Digi-D irritaties
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Digi-D irritaties
Iedere keer is het wel wat met die stomme Digi-D van mij. Nu heb ik het weer opnieuw aangevraagd en zojuist mijn code geactiveerd met mijn wachtwoord, dat is gelukt.
Nu wil ik gaan inloggen.. Beweert die achterlijke Digi-D dat het wachtwoord waarmee ik de hele boel geactiveerd heb niet juist is. 100% ZEKER DAT HET WEL JUIST IS!
Leuker nog is dat ik het nodig heb voor de belastingaangifte en ja.. Morgen is het alweer 1 april.
Nog meer mensen geirriteerd?
Nu wil ik gaan inloggen.. Beweert die achterlijke Digi-D dat het wachtwoord waarmee ik de hele boel geactiveerd heb niet juist is. 100% ZEKER DAT HET WEL JUIST IS!
Leuker nog is dat ik het nodig heb voor de belastingaangifte en ja.. Morgen is het alweer 1 april.
Nog meer mensen geirriteerd?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Digi-D irritaties
Ik heb die irritatie wel eens gehad, maar toch zal hij gelijk hebben, want met het goede wachtwoord had je in kunnen loggen
Gast- Gast
Ikl heb hier gelukkig nooit problemen mee.. Maar kan me voorstellen dat het heel irritant is!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Beetje vreemd dat ik wel gewoon alles kon activeren met hetzelfde wachtwoord. Echt hoor, ik ben 100% zeker van mijn zaak.Isabella schreef:Ik heb die irritatie wel eens gehad, maar toch zal hij gelijk hebben, want met het goede wachtwoord had je in kunnen loggen
SoGood- Ratel
Heb je geen nieuw wachtwoord moeten kiezen na je activatie?
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Dat aanvragen ging bij mij ook niet soepel. Ik vroeg het aan en kreeg een brief dat ik het moest activeren voor datum X (drie maanden in het verleden) en dat het anders weer verviel. Nu ik het heb, is het heel handig, maar ik zorg er wel voor dat ik niets vergeet.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Winegum schreef:Heb je geen nieuw wachtwoord moeten kiezen na je activatie?
Nee? Dat mijn gebruikersnaam niet zou kloppen, dat kan ik nog wel geloven. Maar ik ben wel door het hele activeringsproces gekomen dus dat lijkt me ook sterk. Ook fijn dat ze je die niet vermelden in je brief trouwens..
SoGood- Ratel
[quote="Sogood"]
Handig hoor, dat digi-DWinegum schreef:Ook fijn dat ze je die niet vermelden in je brief trouwens..
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Oke opgelost.
Ik zat op mijn oude inlognaam in te loggen......
Ik zat op mijn oude inlognaam in te loggen......
SoGood- Ratel
Hahhaa, dat gaat hem ook niet worden dan
Ik dacht dat je altijd een standaard wachtwoord kreeg om in te loggen en dat je daarna een nieuw wachtwoord in moest stellen. Maar het is al heel wat jaartjes geleden dat ik mijn digid heb moeten activeren.
Fijn dat hij het nu doet! Nu opsturen maar, die belastingaangifte
Ik dacht dat je altijd een standaard wachtwoord kreeg om in te loggen en dat je daarna een nieuw wachtwoord in moest stellen. Maar het is al heel wat jaartjes geleden dat ik mijn digid heb moeten activeren.
Fijn dat hij het nu doet! Nu opsturen maar, die belastingaangifte
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik had het vorig jaar, vlak voor 01 april kreeg ik een aangetekende brief van een of ander ministerie dat ze mijn account hadden geblokkeerd, dat ik ze moest bellen. Ok, nou had iemand geprobeerd mijn account te misbruiken dus goed opgelet maar die telefoonmiepen wisten helemaal niks van dit soort situaties dus ik heb er geloof ik wel 10 gesproken, een paar dagen lang. Daarna maar gewoon opnieuw aangevraagd en volgens de brief moest ik dan weer bellen maar wederom wisten ze niks te zeggen verder (ik wist ook niet waarom ik moest bellen, zij vragen mij dat). Heeft even geduurd maar nu werkt hij weer . Ik vind het een ideaal systeem, dat wel!
Gast- Gast
Dat is ook raar ZVB!
Ik heb het zojuist laten berekenen en ik had gerekend op een paar tientjes maar het was veel meer.. Ik was in shock!
Ik heb het zojuist laten berekenen en ik had gerekend op een paar tientjes maar het was veel meer.. Ik was in shock!
SoGood- Ratel
Dat zijn de goede berichten toch . Ik ben ook altijd erg blij met de belastingdienst haha, dit jaar krijg ik ook meer terug dan normaal .
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Marktplaats-irritaties
» Het leed dat Digi D heet
» Uitspreken van irritaties
» OV chipkaart irritaties!
» Stomme irritaties
» Het leed dat Digi D heet
» Uitspreken van irritaties
» OV chipkaart irritaties!
» Stomme irritaties
Pagina 1 van 1