Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme irritaties

+40
Terkina
Bloom
SoGood
ExpressoB
Annemoontje
MiKa
tweeling
Zora
Paper Crown
loura
Parisienne
MAS
Blond
Bliss
Guus
SuperGrover
Rouxxxe
Linda
Inge
PrimaBella
Caribbeanlover
Teddyaapje
Printje
Caro
Jeanette
Caresses
Rush
Minx
Caroow
Bazinga
Evalynn
Twellie
Pien
Highway
Sarah1985
Lejow
Sneeuwvlok
Susan
CCC
Rebecca
44 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Stomme irritaties - Pagina 3 Empty Re: Stomme irritaties

Bericht  Teddyaapje ma 30 apr 2012 - 23:44

Mijn vriend kan trouwens echt boos worden als ik mijn neus snuit...dan klink ik als een olifant haha...ik kan het gewoon écht niet anders!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 0:02

Teddyaapje schreef:Als onze achterbuurman op de oprit is (die dus achter onze tuin ligt) ga ik naar binnen en trek ik de deur dicht...die vent doet niks anders dan om de 3 sec. zijn keelschrapen. Echt ZOOOOOO irritant! Ik heb er eens over gedacht om met het belletje van halli galli buiten te gaan zitten en dat steeds aan te slaan als hij het weer deed.

Verder heb ik nog wel meer van die dingen, maar dat hangt idd ook van mijn bui af.

Dit doet me denken aan onze buurjongen die metalsolo's ging geven op zijn elektrische gitaar, drie/vier uur per dag, en ook vaak met het raam open terwijl wij buiten zaten. Op een gegeven moment duurde het maar en duurde het maar en toen was hij even klaar na een heel hard nummer en toen hebben we met vijf man heel hard geklapt en gejuicht. Ineens kon het raam dicht en kon hij ook stoppen Stomme irritaties - Pagina 3 394967.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 0:04

Rush schreef:Ik nies niet met HAAAAATSJIEE maar gewoon heel zacht TSJIE. 9 van de 10 mensen die dat hoort zegt; Je moet je nies niet inhouden, dat is slecht.

Ik hou niets in, m`n nies is gewoon zachtjes/anders. silent

Naar aanleiding van niezen: mag ik ook nog even iets toevoegen? Op mijn werk is een collega die niest: HAA-TSJOE. Daar is op zichzelf niks mis mee, ware het niet dat het gevolgd wordt door: hoei, en hè. Dat klinkt dus zo: "HAA-TSJOE! hoei! hè!" Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover di 1 mei 2012 - 0:08

Minneke schreef:Oke, dit gaat echt een zeiktopic worden Stomme irritaties - Pagina 3 394967 (maar ik heb dus gewaarschuwd!)

Ik vraag me serieus af of ik de enige ben die dit heeft. Maar ik kan me echt aan hele suffe dingen ergeren. En dan bedoel ik hele alledaagse dingen. Ik kan echt (inwendig!) gek worden als mijn man zes keer achter elkaar niest, een collega de hik heeft, iemand constant een een plekje zit te krabbelen, de man naast me in de bus hoorbaar ademt, mijn dochter continu haar neus ophaalt, etc.

Echt belachelijk eigenlijk. Ik zal het ook nooit uitspreken (ik bedoel, je kunt moeilijk iemand verzoeken buiten de hik te gaan staan hebben), maar ik moet mezelf dan echt dwingen om mijn mond te houden en me ergens anders op te focussen. Het heeft ook niks met de persoon in kwestie te maken. Maar 'iets' in al die dingen prikkelt me zodanig dat ik er echt kriegel van word.

Is dit voor iemand herkenbaar?

Ja, heb een collega die regelmatig met haar nagels op de tafel tikt en ze sloft, tilt haar voeten niet op. Ik heb de neiging om te zeggen dat ze met dat getik moet ophouden en haar voeten eens normaal moet optillen iig niet dat geslof meer doen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  PrimaBella di 1 mei 2012 - 1:54

Oohw, ja.. Hoorbaar ademen staat hier (ook) stipt op nummer 1! Mijn vriend ademt en zucht echt heeel erg hard in zijn slaap. Ik kan daardoor echt uren wakker liggen snachts. Super irritant!
En bussen die niet of veels te laat komen opdagen. Ik sta nu al een ruim half uur te wachtem! Grrrr
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Caribbeanlover di 1 mei 2012 - 2:39

Ik erger me aan de lege zakjes wiet die hier altijd vlak naast ons huis on de grond liggen. M'n buurjongen staat naast ons huis altijd te blowen en die zakjes liggen dan ook daar altijd op de grond. Wat voor moeite is het om ze in de prullenbak te gooien die op het veldje staat, amper 30 mtr verderop.

Zonet kwam z'n dealer langs. Valt ook niet op he, auto die voor de deur stopt en dan krijgt hij wat in z'n hand gedrukt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Inge di 1 mei 2012 - 2:41

Ik erger mij aan smakkende mensen / herkauwende kauwgomkauwende smakkende mensen
Het ergste is dat ik mij daar niet voor af kan sluiten en elke keer weer blijf terug kijken.

Ook hoorbaar ademen vind ik erg irritant en mijn zusje is altijd verkouden en haalt vaak haar neus op, gruwelijk vind ik dat

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 2:53

Ik kan me ook echt aan alles en iedereen irriteren op sommige momenten. Ik heb het vooral als ik niet lekker in m'n vel zit, stress heb of gewoon moe ben. M'n grootste irritatiefactor is op dit moment dat mijn man zo "luid" kan eten. Vre-se-lijk vind ik dat !

Gast
Gast

Bericht  Linda di 1 mei 2012 - 2:58

Ik heb dat eigenlijk niet. Mijn man wel, die kan soms zo onredelijk doen en zeuren over onbenullige dingen. Ik kan me overal voor afsluiten, ik hoor echt niks wat ik niet wil horen, ideaal, haha!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rouxxxe di 1 mei 2012 - 4:24

Ja! Bij mijn vriend, die heeft eigenlijk chronisch een loopneus, en die kan dan als het stil is, ineens uit het niets z'n neus ophalen. Pffff daar kan ik me dan echt aan ergeren haha. En als ik dan diep zucht, vraagt ie nog wat er is ook Rolling Eyes .
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  SuperGrover di 1 mei 2012 - 4:35

Ik heb hier dus totaal geen last van, maar wauw, wat zullen veel mensen zich aan mij ergeren. Dat heb ik me nooit beseft, haha. Door een chronisch ontstoken neusamandel ben ik altijd verkouden, dus ik snurk, haal hoorbaar adem, snuif, snuit, nies, hoest en ga zo maar door laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 5:19

SuperGrover schreef:Ik heb hier dus totaal geen last van, maar wauw, wat zullen veel mensen zich aan mij ergeren. Dat heb ik me nooit beseft, haha. Door een chronisch ontstoken neusamandel ben ik altijd verkouden, dus ik snurk, haal hoorbaar adem, snuif, snuit, nies, hoest en ga zo maar door Stomme irritaties - Pagina 3 394967

Kan dat ding er niet uit dan? Zo worden we nooit vrienden natuurlijk Stomme irritaties - Pagina 3 394967

Gast
Gast

Bericht  Guus di 1 mei 2012 - 5:24

Printje schreef:
Lejow schreef:
Susan schreef:Ik erger me aan heel veel stemmetjes in kinderprogramma's. In bijna elk kinderprogramma zit wel een personage dat ik mateloos irritant vind.

Vaak zijn het dezelfde stemmen, zo heb je de stem van een vrouw die komt voor in de Tweenies en in werkelijk ALLE ANDERE mogelijke kinderprogramma's...
En niet te vergeten de Zappelin muts en Keet van RTL 4 Evil or Very Mad

hahahha heeeeeeeeeeeel herkenbaar. Ik vind die Toto van het Zandkasteel echt het aller allerergste en die man van Blue's clues ofzoiets. Ik krijg soms echt de neiging om ze iets aan te doen hahaha met die irritante zeverstemmetjes

Ik wil boots van Dora nomineren voor meest irritante stem ooit! Mijn oppaskindje mocht ook nooit Dora kijken van mij haha, gillend gek word ik ervan!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SuperGrover di 1 mei 2012 - 5:35

June schreef:
SuperGrover schreef:Ik heb hier dus totaal geen last van, maar wauw, wat zullen veel mensen zich aan mij ergeren. Dat heb ik me nooit beseft, haha. Door een chronisch ontstoken neusamandel ben ik altijd verkouden, dus ik snurk, haal hoorbaar adem, snuif, snuit, nies, hoest en ga zo maar door Stomme irritaties - Pagina 3 394967

Kan dat ding er niet uit dan? Zo worden we nooit vrienden natuurlijk Stomme irritaties - Pagina 3 394967
Dat kan wel en dat gebeurt ook. Probleem is dat je een neusamandel niet volledig weg kan halen omdat hij om de buis van Eustachius heen zit. Het kleine restje dat achter blijft, blijft ontstoken en groeit opnieuw uit tot een volledige neusamandel. Binnenkort laat ik hem er weer uit halen, want het is al bijna een jaar geleden. Voor mij is dat best netjes, want tussen de vorige 2 operaties zat maar 8 maanden. Rolling Eyes
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bliss di 1 mei 2012 - 5:53

Haha, wat een enorm herkenbaar topic! Ik erger me ook nogal snel aan dit soort 'kleine' dingen. Geluidjes, maar ook als iemand een stopwoordje/-zinnetje heeft en dit dus erg vaak zegt. Klepperende deuren vind ik gruwelijk irritant, smakken idd, snurken (helaas doet mijn vriend dit nogal hard en lig ik steeds nachten wakker), neus steeds ophalen (snuit hem dan gewoon!), vooral als het met zo'n rochelend geluid erbij is, vingers knakken, aan nagels pulken. Ik ben sowieso nogal overgevoelig voor geluiden en volgens mij is het beter voor me om hier niet zo op te letten, maar dat lukt helaas niet.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 2:37

Mijn bijdrage:

- Vingerknakken.
- Neus ophalen.
- Snurken,
- Niezen met een té hard of overdreven geluid.
- Sloffend lopen.
- Smakken.
- Met de mond open eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 2:41

Ik erger me ook vreselijk aan eetgeluiden. Knakkende kaken, smakken, proppen, vreselijk! En ik vind mensen irritant die tijdens het praten een soort van 'nat geluidje' maken, ik kan het niet uitleggen.

Ik heb echt het juiste beroep, logopedist laughcry .

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 2 mei 2012 - 3:14

Oh ik erger me daar ook groen en geel aan. Mensen die niezen (en niet hun neus snuiten), hikken (en geen water gaan drinken), hun neus steeds ophalen (en niet snuiten).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Rush wo 2 mei 2012 - 3:20

Mensen die niezen en niet hun neus snuiten? Die snap ik niet geloof ik. Stomme irritaties - Pagina 3 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  MAS wo 2 mei 2012 - 4:01

+1
Ik erger me ook aan mensen die hun kauwgom tijdens het eten op hun bord plakken, zodat ik er de hele tijd naar mag kijken EN DAARNA STOPPEN ZE DE KAUWGOM GEWOON WEER IN HUN MOND!!!!! Het is niet zo duur, neem gewoon een nieuwe!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Parisienne wo 2 mei 2012 - 4:33

Ik erger me momenteel aan die irritante kuch van mijn vriend. Ook erger ik me aan mijn hyperactieve buurmeisje die de hele dag letterlijk stampt door hun woonkamer. Ze rent heen en weer op haar hielen.. *stamp, stamp* Mad
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 4:45

Haha wat heerlijk dit. Ik erger me niet zo snel, maar laatst zat er meisje tegenover me te wachten op de draagvleugelboot en die zat een patatje te eten. Prima, het rook lekker dus ik vond het allang best, maar ze propte het echt zo smerig naar binnen en vervolgens met haar mond open enorm smakken en praten tegen haar vriend. Ohhh wat erg, ik kon ook niet stoppen met er naar te kijken, dat is nog het stomst van alles.

Waar ik me overigens wél echt aan erger is mijn collega, die elke dag voor de lunch, tussendoor een keer en als ze bijna weggaat de post komt brengen van het pand aan de overkant. Ik moet die frankeren en bij de post doen die opgehaald wordt, maar zij komt zich er altijd mee bemoeien. Dan gaat ze het vast sorteren, elastiekjes er omheen doen en klaarleggen. Ook als ik er mee bezig ben komt ze rustig het op haar manier doen. Dat is zo irritant! Ze heeft helemaal niets met de post frankeren te maken dus get lost.

Gast
Gast

Bericht  loura wo 2 mei 2012 - 4:52

Mannen die snot uit hun neus spuiten op straat door het andere neusgat dicht te drukken met de vinger.. Daar walg ik echt van

Mensen die hard ademen

Mensen die traag voor je lopen

Mensen die mij excuse me noemen (ik werk in een hotel en daar stoor ik me echt kapot aan)

Overvolle trams

Mensen die niet uitkijken in het verkeer

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Paper Crown wo 2 mei 2012 - 4:53

Ik kan me zó storen als iemand na werktijd naast me in de bus een appel gaat zitten eten.. en dan het sap dat vrijkomt lekker opslurpen.. nee dan wil ik iemand wel wat aandoen. Ik erger me kapot als mensen te lang in hun plastictas rommelen.. dat geluid. Ik heb een manager, de beste man is zo aardig maar mijn hemel, zijn kuchje echt elke dag.. gaat maar door, de hele dag aan de desk. Dan wil ik hem echt slaan met mijn nietapparaat!

Tot slot: op een warme zomerdag mensen die zware wintergeuren gebruiken en dan fijn in de stikhete bus zitten, heerlijk gemengd met zweet.. jugh nu al misselijkmakend.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 4:53

loura schreef:Mannen die snot uit hun neus spuiten op straat door het andere neusgat dicht te drukken met de vinger.. Daar walg ik echt van

Mensen die hard ademen

Mensen die traag voor je lopen

Mensen die mij excuse me noemen (ik werk in een hotel en daar stoor ik me echt kapot aan)

Overvolle trams

Mensen die niet uitkijken in het verkeer

Waarom is het gek als mensen excuses me zeggen als ze aandacht van je willen?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: