Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorkeur voor een meisje

+36
Thunder
Tania
Susan
Flip Fluitketel
Parisienne
Annemie
Printje
Didi
PapillonRose
Alyssa
Lindsya
*Troela*
Fearie
M@niek
SarahKey
Ugly Betty
Muppetje
Happydobby
Bruintje Beer
Rush
Caroow
Shy
Puggle
_Lana_
Bolleke
Annie24
Viva
Darius
Roodkapje
Joss1
piene1983
Rouge
Monte
Lejow
Paper Crown
Aimee
40 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Voorkeur voor een meisje - Pagina 4 Empty Re: Voorkeur voor een meisje

Bericht  Lindsya wo 18 apr 2012 - 20:26

Susan schreef:Er stond een keer een artikel hierover in de Flair, daar stond de tekst van het geboortekaartje bij van degene die het artikel had geschreven en dat begon zo:

Graag hadden wij hier de geboorte van onze zoon aangekondigd. Helaas heeft het niet zo mogen zijn.

Dan spoor je toch ook niet, als je zo de geboorte van je dochter aankondigt? Oké, het was wel in een andere tijd, eind jaren zestig geloof ik, maar dan nog.

Jeetje dan spoor je inderdaad niet. Ik vind dat heel erg.

Mijn schoonmoeder heeft ook een heel erg voorkeur voor een meisje en toen we een jongen kregen was er niet echt blij mee. Ze heeft altijd zo hard geroepen, ik wil een kleindochter dat zij en mijn zoontje nu echt niet door een deur kunnen, hoe hard ze ook haar best doet om hem om te kopen met dingen of dingen voor hem te doen. Als ons kleine nichtje komt bij haar dan wordt die ook heel erg voor getrokken. Nu zeg ze ook telkens nu moet het een meisje worden als je zwanger wordt. Hallo je krijg geen kind op bestelling en vooral ook niet in onze situatie. Ik kan daar echt zo boos om worden.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan wo 18 apr 2012 - 20:28

Oh, ik zou echt ontploft zijn in dat geval.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  SarahKey wo 18 apr 2012 - 20:35

Susan schreef:Oh, ik zou echt ontploft zijn in dat geval.

Oh ik ook Evil or Very Mad

Hier heeft schoonmoeder ook wel eens gezegd liever een kleindochter gehad te hebben (toen ik nog zwanger was en hun vertelde dat er een kleinzoon op komst was) want zij heeft 2 zonen en ze hebben alleen maar neefjes.
Maar nu is ze erg gek op de kleine man. Opa was meteen al in de wolken, die had heel erg op een jongen gehoopt.
We hebben al een nichtje dus ze heeft al een kleindochter. Zei toen al: je hebt er toch al 1? Rolling Eyes
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Paper Crown wo 18 apr 2012 - 20:47

O, Susan, dat vind ik echt heel raar dat mensen dat op het geboortekaartje zetten. Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.

Ik weet wel dat een vriendin van mijn moeder 3 dochters heeft en nog even 1keer 'd'r geluk' wilde beproeven voor een jongen. Mijn moeder zei tegen haar dat ze wel echt zeker moest zijn van d'r zaak want de kans is groot dat het weer een meisje zou zijn. Mijn moeder is best van de oude stempel en zeer tegen abortus (vandaar dat mijn zusje 13 jaar na mij kwam, een ongelukje) Mijn moeder heeft gezegd dit is een kind wat je op de wereld zet dat is een big deal zeker als je het doet zonder echte kinderwens meer maar alleen voor een jongen. Ja ja dat wist ze maar mijn moeder begreep haar niet blabla. Je raadt het al.. 16 weken echo en het is weer een meisje.. Ze zijn toen op vakantie gegaan naar Turkije en toen ze terugkwamen zei ze dat ze miskraam had gehad... geloof er geen reet van!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Rush wo 18 apr 2012 - 20:54

Susan schreef:

Die had ik persoonlijk echt van Facebook gegooid, denk ik.
Ik heb een meisje op m`n FB die ik ken van vroeger en zwanger is van een tweeling, ze is pas van mijn leeftijd. Ik vond het heel leuk om haar te volgen, tot er nu updates zijn dat ze in het ziekenhuis ligt en als status heeft 'deze kettingroker is nu verplicht te stoppen met roken'. En later 'al 2 dagen niet gerookt, trots op mezelf'.

Ik heb ook zwaar de neiging om haar uit m`n lijst te gooien. Wat doe je je kinderen aan.. Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Star007 wo 18 apr 2012 - 20:56

Geen voorkeur. Ik zie bij allebei de geslachten positieve dingen Voorkeur voor een meisje - Pagina 4 561177
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Lindsya wo 18 apr 2012 - 21:35

Susan schreef:Oh, ik zou echt ontploft zijn in dat geval.

Mijn zoontje mag haar absoluut niet. Ik ben er gewoon van overtuigd dat hij alles gehoord heeft toen hij nog in mijn buik zat want hij mag mijn schoonmoeder echt niet. Hoe klein hij ook was, hij wilde niet met haar in een kamer zitten terwijl ik even naar de wc moest, dan gilde die alles bij elkaar. Nu nog steeds wil hij niet met haar samen zijn, alleen als mijn schoonvader er is anders doet die het echt niet.

Daarom ben ik niet boos meer. Haar straf is dit en ze ziet heel erg goed in want ze heeft al een aantal keren gehuild waarom hij haar niet lief vind en zo gemeen tegen haar doet. Maar dat heeft ze allemaal zelf veroorzaakt en ik probeer echt met hem te praten maar hij wil gewoon echt niet.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud