Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme irritaties

+40
Terkina
Bloom
SoGood
ExpressoB
Annemoontje
MiKa
tweeling
Zora
Paper Crown
loura
Parisienne
MAS
Blond
Bliss
Guus
SuperGrover
Rouxxxe
Linda
Inge
PrimaBella
Caribbeanlover
Teddyaapje
Printje
Caro
Jeanette
Caresses
Rush
Minx
Caroow
Bazinga
Evalynn
Twellie
Pien
Highway
Sarah1985
Lejow
Sneeuwvlok
Susan
CCC
Rebecca
44 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Stomme irritaties - Pagina 2 Empty Re: Stomme irritaties

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 9:44

Ik vind het altijd erg vervelend als mensen in de supermarkt midden in het gangpad gaan staan met hun kar. Of op straat helemaal niet uitkijken en gewoon opeens stil blijven staan. Argh!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow ma 30 apr 2012 - 9:59

Oehh ja klapperende deuren/ramen.. dat is ook een irritatiefactortje hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Evalynn ma 30 apr 2012 - 10:10

Mijn vader ademt ook hoorbaar. Dat vind ik ook zo vreselijk.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Bazinga ma 30 apr 2012 - 10:47

Ik ben strontverkouden en kan niks eten zonder tussendoor naar adem te moeten happen!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Lejow ma 30 apr 2012 - 10:50

Jop schreef:Ik ben strontverkouden en kan niks eten zonder tussendoor naar adem te moeten happen!

Dat is helemáál irritant, vooral als je daarbij nog probeert te lopen én te praten ook laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bazinga ma 30 apr 2012 - 10:53

Lejow schreef:
Jop schreef:Ik ben strontverkouden en kan niks eten zonder tussendoor naar adem te moeten happen!

Dat is helemáál irritant, vooral als je daarbij nog probeert te lopen én te praten ook laughcry

Nou, over 't algemeen loop en eet ik niet tegelijk :P Maar 't praten en eten en ademhalen wordt wel wat lastig! Op mijn gehap naar adem was 't dan ook heel rustig tijdens 't eten vanavond Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Bazinga ma 30 apr 2012 - 10:57

OH MIJN GOD

Vreselijke irritatie? De reclame dingie van 'Dit is mijn lijf' op RTL4. Ik kijk bewust dat programma niet, ik vind 't zwaar ranzig om ontstoken tenen te zien en ik zit ook niet te wachten op mislukte boobies of piemels in beeld.. En dan laten ze in een reclamedingie alsnog van die bullshit zien! Ieh!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 11:02

Tuinstoel schreef:Wat een herkenning Stomme irritaties - Pagina 2 561177 . Mijn vriend niest altijd meerdere keren achter elkaar op zo'n onderdrukte manier, ik probeer hem al jaren te leren dat hij er gewoon één keer flink moet niezen en er HATSJIEEEEE bij moet roepen en dat de kriebel dan over is. Maar tot nu toe maakt het dus zo'n geluid: kng... kng.... kng.... kng... .

Bwahaha Laughing laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 18:25

_Leaf_ schreef:Nee, ik heb dat niet zo sterk. Behalve in het verkeer, dan erger ik me aan alles Stomme irritaties - Pagina 2 394967

Mijn moeder ergerde zich soms wel zo, als ik dan ziek was en steeds moest hoesten dan stuurde ze me soms gewoon weg omdat ze gek werd van mijn gehoest....onbegrijpelijk vond ik dat altijd. Soms riep ze ook 'hou op met dat gehoest!' ik vind het nog steeds stom.

Zon moeder heb ik ook. Het werd bij mij zo erg dat ik niet meer durfde te hoesten. Door haar heb ik een hele rare hoest ontwikkeld omdat je denkt dat iedereen er last van heeft. Ik moet mijzelf weer leren om gewoon te hoesten en dat dat niet erg is.

Gast
Gast

Bericht  Caroow ma 30 apr 2012 - 18:52

Ik hoest als ik verkouden ben heel de nacht erg hard, zonder er zelf wakker van te worden. Toen ik thuis woonde lag mijn moeder de hele nacht wakker, dan zei ze ook vaak dat ik gewoon moest hoesten en of ik niet gewoon kon stoppen.. Nee dus.

Ik kan zelf echt niet tegen klokken, smakken, knakkende kaken en harde ademhalers. Als mensen smakken of klokken zeg ik er ook wat van Embarassed Niet tegen wildvreemden, maar wel op het werk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Minx ma 30 apr 2012 - 19:20

Tuinstoel schreef:Wat een herkenning Stomme irritaties - Pagina 2 561177 . Mijn vriend niest altijd meerdere keren achter elkaar op zo'n onderdrukte manier, ik probeer hem al jaren te leren dat hij er gewoon één keer flink moet niezen en er HATSJIEEEEE bij moet roepen en dat de kriebel dan over is. Maar tot nu toe maakt het dus zo'n geluid: kng... kng.... kng.... kng... .

Zou je je dan niet gaan ergeren als hij dan meerdere keren hard gaat niezen?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Minx ma 30 apr 2012 - 19:28

Waar ik me aan irriteer is de opmerking je bent nog jong dus niet zeuren. Die krijg ik te horen omdat ik zeg moe te zijn omdat ik in een maand tijd maar 1 dag vrij heb (letterlijk ook in de weekenden door)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 19:35

Ik kan me soms enorm irriteren aan het geluid van de ademhaling van mijn vriend als we 's nachts in bed liggen. Het houdt me soms uren uit mijn slaap. En dat vind ik best stom.

Ook heb ik een hekel aan het geluid van mijn vriend die zijn tanden poetst, brrr, ik hoef dat niet te horen.

De collega die tegenover mij zit, zit soms (vlak na het eten) te hikken en dat vind ik ook enorm irritant.

Dus ja, ik heb wel stomme irritaties.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 19:46

Owwww, herkenbaar ja! Vooral het neus ophalen en hoorbaar ademen. Die staan hier wel echt op 1.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 20:42

Ik nies niet met HAAAAATSJIEE maar gewoon heel zacht TSJIE. 9 van de 10 mensen die dat hoort zegt; Je moet je nies niet inhouden, dat is slecht.

Ik hou niets in, m`n nies is gewoon zachtjes/anders. silent
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caresses ma 30 apr 2012 - 21:25

Ja herkenbaar, maar ik heb dat denk ik wel in mindere mate dan jij.

Ik kan me kapot ergeren als iemand een lichaamsdeel snel beweegt (denk iemand zit op de bank met benen over elkaar en gaat dan super irritant de voet snel heen en weer doen).

Verder het geluid van drinken dat langzaam ingeschonken wordt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jeanette ma 30 apr 2012 - 21:27

Auuuuuuuuuw! Ik ben flink verbrand en alles doet nu pijn! laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow ma 30 apr 2012 - 21:28

Ahhhhhhh Keet bij koffietijd..... Evil or Very Mad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro ma 30 apr 2012 - 21:38

Oh ja! Hier ook herkenning hoor.. Ik erger me mateloos aan mensen die dus heel hard door hun neus ademhalen. Echt, alsof ze een neushoorn zijn... Gadver. Of mensen die zo dicht op je staan dat je hun adem voelt. Iehhh dat vind ik zo vies!

Van snurken word ik bijna hysterisch en mijn man heeft een soort kuchje dat hij vaker doet en dat klinkt zo naar. Snap er niks van.. een halve hoest is het, en dan vaak. Hij kan er niks aan doen, maar ik erger me er wel aan. En hij maakt sowieso veel geluid. Zodra hij binnenkomt is de rust weg en hij gaat áltijd iets met de kraan doen. Vraag me niet wat, ook als er niks ligt dan gaat die kraan aan... En dan niet zachtjes nee, gewoon direct helemaal open. Zucht.

Ik ga even los hoor, maar ik heb dus ook een collega die én de hele dag in zichzelf praat. En zingt of neuriet. EN als ze dat niet doet dan is ze wel aan het zuchten dat ze pijn heeft en gaat ze rek en strek oefeningen in het kantoor doen. Net zolang totdat iemand wel vraag of ze pijn heeft. Mij krijgt ze niet zover, maar ze zit direct aan mijn bureau en heeft dus een verstelbaar bureau dat automatisch heen en weer kan. Wat ze dus ook continue doet. Ik heb een keer geteld en toen ging het écht om de 5 minuten zoef zoef heen en weer. En daarbij het zuchten en kreunen. Heerlijk.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Printje ma 30 apr 2012 - 22:38

Lejow schreef:
Susan schreef:Ik erger me aan heel veel stemmetjes in kinderprogramma's. In bijna elk kinderprogramma zit wel een personage dat ik mateloos irritant vind.

Vaak zijn het dezelfde stemmen, zo heb je de stem van een vrouw die komt voor in de Tweenies en in werkelijk ALLE ANDERE mogelijke kinderprogramma's...
En niet te vergeten de Zappelin muts en Keet van RTL 4 Evil or Very Mad

hahahha heeeeeeeeeeeel herkenbaar. Ik vind die Toto van het Zandkasteel echt het aller allerergste en die man van Blue's clues ofzoiets. Ik krijg soms echt de neiging om ze iets aan te doen hahaha met die irritante zeverstemmetjes
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 22:39

Printje schreef:
Lejow schreef:
Susan schreef:Ik erger me aan heel veel stemmetjes in kinderprogramma's. In bijna elk kinderprogramma zit wel een personage dat ik mateloos irritant vind.

Vaak zijn het dezelfde stemmen, zo heb je de stem van een vrouw die komt voor in de Tweenies en in werkelijk ALLE ANDERE mogelijke kinderprogramma's...
En niet te vergeten de Zappelin muts en Keet van RTL 4 Evil or Very Mad

hahahha heeeeeeeeeeeel herkenbaar. Ik vind die Toto van het Zandkasteel echt het aller allerergste en die man van Blue's clues ofzoiets. Ik krijg soms echt de neiging om ze iets aan te doen hahaha met die irritante zeverstemmetjes
Toto van het Zandkasteel is idd erg irritant, zeikerige stem.
Ik vind de stem van Erik de Zwart echt ontzettend irritant, hij spreekt de stem van Thomas de Trein in en aangezien mijn zoon vaak die filmpjes kijkt..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 22:40

Caro schreef:Oh ja! Hier ook herkenning hoor.. Ik erger me mateloos aan mensen die dus heel hard door hun neus ademhalen. Echt, alsof ze een neushoorn zijn... Gadver. Of mensen die zo dicht op je staan dat je hun adem voelt. Iehhh dat vind ik zo vies!

Van snurken word ik bijna hysterisch en mijn man heeft een soort kuchje dat hij vaker doet en dat klinkt zo naar. Snap er niks van.. een halve hoest is het, en dan vaak. Hij kan er niks aan doen, maar ik erger me er wel aan. En hij maakt sowieso veel geluid. Zodra hij binnenkomt is de rust weg en hij gaat áltijd iets met de kraan doen. Vraag me niet wat, ook als er niks ligt dan gaat die kraan aan... En dan niet zachtjes nee, gewoon direct helemaal open. Zucht.

Ik ga even los hoor, maar ik heb dus ook een collega die én de hele dag in zichzelf praat. En zingt of neuriet. EN als ze dat niet doet dan is ze wel aan het zuchten dat ze pijn heeft en gaat ze rek en strek oefeningen in het kantoor doen. Net zolang totdat iemand wel vraag of ze pijn heeft. Mij krijgt ze niet zover, maar ze zit direct aan mijn bureau en heeft dus een verstelbaar bureau dat automatisch heen en weer kan. Wat ze dus ook continue doet. Ik heb een keer geteld en toen ging het écht om de 5 minuten zoef zoef heen en weer. En daarbij het zuchten en kreunen. Heerlijk.

Hahahaha Caro, heerlijk! Lekker die frustratie uiten Laughing

Ik zou denk ik heel agressief worden van zo'n collega!

Gast
Gast

Bericht  Caro ma 30 apr 2012 - 23:13

Minneke schreef:
Caro schreef:Oh ja! Hier ook herkenning hoor.. Ik erger me mateloos aan mensen die dus heel hard door hun neus ademhalen. Echt, alsof ze een neushoorn zijn... Gadver. Of mensen die zo dicht op je staan dat je hun adem voelt. Iehhh dat vind ik zo vies!

Hahahaha Caro, heerlijk! Lekker die frustratie uiten Laughing

Ik zou denk ik heel agressief worden van zo'n collega!

Dat word ik ook vaak ;-). Dan gaat ze bij mij op standje negeer, maar dan gaat zo zólang door totdat iemand wel reageert met haar zuchten en steunen en ze heeft ook áltijd iets... Niet te filmen.. En dan zegt ze ook nog zelf dat ze geen zeurder is..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 23:23

Fairytale schreef:

Zou je je dan niet gaan ergeren als hij dan meerdere keren hard gaat niezen?

Ik heb ook een vriendin die zo niest en ik vind dat geluid gewoon naar. Alsof haar ogen er bijna uit gaan ploppen, omdat ze te beroerd is om even 'echt' te niezen. Het geluid van een gewone nies vind ik veel minder storend.

Mijn broer en vader overigens niet die beginnen te zuchten als ik moet niezen of zeggen 'sst' als ze televisie aan het kijken zijn op dat moment Stomme irritaties - Pagina 2 394967

Verder herken ik de openingspost heel erg, ik erger me ook (veel te) snel aan dat soort kleine dingen.

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje ma 30 apr 2012 - 23:43

Als onze achterbuurman op de oprit is (die dus achter onze tuin ligt) ga ik naar binnen en trek ik de deur dicht...die vent doet niks anders dan om de 3 sec. zijn keelschrapen. Echt ZOOOOOO irritant! Ik heb er eens over gedacht om met het belletje van halli galli buiten te gaan zitten en dat steeds aan te slaan als hij het weer deed.

Verder heb ik nog wel meer van die dingen, maar dat hangt idd ook van mijn bui af.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud