Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 37 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Roos di 12 jun 2012 - 8:32

NoName88 schreef:Jeetje, hormonen!!

Heb me net zitten janken bij de aflevering van Welcome Home. Echt niet normaal!

Very Happy Ik ook... Cry Kan momenteel om alles wel janken hoor.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 37 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  kwak di 12 jun 2012 - 8:36

Jetje, ik was 10,5 week zwanger van D. toen ik naar de HA moest. De HA had zelf een doptone omdat hij vroeger zelf bevallingen deed en hij wou proberen het hartje te zoeken en gevonden! Ik heb met dus met 10.5 week het hartje gehoord. Ik zou het gewoon vragen.

welcome home, Ik vond het ook wel een super mooie aflevering. Ik heb ook wel wat weg moeten slikken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Flower_L di 12 jun 2012 - 8:37

maar volgens mij gebruikt niet iedere vk al zo vroeg de doptone ivm schadelijkheid ervan. Althans, daar staat mij iets van bij.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Juutjepetuutje di 12 jun 2012 - 8:51

Haha ik ook! Ik kan op dit moment zo'n beetje om alles huilen Embarassed
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  bolus26 di 12 jun 2012 - 9:10

ik huil bijna altijd bij welcome home en zulek programma´s als al die harde werkers met die ballonnen aankomen sjouwen kan je mij opvegen!

hormonen helpen hier helemaal niet bij!

ik kreeg laatst vochtige ogen van een heel leuk babypakje, moest gelukkig ook snel om mezelf lachen
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Flower_L di 12 jun 2012 - 9:21

haha, die huilmomenten gaven mij de doorslag om te testen toen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Flip Fluitketel di 12 jun 2012 - 14:05

Jetje --> Bij ons doen ze standaard tijdens de intake proberen te luisteren naar het hartje. Intake is rond de 10weken. Wel erg vroeg en het is dan ook niet altijd te horen daar waarschuwen ze ook voor. Bij J. hoorde wij het hartje al onder de 10wkn. Nu hebben we het gehoord met 6.5wk (via echo). Via doppler/doptone bij de VK zal het dit keer rond de 12wkn zijn.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Printje di 12 jun 2012 - 19:40

Juutjepetuutje schreef:

Haha ik ook! Ik kan op dit moment zo'n beetje om alles huilen Embarassed

hahaha +1 das het enigste waaraan ik merk dat ik zwanger ben, ik ben al emotioneel maar nu.....pfff soms heb ik echt medelijden met mijn man.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 19:44

Ach ik zie het wel straks... Kan niet meer doen dan goed voor mezelf zorgen toch Wink

Haha en dat janken om alles pfff heel herkenbaar... Moest zelfs bijna huilen bij het volkslied afgelopen zaterdag Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Juutjepetuutje di 12 jun 2012 - 20:13

Jetje schreef:Haha en dat janken om alles pfff heel herkenbaar... Moest zelfs bijna huilen bij het volkslied afgelopen zaterdag Embarassed

Laughing gelukkig, ik ben dus niet de enige hahaha
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Bericht  kwak di 12 jun 2012 - 21:00

Flip Fluitketel schreef:Jetje --> Bij ons doen ze standaard tijdens de intake proberen te luisteren naar het hartje. Intake is rond de 10weken. Wel erg vroeg en het is dan ook niet altijd te horen daar waarschuwen ze ook voor. Bij J. hoorde wij het hartje al onder de 10wkn. Nu hebben we het gehoord met 6.5wk (via echo). Via doppler/doptone bij de VK zal het dit keer rond de 12wkn zijn.

FF, krijg jij nog een 12 weken echo?
Ik heb hem over 15 dagen, de 28ste. Ik vind het zo spannend.
'kheb steeds een onderbuik gevoel van " het is vast niet goed" ect ect terwijl ik me 9 van de 10 dagen toch wel echt goed zwanger voel. Ik ben zo onzeker.
heb jij dat ook?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:09

kwak schreef:
'kheb steeds een onderbuik gevoel van " het is vast niet goed" ect ect terwijl ik me 9 van de 10 dagen toch wel echt goed zwanger voel. Ik ben zo onzeker.
heb jij dat ook?

Dat heb ik ook heel erg... Frustrerend is dat he.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 12 jun 2012 - 21:24

Jetje succes vandaag, hoe laat mag je?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:24

Muppetje schreef:Jetje succes vandaag, hoe laat mag je?

Om 2 uur moet ik er zijn... Eerst lekker lunchen met een vriendinnetje

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 12 jun 2012 - 21:27

Jetje schreef:
Muppetje schreef:Jetje succes vandaag, hoe laat mag je?

Om 2 uur moet ik er zijn... Eerst lekker lunchen met een vriendinnetje

Gezellig smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Roos di 12 jun 2012 - 23:02

Flower, dat heb je goed gezien op fb. Wij hadden eerst een GP en toen had ik mjn naam-zijn naam. En nu we getrouwd zijn heb ik dat omgedraait. Vandaar!

Linnie, wat een leuke reactie heb je al gekregen! En al goed verwend!

Noname, ik werk 22 uur. 1 dagje naar oma, 1 dag naar kdv en papa is 1 dag thuis. Zo zal het ook blijven al nummer 2 er is.

Kruidkoek, wat een leuke reactie van je zussen. En ook een hele leuke manier van vertellen!!

Highway, hoe gaat het met je? Buikpijn is zooo vervelend! Hoe was je afspraak met MvM? En veel plezier met het vertellen! Is zo leuk nieuws om te delen Very Happy

Jetje, hij de zwangerschap hebben ze de termijn aangepast. 1 dag terug. Nu heb ik nog geen echo gehad. Ik ben benieuwd! Succes vandaag.

Printje, Hier staat de intake ook gepland. En ook 45 minuten. Ik ben benieuwd. Vond je topic over vergeten zwanger te zijn wel herkenbaar.

Ben inmiddels met regelmaat misselijk of een weeig gevoel in mijn maag. Ik ken dat helemaal niet. Ik ben best onzeker wat betreft de eerste weken dus vind het eigenlijk niet zo erg. Wat ik wel vervelend vind is dat mijn darmen zo wat stil liggen.
We willen het eigenlijk stil houden tot na de echo, maar weet niet of ik dat wel kan. Vooral tegen mijn moeder kost het me veel moeite. Verzinnen jullie een leuke manier om het te vertellen? Een tshirt met ik word grote broer vind ik een beetje saai.
Zo maar eens op pad voor een vaderdagscadeautje.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 3:44

Net weer terug uit het zkh. Omdat ik zo onzeker was wilde ze toch proberen het hartje te vinden met de doptone, maar dat lukte niet. Het echo apparaat stond er naast. Ik ben geen echoscopiste, maar ik moet wel iets kunnen vinden zei ze. En ja hoor hartje weer gezien en weliswaar onduidelijk zelfs gezien dat de beeb lag te spartelen. Helemaal gerustgesteld en helemaal blij met deze vk!!!

Gast
Gast

Bericht  Juutjepetuutje wo 13 jun 2012 - 5:29

Wat fijn Jetje, dat alles goed was!! Lief dat ze even wilde kijken met het echo apparaat! Fijn dat je nu gerustgesteld bent! Heerlijk!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Bericht  Flip Fluitketel wo 13 jun 2012 - 7:46

kwak schreef:
Flip Fluitketel schreef:Jetje --> Bij ons doen ze standaard tijdens de intake proberen te luisteren naar het hartje. Intake is rond de 10weken. Wel erg vroeg en het is dan ook niet altijd te horen daar waarschuwen ze ook voor. Bij J. hoorde wij het hartje al onder de 10wkn. Nu hebben we het gehoord met 6.5wk (via echo). Via doppler/doptone bij de VK zal het dit keer rond de 12wkn zijn.

FF, krijg jij nog een 12 weken echo?
Ik heb hem over 15 dagen, de 28ste. Ik vind het zo spannend.
heb jij dat ook?

A.s. dinsdag (de 19e) hebben we nog een echo in het zkh en van de Vk mocht ik nog een termijnecho rond de 12 weken laten maken. Deze hebben we 3 juli ingepland. Wanneer hebben jullie weer een echo?
Ik heb verder ook sinds verleden week redelijk weinig klachten, behalve vermoeidheid en groeiend buikje.
Van dat onderbuik gevoel herken ik. Voor mij zijn het nu de 'spannende' weken omdat vorige keer rond deze periode het hartje gestopt is met kloppen. Ben dan ook erg zenuwachtig voor de echo aankomende dinsdag.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes wo 13 jun 2012 - 7:56

Wat fijn dat alles weer goed was, Jetje!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Flip Fluitketel wo 13 jun 2012 - 7:57

Jetje wat fijn dat alles goed was en fijn dat de VK je onzekerheid serieus neemt en je gewoon naar je gevoel luistert. Nu even teren op de echo tot de 20wkn of niet?

Roos Balen van de klachten! Ik had dat bij de 1e ook helemaal niet. Bij de 2e zwangerschap was de misselijkheid en de migraine tot de Mk aanwezig en in de deze zwangerschap heb ik tot de 8e wk last gehad van misselijkheid e.d.. Wij hebben het gewoon verteld dat ze weer opa en oma werden.

Emotioneel zijn valt nu gelukkig wel mee, maar toen ik net zwanger was kon ik om het kleinste geringste gaan janken.
Verder gaat het hier goed. Misselijkheid is sinds verleden week stuk minder aanwezig. Vermoeid ben ik nog wel, maar kan ook aan het werken de afgelopen dagen en weinig slapen hebben gelegen. Verder baal ik ervan dat mijn migraine tijdens de zwangerschap gewoon nog aanwezig (en naar mijn idee nog in ergere mate dan normaal). Bij de 2e zwngerschap had ik hier ook al last van en nu weer. Heb al 4 migraineaanvallen in 2 wkn gehad. Wil a.s. dinsdag het er toch eens met de gynaecoloog over hebben. Want het belemmerd me ook met werken e.d..
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kruidkoek wo 13 jun 2012 - 19:45

@ Jetje Wat fijn dat je een goede echo had, super dat ze toch kon/wilde kijken!

@Flip Spannend de echo dinsdag, snap dat je zenuwachtig bent en ik ga dinsdag duimen dat je een mooie echo met een klein druk baby'tje ziet!

@ Roos en andere meiden met buikpijn, ik hoop dat het snel minder wordt, lijkt me heel vervelend als je zelfs wakker wordt van de pijn.

@ All Ik heb de laatste tijd dat als ik heel nodig moet plassen en dat gedaan heb, daarna een soort van krampen/steken bij baarmoeder, herkennen jullie dit?

Ik heb verder eigenlijk geen klachten, wordt alleen misselijk van de lucht van converseermiddel uit de potten van MoedersVoorMoeders waar ik mijn urine in verzamel. Ik heb het vanmorgen in de tuin van opvangbak in pot overgegoten zodat die lucht niet zo blijft hangen en dat hielp wel.

Hoe gaat jullie vriend/man met zwangerschap in dit prille stadium om? Ik heb het gevoel dat het kwartje nu echt bij mijn vriend gevallen is, hij wrijft vaak even over mijn buik als we op de bank zitten en als ik of hij thuis komt dan vraagt hij steeds vaker, alles nog goed daarbinnen? Hij kwam laatst ook met een 9 maanden scheurkalender thuis en die heeft hij al helemaal doorgelezen, vind het wel schattig *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 37 699888

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  NoName88 wo 13 jun 2012 - 22:57

Juutjepetuutje schreef:
Jetje schreef:Haha en dat janken om alles pfff heel herkenbaar... Moest zelfs bijna huilen bij het volkslied afgelopen zaterdag Embarassed

Laughing gelukkig, ik ben dus niet de enige hahaha

Oh, jullie zijn nog veel erger dan ik :cheering:
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Pinkel do 14 jun 2012 - 5:57

Hallo meiden,

Hier ook weer eens een berichtje van mij. Momenteel erg druk met de voorbereidingen voor mijn verjaardag komende zaterdag, en anders lig ik gesloopt op de bank met een tijdschrift of de tv aan! Very Happy
Vanmiddag hebben we de termijn echo gehad, en ik ben 10 weken en 1 dag zwanger, de uitgerekende datum is nu 9 januari 2013!! Het is al 3.5 cm groot, en ligt precies op schema. Ook zagen we ons ukkie zijn/haar handjes spreiden, en druk aan het trappelen in mijn buik!! Deze echo was nog mooier dan die ervoor, echt heel erg gaaf om je kleintje te zien bewegen!! I love you I love you I love you Mijn man vond het ook helemaal leuk om die beweeglijkheid te zien. Voor hem wordt het nu ook wat tastbaarder.

Ik zal proberen na het weekend weer wat actiever mee te schrijven, maar voor die tijd beetje druk met van alles, dus sorry dat ik niet op jullie reageer hoor!! Embarassed Embarassed
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:05

FF: kan me goed voorstellen dat je nerveus bent voor dinsdag. Maar we gaan van het goede uit!! Ik hou het nu inderdaad uit tot de 20 weken echo Laughing

Kruidkoek: leuk dat je man zo enthousiast is! Mijn man is vooral met het praktische regelen bezig. Hij wil alles klaar hebben voor de beeb er is. Dat betekent de tuin verbouwen, de zoldertrap aflakken en dat soort dingen. Vind dat altijd wel heel leuk!

Pinkel: wat super dat jullie een goed echo gehad hebben!!

Ik ben echt blij dat ze gisteren even gekeken heeft, nou ga ik toch met een goed gevoel op vakantie dinsdag!! Heerlijk morgen nog 1 dagje werken en dan drie weken vrij!!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: