Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Slakje za 9 jun 2012 - 5:55

Sorry; ik was het even beu hierzo door alle commentaar, die kon ik echt wel missen op dat moment. Ik heb uiteindelijk nog naar verschillende ziekenhuizen gebeld en heel hard aangedrongen. We konden de volgende dag bij de gyn terecht. Hij was nu niet bepaald vriendelijk. Ik was ook nog maar pril zwanger (tussen de 4-5 weken). Vlak na de inwendige echo kreeg ik bloedverlies (waar ik mij in eerste instantie geen zorgen om maakte, omdat dat natuurlijk altijd kan zijn door de betere doorbloeding). Helaas werd vrijdag het bloeden veel erger en kreeg ik erge krampen, koorts en heel mijn lichaam werd gevoelig. We zijn naar het ziekenhuis gegaan waar de assistent had vastgesteld dat waar er donderdag nog een mooi vruchtzakje te zien was, nu helemaal niets meer was. Ik heb dus een miskraam.

Ondertussen weten we ook de oorzaak waardoor ik onverwacht zwanger werd. Als ik mij nog maar ziek voel in mijn maag of darmen (daarom hoef ik niet over te geven of diarree te hebben) wordt de pil niet opgepakt door mijn lichaam.

Hopelijk genieten jullie nog van jullie zwangerschap en loopt er niets mis!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Puggle za 9 jun 2012 - 6:04

Wat een naar nieuws slakje! Sterkte
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Muppetje za 9 jun 2012 - 6:26

Sterkte Slakje!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Amber- za 9 jun 2012 - 6:36

Slakje sterkte!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Highway za 9 jun 2012 - 6:38

Sterkte slakje Sad

Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Mama Titty za 9 jun 2012 - 7:21

Sterkte slakje, hopelijk kunnen jullie snel plaatsje geven. Wanneer jullie er weer aan toe zijn hoop ik dat het snel raak is.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  NoName88 za 9 jun 2012 - 9:23

Wat naar Slakje. Sterkte!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Lejow za 9 jun 2012 - 9:26

Wat verdrietig Slakje, net nu jullie besloten hadden er voor te gaan Sad
Sterkte!

Als de pil niet goed opgenomen wordt, is de prikpil dan niets voor jou? Dan wordt het rechtstreeks in je bloed gespoten!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Linnie1985 za 9 jun 2012 - 10:12

Sterkte slakje! hug
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Weegschaal za 9 jun 2012 - 11:07

Sterkte Slakje!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Slakje za 9 jun 2012 - 11:20

Dank jullie.

Ik heb vreselijk veel schrik van spuitjes (je moest me zien tijdens de zwangerschap, ik zat te huilen als een klein kind bij elke spuit), dus dat lijkt me niet zo handig dan. Ik heb met de gyn en de assistent besproken om nu eerst 2 maand de pil te nemen en dan een spiraaltje. Ik moet even op rust komen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Makamba za 9 jun 2012 - 20:19

Slakje, sterkte met dit verdrietige verlies!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 20:38

Linnie: leuk al die enthousiaste reacties en kado's!! Dan voel je je nog meer zwanger he. Ons tweede kindje gaat naar hetzelfde kdv als onze eerste. Kraamzorg daar heb ik me vorige week voor aangemeld. Ik wilde in ieder geval een goede echo afwachten.

Bimbam: wat super zeg een goede echo!

NoName: ik werk nu 32 uur. Mijn man werkt 36 uur over vier dagen verdeeld en mijn schoonmoeder past 1 dag per week op. Ons zoontje gaat dus 2 dagen naar de opvang.

Slakje: sterkte meid!!

Wij zijn gisteren naar het theater geweest. De finalistentour van het Leids Cabaret Festival. Was wel leuk. In ieder geval een stuk leuker dan de wedstrijd ervoor haha. Kleine vent is uit logeren dus we konden heerlijk rustig wakker worden vanmorgen.

Woensdag heb ik controle bij de vk. Ben erg benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel za 9 jun 2012 - 21:12

Jetje - Lekker een ochtendje uitslapen! Normaal gesproken houd jullie zoon niet van uitslapen?

Slakje - Heel veel sterkte toegewenst!

Flower - Nog plantjes gehaald?

Noname - Ik werk 24u p.w. volgens contract. 3 dgn in de week maar door mijn onregelmatige diensten kan ik de ene week meer werken dan de andere. Dit aantal uren blijf ik waarschijnlijk ook werken als spruit 2 geboren is.

Linnie - Leuk al die cadeau's! Wacht maar tot de kleine geboren is!

Bimbam - Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad!

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Lindsya za 9 jun 2012 - 22:15

Bimbam, goed dat de echo goed was.

Slakje, wat een naar nieuws. Heel veel sterkte.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  mzcharlotte za 9 jun 2012 - 22:46

Alsof ik mijn eigen verhaal lees *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 1371890812 . Wat naar Slakje, heel veel sterkte met het verwerken van je verlies. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 699888
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Flower_L za 9 jun 2012 - 23:22

Mama Titty schreef:Sterkte slakje, hopelijk kunnen jullie snel plaatsje geven. Wanneer jullie er weer aan toe zijn hoop ik dat het snel raak is.

Inderdaad. Sterkte...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Pinkel za 9 jun 2012 - 23:54

@ Slakje: Wat een naar bericht weer!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 1371890812 Heel veel sterkte de komende tijd gewenst!!

@ Bimbam: Wat fijn dat je een mooie echo gehad heb!! Gefeliciteerd!!

Gister een drukke dag gehad. Eerst naar mijn schoonzusje die haar verjaardag vierde, wat wel erg gezellig was. We zijn ook nog ff op het personeelsfeest geweest van mijn man, en dat was ook erg leuk! Zijn naaste collega's wisten al dat ik zwanger ben, maar hadden mij nog niet gezien, dus werd door aardig wat mensen gefeliciteerd, erg leuk dus!!

Zometeen komen er een oom en tante van mij hier gezellig op visite, daarna lekker eten samen met mijn mannetje. En ik denk dat ik er vanavond lekker op tijd in lig!! Moet morgen weer werken, en dan ben ik meestal snel misselijk als ik wakker wordt van een wekker. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 878948377 Het hoort erbij, maar vervelend is het wel zo af en toe. Ach nog een paar dagen en dan kunnen we weer naar onze frummel kijken op de echo!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 281626781
.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  NoName88 zo 10 jun 2012 - 1:41

Jetje, ik vind 32 uur best veel. Blijven jullie dat hetzelfde doen als de 2e er is? Het lijkt mij best zwaar.
Flip Fluipketel, die onregelmatige tijden zou ik dan weer niet aan moeten denken, maar is denk ik een kwestie van gewenning. Ik heb vriendinnen die in de zorg zitten en die vinden het heerlijk. Als ze een week heel veel gewerkt hebben, hebben ze daarna weer een week lekker rustig. Ik bne iemand die werken van 9 tot 5 gewend is.

Ik vroeg het me even af omdat ik het vrijdag met mijn vriendin over had, toen ik haar vertelde dat ik zwanger ben. Ik werk nu 28 u (3 en een halve dag). Deze baan ben ik per 1 juni jl. begonnen. Was eerst eigenlijk een functie van 24 u maar ik heb gevraagd of ik 28 u kon komen, omdat ik dan financieel net iets beter uit denk te komen. Maar.... nu ben ik dus zwanger...
Ik wil proberen deze 28 u te blijven werken. Ik hoop dat het mogelijk is een aantal uren thuis of in de avonduren te maken (dan heb ik minder oppas/opvang nodig.)
Mijn vriendin vond 28 u dus gigantisch veel. Ze gaat zelf nog een halve dag standaard werken en verder heeft ze meestal 2 avonden per week werk (is haar man meestal thuis) en af en toe nog 's ochtends een paar uurtjes. Soms neemt ze dingen al niet aan omdat ze het teveel vind worden. Ze vindt het met name vervelend als ze de kleine 'zo vaak' weg moet brengen. Ik denk dan wel eens, ja, jij kunt makkelijk praten want je hebt het geld niet nodig. (Haar man verdient voldoende) Maar wij kunnen niet rondkomen van het salaris van alleen mijn man. Toen ik nog fulltime werkte kwam ik met meer thuis dan hij meestal.
Vind dat best lastig, ik zou ook best maar 2 dagen willen gaan werken straks en (in ieder geval voorlopig) veel bij de kleine willen zijn.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 1:50

NoName: Het liefst zou ik minder werken, 3 dagen. Maar in mijn huidige functie is dat niet mogelijk. Daarnaast zou ik niet weten ten koste van welke dag het zou moeten gaan. De oppasdag van mijn schoonmoeder? De papadag van mijn man? minder dan 2 dagen kinderopvang is namelijk voor J. geen optie. Dus financieel zouden we er ook niks mee winnen. Ik ben sowieso totaal niet blij met mijn baan. Dus als de tweede beeb er is, ga ik waarschijnlijk kijken voor iets anders, maar ik denk niet dat ik minder uur ga werken. Voordeel dat ik nu wel heb is dat ik niet veel werkstress heb en dat ik heel flexibel kan thuiswerken.

Gast
Gast

Bericht  Flower_L zo 10 jun 2012 - 1:58

ik ga tijdens mijn verlof ander werk zoeken. Hoop snel na afloop verlof iets gevonden te hebben. Wil ook alvast meer dagen opmaken , mocht volgende echo goed zijn.
werkte eerst 40, na bevalling 32 en sinds april 28. Nu weer week vier dagen werken, dan weer week drie dagen. Erg blij met keuze. Werk overigens kantoortijden.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Jella zo 10 jun 2012 - 1:58

Slakje: wat een naar nieuws zeg, sterkte!

Wij zijn ons ook aan het verdiepen in kinderopvang en kraamzorg. Kraamzorg kan nog wel even wachten maar er is zoveel keus. Waar letten jullie op met je keus?

Jella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12

Bericht  NoName88 zo 10 jun 2012 - 2:17

Ach ja, misschien valt het ook allemaal wel mee. We zien wel hoe het straks allemaal gaat. Eerst maar eens zien wat ze op m'n werk zeggen en hopen dat ik gewoon mag blijven.
Mijn vorige baan was 40 u en ben nu dus teruggegaan naar 28 u. Vind dat wel heel fijn, ben niet zo druk meer. Maar ik denk dat je met een kind best wel wat werk erbij krijgt. Aan de andere kant ben ik vanaf het moment dat ik minder ben gaan werken ook al steeds zwanger geweest (lees, en dus ook meer moe dan normaal) dus het valt ook allemaal nog niet echt te vergelijken. Daarnaast is het ook nog maar een paar weken dat ik minder uren maak.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Linnie1985 zo 10 jun 2012 - 4:08

Een van mijn vriend zn zusjes en zwager weten het nu ook.... Door haar vader had ze een vermoedde en vonden het leuk om onverwacht langs te komen...

Toen ze eigenlijk weg wilden gaan zei mn zwager ineens ben je zwanger. Tja toen kreeg ik dus een kop als n boei...

Toen zijn ze dus nog wat langer gebleven. Weet nu ook dat hun al een jaar bezig zijn. Mijn schoonzusje vind het hartstikke leuk dat ze tante word. Ze bleef er maar over door gaan haha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 zo 10 jun 2012 - 7:45

Pfff wat is die poes van ons ineens aanhankelijk zeg. Wil alleen maar bij mij zitten confused
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: