Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012
+23
Atelier Madame
Sorrento
Summerlovin
SoGood
litllejoy
Rebecca
Tiana
Rush
Muurvlindertje
VanillaRose
lyke
Siem
Lilypie
lief-boefje
Arwyn
MissD
applestar
Niki
Curious
nina
Blond
Sweet Sylvana
ekiaam87
27 plaatsers
Pagina 10 van 17
Pagina 10 van 17 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17
Re: Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012
Mijn Sonja bakker boeken zijn eindelijk binnen.
Ik ga beginnen met gezond genieten met Sonja, begin er maandag mee aangezien de weekmenu's op maandag beginnen.
Vind dat je nog best veel mag eten, maar wel beter verdeeld dan wat ik nu doe.
Wat zijn de meeste al goed bezig zeg!
Ik ga beginnen met gezond genieten met Sonja, begin er maandag mee aangezien de weekmenu's op maandag beginnen.
Vind dat je nog best veel mag eten, maar wel beter verdeeld dan wat ik nu doe.
Wat zijn de meeste al goed bezig zeg!
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Ben er een dag niet en moet 3 pagina's bijlezen jullie gaan snel!
@ razz: gefeliciteerd
@ _liv: Beterschap nog, ben je al iets opgeknapt?
Bij mij gaat het erg goed. Hou me netjes aan de 1200 calorieën en ben tot nu toe al 1,1 kilo kwijt. Ik vind het niet moeilijk en eet best veel nog. Begin het nu inderdaad ook aan me buik te zien, minder bol. Ik vind het niet lastig vol te houden. Ik heb ergens uitgerekend hoeveel calorieën ik zou moeten eten als mijn lichaam in rust stand is en voor mij was dat ongeveer rond de 1500 calorieën. Dus om af te vallen werd aangeraden rond de 1200 te eten, en om op gewicht te blijven 1500. Maar dat kan voor iedereen anders zijn, dat ligt aan je leeftijd, je lengte en wat je aan beweging hebt op een dag. Ik werk zelf in een winkel en loop/sta de hele dag. Maar ik heb gelezen dat je die beweging niet mee mag rekenen omdat je lichaam hieraan gewend is geraakt.
Van het weekend wel gourmetten, hoop dat ik niet weer teveel aankom, ga er wel proberen op te letten.
Mijn menu voor vandaag is:
O: Fries roggebrood met 30+ kaas en 100 gr. magere kwark
t: appel
L: tosti ham/kaas en boullion
t: rijstwafel
D: Maaltijdpannetje van aviko met kipfilet, groenten en aardappeltjes
t: koekje bij de thee
Voor mij werkt het ook goed als ik van te voren in m'n app zet wat ik die dag ga eten. Dan hou ik mij er ook aan en kan ik van tevoren uitrekenen of ik wel uitkom. Dat vond ik ook altijd prettig aan sonja bakker. Alleen heb ik dat te vaak gedaan en komen die menu's me nu de keel uit
@ razz: gefeliciteerd
@ _liv: Beterschap nog, ben je al iets opgeknapt?
Bij mij gaat het erg goed. Hou me netjes aan de 1200 calorieën en ben tot nu toe al 1,1 kilo kwijt. Ik vind het niet moeilijk en eet best veel nog. Begin het nu inderdaad ook aan me buik te zien, minder bol. Ik vind het niet lastig vol te houden. Ik heb ergens uitgerekend hoeveel calorieën ik zou moeten eten als mijn lichaam in rust stand is en voor mij was dat ongeveer rond de 1500 calorieën. Dus om af te vallen werd aangeraden rond de 1200 te eten, en om op gewicht te blijven 1500. Maar dat kan voor iedereen anders zijn, dat ligt aan je leeftijd, je lengte en wat je aan beweging hebt op een dag. Ik werk zelf in een winkel en loop/sta de hele dag. Maar ik heb gelezen dat je die beweging niet mee mag rekenen omdat je lichaam hieraan gewend is geraakt.
Van het weekend wel gourmetten, hoop dat ik niet weer teveel aankom, ga er wel proberen op te letten.
O: Fries roggebrood met 30+ kaas en 100 gr. magere kwark
t: appel
L: tosti ham/kaas en boullion
t: rijstwafel
D: Maaltijdpannetje van aviko met kipfilet, groenten en aardappeltjes
t: koekje bij de thee
Voor mij werkt het ook goed als ik van te voren in m'n app zet wat ik die dag ga eten. Dan hou ik mij er ook aan en kan ik van tevoren uitrekenen of ik wel uitkom. Dat vond ik ook altijd prettig aan sonja bakker. Alleen heb ik dat te vaak gedaan en komen die menu's me nu de keel uit
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Rebecca schreef:
Naam: Startdatum: Hoeveel afvallen: Hoeveel kilo afgevallen: Razz_ 2 april 2012 1e doel -10, 2e doel -15 0 kg Pippa 17 maart 2012 -15 kg -4,2 kg Arwyn 5 maart 2012 1e doel -5, 2e doel -10, 3e doel -15 -3 kg Curious 1 april 2012 op gewicht blijven - Chance 2 april 2012 1e doel -5, 2e doel -10 0 kg _Liv 1 maart 2012 -15 kg -6 kg Sweet Sylvana 2 april 2012 -8 kg 0 kg Lief boefje 1 april 2012 -5 kg 0 kg Applestar 2 april 2012 1e doel -5, 2e doel -10 0 kg Rups83 2 april 2012 1e doel -10, 2e doel -20 0 kg Lyke 2 april 2012 -5 kg 0 kg Amazzonia 1 april 2012 -8 kg - 0,7 kg VanillaRose 2 april 2012 -5 kg -1,1 kg Muurvlindertje 2 april 2012 1e doel -4, 2e doel -7 0 kg Chipp 2 april 2012 -5 kg 0 kg Dolcis 2 april 2012 -5 kg 0 kg MissD 3 april 2012 1e doel -10, 2e doel -15 0 kg Rebecca 31 december 2011 -15 kg - 7,3 kg Zoey 3 april 2012 -10 kg 0 kg Belle 1 april 2012 1e doel -2,5, 2e doel -5 0 kg Little Joy 3 april 2012 -3 kg 0 kg Rush Bloempie
heb het lijstje even aan gepast
VanillaRose- Fluisteraar
Goedemorgen!
Wat is iedereen goed bezig! Super!
Hier gaat het iets minder. Mijn keel doet erg veel pijn. Er zitten scheermesjes in. Vandaag ben ik gelukkig vrij, dus kan ik lekker rustig aandoen. Ik heb weinig zin in eten/drinken. Ik probeer genoeg te drinken en veel vitaminen te eten.
Wat is iedereen goed bezig! Super!
Hier gaat het iets minder. Mijn keel doet erg veel pijn. Er zitten scheermesjes in. Vandaag ben ik gelukkig vrij, dus kan ik lekker rustig aandoen. Ik heb weinig zin in eten/drinken. Ik probeer genoeg te drinken en veel vitaminen te eten.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vanmorgen even gewogen en ik zit nu weer op hetzelfde gewicht als voor het weekendje weg, een ons minder zelfs (hoewel mijn weegschaal nogal wiebelt..). Goede timing, zo vlak voor Pasen, zul je zien dat die kilo erna er weer aan is
Liv: Thee met honing! Dat helpt in ieder geval voor je keel.. Of op dropjes zuigen. Keelpijn is zo vervelend!
VR: Je gaat goed zeg! En dat in 1 week tijd!
Rebecca: Haha, je collega's leven wel met je mee!
Vanmorgen even gewogen en ik zit nu weer op hetzelfde gewicht als voor het weekendje weg, een ons minder zelfs (hoewel mijn weegschaal nogal wiebelt..). Goede timing, zo vlak voor Pasen, zul je zien dat die kilo erna er weer aan is
Liv: Thee met honing! Dat helpt in ieder geval voor je keel.. Of op dropjes zuigen. Keelpijn is zo vervelend!
VR: Je gaat goed zeg! En dat in 1 week tijd!
Rebecca: Haha, je collega's leven wel met je mee!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nog steeds geen koekjes gehad en vanaf vandaag eet ik ook geen kruidkoek meer, sinds ik heb gezien hoeveel Kcal daarin zit!
Voel mezelf wel een stuk beter. Zou gaan hardlopen, maar moest onverwachts iets retour brengen in de stad, dus daar heb ik m`n wandelmeters ook wel weer gehad. :-)
Voel mezelf wel een stuk beter. Zou gaan hardlopen, maar moest onverwachts iets retour brengen in de stad, dus daar heb ik m`n wandelmeters ook wel weer gehad. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb nog steeds geen koekjes gehad en vanaf vandaag eet ik ook geen kruidkoek meer, sinds ik heb gezien hoeveel Kcal daarin zit!
Hier ben ik ook laatst achter gekomen, vooral in die soort snelle jelle dingen en ook in die andere tussendoor-koekjes als evergreen enzo. Een heel pakje is al bijna 150 kcal. Ik eet ze soms nog wel, maar dan plan ik ze echt in. Beter kan je dan nog fruit pakken of yoghurt ofzo. Die koek doet echt niets voor je.
VanillaRose- Fluisteraar
Bedankt allemaal !
@ Applestar het viel eigenlijk allemaal wel mee. Terwijl ik eigenlijk niet zo heel erg m'n best had gedaan met leren. Maar gelukkig kreeg ik veel vragen die ik net wel goed had besturdeert
Met afvallen gaat het iets minder. Ik moest vanochtend werken en heb een paaseitje op een een chocolade koekje. En morgen hebben we personeelsfeest en gaan we wokken. En tja en zo vaak ga ik niet meer uit eten dus morgen avond let ik niet op wat ik eet. Overdag doe ik dat wel
Verder heb ik op :
s'ochtends 2 boterhammen met 30+ kaas
tussendoor dus dat paaseitje en dat chocolade koekje
als lunch een klein bakje koude pastasalade met rucola en parmezaanse kaas
tussendoortje een snack a jack wafel
Vanavond eet ik wel gezond ; kipfilet met rijst en wokgroenten
En qua drinken: klein glaasje Optimel (pak was leeg), half liter flesje cola light en een grote kop thee
@ Applestar het viel eigenlijk allemaal wel mee. Terwijl ik eigenlijk niet zo heel erg m'n best had gedaan met leren. Maar gelukkig kreeg ik veel vragen die ik net wel goed had besturdeert
Met afvallen gaat het iets minder. Ik moest vanochtend werken en heb een paaseitje op een een chocolade koekje. En morgen hebben we personeelsfeest en gaan we wokken. En tja en zo vaak ga ik niet meer uit eten dus morgen avond let ik niet op wat ik eet. Overdag doe ik dat wel
Verder heb ik op :
s'ochtends 2 boterhammen met 30+ kaas
tussendoor dus dat paaseitje en dat chocolade koekje
als lunch een klein bakje koude pastasalade met rucola en parmezaanse kaas
tussendoortje een snack a jack wafel
Vanavond eet ik wel gezond ; kipfilet met rijst en wokgroenten
En qua drinken: klein glaasje Optimel (pak was leeg), half liter flesje cola light en een grote kop thee
Gast- Gast
VanillaRose schreef:Rebecca schreef:
Naam: Startdatum: Hoeveel afvallen: Hoeveel kilo afgevallen: Razz_ 2 april 2012 1e doel -11, 2e doel -15 -0,8 kg Pippa 17 maart 2012 -15 kg -4,2 kg Arwyn 5 maart 2012 1e doel -5, 2e doel -10, 3e doel -15 -3 kg Curious 1 april 2012 op gewicht blijven - Chance 2 april 2012 1e doel -5, 2e doel -10 0 kg _Liv 1 maart 2012 -15 kg -6 kg Sweet Sylvana 2 april 2012 -8 kg 0 kg Lief boefje 1 april 2012 -5 kg 0 kg Applestar 2 april 2012 1e doel -5, 2e doel -10 0 kg Rups83 2 april 2012 1e doel -10, 2e doel -20 0 kg Lyke 2 april 2012 -5 kg 0 kg Amazzonia 1 april 2012 -8 kg - 0,7 kg VanillaRose 2 april 2012 -5 kg -1,1 kg Muurvlindertje 2 april 2012 1e doel -4, 2e doel -7 0 kg Chipp 2 april 2012 -5 kg 0 kg Dolcis 2 april 2012 -5 kg 0 kg MissD 3 april 2012 1e doel -10, 2e doel -15 0 kg Rebecca 31 december 2011 -15 kg - 7,3 kg Zoey 3 april 2012 -10 kg 0 kg Belle 1 april 2012 1e doel -2,5, 2e doel -5 0 kg Little Joy 3 april 2012 -3 kg 0 kg Rush Bloempie
heb het lijstje even aan gepast
Gast- Gast
Razz: Je moet wel wat meer drinken denk ik hoor..
En dat wokken morgenavond, daar zou ik me geen zorgen over maken! Ze hebben altijd super veel groente liggen, kip, vis.. Allemaal lekkere dingen die je gewoon mag eten! Als ik ga wokken, pak ik altijd maar een klein beetje vlees en extra veel groente en omdat ik van al die kleine porties daarvan dan wel vol zit, hoef ik vaak niet eens iets van mihoen of nasi oid, scheelt weer koolhydraten
Enige dat voor mij echt gevaarlijk is daar, is het dessert buffet, haha
En dat wokken morgenavond, daar zou ik me geen zorgen over maken! Ze hebben altijd super veel groente liggen, kip, vis.. Allemaal lekkere dingen die je gewoon mag eten! Als ik ga wokken, pak ik altijd maar een klein beetje vlees en extra veel groente en omdat ik van al die kleine porties daarvan dan wel vol zit, hoef ik vaak niet eens iets van mihoen of nasi oid, scheelt weer koolhydraten
Enige dat voor mij echt gevaarlijk is daar, is het dessert buffet, haha
Arwyn- Ratel
Gisteravond kwam mijn moeder weer met chocolade muffins aan
Goed bedoeld, maar ze snapt blijkbaar echt niet dat ik nog wat wil afvallen.
Vandaag goede dag gehad. Op de fiets naar mijn werk geweest, dus genoeg beweging gehad. Verder:
O: twee cracottes met jam
T: grapefruit
L: twee boterhammen, 1 met 30+ kaas en 1 met rauwe ham
T: yoghurt met lijnzaad en klein beetje cruesli
Als avondeten rode kool met biefstuk, en zelfgemaakte tomatensoep.
Morgen wegen, ben benieuwd! Met de Paasdagen in het vooruitzicht (2x brunch en 1x gourmetten), zou het goed zijn als er nu iets af was.
Goed bedoeld, maar ze snapt blijkbaar echt niet dat ik nog wat wil afvallen.
Vandaag goede dag gehad. Op de fiets naar mijn werk geweest, dus genoeg beweging gehad. Verder:
O: twee cracottes met jam
T: grapefruit
L: twee boterhammen, 1 met 30+ kaas en 1 met rauwe ham
T: yoghurt met lijnzaad en klein beetje cruesli
Als avondeten rode kool met biefstuk, en zelfgemaakte tomatensoep.
Morgen wegen, ben benieuwd! Met de Paasdagen in het vooruitzicht (2x brunch en 1x gourmetten), zou het goed zijn als er nu iets af was.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Oei, ik ben wel een boefje geweest vanmiddag.. Heb cakejes gebakken voor Pasen en heb een kleintje gehad, daarnaast nog een paar kleine butterscotch chocolaatjes..
Nou ja, iets kleins moet wel eens kunnen toch? Daar kom ik vast niet gelijk weer een kilo van aan, haha.
Ben ook benieuwd naar je resultaat morgen Chance!
Nou ja, iets kleins moet wel eens kunnen toch? Daar kom ik vast niet gelijk weer een kilo van aan, haha.
Ben ook benieuwd naar je resultaat morgen Chance!
Arwyn- Ratel
Ik ben best trots op mezelf, heb deze week heel goed volbracht. En eigenlijk zonder moeite! Heerlijk!
Vandaag:
O: Rijstewafel met 30+kaas
L: tosti van twee bruine boterhammen met ham en geitenkaas
D: macaroni
T: Smoothie van sinaasappel en banaan met yoghurt en lijnzaad (lekkerr!!)
Weinig tussendoortjes, want heb behoorlijk lang geslapen vanochtend (ehh middag:oops: )
Flink aan de klus geweest in huis, heel de garage aangepakt (ikea kast in elkaar gezet, en alles weer mooi geordend en opgeruimd). Morgen weer verder klussen (buitenlamp ophangen en twee inzetraamhorren en horlammelen voor bij de tuindeuren ophangen) en het huis een grote schoonmaakbeurt geven. Zo kom ik wel aan mn beweging!
Vandaag:
O: Rijstewafel met 30+kaas
L: tosti van twee bruine boterhammen met ham en geitenkaas
D: macaroni
T: Smoothie van sinaasappel en banaan met yoghurt en lijnzaad (lekkerr!!)
Weinig tussendoortjes, want heb behoorlijk lang geslapen vanochtend (ehh middag:oops: )
Flink aan de klus geweest in huis, heel de garage aangepakt (ikea kast in elkaar gezet, en alles weer mooi geordend en opgeruimd). Morgen weer verder klussen (buitenlamp ophangen en twee inzetraamhorren en horlammelen voor bij de tuindeuren ophangen) en het huis een grote schoonmaakbeurt geven. Zo kom ik wel aan mn beweging!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Goedemorgen ladies,
Hoe gaat het hier? Bij mij gaat het nog steeds goed, ben weer 0,3 kg. kwijt dus ondertussen al 1,4 kilo . Ik ben zelf verbaasd over hoe snel het gaat en hoe weinig moeite het me eigenlijk kost ook. Ik heb niet het idee dat ik aan het lijnen ben, ik eet over het algemeen wat ik wil alleen snoep ik dus niet/minder, want neem wel elke avond een koekje bij de thee evengoed.
Hoe vaak wegen jullie jezelf eigenlijk? Ik weet dat elke dag niet zo goed is maar kan het niet laten, ik wil er een soort controle over houden om te zien of ik wel ben afgevallen. Alleen is het erg bepalend voor m'n humeur. Van de week was ik één dag maar 100 gr. afgevallen dan ben ik meteen chagrijnig omdat ik het niet genoeg vind. Terwijl dat nergens op slaat.
O: 2 boterhammen met gekleurde muisjes
T: 100 gr. kwark en banaan
L: 2 boterhammen met kaas en appel
D: Nasi met saté
T: koekje bij de koffie
Mijn gewicht laat ik even zo in de tabel, kijk na het weekend wel of ik het moet veranderen of niet. Morgen een moeilijke dag qua eten ook paasontbijt en gourmet.
Iedereen weer veel succes vandaag!
Hoe gaat het hier? Bij mij gaat het nog steeds goed, ben weer 0,3 kg. kwijt dus ondertussen al 1,4 kilo . Ik ben zelf verbaasd over hoe snel het gaat en hoe weinig moeite het me eigenlijk kost ook. Ik heb niet het idee dat ik aan het lijnen ben, ik eet over het algemeen wat ik wil alleen snoep ik dus niet/minder, want neem wel elke avond een koekje bij de thee evengoed.
Hoe vaak wegen jullie jezelf eigenlijk? Ik weet dat elke dag niet zo goed is maar kan het niet laten, ik wil er een soort controle over houden om te zien of ik wel ben afgevallen. Alleen is het erg bepalend voor m'n humeur. Van de week was ik één dag maar 100 gr. afgevallen dan ben ik meteen chagrijnig omdat ik het niet genoeg vind. Terwijl dat nergens op slaat.
O: 2 boterhammen met gekleurde muisjes
T: 100 gr. kwark en banaan
L: 2 boterhammen met kaas en appel
D: Nasi met saté
T: koekje bij de koffie
Mijn gewicht laat ik even zo in de tabel, kijk na het weekend wel of ik het moet veranderen of niet. Morgen een moeilijke dag qua eten ook paasontbijt en gourmet.
Iedereen weer veel succes vandaag!
VanillaRose- Fluisteraar
Naam: | Startdatum: | Hoeveel afvallen: | Hoeveel kilo afgevallen: |
Razz_ | 2 april 2012 | 1e doel -11, 2e doel -15 | -0,8 kg |
Pippa | 17 maart 2012 | -15 kg | -4,2 kg |
Arwyn | 5 maart 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10, 3e doel -15 | -3 kg |
Curious | 1 april 2012 | op gewicht blijven | - |
Chance | 2 april 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10 | 0 kg |
_Liv | 1 maart 2012 | -15 kg | -6 kg |
Sweet Sylvana | 2 april 2012 | -8 kg | 0 kg |
Lief boefje | 1 april 2012 | -5 kg | 0 kg |
Applestar | 2 april 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10 | 0 kg |
Rups83 | 2 april 2012 | 1e doel -10, 2e doel -20 | 0 kg |
Lyke | 2 april 2012 | -5 kg | 0 kg |
Amazzonia | 1 april 2012 | -8 kg | - 0,7 kg |
VanillaRose | 2 april 2012 | -5 kg | -1,1 kg |
Muurvlindertje | 2 april 2012 | 1e doel -4, 2e doel -7 | 0 kg |
Chipp | 2 april 2012 | -5 kg | 0,7 kg |
Dolcis | 2 april 2012 | -5 kg | 0 kg |
MissD | 3 april 2012 | 1e doel -10, 2e doel -15 | 0 kg |
Rebecca | 31 december 2011 | -15 kg | - 7,3 kg |
Zoey | 3 april 2012 | -10 kg | 0 kg |
Belle | 1 april 2012 | 1e doel -2,5, 2e doel -5 | 0 kg |
Little Joy | 3 april 2012 | -3 kg | 0 kg |
Rush | |||
Bloempie | |||
Hier gaat het goed! Laat die paasbrunches maar komen
Kunnen we de tabel trouwens aanpassen? De laatste kolom splitsen in 'afgevallen sinds 2 april' en 'totaal afgevallen'?
Gast- Gast
VanillaRose: Ik weeg 1 keer per week, op vrijdagochtend!
Per week vind ik veel fijner voor het overzicht dan per dag.
Chipp: Jij hebt er zin in lees ik, haha
Zag trouwens net je outfit foto en jou figuurtje is dus juist wat ik wel zou willen!
Per week vind ik veel fijner voor het overzicht dan per dag.
Chipp: Jij hebt er zin in lees ik, haha
Zag trouwens net je outfit foto en jou figuurtje is dus juist wat ik wel zou willen!
Arwyn- Ratel
Chance | 2 april 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10 | 0 kg |
Applestar | 2 april 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10 | 0 kg |
Amazzonia | 1 april 2012 | -8 kg | -1,7 kg |
Chipp | 2 april 2012 | -5 kg | -0,7 kg |
Rebecca | 31 december 2011 | -15 kg | -7,3 kg |
Rush | |||
Bloempie | |||
Fijne paasdagen allemaal!
Gast- Gast
http://www.scientias.nl/chocolade-kan-u-slanker-maken/59274
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:http://www.scientias.nl/chocolade-kan-u-slanker-maken/59274
Haha die had ik al gelezen idd! Probleem is alleen dat ik het vaak niet bij één paaseitje kan houden als ik eenmaal begin..
Gast- Gast
[quote="Chipp"]
Hier gaat het ook goed! Ben 0,9 kg afgevallen sinds zondag
Chance | 2 april 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10 | -0,9 kg |
Applestar | 2 april 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10 | 0kg |
Amazzonia | 1 april 2012 | -8 kg | - 0,7 kg |
Chipp | 2 april 2012 | -5 kg | 0,7 kg |
Rebecca | 31 december 2011 | -15 kg | - 7,3 kg |
Rush | |||
Bloempie | |||
Hier gaat het ook goed! Ben 0,9 kg afgevallen sinds zondag
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik zal me vanavond weer wegen! Sta elke avond rond hetzelfde tijdstip op de wii fit..
Wanneer wegen jullie jezelf? Op een vast tijdstip op een dag? Aangezien ik nogal verschil van gewicht vergeleken met sochtends en savonds..
Ik ben de laatste paar weken een aantal keer onder de zonnebank geweest en mijn vriend vind me er erg goed uit zien! Dat motiveert toch ook wel om zo door te gaan
Wanneer wegen jullie jezelf? Op een vast tijdstip op een dag? Aangezien ik nogal verschil van gewicht vergeleken met sochtends en savonds..
Ik ben de laatste paar weken een aantal keer onder de zonnebank geweest en mijn vriend vind me er erg goed uit zien! Dat motiveert toch ook wel om zo door te gaan
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Goedemiddag dames!
@arwyn: Dat doe ik niet elke ochtend. Als ik dat elke ochtend zou gaan doen, raken mijn darmen helemaal van slag! Alleen op dit moment zijn met darmen helemaal hopeloos en ben ik een beetje zoekende qua voeding om mijn darmen weer 'goed' te krijgen. Vandaag die repen nu af en toe!
@Vaniellarose: Als je het brood en de sausjes laat staan dan valt het wel mee hoor!
Ik maak elke ochtend ook een lijstje van wat ik op een dag mag eten. Vind ik fijner dan alles achteraf nog opschrijven!
Ik weeg mij 1 keer per week, anders maak ik mezelf gek!
@rush: Daar kun je je in vergissen he! Ik heb dat ook met sommige dingen. Denk je dat het heel gezond is totdat je de verpakking gaat lezen!
@lyke86: Ik weeg mij altijd smorgens nadat ik naar de wc ben geweest en voor mijn ontbijt. Dan vind ik het voor mijzelf het betrouwbaarst ( is dat een woord, haha )
Fijn he die complimentjes!
@all:
Gister weer een drukke dag op het werk achter de rug. Eigenlijk niet zo veel tussendoortjes gehad omdat ik daar krom weg gewoon geen tijd voor had. En ik kan moeilijk de kinderen laten huilen omdat ik wat moet eten......
Gisteravond wel een handje japanse mix genomen.
Vanmorgen was ik al vroeg wakker. Aangezien mijn moeder geblesseerd is aan haar schouder heb ik haar de hele morgen geholpen met van alles en nog wat en cupcakes gebakken voor de verjaardag van mijn vader vanavond. En ik heb bijna niet gesnoept, hahaha!
Strakjes nog even boodschappen doen en uitzoeken hoe de tomtom werkt, ( erg he dat ik dat niet weet:oops: )
Ik had mij eigenlijk voorgenomen om mijzelf op maandag te wegen maar aangezien het natuurlijk paasweekend is en ook ik morgen avond ga gourmetten en paasontbijten wilde ik toch even weten of er al wat vanaf was zodat dat een beetje mijn motivatie is om niet zo heel erg veel slechte dingen te eten haha,
En tot mijn grote verbazing is er gewoon al 1,3kg af!!! Dat had ik nou helemaal niet verwacht!!! Was er gewoon even stil van!
Voor dit topic was ik al 0,5kg kwijt dus ik zit nu 'al' op -1,8kg! Jeeee! De eerste stap ik gezet!
Ik ga denk even een ticker maken, dat ik denk wel zo makkelijk!
liefs,
@arwyn: Dat doe ik niet elke ochtend. Als ik dat elke ochtend zou gaan doen, raken mijn darmen helemaal van slag! Alleen op dit moment zijn met darmen helemaal hopeloos en ben ik een beetje zoekende qua voeding om mijn darmen weer 'goed' te krijgen. Vandaag die repen nu af en toe!
@Vaniellarose: Als je het brood en de sausjes laat staan dan valt het wel mee hoor!
Ik maak elke ochtend ook een lijstje van wat ik op een dag mag eten. Vind ik fijner dan alles achteraf nog opschrijven!
Ik weeg mij 1 keer per week, anders maak ik mezelf gek!
@rush: Daar kun je je in vergissen he! Ik heb dat ook met sommige dingen. Denk je dat het heel gezond is totdat je de verpakking gaat lezen!
@lyke86: Ik weeg mij altijd smorgens nadat ik naar de wc ben geweest en voor mijn ontbijt. Dan vind ik het voor mijzelf het betrouwbaarst ( is dat een woord, haha )
Fijn he die complimentjes!
@all:
Gister weer een drukke dag op het werk achter de rug. Eigenlijk niet zo veel tussendoortjes gehad omdat ik daar krom weg gewoon geen tijd voor had. En ik kan moeilijk de kinderen laten huilen omdat ik wat moet eten......
Gisteravond wel een handje japanse mix genomen.
Vanmorgen was ik al vroeg wakker. Aangezien mijn moeder geblesseerd is aan haar schouder heb ik haar de hele morgen geholpen met van alles en nog wat en cupcakes gebakken voor de verjaardag van mijn vader vanavond. En ik heb bijna niet gesnoept, hahaha!
Strakjes nog even boodschappen doen en uitzoeken hoe de tomtom werkt, ( erg he dat ik dat niet weet:oops: )
Ik had mij eigenlijk voorgenomen om mijzelf op maandag te wegen maar aangezien het natuurlijk paasweekend is en ook ik morgen avond ga gourmetten en paasontbijten wilde ik toch even weten of er al wat vanaf was zodat dat een beetje mijn motivatie is om niet zo heel erg veel slechte dingen te eten haha,
En tot mijn grote verbazing is er gewoon al 1,3kg af!!! Dat had ik nou helemaal niet verwacht!!! Was er gewoon even stil van!
Voor dit topic was ik al 0,5kg kwijt dus ik zit nu 'al' op -1,8kg! Jeeee! De eerste stap ik gezet!
Ik ga denk even een ticker maken, dat ik denk wel zo makkelijk!
liefs,
Ik heb net anderhalf uur gewandeld Feeling good!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Vandaag weer een redelijke dag gehad. We zijn bij mijn ouders op een camping wezen kijken en ben erg druk geweest. Daardoor hebben we vanavond frietjes op. Iets minder gezond, maar wel eens lekker. De rest van de dag heb ik gezonder gegeten en veel water gedronken.
Gast- Gast
Jaa Ik ben ook al wat afgevallen, ben 3 weken aan het lijnen : Er is 1,9 kilo af!! Nu volhouden en hopelijk blijft Er wat af gaan. Tussendoortjes bestaan uit worteltjes,rijstwafel,fruit of een paar ovenchipjes!! Yeah! Dit geeft de burger moed.
Succes allemaal meiden,zeker met deze paasdagen!!
Succes allemaal meiden,zeker met deze paasdagen!!
lief-boefje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 43
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 10 van 17 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf wanneer meer eten
» De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)
» Terugbetalen studieschuld vanaf 1 januari 2012
» Eten vanaf 1 jaar
» Vanaf wanneer prei eten?
» De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)
» Terugbetalen studieschuld vanaf 1 januari 2012
» Eten vanaf 1 jaar
» Vanaf wanneer prei eten?
Pagina 10 van 17
Permissies van dit forum: