Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme irritaties

+40
Terkina
Bloom
SoGood
ExpressoB
Annemoontje
MiKa
tweeling
Zora
Paper Crown
loura
Parisienne
MAS
Blond
Bliss
Guus
SuperGrover
Rouxxxe
Linda
Inge
PrimaBella
Caribbeanlover
Teddyaapje
Printje
Caro
Jeanette
Caresses
Rush
Minx
Caroow
Bazinga
Evalynn
Twellie
Pien
Highway
Sarah1985
Lejow
Sneeuwvlok
Susan
CCC
Rebecca
44 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Stomme irritaties - Pagina 5 Empty Re: Stomme irritaties

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 5:03

Mensen die 'XD' of '=)' typen, dat deed ik toen ik 15 was.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 5:04

Stofzuiger schreef:
Powerbabe schreef:Ik vind mensen met kinderwagens overigens ook echt mega irritant in de stad/winkels. Het gebeurt echt zo vaak dat er tegen mijn hielen of over mijn tenen wordt gereden. Ik snap het wel dat mensen nou eenmaal kinderen in kinderwagens hebben en dat die ook wel eens mee moeten de stad in, maar je kunt toch wel uitkijken?
Oeh, dan vind je mij vast heel irritant met mijn grote wagen...

Ik zie mezelf ook al stuntelen! Probeerde dat ding deze week in de woonkamer en gang uit en heb de deurposten al beschadigd.

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 3 mei 2012 - 5:20

Ik stoor me voornamelijk vooral aan mezelf als ik mensen irritant vind maar goed.. Over het algemeen stoor ik me niet zo heel snel maar ik echt NIET tegen kan is als mensen expres heel luid gapen en dan helemaal al als ze midden in een zin zijn en dan proberen door te praten. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Minx do 3 mei 2012 - 6:25

Mensen die kauwgom kauwen als ik ze aan het behandelen ben.

Mensen die drie keer achter elkaar bellen omdat er niet opgenomen word. Terwijl op het bandje duidelijk staat dat we tussen half 1 en half 2 opnemen. Vooral irritant als het om iets gaat wat best een uurtje kan wachten.

Mensen die niet vaak met het Ov. Reizen hulp vragen en dan toch de discussie met je aangaan omdat ik geen gelijk zou hebben.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bloom do 3 mei 2012 - 9:10

Oh, ik heb er ook nog wel een paar:

Mensen die in de supermarkt hun boodschappen eerst uitgebreid in gaan staan pakken voordat ze betalen terwijl de cassière al 5 minuten klaar zit om af te rekenen.

Mensen die helemaal niks inpakken, gaan wachten tot de cassière al hun boodschappen heeft gescand, dan eerst betalen en daarna alles nog in moeten pakken.

Cassières die geen gedag zeggen maar stug doorkletsen met hun collega voor/achter hen.

Mensen die al 5 minuten voor het rode stoplicht staan en nog naar zijn één moeten schakelen als het stoplicht op groen springt.

Mijn collega. Tijdens een vergadering weet ik altijd al 5 minuten van tevoren dat hij iets wil gaan zeggen want hij zit tot het moment dat hij eindelijk het woord krijgt een soort rare kreungeluidjes te maken en met zijn hoofd te knikken.

Mijn man. Die, als ik vroeger op moet staan dan hij, altijd klaagt dat ik teveel lawaai maak maar als hij vroeger opstaat mij om zes uur 's ochtends wel wakker maakt met de boodschap dat ik de kat even moet aaien want die zit zo lief naar me te kijken...Stomme irritaties - Pagina 5 394967

Ik ben een zeikerd...Stomme irritaties - Pagina 5 827601
Bloom
Bloom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 08-12-11

Bericht  Minx do 3 mei 2012 - 9:13

Bloom schreef:Oh, ik heb er ook nog wel een paar:

Mijn man. Die, als ik vroeger op moet staan dan hij, altijd klaagt dat ik teveel lawaai maak maar als hij vroeger opstaat mij om zes uur 's ochtends wel wakker maakt met de boodschap dat ik de kat even moet aaien want die zit zo lief naar me te kijken...Stomme irritaties - Pagina 5 394967

WHahahahahaha mijn vriend zou echt een klap krijgen en het merken op zondag als ik er een keer eerder uit moet. De rest van de dagen begint hij namelijk vroeg,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 9:14

Bloom schreef:

Ja! Dat doet die van mij hier ook. Hij vindt altijd dat ik teveel lawaai maak (terwijl die keihard ligt te snurken en echt niks meekrijgt) en andersom is die altijd wat kwijt, moet ik de kat knuffelen of moet die ineens wat vertellen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Printje do 3 mei 2012 - 9:45

Ik vergeet mijn grootste irritatie hahaha de reclames van Zalando echt vreselijk...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 9:52

Printje schreef:Ik vergeet mijn grootste irritatie hahaha de reclames van Zalando echt vreselijk...

Jaaaaa, die is echt heel erg!!!!

Offtopic: Reageer bij ons ff op mijn topic. Ik zit er enorm mee hahahaha.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 3 mei 2012 - 9:53

Zelda schreef:Mensen die 'XD' of '=)' typen, dat deed ik toen ik 15 was.

Ja, dat vind ik ook stom, eerlijk gezegd zie ik er niet eens iets in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Terkina do 3 mei 2012 - 10:02

Bloom schreef:Cassières die geen gedag zeggen maar stug doorkletsen met hun collega voor/achter hen.
Als ik caissière was, zou ik dat ook doen bij mensen die mijn functie niet goed kunnen schrijven Razz
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 10:32

SuperGrover schreef:
Neusamandel valt best mee, keelamandel is veel pijnlijker. Als ik 's ochtends geopereerd wordt, mag ik meestal aan het eind van de middag alweer naar huis. Het ergste vind ik eigenlijk dat het grapje mijn volledige 220 euro eigen risico kost Stomme irritaties - Pagina 5 394967

Ah, dan staat dit je vast ook niet aan Cry:
http://www.nu.nl/geldzaken/2802233/eigen-risico-zorg-400-euro.html

Gast
Gast

Bericht  Bloom do 3 mei 2012 - 19:09

Terkina schreef:
Bloom schreef:Cassières die geen gedag zeggen maar stug doorkletsen met hun collega voor/achter hen.
Als ik caissière was, zou ik dat ook doen bij mensen die mijn functie niet goed kunnen schrijven Stomme irritaties - Pagina 5 1578173417

Nou, zo wordt je wel aangemoedigd om als nieuweling hier mee te komen schrijven...scratch
Bloom
Bloom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 08-12-11

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 20:21

Heeeeel herkenbaar! Hikken, niezen, smakken, snurken, hoesten, klakkende kaken tijdens het eten, ik vind het allemaal afschuwelijk.
Dat neus snuiten deed een collega van mijn laatst terwijl hij wist dat ik achter hem liep. Ik kan dat echt heel kwaad om worden.

Verder vind ik het ook erg irritant als mensen opboeren, als ze kraken met snoeppapiertjes, kraken met chips, slurpen of een appel uit de hand eten.

Gast
Gast

Bericht  Caro do 3 mei 2012 - 20:36

Bloom schreef:
Terkina schreef:
Als ik caissière was, zou ik dat ook doen bij mensen die mijn functie niet goed kunnen schrijven Stomme irritaties - Pagina 5 1578173417

Nou, zo wordt je wel aangemoedigd om als nieuweling hier mee te komen schrijven...scratch

Nou, je moet niet zo snel beledigd zijn. Dit soort dingen wordt hier vaker gezegd hoor.. Bovendien staat er toch een smiley achter? Terkina bedoelde er vast niks mee.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Mizz_S do 3 mei 2012 - 21:32

Fairytale schreef:Mensen die kauwgom kauwen als ik ze aan het behandelen ben.

Mensen die drie keer achter elkaar bellen omdat er niet opgenomen word. Terwijl op het bandje duidelijk staat dat we tussen half 1 en half 2 opnemen. Vooral irritant als het om iets gaat wat best een uurtje kan wachten.

Mensen die niet vaak met het Ov. Reizen hulp vragen en dan toch de discussie met je aangaan omdat ik geen gelijk zou hebben.

Heel irritant ja! Waarom vraag je het dan denk ik?
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Steep do 3 mei 2012 - 21:47

Powerbabe schreef:Ik vind mensen met kinderwagens overigens ook echt mega irritant in de stad/winkels. Het gebeurt echt zo vaak dat er tegen mijn hielen of over mijn tenen wordt gereden. Ik snap het wel dat mensen nou eenmaal kinderen in kinderwagens hebben en dat die ook wel eens mee moeten de stad in, maar je kunt toch wel uitkijken?

Ik vind het godsgruwelijk irritant dat ik wordt afgesneden door mensen als ik met de kinderwagen loop. Altijd zijn er wel een paar mensen die denken dat ze voorlangs kunnen schieten. Ook als ik netjes vraag of ik er langs mag (pardon, zou ik er misschien langs mogen?) krijg ik vaak een diepe zucht en een mini stapje opzij, en dan moet ik moeilijk doen om erlangs te komen. Nee daar ben ik wel klaar mee. Maar dit ligt waarschijnlijk aan mijn wijk en dus niet bedoelt op jou ;-)
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Guus do 3 mei 2012 - 21:51

oohw ik heb er nog wel een!

ik ga naar het bos met Nala naast de fiets... vind de buschauffeur het nodig om langzamer ernaast te gaan rijden, raampje open te doen en te zeggen: 'je moet die hond laten fietsen en er zelf eens naast gaan rennen, dit is harstikke zielig voor dat beest stom wijf' Om vervolgens weer door te rijden.

echt, ik ben gewoon heel erg boos nu eigenlijk! Waar bemoeit die man zich mee? Heeft hij een hond die hij een kwartiertje laat lopen en 8 uur per dag alleen laat zitten ofzo? Grrr zielig my ass, als we buiten komen gaat ze tegen de fiets opstaan en mij aankijken... daaruit blijkt idd dat ze het verschrikkelijk vind om naast de fiets te lopen.

bah, bah, bah

mijn irritatie van vandaag: mensen die zich bemoeien met dingen waar ze geen verstand van hebben of een kutdag hebben en dat op andere mensen afreageren

idioot
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Jerry do 3 mei 2012 - 21:57

Caro schreef:
Bloom schreef:
Terkina schreef:

Nou, je moet niet zo snel beledigd zijn. Dit soort dingen wordt hier vaker gezegd hoor.. Bovendien staat er toch een smiley achter? Terkina bedoelde er vast niks mee.

op www.mijnwoordenboek.nl staat dit wel gewoon als juiste spelling...

En hoe je 't schrijft zal me verder worst wezen, ik vind 't ook onfatsoenlijk als die kassa-mevrouwen dat doen en er geeneens een 'tot ziens' vanaf kan. Ik ga dan altijd heel overdreven groeten :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Steep do 3 mei 2012 - 22:11

Ik heb er nog 1, al is dat meer een baalmoment.

We hebben het bloemstuk van onze trouwauto een tot vandaag op tafel gehad (was heel mooi!). Onze tafel is van teakhout dus wij hadden er netjes een platte schaal onder gezet zodat de tafel niet nat zou worden. Nu heeft mijn man dus schijnbaar dat ding teveel water gegeven (ik geef planten nooit water, dat vergeet ik) en nu zit er een zwarte (!!!!) vochtplek in onze mooie houten tafel!! Ik irriteer me dus aan mijn man dat hij teveel water heeft gegeven (al doet hij dat niet expres natuurlijk). En nu zit ik te bedenken hoe ik die vlek eruit ga krijgen, als dat uberhaupt nog lukt..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jerry do 3 mei 2012 - 22:26

als 't een massief houten tafel is, kun je 'm toch gewoon opschuren tot de vlek eruit is?

Ik vind dat trouwens geen stomme irritatie in dezelfde categorie als 'als er naast me in de trein iemand zit met zo'n fluitadem door z'n neus', maar ik vind dat gewoon een GROOT baalmoment
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Steep do 3 mei 2012 - 22:27

Jerry schreef:als 't een massief houten tafel is, kun je 'm toch gewoon opschuren tot de vlek eruit is?

Ja dat kwam ik net ook tegen idd. Heeft mijn man wat te doen als hij morgen terug komt van vakantie haha! Een 6 persoonstafel opschuren en in de olie zetten!

Ja klopt, maar mijn man heeft vaker dat soort acties en daar irriteer ik me aan Wink
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  silly-one do 3 mei 2012 - 23:37

En hele stomme, maar het huishouden. Daar waar ik net gestoft heb ( swiffer doekje en nat doekje) ligt al weer stof. Waarom doe ik het eigenlijk nog?
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Terkina vr 4 mei 2012 - 13:03

Jerry schreef:
Caro schreef:
Bloom schreef:
Terkina schreef:

op www.mijnwoordenboek.nl staat dit wel gewoon als juiste spelling...

En hoe je 't schrijft zal me verder worst wezen, ik vind 't ook onfatsoenlijk als die kassa-mevrouwen dat doen en er geeneens een 'tot ziens' vanaf kan. Ik ga dan altijd heel overdreven groeten :P

***Zucht***
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/452/
Mensen die sites als 'mijn woordenboek' en 'wikipedia' als betrouwbare bronnen zien... mijn nieuwste irritatie Very Happy

Nee, ik bedoelde er inderdaad niet echt wat mee, het was een grapje. (Waarom hebben ze anders die smileydingen uitgevonden???) Hoewel, misschien wilde ik Bloom juist wel stimuleren tot goed schrijven, zodat ik zelf weer een irritatie minder heb angel
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud