treinset voor een meisje
+4
M@niek
Parisienne
Jasmine
duckie
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
treinset voor een meisje
is een treinset ook wel leuk voor een meisje?
ik zie hele leuke van duplo, van hello kitty (ook een soort duplo) of een houten.... maar vraag me af of het ook wel leuk is voor een meisje en welke dan leuker zou zijn
ik zie hele leuke van duplo, van hello kitty (ook een soort duplo) of een houten.... maar vraag me af of het ook wel leuk is voor een meisje en welke dan leuker zou zijn
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: treinset voor een meisje
J. heeft de Hello Kitty variant en vindt hem erg leuk.
(Al is ze sowieso dol op alles wat wielen heeft. Eerst waren de auto's interessanter dan poppen, dus hebben we haar maar een buggy gegeven. Die is ook goedgekeurd, al liggen daar vaker knuffel of auto's in dan haar pop)
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
N. heeft een houten treinbaan en ik wil graag nog de Hello Kitty duplo treinset. Ze is erg geïnteresseerd in voertuigen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
hier vind ze autos ook erg leuk en ze gaat elke week met opa trein kijken en dat vind ze ook echt helemaal leuk
ze heeft nu 1 locomotief van duplo en die is dus ook erg leuk
neig idd naar de hello kitty versie door de leuke kleurtjes enzo maar weet iemand ook of je die evt later kunt uitbreiden met duplo rails? er zit ook zon leuk huisje bij namelijk en die kun je ook weer overal anders voor gebruiken, en de prijs is ook iets leuker natuurlijk
ze heeft nu 1 locomotief van duplo en die is dus ook erg leuk
neig idd naar de hello kitty versie door de leuke kleurtjes enzo maar weet iemand ook of je die evt later kunt uitbreiden met duplo rails? er zit ook zon leuk huisje bij namelijk en die kun je ook weer overal anders voor gebruiken, en de prijs is ook iets leuker natuurlijk
duckie- Ratel
Heb even voor je gekeken en alles past op elkaar. Zowel de rails als de voertuigen zijn te combineren.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
dankje voor het kijken... dan kan ik hem altijd evt nog uitbreiden mocht ze het echt leuk vinden
duckie- Ratel
De hello kitty trein heb ik ook gekocht voor sint. Ben benieuwd hoe ze het vind.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Het hoeft in mijn ogen niet eens per se een roze te zijn, of eentje van Hello Kitty. Mijn dochter speelt net zo leuk met de treinbaan van Thomas of gewoon van Brio.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn dochter heeft een houten treinbaan en de gewone duplotrein, ze vindt ze allebei leuk.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb hier een houten treinbaan en Z. vindt het erg leuk. Ze speelt er af en toe mee, zo blijft het leuk!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb als kind altijd met mijn houten trein gespeeld, heb er jaren plezier van gehad. Ik zou dus zeker voor een houten trein kiezen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeautje voor meisje van 8
» Cadeautje voor een meisje van 1
» wat is leuk voor een meisje van 1
» Kadotips voor een meisje van 1.
» Is dit leuk voor een meisje?
» Cadeautje voor een meisje van 1
» wat is leuk voor een meisje van 1