis&Loesje, heel veel plezier vandaag bij jullie 1e echo!!
Alyssa, super! Ik ben jaloeeeerrs dat je het hartje al hebt gehoord, ik moet nog een week! wachten
Maar wat super zeg, ook dat je 'even' een week vooruit bent gezet, is toch weer een week minder land
Wanneer heb je weer een cho, want neem aan dat ze het termijn ngo niet vastgezet hebben?
Flower, balen zeg dat je nog niet blij kan zijn, ik vond het de eerste weken ook schijtspannend.
Was de eerste weken ook goed afgeleid dus die weken vlogen wel wat voorbij. Hopelijk heb jij dat ook met je vakantie!
Hier weinig te melden Morgen 12 weken, echt zo apart. Ik wil gewoon weten of alles goed is en het hartje nog altijd klopt, maar dat weet ik pas volgende week. En als dan het hartje klopt, ben ik helemaal blij! Dan hoop ik met 16 weken een geslachtsbepaling te laten doen, en dan weer de 20 weken echo. Dan zal het wel een poos erg sloom gaan, en dan nog een pretecho omdat die vergoed wordt door mijn verzekering.
Jaja...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Gefeliciteerd met de goede echo's dames!!
Flower; wat fijn dat je weer zwanger bent maar wat zal het spannend voor je zijn! Veel succes met het doorkomen van de eerste weken!
Viva; tot in het volgende topic!
Flower; wat fijn dat je weer zwanger bent maar wat zal het spannend voor je zijn! Veel succes met het doorkomen van de eerste weken!
Viva; tot in het volgende topic!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Weer even een teken van leven... paar dagen internetloos geweest maar hij doet het weer .
Alle nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd !!! Dat jullie allemaal een goede zwangerschap mogen hebben!
Hier gaat 't goed, misselijkheid wordt minder (gelukkig haha), alleen de moeheid is er nog steeds. Dus vaak vroeg op bed . Morgen alweer 12 weken, die tijd is (achteraf gezien) zo snel gegaan! Volgende week dinsdag weer naar de VK, doen ze eigenlijk altijd het hartje luisteren? Dat heb ik niet eens gevraagd de vorige keer .
Alle nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd !!! Dat jullie allemaal een goede zwangerschap mogen hebben!
Hier gaat 't goed, misselijkheid wordt minder (gelukkig haha), alleen de moeheid is er nog steeds. Dus vaak vroeg op bed . Morgen alweer 12 weken, die tijd is (achteraf gezien) zo snel gegaan! Volgende week dinsdag weer naar de VK, doen ze eigenlijk altijd het hartje luisteren? Dat heb ik niet eens gevraagd de vorige keer .
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
terug van de echo en heb een kloppend hartje gezien en ben precies 8 weken bij mij klopte de clearbleu test dus wel gelukkig.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Knof, ja tot het volgende topic!
Lente, jeej we zijn morgen 12 weken! Wij hebben ook volgende week dinsdag, 1 mei de (1e) afspraak bij de VK, dan gaan ze altijd hartje luisteren ja! Ik kijk er helemaal naar uit, je weet nu niet of alles nog altijd goed is blijven gaan..
Loesje, super!
Lente, jeej we zijn morgen 12 weken! Wij hebben ook volgende week dinsdag, 1 mei de (1e) afspraak bij de VK, dan gaan ze altijd hartje luisteren ja! Ik kijk er helemaal naar uit, je weet nu niet of alles nog altijd goed is blijven gaan..
Loesje, super!
Viva- Kletskop
Alyssa: wat super dat je zo’n goede echo gehad hebt!!!
Superwoman: oh vandaar. Nou ja een echo is altijd leuk toch!
Flower_L: wat lekker zeg op vakantie!!! Ik snap je onzekerheid, zeker na een mk. Ik kan wel heel hard zeggen dat je wel moet genieten, maar dat werkt toch niet. Je vakantie zal hopelijk een heerlijke afleiding zijn om de komende weken door te komen. Waar ga je heen?
Viva: jeetje 12 weken alweer. Haha geweldig he hoe je naar al die termijn en mijlpalen toeleeft he…
Loesje: wat super!!!
Ik heb als alles goed mag gaan 16 mei mijn eerste gesprek bij de vk. Eigenlijk zou het 9 mei al kunnen, maar dan kan mijn man helaas niet. Dus dan maar een weekje extra wachten.
Superwoman: oh vandaar. Nou ja een echo is altijd leuk toch!
Flower_L: wat lekker zeg op vakantie!!! Ik snap je onzekerheid, zeker na een mk. Ik kan wel heel hard zeggen dat je wel moet genieten, maar dat werkt toch niet. Je vakantie zal hopelijk een heerlijke afleiding zijn om de komende weken door te komen. Waar ga je heen?
Viva: jeetje 12 weken alweer. Haha geweldig he hoe je naar al die termijn en mijlpalen toeleeft he…
Loesje: wat super!!!
Ik heb als alles goed mag gaan 16 mei mijn eerste gesprek bij de vk. Eigenlijk zou het 9 mei al kunnen, maar dan kan mijn man helaas niet. Dus dan maar een weekje extra wachten.
Gast- Gast
Jetje, ja je leeft er echt naar toe! Al moet ik zeggen dat ik harder naar 13 weken toeleef, dan sluit ik mijn eerste trimester af, én hebben we ein-de-lijk de controle.
Ik heb wel het gevoel dat alles goed zit, maar ik wil graag bewijs hebben dat het hartje nog altijd klopt.
(En dus dat de navelstreng ook goed zijn werk doet, want daarmee krijgt het kindje dan eten. Als het hartje nog klopt ga ik ervanuit dat die het ook goed doet)
Nouja, je begrijpt wel, ik kan niet wachten
Knap dat je zo denkt over dat extra weekje wachten.
Wij hadden eerst voor gister de controle staan bij de vk, maar mijn man had nog een afspraak gemaakt voor die avond.
Toen is ie verzet naar volgende week, en dat duurt mij nu een partij lang!
Ik heb wel het gevoel dat alles goed zit, maar ik wil graag bewijs hebben dat het hartje nog altijd klopt.
(En dus dat de navelstreng ook goed zijn werk doet, want daarmee krijgt het kindje dan eten. Als het hartje nog klopt ga ik ervanuit dat die het ook goed doet)
Nouja, je begrijpt wel, ik kan niet wachten
Knap dat je zo denkt over dat extra weekje wachten.
Wij hadden eerst voor gister de controle staan bij de vk, maar mijn man had nog een afspraak gemaakt voor die avond.
Toen is ie verzet naar volgende week, en dat duurt mij nu een partij lang!
Viva- Kletskop
Jaaaaaaaa, ik krijg echt een kindje! Zo bijzonder en spannend om te zien. Echo zag er goed uit, en ben vandaag precies 8 weken. Ik las dat Loesje even ver is. Hartje klopte goed, 152 slagen, en het was 1,5 cm lang! Ik zit eindelijk op mijn roze wolk.
Alyssa en Loesje, fijn dat bij jullie de echo ook goed was. Kan iemand de tabel voor mij aanpassen? Ik heb momenteel alleen internet via de telefoon. Echo was goed, uitgerekende datum 4 december en 11 mei termijnecho. Thanks voor degene die hem wilt aanpassen.
Alyssa en Loesje, fijn dat bij jullie de echo ook goed was. Kan iemand de tabel voor mij aanpassen? Ik heb momenteel alleen internet via de telefoon. Echo was goed, uitgerekende datum 4 december en 11 mei termijnecho. Thanks voor degene die hem wilt aanpassen.
Muis- Prater
Joehoe muis en loesje!!!!!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
bolus26 schreef:Alyssa schreef:
Naam leeftijd hoeveelste kindje geslacht uitgerekende datum bijzonderheden Sun88 23 1e Willen we weten 17 oktober 9 maart 1e echo = goed Knof 26 1e Willen we weten 23 oktober (?) 8 maart intake vk Anniej_S 24 2e 30 oktober 20 maart 1e echo intake LDJ 26 1e 2 november 19-03 intake, 03-04 1e echo=goed, 17-04 termijnecho Viva 21 2e Willen we weten 7 november 04-04 1e echo = goed Mas 25 1e Willen het weten, maar geheim houden 8 november (onder voorbehoud) 12 april, 1ste echo intake lente 25 1e Willen we weten 9 november (onder voorbehoud) 5 april intake VK, 16 april termijnecho VK L!ND@ 27 2e Verassing 19 november (onder voorbehoud)
18 april intake/termijnechoPuzzle 28 1e Willen we weten 26 mrt 1e echo bij gyn Muis 24 1e Willen we weten 4 dec 11 mei temijn echo Loesje 30 2e Willen we weten 4 dec 16 mei termijn echo Alyssa 24 1e Willen we weten, maar geheim houden ??? bolus 26 26 1e twijfelen we nog over volgens de comp 18 dec 25 april intake vk
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Sun88 | 23 | 1e | Willen we weten | 17 oktober | 9 maart 1e echo = goed |
Knof | 26 | 1e | Willen we weten | 23 oktober (?) | 8 maart intake vk |
Anniej_S | 24 | 2e | 30 oktober | 20 maart 1e echo intake | |
LDJ | 26 | 1e | 2 november | 19-03 intake, 03-04 1e echo=goed, 17-04 termijnecho | |
Viva | 21 | 2e | Willen we weten | 7 november | 04-04 1e echo = goed |
Mas | 25 | 1e | Willen het weten, maar geheim houden | 8 november (onder voorbehoud) | 12 april, 1ste echo intake |
lente | 25 | 1e | Willen we weten | 9 november (onder voorbehoud) | 5 april intake VK, 16 april termijnecho VK |
L!ND@ | 27 | 2e | Verassing | 19 november (onder voorbehoud) | 18 april intake/termijnecho |
Puzzle | 28 | 1e | Willen we weten | 26 mrt 1e echo bij gyn | |
Muis | 24 | 1e | Willen we weten | 4 dec | 11 mei temijn echo |
Loesje | 30 | 2e | Willen we weten | 4 dec | 16 mei termijn echo |
Alyssa | 24 | 1e | Willen we weten, maar geheim houden | 5 dec | 21 mei termijnecho |
bolus 26 | 26 | 1e | twijfelen we nog over | volgens de comp 18 dec | 25 april intake vk |
Alyssa- Prater
Flower, haha ja ik had ze al in de aanbieding gekocht, was 50% korting
Viva, ik heb 21 mei de termijnecho, leeeuk! Jij ook alweer 12 weken, gaat snel meis!
Lente, fijn dat je misselijkheid alweer minder wordt!
Jetje, dat is nog lang wachten, tot 16 mei! Heb je iets om naar toe te leven
Muis, bijzonder is dat hé, het hartje horen? Ik ben 1 dag na jullie uitgeteld haha (als het niet nog aangepast wordt met de termijnecho).
All, wij hebben het vandaag aan mijn ouders verteld. We hadden ze een knuffeltje gegeven met daarop de vraag of ze dat wilden bijhouden tot ons kindje er was. Mijn moeder begon gelijk te wenen, en mijn vader had ook tranen in zijn ogen. Echt zo fijn, ze zijn zo ontzettend blij voor ons. Zeker toen ze achteraf ook hoorden hoe moeilijk het allemaal is gegaan, dat vonden ze zo erg. Horen dat ik geopereerd was e.d. Morgen vertellen we het aan de ouders van mijn vriend, spannend! Maar wel leuk om het te vertellen hoor.
Viva, ik heb 21 mei de termijnecho, leeeuk! Jij ook alweer 12 weken, gaat snel meis!
Lente, fijn dat je misselijkheid alweer minder wordt!
Jetje, dat is nog lang wachten, tot 16 mei! Heb je iets om naar toe te leven
Muis, bijzonder is dat hé, het hartje horen? Ik ben 1 dag na jullie uitgeteld haha (als het niet nog aangepast wordt met de termijnecho).
All, wij hebben het vandaag aan mijn ouders verteld. We hadden ze een knuffeltje gegeven met daarop de vraag of ze dat wilden bijhouden tot ons kindje er was. Mijn moeder begon gelijk te wenen, en mijn vader had ook tranen in zijn ogen. Echt zo fijn, ze zijn zo ontzettend blij voor ons. Zeker toen ze achteraf ook hoorden hoe moeilijk het allemaal is gegaan, dat vonden ze zo erg. Horen dat ik geopereerd was e.d. Morgen vertellen we het aan de ouders van mijn vriend, spannend! Maar wel leuk om het te vertellen hoor.
Alyssa- Prater
Alyssa, leuk binnenkort weer een echo!
En het lijkt me ook moeilijk voor je ouders om te horen wat voor een weg jullie hebben afgelegd.
Maar het is gelukt! Veel plezier met het vertellen morgen tegen je schoonouders.
Ik vind het ook super voor jullie
En het lijkt me ook moeilijk voor je ouders om te horen wat voor een weg jullie hebben afgelegd.
Maar het is gelukt! Veel plezier met het vertellen morgen tegen je schoonouders.
Ik vind het ook super voor jullie
Viva- Kletskop
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Mas | 25 | 1e | Willen het weten, maar geheim houden | 8 november (onder voorbehoud) | 12 april, 1ste echo intake |
L!ND@ | 27 | 2e | Verassing | 19 november (onder voorbehoud) | 18 april intake/termijnecho |
Alyssa | 24 | 1e | Willen we weten, maar geheim houden | 5 dec | 21 mei termijnecho |
bolus 26 | 26 | 1e | twijfelen we nog over | volgens de comp 18 dec | 25 april intake vk |
Gek hoor!
Viva- Kletskop
Jetje | 29 | 2e | Willen weten, maar geheim houden | 23 december (denk ik) | 16 mei intake vk |
Laatst aangepast door Jetje op di 24 apr 2012 - 19:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Viva: haha echt knap is het niet hoor, want ik vind het vreselijk dat ik zo lang moet wachten, maar ja ik ga toch liever samen dan alleen… Ik heb het zelf ook hoor dat je naar al die mijlpalen toe leeft. Heel begrijpelijk dat je af en toe die bevestiging even wilt dat alles nog steeds goed gaat.
Muis: geweldig dat alles zo goed is. Ga maar heerlijk genieten daar op die roze wolk
Alyssa: geweldig die reactie van je ouders!!
Hier eigenlijk weinig nieuws. Ik merk dat ik wat sneller duizelig ben, dat was ik de vorige keer ook, maar verder weinig kwaaltjes nog. En dat maakt me natuurlijk ook meteen weer onzeker…
Muis: geweldig dat alles zo goed is. Ga maar heerlijk genieten daar op die roze wolk
Alyssa: geweldig die reactie van je ouders!!
Hier eigenlijk weinig nieuws. Ik merk dat ik wat sneller duizelig ben, dat was ik de vorige keer ook, maar verder weinig kwaaltjes nog. En dat maakt me natuurlijk ook meteen weer onzeker…
Gast- Gast
@Viva inderdaad morgen gewoon 12 weken. Achteraf toch best snel gegaan. Wel gek dat we straks in een topic zitten waarbij een heleboel al gaan bevallen, dan zijn wij echt groentjes. Hahahah
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Jetje, ja dat is ook logisch, het is iets van jullie samen dan ga je ook liever samen!
Mas, ja lijkt best snel gegaan te zijn hé!
Ik denk wel dat ik dit "vertrouwde" topic zal missen, daar zit inderdaad echt een kloof tussen.
De zomer mama's hebben natuurlijk ook een eigen topic, dus is het echt de meiden die nu uitgerekend zijn, en wij die ver na de zomer uitgerekend zijn Maar hé, die bevallen allemaal bijna
Mas, ja lijkt best snel gegaan te zijn hé!
Ik denk wel dat ik dit "vertrouwde" topic zal missen, daar zit inderdaad echt een kloof tussen.
De zomer mama's hebben natuurlijk ook een eigen topic, dus is het echt de meiden die nu uitgerekend zijn, en wij die ver na de zomer uitgerekend zijn Maar hé, die bevallen allemaal bijna
Viva- Kletskop
jammer dat jullie weg gaan meiden! maar wel goed nieuwes want jullie zijn dan lekker 12 weken onderweg! Ik hoop jullie over een paar weekjes te volgen!
@alyssa wat een leuke reactie!
@ jetje ik zal ook even op mn man moeten wachten bij de echo maar ja wil dat toch wel echt samen doen!
vanmiddag moet ik dus naar de verloskundige voor een intake en vind het best wel spannend!
@alyssa wat een leuke reactie!
@ jetje ik zal ook even op mn man moeten wachten bij de echo maar ja wil dat toch wel echt samen doen!
vanmiddag moet ik dus naar de verloskundige voor een intake en vind het best wel spannend!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Succes Bolus. Er is niks engs aan, maar ik vond het vorige week ook mega spannend. Krijg je gelijk te horen wanneer je een echo krijgt?
Muis- Prater
ik denk t! ik weet ook wel dat ik me druk maak om niks maar toch,ben altijd zo n schijterd bij zulke dingen tot ik er eenmaal ben hoor!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken