Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat je altijd al wilde zeggen...

+39
Pompoen
Antibes
Zwerver
Bacio
Sweet Sylvana
Muis
luenca
Inge
Lejow
Twellie
Discordia
Suus
Tazz
luisa
rapa nui
mzcharlotte
Blond
Bazinga
Alex
Roza
Bliss
RYW
Marin
SuperGrover
Marsy28
Penny Blossom
Bolleke
Snoopy
Curious
Sanne
Monte
Supertalentje
Jade
VeryCherry
TNMN
Toet
ExpressoB
Susan
Rush
43 plaatsers

Pagina 6 van 16 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:56

Marin schreef:
Rush schreef:
PrinsesBo schreef:Hoe bedoel je 'ons kent ons', Rush?
Ik snap dat gezegde nooit zo goed Embarassed
Haha, nou dat iedereen elkaar kent of denkt te kennen. De meeste zijn hier niet anoniem.

Haha ja dat heb ik ook met het Biechttopic. Daarom zou ik nooit iets te durven biechten, bang dat mensen er toch achter komen en het gaan raden Wink Maar toch fijn dat het er is!
Ik heb dat ook idd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  SuperGrover ma 16 apr 2012 - 6:56

PrinsesBo schreef: laughcry Laughing
Is dit een reactie op mij? Moet ik hieruit opmaken dat ik niet populair ben? Nou mooi is dat. Dit wordt vechten.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:58

SuperGrover schreef:
PrinsesBo schreef: laughcry Laughing
Is dit een reactie op mij? Moet ik hieruit opmaken dat ik niet populair ben? Nou mooi is dat. Dit wordt vechten.

Ik zie je eerder beetje als 'the underdog'... Sorryyy :P
Bij mij op school waren nl de slimste vaak niet de populairste :geek:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 6:58

Marin schreef:Als ik dan iets mag zeggen wat ik vervelend vind: Dat er soms zulke oude dingen die in het verleden zijn verteld bij worden gehaald wanneer je in discussie bent. Zeker wanneer het persoonlijke dingen betreft, vind ik dat soms wel erg laag over komen.
En dat bedoel ik ook een beetje met 'ons kent ons'. Iedereen denkt elkaar te kennen en haalt daarbij oude koeien uit de sloot, of soms minder oude koeien, die er eigenlijk niet echt toe doen.

Ik zie hier niet zo snel topics geopend worden over anale seks of huiselijk geweld (ik roep maar wat hoor) en als er wel zoiets voorbij komt is het in het biechttopic omdat 'iedereen' je kent of omdat je geen zin hebt in 'oude koeien uit de sloot'. De meeste reacties zijn niet meer objectief omdat iedereen elkaar denkt te kennen. Daarom snap ik het biechttopic ook heel goed, dan kan je juist objectieve reacties krijgen zonder hele voorgeschiedenis o.i.d.

Ik ben weer warrig aan het praten. laughcry

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  SuperGrover ma 16 apr 2012 - 6:58

PrinsesBo schreef:
SuperGrover schreef:
PrinsesBo schreef: laughcry Laughing
Is dit een reactie op mij? Moet ik hieruit opmaken dat ik niet populair ben? Nou mooi is dat. Dit wordt vechten.

Ik zie je eerder beetje als 'the underdog'... Sorryyy :P
Bij mij op school waren nl de slimste vaak niet de populairste :geek:
Jij en ik op de parkeerplaats, na school?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 6:59

SuperGrover schreef:
PrinsesBo schreef:
SuperGrover schreef:
PrinsesBo schreef: laughcry Laughing
Is dit een reactie op mij? Moet ik hieruit opmaken dat ik niet populair ben? Nou mooi is dat. Dit wordt vechten.

Ik zie je eerder beetje als 'the underdog'... Sorryyy :P
Bij mij op school waren nl de slimste vaak niet de populairste :geek:
Jij en ik op de parkeerplaats, na school?
Fietsenhok! angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  SuperGrover ma 16 apr 2012 - 7:00

Rush schreef:
SuperGrover schreef:
PrinsesBo schreef:
SuperGrover schreef:
PrinsesBo schreef: laughcry Laughing
Is dit een reactie op mij? Moet ik hieruit opmaken dat ik niet populair ben? Nou mooi is dat. Dit wordt vechten.

Ik zie je eerder beetje als 'the underdog'... Sorryyy :P
Bij mij op school waren nl de slimste vaak niet de populairste :geek:
Jij en ik op de parkeerplaats, na school?
Fietsenhok! angel
Oh gaan we zoenen? angel
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:01

Donna, ik snap je wel! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:01

Dat heb ik nou altijd al eens willen proberen.. lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 7:01

SuperGrover schreef:
Rush schreef:
SuperGrover schreef:
PrinsesBo schreef:
SuperGrover schreef:
PrinsesBo schreef: laughcry Laughing
Is dit een reactie op mij? Moet ik hieruit opmaken dat ik niet populair ben? Nou mooi is dat. Dit wordt vechten.

Ik zie je eerder beetje als 'the underdog'... Sorryyy :P
Bij mij op school waren nl de slimste vaak niet de populairste :geek:
Jij en ik op de parkeerplaats, na school?
Fietsenhok! angel
Oh gaan we zoenen? angel
Hahaha, ruzie op de parkeerplaats ziet de concierge zo snel, in het fietsenhok kan je PrinsesBo ongezien tegen de muur omhoog rammen! cheers

WTF hoe schrijf je dat?


Laatst aangepast door Rush op ma 16 apr 2012 - 7:02; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Bolleke ma 16 apr 2012 - 7:01

Zelda schreef:
Marsy28 schreef:Ik ben het ook met Kruimeltje eens.
Ik kom echt al jaren op het yesforum en pas afgelopen weekend eens meegedaan in een discussie. Wat word ik moe van die flauwe, kinderachtige, honende opmerkingen op een volwassen forum. Er is altijd plek voor een grapje en dat vind ik ook heel leuk, maar ik mis ook het grijze gebied, het in mijn waarde laten. Dit was me gewoon bijna afzeiken vanwege een mening.
Voor het eerst sinds bijna 8 jaar forum (ook al niet misschien extreem actief maar wel dagelijks online) heb ik een beetje de balen van sommigen op het forum.
Ik vind eigenlijk wel dat je het heel zwaar oppakt allemaal. Er zijn een paar honende opmerkingen gemaakt in dat borstvoedingstopic, o.a. door mij, en dat was achteraf gezien inderdaad best flauw. Maar meteen de balen hebben in forummers? Het was allemaal niet persoonlijk tegen jou bedoeld, waarom je dan zo aangevallen voelen?

Ik heb dit topic als voorbeeld genomen inderdaad. Ik vond de opmeringen tegen Marsy echt heel flauw en ook ver gaan. De vergelijking werd helemaal scheef getrokken en dan denk ik, waarom laat je haar niet in haar waarde, vooral omdat ze gewoon heel normaal haar mening gaf. Maar ik zie het vaker hoor, er is weinig plaats voor grijze gebieden.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 7:02

PrinsesBo schreef:Donna, ik snap je wel! Wink
Je blijft hangen in het verleden. albino
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Marin ma 16 apr 2012 - 7:02

Rush schreef:
Ik ben weer warrig aan het praten. laughcry



Ik snap je echt precies hoor smile

Het is doordat je al zo lang met elkaar kletst gewoon gekleurde informatie en geef je toch anders advies omdat je een situatie al iets denkt te kennen. Dat is vaak ook heel erg fijn, omdat je al zo lang met elkaar mee leeft, maar het kan ook tegen je gebruikt worden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  SuperGrover ma 16 apr 2012 - 7:03

Rush schreef:
SuperGrover schreef:
Rush schreef:
SuperGrover schreef:
PrinsesBo schreef:
SuperGrover schreef:
PrinsesBo schreef: laughcry Laughing
Is dit een reactie op mij? Moet ik hieruit opmaken dat ik niet populair ben? Nou mooi is dat. Dit wordt vechten.

Ik zie je eerder beetje als 'the underdog'... Sorryyy :P
Bij mij op school waren nl de slimste vaak niet de populairste :geek:
Jij en ik op de parkeerplaats, na school?
Fietsenhok! angel
Oh gaan we zoenen? angel
Hahaha, ruzie op de parkeerplaats ziet de congierce zo snel, in het fietsenhok kan je PrinsesBo ongezien tegen de muur omhoog rammen! cheers
Oké, in het fietsenhok dan. Kunnen we daarna altijd nog zoenen, als we mekander compleet lens geslagen hebben.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:03

Rush schreef:
PrinsesBo schreef:Donna, ik snap je wel! Wink
Je blijft hangen in het verleden. albino

Owja!
En SG mij rammen? :shock:
Ikke haar! Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Marsy28 ma 16 apr 2012 - 7:12

Ja, ik reageer nu even wat overtrokken op het topic over het borstvoeden in het openbaar. Maar nu lijkt het net alsof ik het daar alleen over heb. Is makkelijk gedacht, snap ik, maar dat zou natuurlijk wel heel erg overdreven zijn. Nee, het valt me vaker op, helemaal de laatste tijd. Wat Marin ook zegt: het is 'maar' een forum en toch vind ik ook niet dat alles maar gezegd kan worden. Ik snap het ook oprecht niet. Maar goed, ik kan natuurlijk ook weggaan van het forum als het me niet bevalt, die vrijheid is er. Ik ben misschien nog opportunistisch en hoop dan toch dat mensen gaan inzien dat het zo niet echt heel leuk en vrij is om op bepaalde thema's en met name discussies niet meer te durven te reageren. Maar zo ben ik eigenlijk in het echte leven ook. En daar gaf mijn vader me al een goed advies toen ik nog een klein meisje was: je kunt beter jezelf veranderen dan de wereld om je heen. Oftewel, in deze kwestie: ik kan wel moeite en tijd erin stoppen, makkelijker is om gewoon weg te gaan of niet meer te reageren.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 7:13

Nou, ik heb ook wel eens dat ik reacties lees die mij echt niet aanstaan of zelfs kwetsen, maar dan zeg ik dat meestal wel gewoon.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:15

Dus, als ik het goed begrijp moeten we de moeite en de tijd die jij in je reacties stopt zó waarderen en er zo blij mee zijn dat we daarna niet meer mogen reageren met een andere mening?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Marin ma 16 apr 2012 - 7:16

Ik vind het met name vervelend, wanneer je eerst kritiek krijgt (ik heb geen idee wat er tegen jou is gezegd in dat topic hoor, dat heb ik niet gelezen), en dat daarna men zegt: Joh trek het je niet zo aan, het is maar een forum.
Dus? Mag dan alles maar gezegd worden? Mag je het je dan niet aantrekken? Zeker wanneer het over persoonlijke dingen gaat en je daar kritiek op krijgt, is het best lastig dat te incasseren. Dat het via een forum is, maakt het niet minder rot om te horen. Dan is het medium wel het forum, maar het gaat nog steeds om je eigen leven.
(maar goed, daar zou je ook de les uit kunnen trekken niet meer over dergelijke onderwerpen te posten, iets wat ik natuurlijk zelf wel blijf doen, dus dat is ook een risico.)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  RYW ma 16 apr 2012 - 7:16

kruimelje schreef:
Zelda schreef:
Marsy28 schreef:Ik ben het ook met Kruimeltje eens.
Ik kom echt al jaren op het yesforum en pas afgelopen weekend eens meegedaan in een discussie. Wat word ik moe van die flauwe, kinderachtige, honende opmerkingen op een volwassen forum. Er is altijd plek voor een grapje en dat vind ik ook heel leuk, maar ik mis ook het grijze gebied, het in mijn waarde laten. Dit was me gewoon bijna afzeiken vanwege een mening.
Voor het eerst sinds bijna 8 jaar forum (ook al niet misschien extreem actief maar wel dagelijks online) heb ik een beetje de balen van sommigen op het forum.
Ik vind eigenlijk wel dat je het heel zwaar oppakt allemaal. Er zijn een paar honende opmerkingen gemaakt in dat borstvoedingstopic, o.a. door mij, en dat was achteraf gezien inderdaad best flauw. Maar meteen de balen hebben in forummers? Het was allemaal niet persoonlijk tegen jou bedoeld, waarom je dan zo aangevallen voelen?

Ik heb dit topic als voorbeeld genomen inderdaad. Ik vond de opmeringen tegen Marsy echt heel flauw en ook ver gaan. De vergelijking werd helemaal scheef getrokken en dan denk ik, waarom laat je haar niet in haar waarde, vooral omdat ze gewoon heel normaal haar mening gaf. Maar ik zie het vaker hoor, er is weinig plaats voor grijze gebieden.

Dit vind ik ook, ik vind totaal niet dat Marsy fel haar mening gaf, juist erg netjes, verdraagzaam en geduldig.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 7:17

RYW schreef:
kruimelje schreef:
Zelda schreef:
Marsy28 schreef:Ik ben het ook met Kruimeltje eens.
Ik kom echt al jaren op het yesforum en pas afgelopen weekend eens meegedaan in een discussie. Wat word ik moe van die flauwe, kinderachtige, honende opmerkingen op een volwassen forum. Er is altijd plek voor een grapje en dat vind ik ook heel leuk, maar ik mis ook het grijze gebied, het in mijn waarde laten. Dit was me gewoon bijna afzeiken vanwege een mening.
Voor het eerst sinds bijna 8 jaar forum (ook al niet misschien extreem actief maar wel dagelijks online) heb ik een beetje de balen van sommigen op het forum.
Ik vind eigenlijk wel dat je het heel zwaar oppakt allemaal. Er zijn een paar honende opmerkingen gemaakt in dat borstvoedingstopic, o.a. door mij, en dat was achteraf gezien inderdaad best flauw. Maar meteen de balen hebben in forummers? Het was allemaal niet persoonlijk tegen jou bedoeld, waarom je dan zo aangevallen voelen?

Ik heb dit topic als voorbeeld genomen inderdaad. Ik vond de opmeringen tegen Marsy echt heel flauw en ook ver gaan. De vergelijking werd helemaal scheef getrokken en dan denk ik, waarom laat je haar niet in haar waarde, vooral omdat ze gewoon heel normaal haar mening gaf. Maar ik zie het vaker hoor, er is weinig plaats voor grijze gebieden.

Dit vind ik ook, ik vind totaal niet dat Marsy fel haar mening gaf, juist erg netjes, verdraagzaam en geduldig.

In het begin op zich wel, maar nu vind ik haar wel overdreven reageren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Bolleke ma 16 apr 2012 - 7:18

Eucalypta schreef:Dus, als ik het goed begrijp moeten we de moeite en de tijd die jij in je reacties stopt zó waarderen en er zo blij mee zijn dat we daarna niet meer mogen reageren met een andere mening?

Lijkt me niet dat ze dat bedoelt, maar deze opmerking zou je ook kunnen omdraaien. Een andere mening word bijna altijd op dezelfde manier benaderd, namelijk een grote groep gat met zijn allen in tegen de gene die een andere mening heeft.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 7:19

Ik vind het altijd irritant als iemand al begint met 'nu zal ik wel iedereen over me heen krijgen, maar...'

Of erger nog, deze lees ik hier nooit maar wel op andere fora: 'ik ga nu even de knuppel in het hoenderhok gooien'. Oh, dan hoop ik altijd dat er helemaal NIEMAND op reageert.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Marsy28 ma 16 apr 2012 - 7:19

Eucalypta schreef:Dus, als ik het goed begrijp moeten we de moeite en de tijd die jij in je reacties stopt zó waarderen en er zo blij mee zijn dat we daarna niet meer mogen reageren met een andere mening?

Oh oh Eucalypta..

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ik weet gewoon echt even niet meer hoe ik het duidelijk moet maken hier. Ik bedoel geen kwaad. Een mening: heel graag! Maar ik ben schijnbaar niet de enige die het hier over heeft dus ik wil me niet de hele tijd verdedigen/moeten uitleggen. Ik weet echt niet meer hoe ik duidelijker moet zijn. Niemand hoeft zich aan mij aan te passen, niemand hoeft mij zó te waarderen en blij te zijn dat ik moeite in mijn reacties stop laughcry , maar ik mis soms wel beetje respect hier. Ik hou van meningen maar als iemand honend gaat doen over MIJN mening, ja, daar zit ik niet echt op te wachten.
En dan komt het zwart/wit, dat als eerder is benoemd, ook weer naar voren. En dat vind ik gewoon oprecht jammer.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Marsy28 ma 16 apr 2012 - 7:20

Nou Susan, volgens mij vind je me nu overdreven reageren op het borstvoeden topic. Maar verder geef ik toch gewoon mijn mening, wat ook in dit topic gevraagd werd, toch?

Oh, en het is toeval dat dit topic nu net achter het borstvoedingtopic aankomt. Want het is niet opeens na dit weekend dat me dit opvalt natuurlijk. Noem het slechte timing en nu valt mijn naam natuurlijk op.


Laatst aangepast door Marsy28 op ma 16 apr 2012 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 6 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 16 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum