Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 19 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Flip Fluitketel do 31 mei 2012 - 8:54

Flower Je hoeft je echt niet schuldig te voelen meid. Wat niet gaat, gaat niet. En allergieen e.d. zijn soms ook niet te voorkomen ondanks BV. J. die heeft ook eczeem vanaf dat ze geboren is ondanks BV.

Bevalling? Bij J. wilde ik graag thuis bevallen. Het begon ook allemaal thuis, maar door omstandigheden/complicaties uiteindelijk in het zkh bevallen. En achteraf goed bevallen. Ik zou alleen meer aandacht voor BV willen in het zkh na de bevalling. Bij deze zwangerschap wil ik graag in het zkh bevallen en met name mijn wil dat graag ivm de vorige bevalling.

Filoria Welkom en gefeliciteerd! En alles al geregeld...je bent er sneller bij dan ons. Ik wacht na de 12 wkn grens met alles regelen is een beetje een gevoel ivm de MK zwangerschap. Onze dochter doet nog een middagdutje (gelukkig) van ongeveer 3u if langer. Vind het nu nog fijn. Ik ga meestal als het gaat s'middags tegelijk met haar rusten.

Linnie Kan je met borstverkleining BV geven? Van die oneffenheden in het gezicht had ik ook heel rond de 5e/6e week.

Printje Haha die grote borsten vinden mannen altijd het leukste. Bij mij zijn nog aardig in de oude proporties.

Jetje Wauw wat moet dat schrikken zijn geweest. Maar wat mooi dat jullie een groeiend kindje hebben gezien. Zo fijn voor jullie! Was dit je termijnecho of heb je er nog 1?

Noname Fijn dat het bloedverlies opgehouden is.

Het gaat hier gelukkig iets beter. Heb niet meer zulke krampen gehad als vanmorgen, maar ze zijn nog wel aanwezig. Ben verder erg lamlendig en last van mijn rug en onderbuik. Moet morgenochtend ook vroeg uit bed,want heb een dagdienst. Ben benieuwd hoe het morgenochtend gaat.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 19 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Linnie1985 do 31 mei 2012 - 8:56

Huh? Ik heb borstvergroting hoor :P
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Flip Fluitketel do 31 mei 2012 - 8:57

Linnie1985 schreef:Huh? Ik heb borstvergroting hoor *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 19 253468018

Sorry verkeerd gelezen......
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 do 31 mei 2012 - 8:58

Flip Fluitketel schreef:
Linnie1985 schreef:Huh? Ik heb borstvergroting hoor *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 19 253468018

Sorry verkeerd gelezen......

De een zegt van wel de ander zegt van niet, daarom ga ik het navragen als ik de 21e die gesprekken heb.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flower_L do 31 mei 2012 - 8:59

Mbt vertellen...mn vriend is l iets aan het leren. Van het weekend wilen we het de ouders vertellen, aanvankelijk dmv vakantiefoto's (en dan ineens foto ertussen).

Nu heeft vriend bedacht dat l. het moet vertellen. L kan heel schattig en duidelijk baby zeggen, kwamen we al voor zwangerschap achter, vast op het kdv geleerd. Nu zegt mn vriend telkens ' l. wat krijg jij van de kerstman'....en dan is het de bedoeling dat l baby zegt...

Ik zie het nog niet zo 123 gebeuren haha...en neem de foto's maar mee als backup plan Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Flip Fluitketel do 31 mei 2012 - 9:00

Dank je meiden! Maar ik denk dat we uiteindelijk allemaal hetzelfde doel hebben of we nu BV of flesvoeding geven en dat is allemaal een gezond en tevreden baby (en een gelukkige moeder)
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Printje do 31 mei 2012 - 9:01

Flip Fluitketel schreef:Dank je meiden! Maar ik denk dat we uiteindelijk allemaal hetzelfde doel hebben of we nu BV of flesvoeding geven en dat is allemaal een gezond en tevreden baby (en een gelukkige moeder)

Precies, ik vind dat fv voor ons de beste keuze. Ik gelukkig, kind hopelijk tevreden wat wil je nog meer. Er zijn o zo veel andere dingen veel belangrijker in de opvoeding van een kind als bv/fv
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Filoria do 31 mei 2012 - 9:05

Linnie: aargh irritant is dat he, als je berichtjes niet begrijpt. Je kunt er ook moeilijk naar vragen. Dan hebben ze je helemaal door.

NoName88 schreef:Pfoe, studentenhuis. Studeerden jullie ook nog beiden?
Mijn man was net afgestudeerd. Ik zat nog middenin een studie. Daar ben ik mee gestopt. Ik heb een baan gezocht en we zijn getrouwd. Alles ging heel snel plotseling Very Happy Heb jij dat gevoel nu ook?

Flip: verstandig hoor, om dingen later te regelen. Ik heb nog geen miskramen gehad dus denk daar toch minder aan. Nogal naief eigenlijk. De kans is nu nog 1 op 10 geloof ik.
Succes morgenochtend!

Flower: wat een briljant plan! I love you
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Filoria do 31 mei 2012 - 9:06

Printje schreef:Er zijn o zo veel andere dingen veel belangrijker in de opvoeding van een kind als bv/fv
Helemaal mee eens. En van de dingend die ik meekrijg op het forum denk ik dat dat bij jou heel erg goed zit.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Printje do 31 mei 2012 - 9:08

Filoria schreef:
Printje schreef:Er zijn o zo veel andere dingen veel belangrijker in de opvoeding van een kind als bv/fv
Helemaal mee eens. En van de dingend die ik meekrijg op het forum denk ik dat dat bij jou heel erg goed zit.

Dat vind ik kei lief van je.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Filoria do 31 mei 2012 - 9:13

Ik ben helemaal klef van die hormonen natuurlijk he Wink Nee, maar ik meen het echt.

En nu ga ik slapen! Als het lukt.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 do 31 mei 2012 - 9:17

Filoria schreef:Ik ben helemaal klef van die hormonen natuurlijk he Wink Nee, maar ik meen het echt.

En nu ga ik slapen! Als het lukt.

Succes heb al 2 nachten niet kunnen slapen Laughing
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria do 31 mei 2012 - 9:23

Dankje. Dat helpt Linnie! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 19 1371890812
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 do 31 mei 2012 - 9:24

Filoria schreef:Dankje. Dat helpt Linnie! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 19 1371890812

sorry Cry
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  NoName88 do 31 mei 2012 - 9:27

Filoria, heb niet echt het idee dat het heel snel gaat ofzo... Verder verandert er op dit moment niet echt veel. We zijn inmiddels al wel aardig 'gesetteld' zeg maar. Heb alleen wel het gevoel dat we straks in 1 keer volwassen zijn. En dat vind ik soms wel een 'eng' idee. Die verantwoordelijkheden!

Weltrusten meiden! Ik ga ook proberen te slapen zo.

Laatst aangepast door NoName88 op do 31 mei 2012 - 9:33; in totaal 2 keer bewerkt
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Flower_L do 31 mei 2012 - 9:28

Huh noname...je valt in de herhaling met je post smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Slakje do 31 mei 2012 - 9:45

Ik kom hier even de domper zetten.

Had net een test gedaan en ja, hoor, zwanger. Alleen komt dit nu echt helemaal niet goed uit... Hoe moet ik dit zo meteen aan mijn vriend gaan vertellen. Ik was bij Louise al onverwacht zwanger geraakt en nu opnieuw? Ik snap echt niet wat ik verkeerd doe. Ik neem elke dag de pil, stipt om 10u, vlak voordat de winkel opengaat. Ik ben niet ziek geweest en heb ook geen diarree gehad... Ik heb al een zwaardere pil gekregen dan dat ik voor Louise nam... Shit man.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Printje do 31 mei 2012 - 9:47

Jeetje Slakje, ik kan me voorstellen dat je hier enorm van schrikt. En je hebt nog zo'n kleine baby idd.

Hoe het kan? Geen idee, misschien werkt de pil sowieso minder voor jou. Dat gevoel heb ik bij mezelf namelijk ook, dat de pil wel/niet net genoeg werkt.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Slakje do 31 mei 2012 - 9:55

Mijn vriend weet het ondertussen al. Hij is niet in paniek geslagen (zoals ik wel deed, heb huilend met mijn mama aan de telefoon gehangen). De wens naar een tweede kindje is echt groot, alleen praktisch... Financieel gaat het... Mar praktisch nu niet. We wonen op een app met 2 slaapkamers, groot genoeg voor z'n drieën, maar met z'n vieren? Ik denk het niet. En we hebben het voorbije jaar al zoveel veranderingen gehad, we komen nu eindelijk op onze plooien... Maar ik kan het toch niet gewoon laten weghalen? Pfff.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Printje do 31 mei 2012 - 9:58

Gelukkig is je man niet in paniek geraakt.

Tsja en weghalen zou ik zelf ook niet kunnen al zal ik het wel snappen in sommige situaties.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 17:52

Flower: nee dit was echt de 'officiele' echo, maar als ik me onzeker voel of wat dan ook krijg ik zonder moeite weer een echo (het grote voordeel van je controles in het zkh haha). Wanneer mag jij weer?

Jeeeeeeej Filoria!!! Welkom meid. Ik word echt nog steeds zo vrolijk van jouw posts, ik zie het gestuiter er helemaal doorheen haha

Linnie: super dat je meteen een echo krijgt.

Printje: ik ga ook flesvoeding geven. Dat heb ik bij ons zoontje ook meteen gedaan en dat voelde voor mij het beste. Ik heb een medische indicatie omdat mijn zoontje met een keizersnede ter wereld is gekomen. Als ik diep in mijn hart kijk, wil ik het allerliefst een geplande keizersnede dit keer. Maar ja ik weet ook wel dat als het natuurlijk kan zij dat zullen proberen. Gelukkig heb ik een gesprek met mijn gyn rond de 20 weken om mijn angsten te bespreken...

Flip Fluitketel: Hopelijk voel je je al iets beter! Dit was al mijn 'officiele' termijnecho. Ik moet wel heel erg wennen aan het verschil met de vorige keer. Toen keken ze echt naar mijn menstruatiedatum en die week 5 dagen af van de termijnecho (ik was volgens mijn menstruatie 5 dagen verder) en hebben ze de datum zo gelaten. Nu heeft ze echt puur gekeken naar de echo, dus ben ik ruim een week later uitgerekend dan de vorige keer...

Slakje: jeetje wat heftig. De meesten (zie posts van Filoria) stuiteren het topic door als ze dit nieuws horen, maar ik kan me voorstellen dat het voor jullie even omschakelen is...

Mijn boobies zijn ook huge... Ik heb heerlijk geslapen vannacht en besef nu wel dat die echoscopiste het gewoon echt mis had in het begin. Als ze meteen een uitwendige echo had gemaakt, had ik me nooit zorgen gemaakt. Dus daar hou ik nu maar aan vast... Op onze trouwdag ben ik precies 3 maanden Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bimbam do 31 mei 2012 - 18:41

Filoria, ik heb 24 april positief getest. De streep knalde bijna van de test af zo duidelijk Laughing Had alleen toen nog niet de behoefte om hier mee te praten.
En blijf jij vooral lekker doorstuiteren bounce!

Jetje, fijn dat het besef nu wel komt dat het goed zit.

Printje, mijn vriend is er ook heel blij mee dat mijn boobies groter zijn geworden, als het aan hem ligt groeien ze gewoon nog even door. Ik zei tegen hem, ik vind het prima hoor, als mijn BH's dan ook even groeien *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 19 1578173417

Hier heeft het ook wat langer geduurd om zwanger te worden, heb eind 2010 de pil al weggegooit. We zijn er alleen niet heel erg mee bezig geweest, meer zo van als het raak is dan is dat fantastisch en zo niet, jammer.
Fijne dag allemaal, ik moet nog opschieten, anders mis ik de bus *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 19 878948377
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  slaatje do 31 mei 2012 - 19:26

Ik kom me weer afmelden. Hoop dat ik binnenkort weer met jullie mee mag schrijven!!!!!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  bolus26 do 31 mei 2012 - 19:56

vind het zo naar voor je slaatje! hopelijk tot snel!

@ all wow,ben ik ook es 1 dag afwezig gelijk 10 pagina´s erbij!

@ jetje dat is schrikken!

@ ff hopelijk voel je je snel beter, ik heb vandaag zo n dag en heb me zowaar ziek gemeld op mijn werk. de werkdruk is momenteel extreem hoog dus ik ga vandaag goed uitbrakken en es een beetje adminsistratie doen.

@ slakje even schrikken maar weghalen lijkt me wel heel moeilijk hoor!

ik voel me behoorlijk belabberd en mn buik begint al goed te groeien! dat vind ik wel leuk maar omdat ik wat forser ben is het nu nog niet echt goed te zien of het een vetrol is of een kindje onder een vetrol verstopt;)

vandaag heb ik mezelf ziek gemeld,gewoon om een dagje goed uit te rusten,wat papierwerk voor mn werk te doen en even bij te tanken.Niet mijn gebruikelijke arbeidsethos maar zit echt even stuk.De afgelopen twee dagen een berg extra werk opgekregen dus ben sowieso de komende weekenden van de straat.Neutral
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Linnie1985 do 31 mei 2012 - 19:58

Wens je veel sterkte Slaatje! En hoop je weer snel terug te zien hier!

Goh lekker een nachtje door geslapen. Werden alleen helaas al om kwart over 8 wakker, omdat n collega van mn vriend belde en hij dus zn mobiel mee had naar de slaapkamer...
Ow ja hij is eindelijk een keer begonnen in het zwangerschapsboek voor mannen :cheering:
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: