Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat je altijd al wilde zeggen...

+39
Pompoen
Antibes
Zwerver
Bacio
Sweet Sylvana
Muis
luenca
Inge
Lejow
Twellie
Discordia
Suus
Tazz
luisa
rapa nui
mzcharlotte
Blond
Bazinga
Alex
Roza
Bliss
RYW
Marin
SuperGrover
Marsy28
Penny Blossom
Bolleke
Snoopy
Curious
Sanne
Monte
Supertalentje
Jade
VeryCherry
TNMN
Toet
ExpressoB
Susan
Rush
43 plaatsers

Pagina 13 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:10

Zelda schreef:Nee, het zal mij aan mn reet roesten of iemand al dan niet op mij neerkijkt.

Laughing
You go girl!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:26

Ik vind het alleen maar eerlijk van Discordia. Ze kijkt eerlijk naar zichzelf. Ik vind ook dat ze dit mag voelen en denken en ik voel me op geen enkele manier aangevallen of beledigd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Susan wo 18 apr 2012 - 7:36

Niemand zegt ook dat het niet eerlijk is, maar dat het eerlijk is wil niet zeggen dat je het ook een sympathieke houding moet vinden. Je kunt - even heel algemeen - in je eerlijkheid de meest nare dingen tegen een ander zeggen. Dat je dan heel eerlijk bent doet er niks aan af dat wat je zegt heel naar is en dat dat ook consequenties kan hebben (bijvoorbeeld dat een ander je dat kwalijk neemt, boos is, geen contact meer wil, ik noem maar wat).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 8:01

De reactie van Discordia is dan wel haar mening, maar het is een niet alledaagse mening, die je toch wel aan het denken zet.

Aan iemand, als Discordia, die op je neerkijkt, je meningen bekrompen en emotioneel noemt én jaloers is op je 'normale' leven, stel ik graag de vraag: wat doe je hier dan? Wat kun je dan nog van ons leren en wat denk je ons te kunnen leren?


Laatst aangepast door Youandi op zo 6 mei 2012 - 7:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 8:34

Eens, Susan. En toch vind ik het in dit geval anders, waarom weet ik ook niet. Misschien vooral omdat ze eerlijk naar zichzelf is. Ik lees erin dat ze eigenlijk niet zo wil denken, dat ze overgeleverd is aan haar gevoel. Dat begrijp ik. Ze kán er wel iets aan doen, maar soms lijkt dat onmogelijk. Daardoor voel ik eerder medeleven dan belediging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Bacio wo 18 apr 2012 - 8:46

Ik vind dat hier veel, dus niet iedereen, meiden zitten die op een jonge leeftijd (voor hun 30ste) al een heel gesetteld leven hebben. Daar is niks mis mee, maar het valt me om dat het merendeel dit op jonge leeftijd al heeft. Ik vraag me af of die personen het niet missen om een studentenleven te hebben, verre lange reizen te maken etc. Om gewoon zonder verantwoordelijkheid het roer eens flink om te kunnen gooien. Settelen kan toch altijd nog? Ik begrijp dat er een uitzondering is, maar ik praat over het merendeel van deze groep.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 8:52

Bacio schreef:Ik vind dat hier veel, dus niet iedereen, meiden zitten die op een jonge leeftijd (voor hun 30ste) al een heel gesetteld leven hebben. Daar is niks mis mee, maar het valt me om dat het merendeel dit op jonge leeftijd al heeft. Ik vraag me af of die personen het niet missen om een studentenleven te hebben, verre lange reizen te maken etc. Om gewoon zonder verantwoordelijkheid het roer eens flink om te kunnen gooien. Settelen kan toch altijd nog? Ik begrijp dat er een uitzondering is, maar ik praat over het merendeel van deze groep.

Dat komt waarschijnlijk omdat die leeftijd de doelgroep is hier. Kijk je op het vivaforum, dan is dat weer heel anders.

Ik ben ook zo'n gesettelde trouwens smile. Was 23 toen ik beviel van mijn eerste. Heb gewoon op kamers gewoond en gestudeerd, ben veel uit geweest. Verre lange reizen nooit echt gemaakt, maar die behoefte had ik toen ook niet eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Bacio wo 18 apr 2012 - 8:55

De leeftijd is hier toch tussen de 20 en 30? Ik bedoel dat er veel jonge gesettelde meiden zijn hier, en bij jong bedoel ik onder de 30. Daar val jij dus ook in als ik t goed reken smile

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  RYW wo 18 apr 2012 - 8:56

Bacio schreef:Ik vind dat hier veel, dus niet iedereen, meiden zitten die op een jonge leeftijd (voor hun 30ste) al een heel gesetteld leven hebben. Daar is niks mis mee, maar het valt me om dat het merendeel dit op jonge leeftijd al heeft. Ik vraag me af of die personen het niet missen om een studentenleven te hebben, verre lange reizen te maken etc. Om gewoon zonder verantwoordelijkheid het roer eens flink om te kunnen gooien. Settelen kan toch altijd nog? Ik begrijp dat er een uitzondering is, maar ik praat over het merendeel van deze groep.

Niet altijd heeft iedereen de luxe van een keuze hierin smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 8:58

Bacio schreef:De leeftijd is hier toch tussen de 20 en 30? Ik bedoel dat er veel jonge gesettelde meiden zijn hier, en bij jong bedoel ik onder de 30. Daar val jij dus ook in als ik t goed reken smile

Ja, dat is toch hetzelfde als wat ik zeg dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Bacio wo 18 apr 2012 - 9:01

De bedoeling van mijn post is ook niet dat mensen zich moeten verontschuldigen of iets. Ik wilde t gewoon even kwijt, zoals het topic bedoelt is.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Supertalentje wo 18 apr 2012 - 9:19

Ik vind eigenlijk settelen voor je 30ste niet zo heel vreemd...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  RYW wo 18 apr 2012 - 9:21

Bacio schreef:De bedoeling van mijn post is ook niet dat mensen zich moeten verontschuldigen of iets. Ik wilde t gewoon even kwijt, zoals het topic bedoelt is.

Je hoeft je ook niet te verontschuldigen, maar wie weet nuanceert het je mening iets Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Twellie wo 18 apr 2012 - 11:49

Bacio schreef:Ik vind dat hier veel, dus niet iedereen, meiden zitten die op een jonge leeftijd (voor hun 30ste) al een heel gesetteld leven hebben. Daar is niks mis mee, maar het valt me om dat het merendeel dit op jonge leeftijd al heeft. Ik vraag me af of die personen het niet missen om een studentenleven te hebben, verre lange reizen te maken etc. Om gewoon zonder verantwoordelijkheid het roer eens flink om te kunnen gooien. Settelen kan toch altijd nog? Ik begrijp dat er een uitzondering is, maar ik praat over het merendeel van deze groep.

Ik heb ook al een gesetteld leven met twee kinderen, een vriend enzovoorts. Ik heb gewoon gestudeerd voor die tijd en ben tijdens mijn studentenjaren en erna de halve wereld rondgereisd. Zelfs nu ik twee kinderen heb, zijn er nog genoeg leuke tripjes gepland voor dit jaar. Verder bezoek ik festivals, concerten en doe genoeg leuke dingen. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 561177 .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Zwerver wo 18 apr 2012 - 12:04

Ik ben 21 en heb 3 jaar samen gewoond, als het aan mij lag woonden we nu nog samen, kregen we kindjes en gingen we ons helemaal settelen! Ik zou echt niets liever willen dan dat, ook al ben ik zo jong. Ik heb echt helemaal niks met het "studentenleven"
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Rush wo 18 apr 2012 - 20:21

Bacio schreef:Ik vind dat hier veel, dus niet iedereen, meiden zitten die op een jonge leeftijd (voor hun 30ste) al een heel gesetteld leven hebben. Daar is niks mis mee, maar het valt me om dat het merendeel dit op jonge leeftijd al heeft. Ik vraag me af of die personen het niet missen om een studentenleven te hebben, verre lange reizen te maken etc. Om gewoon zonder verantwoordelijkheid het roer eens flink om te kunnen gooien. Settelen kan toch altijd nog? Ik begrijp dat er een uitzondering is, maar ik praat over het merendeel van deze groep.
Dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  VeryCherry wo 18 apr 2012 - 20:22

Het studentenleven lijkt me net zo erg als een vakantie naar Salou.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Antibes wo 18 apr 2012 - 20:25

Hangt er vanaf wat voor beeld je ervan hebt denk ik. Ik ben totaaaaaaal niet van het zuipen en feesten, maar zou studententijd qua ontwikkeling/nieuwe mensen &omgeving echt niet willen missen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Susan wo 18 apr 2012 - 20:27

Nou, als ik nu foto's zie van mijn nichtje van achttien dat lid is van dezelfde studentenvereniging als ik destijds dan denk ik wel: ik had wel meer van die tijd moeten genieten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  VeryCherry wo 18 apr 2012 - 20:33

Ik zie het ook erg zwart/wit, maar zoals ik er over denk heb ik niet het idee dat ik wat gemist heb.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Discordia wo 18 apr 2012 - 20:48

Iedereen geniet weer van andere dingen. Wat je niet hebt gekend, kun je ook niet missen.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  VeryCherry wo 18 apr 2012 - 20:49

Dat is helemaal waar Discordia smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Bolleke wo 18 apr 2012 - 20:51

Ik ben vroeg gesetteld, maar heb niet het idee dat ik daardoor andere dingen niet kan doen. Reizen kan altijd nog, dat hoef je niet tussen je 20ste en 30ste te doen. Ik ben genoeg op stap geweest van mijn 17de tot mijn 21ste, soms drie keer in de week dat ik ' s ochtends pas thuis kwam, en studeren doe ik nu. Dus ik heb niets gemist, heb alleen maar een verrijking in mijn leven erbij gekregen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Pompoen wo 18 apr 2012 - 20:59

Ik erger me aan de manier waarop hier discussies gevoerd worden, er worden bijna altijd persoonlijke dingen bij gehaald. Gesmeten met modder en meningen worden slecht onderbouwd. Ik vind het dus het is zo is géén goed argument. Ik zelf heb het altijd leuk gevonden om advocaat van de duivel te spelen in discussies. Dus een mening naar voren brengen waar anderen misschien van vinden dat het niet kan en dan horen en discussiëren over waarom niet of waarom wel. Maar hier op dat forum gaat dat nauwelijks. Je word gelijk persoonlijk tot de grond toe gelijk gemaakt als jouw mening afwijkt van de norm en er word vaak volledig vanuit emoties op gereageerd. Dat vind ik best wel jammer...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Discordia wo 18 apr 2012 - 21:00

тыквашка schreef:Ik erger me aan de manier waarop hier discussies gevoerd worden, er worden bijna altijd persoonlijke dingen bij gehaald. Gesmeten met modder en meningen worden slecht onderbouwd. Ik vind het dus het is zo is géén goed argument. Ik zelf heb het altijd leuk gevonden om advocaat van de duivel te spelen in discussies. Dus een mening naar voren brengen waar anderen misschien van vinden dat het niet kan en dan horen en discussiëren over waarom niet of waarom wel. Maar hier op dat forum gaat dat nauwelijks. Je word gelijk persoonlijk tot de grond toe gelijk gemaakt als jouw mening afwijkt van de norm en er word vaak volledig vanuit emoties op gereageerd. Dat vind ik best wel jammer...

Hoe kun je dat nou zeggen met je dikke kont.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 13 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum