Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Irritaties topic

+27
Ragazza
Nyx
Tania
Sanne
Shisha
Lynn_
Jeanette
Bazinga
SnowWhite
Elliot
Pannetoet
Ibbeltje
MADDIE
Rose
nijntje4
Snoopy
Sea of Trees
Bubbelicious
Gympie
Blond
Parisienne
Sarah1985
Steep
Pien
Susan
Parel
Arwyn
31 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Irritaties topic

Bericht  Arwyn do 11 jul 2013 - 1:06

Aargh, PostNL wordt echt met de dag vervelender!
Zaterdag zou hier tussen 13.00 en 15.00 een pakje bezorgd worden. 's Ochtends er helemaal tegenaan gehaast, om 12.15uur was ik thuis en toen was de bezorger al geweest.. Gevolg: ik moest het zelf ophalen bij het postkantoor, wat niet heel handig was.
Vandaag zou er ook weer een pakje bezorgd worden, dit keer tussen 12.00 en 14.00. Ik zit er nu op te wachten en dacht: ik ga nog maar eens op de site kijken of de bezorgtijd niet weer is aangepast. Staat op de site dat het pakje vandaag om 13.15 bezorgd is! Geen idee waar dat pakje nu dus heen is.. Fijn, dat je de post zo goed kunt vertrouwen...
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Parel do 11 jul 2013 - 1:18

Ik irriteer me groen en geel aan volwassen mensen die praten in termen als 'Lekker met ME zoontje NA de kapper geweest!' Leer Nederlands.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 1:44

Parel schreef:Ik irriteer me groen en geel aan volwassen mensen die praten in termen als 'Lekker met ME zoontje NA de kapper geweest!' Leer Nederlands.
Ik erger me aan of het irriteert me nerd  Leer Nederlands :P

Grapje hoor smile

Ik erger me op het moment even nergens aan en dat is ook wel eens lekker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Pannetoet do 11 jul 2013 - 1:51

Arwyn schreef:Aargh, PostNL wordt echt met de dag vervelender!
Zaterdag zou hier tussen 13.00 en 15.00 een pakje bezorgd worden. 's Ochtends er helemaal tegenaan gehaast, om 12.15uur was ik thuis en toen was de bezorger al geweest.. Gevolg: ik moest het zelf ophalen bij het postkantoor, wat niet heel handig was.
Vandaag zou er ook weer een pakje bezorgd worden, dit keer tussen 12.00 en 14.00. Ik zit er nu op te wachten en dacht: ik ga nog maar eens op de site kijken of de bezorgtijd niet weer is aangepast. Staat op de site dat het pakje vandaag om 13.15 bezorgd is! Geen idee waar dat pakje nu dus heen is.. Fijn, dat je de post zo goed kunt vertrouwen...
Heel herkenbaar! Dat is hier ook altijd zo..
Ik had eergisteren een vriezer besteld..stond bij de bezorgtijd dat hij tussen 8.00 - 9.00 bezorgd zou worden :O Ik extra vroeg uit bed..kwamen ze pas om 11.30! Iets ander verhaal vanmiddag met de wehkamp..ik was gewoon thuis, hoor ik de brievenbus klepperen, briefje erdoor dat ze langs waren geweest maar ik was niet thuis? Huh? Deur snel open doen..liep die man net weg dus gewoon het pakketje aangenomen maar ik dacht echt 'wij hebben een bel hoor?!'


@ Parel: Haha ook herkenbaar! Ik zeg ook wel heel vaak 'me' als in 'me vriend' bijvoorbeeld..maar probeer het wel minder te doen! Ik zie op FB heel vaak dingen voorbij komen waarvan ik ook denk 'Ga nederlands leren!'.. En inderdaad altijd met 'na & naar' - En als mensen zeggen: ik hou dr van, vrij van dr werk..aaahh! Of als mensen het inkorten tot t of als mensen mekaar zeggen ipv elkaar..mekaar is toch geen woord? En vast nog wel heel veel meer dingen waarvan ik denk; dat klopt niet..

Ik irriteer mij de laatste week helemaal dood aan mensen die het beste weten hoe onze hond/pup van 14 weken in elkaar zit.. Gisteren nog! Ik liet hem uit, stopt er ineens een wat oudere vrouw die mij even ging vertellen dat je een pup goed moet aanpakken en dat hij veel beweging nodig heeft (het is een heidewachtel) en dat zo'n hond niet in de stad hoort blablabla..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Susan do 11 jul 2013 - 1:56

Ik erger me aan die grote groepen kinderen van 10-12 jaar in de speeltuin, die zo ontzettend wild spelen en de kleintjes volkomen ondersneeuwen. Ik ga expres tijdens schooltijd naar de speeltuin omdat het dan rustig is en ze met leeftijdgenootjes kan spelen, maar dan zijn ze er ook gewoon. Er zijn er wel een paar bij die rekening houden met de kleintjes, maar de meeste kinderen toch niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Pien do 11 jul 2013 - 2:00

Ik erger me aan mijn familie en word daar oprecht verdrietig door.....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Steep do 11 jul 2013 - 2:10

Wat is er aan de hand Pien?

Ik erger me aan mijn eigen lichaam, het werkt totaal niet mee..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Sarah1985 do 11 jul 2013 - 2:13

ik erger met ook aan post nl. Er zijn gewoon 2 pakketjes van mij kwijt. Echt wat doen die mensen toch met die pakketten.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Arwyn do 11 jul 2013 - 2:14

Door het forum weet ik dat het irriteren of ergeren aan is, maar toch wil ik altijd irriteer aan zeggen! laughcry

Mijn irritatie is wel weer opgelost trouwens, de pakjesman heeft het blijkbaar door de brievenbus heen geduwd. Met pijn en moeite denk ik, want volgens mij past het echt niet, maar ja..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Parel do 11 jul 2013 - 2:40

Haha ja sorry, dat leer ik nu dus voor het eerst! Excuus.
Ik erger me eraan dan haha maar dan nog zijn die dingen die ik noemde wel een tandje erger, dat staat echt gewoon asociaal.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Parisienne do 11 jul 2013 - 2:45

Ik irriteer me momenteel aan de vriendjes van mijn bovenbuurjongetje (6 jr.), die denken dat hij thuis is. Ze bellen 100x bij mij aan (hun bel is kapot), bonken tegen de deur, schreeuwen door de brievenbus, klepperen met de brievenbus en gaven me net een harde trap tegen de deur beneden :O Ik doe niet meer open, de buren hebben het maar makkelijk zo met een kapotte deurbel. Ik kan elke keer naar beneden lopen en de deur openmaken. Doei!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Blond zo 14 jul 2013 - 22:14

Een vriend die afgelopen week kwam eten. Hij vroeg of ik iets uit Jamie in 15 minuten wilde maken (boek heb ik oa van hem gekregen). Prima, ik iets lekker uitgezocht en mijn best staan doen.
Eet meneer 2 happen en meer niet. Want hij had die dag al 3 aardbeiengebakjes op en 2 kroketten.
Ja heel fijn, sta ik me daarvoor uit te sloven in de keuken:confused: . Vond het echt een kater.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Gympie zo 14 jul 2013 - 22:24

Lekker dankbaar van hem, Blond!

Mijn kies irriteert me. Voor ik naar de tandarts ging, had ik nergens last van en nu is ie gevuld en kan ik niet zonder ibuprofen door de pijn.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Bubbelicious zo 14 jul 2013 - 22:37

Ik erger me aan de groenteboer van net. Ik ga daar net heen, en pak daar 2 abrikozen. Zegt ie, mevrouw je mag er niet in knijpen (op een boze toon). Ik dacht echt, WTF. Ten eerste, ik kneep niet, en 2, ik koop ze toch. Ik kan door zoiets echt denken, ik kom daar niet meer. Grrr....
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Sea of Trees zo 14 jul 2013 - 22:38

Parisienne schreef:Ik irriteer me momenteel aan de vriendjes van mijn bovenbuurjongetje (6 jr.), die denken dat hij thuis is. Ze bellen 100x bij mij aan (hun bel is kapot), bonken tegen de deur, schreeuwen door de brievenbus, klepperen met de brievenbus en gaven me net een harde trap tegen de deur beneden :O Ik doe niet meer open, de buren hebben het maar makkelijk zo met een kapotte deurbel. Ik kan elke keer naar beneden lopen en de deur openmaken. Doei!
Zoooo ik was even naar beneden gelopen en ik had ze toch heel dringend verzocht om een eind op te hoepelen. Zijn ze nou helemaal.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Snoopy zo 14 jul 2013 - 22:41

Pannetoet schreef:
Arwyn schreef:Aargh, PostNL wordt echt met de dag vervelender!
Zaterdag zou hier tussen 13.00 en 15.00 een pakje bezorgd worden. 's Ochtends er helemaal tegenaan gehaast, om 12.15uur was ik thuis en toen was de bezorger al geweest.. Gevolg: ik moest het zelf ophalen bij het postkantoor, wat niet heel handig was.
Vandaag zou er ook weer een pakje bezorgd worden, dit keer tussen 12.00 en 14.00. Ik zit er nu op te wachten en dacht: ik ga nog maar eens op de site kijken of de bezorgtijd niet weer is aangepast. Staat op de site dat het pakje vandaag om 13.15 bezorgd is! Geen idee waar dat pakje nu dus heen is.. Fijn, dat je de post zo goed kunt vertrouwen...
Heel herkenbaar! Dat is hier ook altijd zo..
Ik had eergisteren een vriezer besteld..stond bij de bezorgtijd dat hij tussen 8.00 - 9.00 bezorgd zou worden :O Ik extra vroeg uit bed..kwamen ze pas om 11.30! Iets ander verhaal vanmiddag met de wehkamp..ik was gewoon thuis, hoor ik de brievenbus klepperen, briefje erdoor dat ze langs waren geweest maar ik was niet thuis? Huh? Deur snel open doen..liep die man net weg dus gewoon het pakketje aangenomen maar ik dacht echt 'wij hebben een bel hoor?!'


@ Parel: Haha ook herkenbaar! Ik zeg ook wel heel vaak 'me' als in 'me vriend' bijvoorbeeld..maar probeer het wel minder te doen! Ik zie op FB heel vaak dingen voorbij komen waarvan ik ook denk 'Ga nederlands leren!'.. En inderdaad altijd met 'na & naar' - En als mensen zeggen: ik hou dr van, vrij van dr werk..aaahh! Of als mensen het inkorten tot t of als mensen mekaar zeggen ipv elkaar..mekaar is toch geen woord? En vast nog wel heel veel meer dingen waarvan ik denk; dat klopt niet..

Ik irriteer mij de laatste week helemaal dood aan mensen die het beste weten hoe onze hond/pup van 14 weken in elkaar zit.. Gisteren nog! Ik liet hem uit, stopt er ineens een wat oudere vrouw die mij even ging vertellen dat je een pup goed moet aanpakken en dat hij veel beweging nodig heeft (het is een heidewachtel) en dat zo'n hond niet in de stad hoort blablabla..

Ja wel hoor, staat gewoon in de Van Dale:
me·kaar, me·kan·der (wederkerig voornaamwoord) 1(informeel) elkaar

Ik erger mij net als Parel ook flink aan de fouten als me ipv mijn en na ipv naar. Daarbij ook nog is ipv eens. Het is niet eens een typfout, het is gewoon compleet fout!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  nijntje4 zo 14 jul 2013 - 23:28

Ik erger mij kapot aan het keffertje van de onderburen. De hele dag onafgebroken op standje blaffen... ik hoop dat het een logee is maar het gaat nu al twee werkdagen zo... Mijn concentratie is  inmiddels 0.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Rose ma 15 jul 2013 - 1:20

0900 nummer waar je leuk voor mag betalen en dan duurt het natuurlijk eerst ook nog eens een tijd voordat je daadwerkelijk iemand aan de lijn hebt Mad

*op dit moment zijn alle medewerkers in gesprek blablabla* al 4 minuten lang.. Rolling Eyes
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  MADDIE ma 15 jul 2013 - 1:22

Rose schreef:0900 nummer waar je leuk voor mag betalen en dan duurt het natuurlijk eerst ook nog eens een tijd voordat je daadwerkelijk iemand aan de lijn hebt Mad

*op dit moment zijn alle medewerkers in gesprek blablabla* al 4 minuten lang.. Rolling Eyes

Je kan ook zoeken naar alternatieve 0900 nummers. Dan krijg je een vast telefoonnummer te zien. Scheelt misschien wat geld!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  MADDIE ma 15 jul 2013 - 1:23

nijntje4 schreef:Ik erger mij kapot aan het keffertje van de onderburen. De hele dag onafgebroken op standje blaffen... ik hoop dat het een logee is maar het gaat nu al twee werkdagen zo... Mijn concentratie is  inmiddels 0.

Ik zou toch eens gaan vragen of hij ook uit kan!!Laughing Maar serieus... de hele dag!confused Ik zou even contact zoeken met de benedenburen.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  nijntje4 ma 15 jul 2013 - 1:25

MADDIE schreef:
nijntje4 schreef:Ik erger mij kapot aan het keffertje van de onderburen. De hele dag onafgebroken op standje blaffen... ik hoop dat het een logee is maar het gaat nu al twee werkdagen zo... Mijn concentratie is  inmiddels 0.

Ik zou toch eens gaan vragen of hij ook uit kan!!Laughing Maar serieus... de hele dag!confused Ik zou even contact zoeken met de benedenburen.

Laughing 

Ja, al hoor ik nu niks meer, dus misschien is ze nu thuis... Eens even aankijken of dat de hele week zo blijft, briefje ligt al klaar haha.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Rose ma 15 jul 2013 - 1:25

Als alternatief staat er precies hetzelfde nummer laughcry  had ik al even gekeken..
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  MADDIE ma 15 jul 2013 - 1:28

Rose schreef:Als alternatief staat er precies hetzelfde nummer laughcry  had ik al even gekeken..

Nou dat is inderdaad heel irritant!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  MADDIE ma 15 jul 2013 - 1:30

Ik irriteerde me net even aan buurtkinderen die tot twee keer aan toe bij me aanbelden om aardappels te verkopen! En dit net toen ik mijn dochter op bed had. Nou die wilde daarna dus mooi niet meer slapen!!

Vond het irritant, maar aan de andere kant ook wel weer schattig.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Rose ma 15 jul 2013 - 1:33

Na 10 minuten eindelijk iemand aan de telefoon gekregen en totaal 15 minuten aan de lijn gezeten... en dat keer 0.25 Evil or Very Mad
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Irritaties topic Empty Re: Irritaties topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum