Stomme irritaties
+40
Terkina
Bloom
SoGood
ExpressoB
Annemoontje
MiKa
tweeling
Zora
Paper Crown
loura
Parisienne
MAS
Blond
Bliss
Guus
SuperGrover
Rouxxxe
Linda
Inge
PrimaBella
Caribbeanlover
Teddyaapje
Printje
Caro
Jeanette
Caresses
Rush
Minx
Caroow
Bazinga
Evalynn
Twellie
Pien
Highway
Sarah1985
Lejow
Sneeuwvlok
Susan
CCC
Rebecca
44 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Stomme irritaties
Powerbabe schreef:loura schreef:Mannen die snot uit hun neus spuiten op straat door het andere neusgat dicht te drukken met de vinger.. Daar walg ik echt van
Mensen die hard ademen
Mensen die traag voor je lopen
Mensen die mij excuse me noemen (ik werk in een hotel en daar stoor ik me echt kapot aan)
Overvolle trams
Mensen die niet uitkijken in het verkeer
Waarom is het gek als mensen excuses me zeggen als ze aandacht van je willen?
Het is vooral de toon. En vaak zijn het van die jongere meiden die dan echt exuseeeee meeee zeggen, bleg dat gaat echt door merg en been, misschien werk ik er al te lang
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Powerbabe schreef:loura schreef:Mannen die snot uit hun neus spuiten op straat door het andere neusgat dicht te drukken met de vinger.. Daar walg ik echt van
Mensen die hard ademen
Mensen die mij excuse me noemen (ik werk in een hotel en daar stoor ik me echt kapot aan)
Overvolle trams
Het is vooral de toon. En vaak zijn het van die jongere meiden die dan echt exuseeeee meeee zeggen, bleg dat gaat echt door merg en been, misschien werk ik er al te lang
Als ik jou aanspreek ga ik zeggen: 'Yo b**** please check me in, now!'
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Rush schreef:Mensen die niezen en niet hun neus snuiten? Die snap ik niet geloof ik.
Mijn vader niest altijd een stuk of 5 keer achter elkaar. Omdat er wat vastzit (iel), dus dan moet je snuiten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
loura schreef:Mannen die snot uit hun neus spuiten op straat door het andere neusgat dicht te drukken met de vinger.. Daar walg ik echt van
Jaaaa zo ranzig! Als ik naar mijn werk fiets moet ik heel vaak keihard uitwijken omdat zo'n mafkees dat zonder te kijken voor me doet..... wil niet weten waar de wind zijn snot dan heen blaast. Gatver, zo aso.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Hihi, heel erg herkenbaar helaas. Erger me super snel aan mensen, alle eet slik boer etc geluiden, als mijn man hoest kucht of niest, buren die iritant lawaai maken...etc etc etc
Ik ben echt ernstig volgens mij
Ik ben echt ernstig volgens mij
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Wat ik trouwens ook echt irritant vind als je bijv in de stad loopt en mensen voor je stoppen opeens. Heel handig met en kinderwagen...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Wat ik trouwens ook echt irritant vind als je bijv in de stad loopt en mensen voor je stoppen opeens. Heel handig met en kinderwagen...
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
In een drukke winkelstraat midden in het pad stilstaande mensen
Mensen die hun nagels knippen of vijlen in een openbare gelegenheid (zoals naast mij in de tram, iiieehhhl!)
Mensen die bovenaan een roltrap stil gaan staan zodat ik er niet meer af kan stappen.. Levensgevaarlijk!
Mensen die met andere mensen meepraten en hun mening aan hun publiek aanpassen. (Beetje vaag omschreven maar ik heb bijv. een klasgenootje die 'smorgens tegen mij kan verkondigen dat ze een bepaald liedje haat en 'smiddags tegen andere personen kan zeggen dat ze het een onwijs goed nummer vind omdat ze weet dat die personen dat vinden. Hypocriet!)
Mensen die hun nagels knippen of vijlen in een openbare gelegenheid (zoals naast mij in de tram, iiieehhhl!)
Mensen die bovenaan een roltrap stil gaan staan zodat ik er niet meer af kan stappen.. Levensgevaarlijk!
Mensen die met andere mensen meepraten en hun mening aan hun publiek aanpassen. (Beetje vaag omschreven maar ik heb bijv. een klasgenootje die 'smorgens tegen mij kan verkondigen dat ze een bepaald liedje haat en 'smiddags tegen andere personen kan zeggen dat ze het een onwijs goed nummer vind omdat ze weet dat die personen dat vinden. Hypocriet!)
Gast- Gast
2CKC2 schreef:loura schreef:Powerbabe schreef:loura schreef:Mannen die snot uit hun neus spuiten op straat door het andere neusgat dicht te drukken met de vinger.. Daar walg ik echt van
Mensen die hard ademen
Overvolle trams
Als ik jou aanspreek ga ik zeggen: 'Yo b**** please check me in, now!'
denk niet dat ik je dan een hele mooie kamer geef
loura- Ratel
Zora schreef:loura schreef:Mannen die snot uit hun neus spuiten op straat door het andere neusgat dicht te drukken met de vinger.. Daar walg ik echt van
Jaaaa zo ranzig! Als ik naar mijn werk fiets moet ik heel vaak keihard uitwijken omdat zo'n mafkees dat zonder te kijken voor me doet..... wil niet weten waar de wind zijn snot dan heen blaast. Gatver, zo aso.
Ja ielg.. Of iemand die roggelt voor je op de fiets... Ook zo gevaarlijk
loura- Ratel
Zora schreef:loura schreef:Mannen die snot uit hun neus spuiten op straat door het andere neusgat dicht te drukken met de vinger.. Daar walg ik echt van
Dat heb ik nog nooit iemand zien doen, maar het klinkt inderdaad wel aso.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik irriteer me extreem aan drukte en het gedrag van de mensen daarbij.
Wanneer het druk is dan zorg ik altijd dat ik zo weinig mogelijk ruimte inneem, zodat andere mensen nog gewoon kunnen passeren. Dat schijnt bij andere mensen niet zo te werken. Ze zetten de boodschappenkar aan de ene kant van de gang en gaan zelf tussen kar en schap staan twijfelen over welke koffie ze mee zullen nemen. Je kunt ook gewoon de kar tegen de schap van het product aanzetten en dan kijken.
Ook op zaterdagmiddag tijdens de markt of in een drogist. Mensen die gewoon denken dat koffietijd op de markt/ in de drogist plaatsvindt. Heel leuk dat ze elkaar na maanden weer eens treffen op de markt/winkel. Maar wissel telefoonnummers opnieuw uit en ga bij elkaar op de koffie. Want ze blokkeren altijd alles.
Wanneer het druk is dan zorg ik altijd dat ik zo weinig mogelijk ruimte inneem, zodat andere mensen nog gewoon kunnen passeren. Dat schijnt bij andere mensen niet zo te werken. Ze zetten de boodschappenkar aan de ene kant van de gang en gaan zelf tussen kar en schap staan twijfelen over welke koffie ze mee zullen nemen. Je kunt ook gewoon de kar tegen de schap van het product aanzetten en dan kijken.
Ook op zaterdagmiddag tijdens de markt of in een drogist. Mensen die gewoon denken dat koffietijd op de markt/ in de drogist plaatsvindt. Heel leuk dat ze elkaar na maanden weer eens treffen op de markt/winkel. Maar wissel telefoonnummers opnieuw uit en ga bij elkaar op de koffie. Want ze blokkeren altijd alles.
Gast- Gast
Rebecca schreef:Jaa, heel herkenbaar! Ik heb het vooral bij eetgeluiden, kauwen, smakken, doorslikken, hoe zachtjes iemand dat ook doet...blehg...
En vanmiddag klokte mijn vriend zijn drinken zo hard naar binnen dat voor mijn gevoel de buren het moesten kunnen horen...Toen kon ik me toch niet inhouden hoor!
Heeeelemaal mee eens! Ver-schrik-kelijk als mijn vriend zit te eten en ik niet, dan moet ik ook eten anders word ik echt gek van het geluid! Terwijl hij echt wel netjes eet...
Ik herken mezelf heeeel erg goed in dit topic, en moet ook echt opletten dat ik mezelf soms niet helemaal gek maak hiermee!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Ik erger me dood aan iemand die beweert dat de ladder die ik verkoop op MP, nieuw 400 euro kost. Volgens mij weigert hij te accepteren dat je daar nog BTW over moet betalen en dat 200,- dus niet idioot veel geld is.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik vind mensen met kinderwagens overigens ook echt mega irritant in de stad/winkels. Het gebeurt echt zo vaak dat er tegen mijn hielen of over mijn tenen wordt gereden. Ik snap het wel dat mensen nou eenmaal kinderen in kinderwagens hebben en dat die ook wel eens mee moeten de stad in, maar je kunt toch wel uitkijken?
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik vind mensen met kinderwagens overigens ook echt mega irritant in de stad/winkels. Het gebeurt echt zo vaak dat er tegen mijn hielen of over mijn tenen wordt gereden. Ik snap het wel dat mensen nou eenmaal kinderen in kinderwagens hebben en dat die ook wel eens mee moeten de stad in, maar je kunt toch wel uitkijken?
Ik heb altijd medelijden met die kinderen.. Moet je je voorstellen, dat je de hele tijd niks anders ziet dan knieeën :/
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Susan schreef:Zora schreef:loura schreef:Mannen die snot uit hun neus spuiten op straat door het andere neusgat dicht te drukken met de vinger.. Daar walg ik echt van
Dat heb ik nog nooit iemand zien doen, maar het klinkt inderdaad wel aso.
Toen ik nog in Haarlem woonde kende ik het fenomeen ook niet, maar hier in het noorden is het erg hip blijkbaar onder de wat oudere mannetjes...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
SuperGrover schreef:Dat kan wel en dat gebeurt ook. Probleem is dat je een neusamandel niet volledig weg kan halen omdat hij om de buis van Eustachius heen zit. Het kleine restje dat achter blijft, blijft ontstoken en groeit opnieuw uit tot een volledige neusamandel. Binnenkort laat ik hem er weer uit halen, want het is al bijna een jaar geleden. Voor mij is dat best netjes, want tussen de vorige 2 operaties zat maar 8 maanden.June schreef:SuperGrover schreef:Ik heb hier dus totaal geen last van, maar wauw, wat zullen veel mensen zich aan mij ergeren. Dat heb ik me nooit beseft, haha. Door een chronisch ontstoken neusamandel ben ik altijd verkouden, dus ik snurk, haal hoorbaar adem, snuif, snuit, nies, hoest en ga zo maar door
Kan dat ding er niet uit dan? Zo worden we nooit vrienden natuurlijk
Ai, en die operaties zijn niet heel prettig toch? Wat vervelend zeg!
Gast- Gast
Oh, dat klinkt wel ranzig haha.Chance schreef:Rush schreef:Mensen die niezen en niet hun neus snuiten? Die snap ik niet geloof ik.
Mijn vader niest altijd een stuk of 5 keer achter elkaar. Omdat er wat vastzit (iel), dus dan moet je snuiten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind scootergeluiden best irritant eigenlijk, ik kan op de eens of andere manier niet tegen die toon van die herrie.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Als iemand aan belt en een paar sec. later nog een keer! Hallo! 1keer is wel genoeg hoor. Als iemand dan niet open doet jammer dan.
Verkopers die zelfs op je raam kloppen, hoe bizar vind ik dat.
Verkopers die zelfs op je raam kloppen, hoe bizar vind ik dat.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oeh, dan vind je mij vast heel irritant met mijn grote wagen...Powerbabe schreef:Ik vind mensen met kinderwagens overigens ook echt mega irritant in de stad/winkels. Het gebeurt echt zo vaak dat er tegen mijn hielen of over mijn tenen wordt gereden. Ik snap het wel dat mensen nou eenmaal kinderen in kinderwagens hebben en dat die ook wel eens mee moeten de stad in, maar je kunt toch wel uitkijken?
Gast- Gast
Neusamandel valt best mee, keelamandel is veel pijnlijker. Als ik 's ochtends geopereerd wordt, mag ik meestal aan het eind van de middag alweer naar huis. Het ergste vind ik eigenlijk dat het grapje mijn volledige 220 euro eigen risico kostJune schreef:SuperGrover schreef:Dat kan wel en dat gebeurt ook. Probleem is dat je een neusamandel niet volledig weg kan halen omdat hij om de buis van Eustachius heen zit. Het kleine restje dat achter blijft, blijft ontstoken en groeit opnieuw uit tot een volledige neusamandel. Binnenkort laat ik hem er weer uit halen, want het is al bijna een jaar geleden. Voor mij is dat best netjes, want tussen de vorige 2 operaties zat maar 8 maanden.June schreef:SuperGrover schreef:Ik heb hier dus totaal geen last van, maar wauw, wat zullen veel mensen zich aan mij ergeren. Dat heb ik me nooit beseft, haha. Door een chronisch ontstoken neusamandel ben ik altijd verkouden, dus ik snurk, haal hoorbaar adem, snuif, snuit, nies, hoest en ga zo maar door
Kan dat ding er niet uit dan? Zo worden we nooit vrienden natuurlijk
Ai, en die operaties zijn niet heel prettig toch? Wat vervelend zeg!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Stofzuiger schreef:Oeh, dan vind je mij vast heel irritant met mijn grote wagen...Powerbabe schreef:Ik vind mensen met kinderwagens overigens ook echt mega irritant in de stad/winkels. Het gebeurt echt zo vaak dat er tegen mijn hielen of over mijn tenen wordt gereden. Ik snap het wel dat mensen nou eenmaal kinderen in kinderwagens hebben en dat die ook wel eens mee moeten de stad in, maar je kunt toch wel uitkijken?
Als je niet tegen me aan rijdt niet . Het lijkt me trouwens echt mega lastig met zo'n grote wagen! Ik vind het al lastig met een eenpersoonswagen van mijn oppaskindje. Vooral in winkels met smalle paden. Ik heb ook altijd het gevoel dat ik in de weg sta.
Gast- Gast
- Mijn vriend die op zijn rug slaapt. Dan snurkt en knarsetand hij. Ik probeer hem dan altijd opzij te duwen zodat hij op zijn zij gaat liggen.
- Een kamermeisje bij ons, die gaat altijd heel hard lopen zuchten & steunen als ze de lift open hoort gaan en denkt dat er iemand van het leidingteam aan komt lopen. (Als ik met de trap kom, doet ze het nooit namelijk, en 'schrikt' ze van me)... dat is echt aandacht vragen.
- De bovenbuurkinderen!!!! Het jongetje is stik verwend en niet opgevoed (cultuur) en heeft elke dag rond etenstijd een gigantische driftaanval en gaat dan keihard met zijn voeten lopen schoppen op de grond. Alleen jammer dat dat ook ons plafond is
- Een kamermeisje bij ons, die gaat altijd heel hard lopen zuchten & steunen als ze de lift open hoort gaan en denkt dat er iemand van het leidingteam aan komt lopen. (Als ik met de trap kom, doet ze het nooit namelijk, en 'schrikt' ze van me)... dat is echt aandacht vragen.
- De bovenbuurkinderen!!!! Het jongetje is stik verwend en niet opgevoed (cultuur) en heeft elke dag rond etenstijd een gigantische driftaanval en gaat dan keihard met zijn voeten lopen schoppen op de grond. Alleen jammer dat dat ook ons plafond is
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Stomme, stomme pepernoten!
» Collega-irritaties
» Uitspreken van irritaties
» Digi-D irritaties
» OV chipkaart irritaties!
» Collega-irritaties
» Uitspreken van irritaties
» Digi-D irritaties
» OV chipkaart irritaties!