Stomme irritaties
+40
Terkina
Bloom
SoGood
ExpressoB
Annemoontje
MiKa
tweeling
Zora
Paper Crown
loura
Parisienne
MAS
Blond
Bliss
Guus
SuperGrover
Rouxxxe
Linda
Inge
PrimaBella
Caribbeanlover
Teddyaapje
Printje
Caro
Jeanette
Caresses
Rush
Minx
Caroow
Bazinga
Evalynn
Twellie
Pien
Highway
Sarah1985
Lejow
Sneeuwvlok
Susan
CCC
Rebecca
44 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Stomme irritaties
Oke, dit gaat echt een zeiktopic worden (maar ik heb dus gewaarschuwd!)
Ik vraag me serieus af of ik de enige ben die dit heeft. Maar ik kan me echt aan hele suffe dingen ergeren. En dan bedoel ik hele alledaagse dingen. Ik kan echt (inwendig!) gek worden als mijn man zes keer achter elkaar niest, een collega de hik heeft, iemand constant een een plekje zit te krabbelen, de man naast me in de bus hoorbaar ademt, mijn dochter continu haar neus ophaalt, etc.
Echt belachelijk eigenlijk. Ik zal het ook nooit uitspreken (ik bedoel, je kunt moeilijk iemand verzoeken buiten de hik te gaan staan hebben), maar ik moet mezelf dan echt dwingen om mijn mond te houden en me ergens anders op te focussen. Het heeft ook niks met de persoon in kwestie te maken. Maar 'iets' in al die dingen prikkelt me zodanig dat ik er echt kriegel van word.
Is dit voor iemand herkenbaar?
Ik vraag me serieus af of ik de enige ben die dit heeft. Maar ik kan me echt aan hele suffe dingen ergeren. En dan bedoel ik hele alledaagse dingen. Ik kan echt (inwendig!) gek worden als mijn man zes keer achter elkaar niest, een collega de hik heeft, iemand constant een een plekje zit te krabbelen, de man naast me in de bus hoorbaar ademt, mijn dochter continu haar neus ophaalt, etc.
Echt belachelijk eigenlijk. Ik zal het ook nooit uitspreken (ik bedoel, je kunt moeilijk iemand verzoeken buiten de hik te gaan staan hebben), maar ik moet mezelf dan echt dwingen om mijn mond te houden en me ergens anders op te focussen. Het heeft ook niks met de persoon in kwestie te maken. Maar 'iets' in al die dingen prikkelt me zodanig dat ik er echt kriegel van word.
Is dit voor iemand herkenbaar?
Gast- Gast
Re: Stomme irritaties
Jaaaaaaaa! Maar ik heb vooral last van onzinnigheden als ik moe ben of veel aan mijn hoofd heb! Ik kan me dan zelfs irriteren aan mezelf, hahaha.
Gast- Gast
Jaa, heel herkenbaar! Ik heb het vooral bij eetgeluiden, kauwen, smakken, doorslikken, hoe zachtjes iemand dat ook doet...blehg...
En vanmiddag klokte mijn vriend zijn drinken zo hard naar binnen dat voor mijn gevoel de buren het moesten kunnen horen...Toen kon ik me toch niet inhouden hoor!
En vanmiddag klokte mijn vriend zijn drinken zo hard naar binnen dat voor mijn gevoel de buren het moesten kunnen horen...Toen kon ik me toch niet inhouden hoor!
Haha moet stiekem wel even lachen om het hik stukje
Maar herkenbaar hoor, heb het niet in hele erge mate normaal gesproken... maar nu dat ik zwanger ben kan ik bepaalde dingen nog slechter hebben... Zoals idd hoorbaar ademen, snurken, smakken, niezen, hoesten en vooral als mijn vriend opruimt of schoonmaakt kook ik van binnen Hij maakt zo'n herrie, en heb al 10.000 x gevraagd of het met minder geluid kan maar hij hoort het zelf volgens mij niet.... Simpel de was van het wasrek halen, dan lijkt het wel of mijn huis instort... Zucht... Wel ff lekker om te klagen
Maar herkenbaar hoor, heb het niet in hele erge mate normaal gesproken... maar nu dat ik zwanger ben kan ik bepaalde dingen nog slechter hebben... Zoals idd hoorbaar ademen, snurken, smakken, niezen, hoesten en vooral als mijn vriend opruimt of schoonmaakt kook ik van binnen Hij maakt zo'n herrie, en heb al 10.000 x gevraagd of het met minder geluid kan maar hij hoort het zelf volgens mij niet.... Simpel de was van het wasrek halen, dan lijkt het wel of mijn huis instort... Zucht... Wel ff lekker om te klagen
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
De hik, dar kan ik sowieso niet tegen, dat vind ik zo'n rotgeluid.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Heel herkenbaar! Ik erger me aan m'n moeder als ze niest, aan mensen die luidruchtig ademen, aan m'n vader als hij kauwt, aan een vriendin als ze de hele tijd met dr haar draait etc. Ik probeer me altijd in te houden maar soms kan ik het gewoon niet laten om er iets van te zeggen.. en als ik het dan gezegd heb vind ik mezelf zo'n kreng!
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Nee, ik heb dat niet zo sterk. Behalve in het verkeer, dan erger ik me aan alles
Mijn moeder ergerde zich soms wel zo, als ik dan ziek was en steeds moest hoesten dan stuurde ze me soms gewoon weg omdat ze gek werd van mijn gehoest....onbegrijpelijk vond ik dat altijd. Soms riep ze ook 'hou op met dat gehoest!' ik vind het nog steeds stom.
Mijn moeder ergerde zich soms wel zo, als ik dan ziek was en steeds moest hoesten dan stuurde ze me soms gewoon weg omdat ze gek werd van mijn gehoest....onbegrijpelijk vond ik dat altijd. Soms riep ze ook 'hou op met dat gehoest!' ik vind het nog steeds stom.
Gast- Gast
als ik zelf niet zo lekker in mijn vel zit, dan ga ik me ook snel ergeren aan dat soort kleine dingen, dan erger ik me bijvoorbeeld al aan de manier van lopen van mijn man.
Laatst aangepast door Rejoy. op ma 30 apr 2012 - 8:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Er is 1 ding waar ik echt krankjorum/boos/gestoord van kan worden en dat is gesnurk...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik erger me aan heel veel stemmetjes in kinderprogramma's. In bijna elk kinderprogramma zit wel een personage dat ik mateloos irritant vind.
Susan- Lady Post-a-lot
+1Lejow schreef:Er is 1 ding waar ik echt krankjorum/boos/gestoord van kan worden en dat is gesnurk...
om gek van te worden. Mijn man word ook vaak wakker met blauwe plekken waar die niks van weet
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Rejoy. schreef:als ik zelf niet zo lekker in mijn vel zit, dan ga ik me ook snel irriteren aan dat soort kleine dingen, dan erger ik me bijvoorbeeld al aan de manier van lopen van mijn man.
Hahaha, zeg je dat dan ook tegen hem? Ik zie het al helemaal voor me
Gast- Gast
Ik erger me vooral aan stomme aanwensels.
Bijvoorbeeld het 'kuchje' van mijn schoonmoeder
Bijvoorbeeld het 'kuchje' van mijn schoonmoeder
Gast- Gast
Susan schreef:Ik erger me aan heel veel stemmetjes in kinderprogramma's. In bijna elk kinderprogramma zit wel een personage dat ik mateloos irritant vind.
Vaak zijn het dezelfde stemmen, zo heb je de stem van een vrouw die komt voor in de Tweenies en in werkelijk ALLE ANDERE mogelijke kinderprogramma's...
En niet te vergeten de Zappelin muts en Keet van RTL 4
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Susan schreef:Ik erger me aan heel veel stemmetjes in kinderprogramma's. In bijna elk kinderprogramma zit wel een personage dat ik mateloos irritant vind.
Vaak zijn het dezelfde stemmen, zo heb je de stem van een vrouw die komt voor in de Tweenies en in werkelijk ALLE ANDERE mogelijke kinderprogramma's...
Keet is met Ben Saunders he..
Hij vindt dat stemmetje vast geweldig
Gast- Gast
En Keet maar zingen
Ik kan het lekker Ze Ze Ze Ze Zellffff
Don't need nobody El El El El Elsseeee
Ik kan het lekker Ze Ze Ze Ze Zellffff
Don't need nobody El El El El Elsseeee
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:
Ja, hetzelfde geldt voor de stem van Jake van de Tweenies, die hoor je ook overal.
Dat hysterische mens van Z@ppelin is ook erg ja, Ezra heeft een app van Z@ppelin op zijn iPod en kijkt heel graag naar filmpjes van haar. Er is ook een heel lang, extra hysterisch filmpje waarin ze een of ander raar dansje voordoet, erg tenenkrommend.
Ik moet wel zeggen dat Ezra door haar veel kinderliedjes heeft geleerd.
Keet ken ik niet.
Laatst aangepast door Susan op ma 30 apr 2012 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
Ha, herkenning! Gelukkig! Ik durfde het al bijna niet te posten uit angst dat niemand zou begrijpen wat ik bedoel. Maar er zijn dus meer mensen die het hebben.
Ik moest er vandaag aan denken omdat mijn man extreme last van hooikoorts heeft nu. En dan is hij dus de hele dag aan het snotteren en sniffen. GEK word ik er van! Serieus, ik zit me de hele dag op te vreten en maak dan af en toe nog wel een grapje waarmee ik hem eraan herinner dat er ook zakdoeken bestaan. Maar in werkelijkheid kan ik hem dan dus wel schoppen . Ligt echt niet aan hem, of ons, of de manier waarop ik in mijn vel zit.
Ik denk zelf dat ik die prikkels niet goed kan filteren ofzo. Iets met sensorische integratie. Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich aan zulke stomme dingen kan ergeren!
Ik moest er vandaag aan denken omdat mijn man extreme last van hooikoorts heeft nu. En dan is hij dus de hele dag aan het snotteren en sniffen. GEK word ik er van! Serieus, ik zit me de hele dag op te vreten en maak dan af en toe nog wel een grapje waarmee ik hem eraan herinner dat er ook zakdoeken bestaan. Maar in werkelijkheid kan ik hem dan dus wel schoppen . Ligt echt niet aan hem, of ons, of de manier waarop ik in mijn vel zit.
Ik denk zelf dat ik die prikkels niet goed kan filteren ofzo. Iets met sensorische integratie. Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich aan zulke stomme dingen kan ergeren!
Gast- Gast
Minneke schreef:
Daar is een heel handige app voor, voor de iPod Touch/iPhone/iPad.
Althans, ik denk dat het een handige app is, we moeten 'm nog uitproberen.
Susan- Lady Post-a-lot
Shoesdontlie schreef:Rejoy. schreef:als ik zelf niet zo lekker in mijn vel zit, dan ga ik me ook snel irriteren aan dat soort kleine dingen, dan erger ik me bijvoorbeeld al aan de manier van lopen van mijn man.
Hahaha, zeg je dat dan ook tegen hem? Ik zie het al helemaal voor me
Hij zet op één of andere manier zijn hak heel raar neer, waardoor zijn manier van lopen wat dreunt zeg maar. Onder zijn trouwschoenen zit een houten hak en als hij die aan heeft, dan moet ie die van mij altijd uit doen, omdat ik bang ben dat de onderbuurman dit hoort. Hij weet dus wel dat ik zijn manier van lopen 'afwijkend' vind. Normaal stoort me dat niet, maar als ik zelf al chagrijnig ben dus wel. Meestal zeg ik het niet, tenzij ik uit ben op gezeur (vind ik soms heerlijk, even de frustratie eruit, weet ie ook dat het soms even zo werkt voor mij)
ooh, en dat meisje van zappelin vind ik ook irritant, ik heb iedere keer de neiging om wat naar haar te gooien. Dochter vind het alleen helemaal leuk, die staat steeds mee te dansen.
Gast- Gast
Ik ging net bijna door het lint omdat de wind een deur beneden steeds liet klepperen.. Deed ik hem weer dicht, waaide hij weer open en begon weer te klepperen. Uiteindelijk maar het raam dicht gedaan maar ik erger me dan echt kapot. Ben dan meteen ook geprikkeld in mijn reacties naar anderen.
Ik stoor me ook aan manieren van praten van mensen, ademen (!), neus ophalen, hoesten, geurtjes etc.
edit: lees nu pas dat meerderen zich ergeren aan luidruchtig ademen, ben ik gelukkig niet de enige!
Ik stoor me ook aan manieren van praten van mensen, ademen (!), neus ophalen, hoesten, geurtjes etc.
edit: lees nu pas dat meerderen zich ergeren aan luidruchtig ademen, ben ik gelukkig niet de enige!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik herken heel erg wat Minneke schrijft! Waar ik me verder heel erg aan irriteer is mijn nieuwe collega, ik moet haar inwerken en vind dat erg leuk om te doen, ik vertel haar dus veel en alles wat ze moet weten. Bij alles wat ik zeg, na elke zin zegt zij: " ow, oke". Dan vertel ik verder, zegt zij: "ow, oke". De hele dag door.... Vreselijk!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wat een herkenning . Mijn vriend niest altijd meerdere keren achter elkaar op zo'n onderdrukte manier, ik probeer hem al jaren te leren dat hij er gewoon één keer flink moet niezen en er HATSJIEEEEE bij moet roepen en dat de kriebel dan over is. Maar tot nu toe maakt het dus zo'n geluid: kng... kng.... kng.... kng... .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Stomme, stomme pepernoten!
» Digi-D irritaties
» OV chipkaart irritaties!
» Uitspreken van irritaties
» Oppas irritaties
» Digi-D irritaties