Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 2

+79
Admin
Sjaantje
Monte
Julia
Blond
MADDIE
aniet
Parisienne
Paper Crown
studiebol
Supertalentje
SoGood
Oasis
Gizmo
Try
Mamasapje
Suus
Melis_je
Angela_1986
BJA
sonly
blondje1313
VeryCherry
Starla
Cow
Jerry
Feline
Tania
Moon
Guus
SuperGrover
Burn
minoessepoes
xxDila
juffie001
Winegum
CaptainSpectacular
Bolleke
Jordana
Thunder
CCC
Mint
SparklingEyes
Pussycat
Japje
Zora
Alias
Inge
Lejow
cosmopolitan84
Lavendel
Filoria
RYW
Chocolate Cookie
citroen
Sweety
Prosecco
Qiara
Ella
nisavi
Rovine
Shy
pinklady85
mzcharlotte
bolus26
NerdChic
Mamsie
Lotus
Merai
TGR
Highway
Roze Roos
Ugly Betty
joyce0606
Caro
Susan
Lynn_
Lady4
Sterre
83 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 1:56

Susan schreef:Misschien had die jongen van die scharrel wel niet door dat het mannenavond (vreselijke term trouwens, maar goed) was en had hij haar zonder er verder bij na te denken ook uitgenodigd. Als iemand er eenmaal is kun je haar moeilijk weer naar huis sturen.

Dat zou kunnen inderdaad, ware het niet dat die jongen hier op de bank zat, van haar een sms kreeg of ze mee ging de stad hij, hij mijn vriend vroeg of hij mee ging (terwijl mijn vriend dus wist dat zij er ook zou zijn) en het moment dat die jongen gaat roken, zegt mijn vriend dat ik dus niet mee 'mag'.
Hij wist dus gewoon dat zij er ook zou zijn, want ze is er de afgelopen weken steeds.
Als ik thuis ben maar eens zeggen dat ik het toch echt niet leuk vond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 5:20

*


Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 15 jun 2011 - 5:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 19:24

Biechtje01 schreef:Ook even onder het biechtaccount, want ik schaam me dood.
Ik heb namelijk baardgroei aan de linkerkant van mijn gezicht. Het is net een huge bakkebaard, hij loop door tot onder mijn oor, waar mijn nek begint. Ik scheer het elke ochtend, maar dan nog kun je het zien, en 's avonds heb ik alweer echte stoppels. Ik zorg overigens altijd dat mijn haar ervoor valt.
Inmiddels wil ik er heeel graag van af, want het belemmert me enorm (ook bijv in het aangaan van een relatie) maar ik schaam me dood en weet ook niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Behandeling bij een schoonheidssalon oid kan ik niet betalen, dus eigenlijk wil ik het via de huisarts en het ziekenhuis regelen in de hoop dat het dan vergoedt wordt, als dat überhaupt al kan.
Gewoon naar de huisarts gaan, zou je denken, maar ik heb een enorme angst voor de huisarts, vergelijkbaar met wat anderen bij de tandarts hebben. Maakt niet uit welke huisarts het is en waarvoor ik ga, ik vind het doodeng en gênant. Helemaal met bovenstaand probleem. Iemand een tip misschien?
Ik heb een snor en veel teveel haar op andere plaatsen. Armen, neus, ed in het echt maak ik er gewoon grapjes over en probeer ik het niet te verbergen. Ik haal het wel weg, maar het is gewoon een eigenaardigheidje dat bij mij hoort waar miljoenen vrouwen last van hebben. Mannen vinden het geen probleem zolang ik het weghaal.
Dat het dikker wordt van scheren is volgens mij een fabeltje. Haargroei is hormonaal. Als je het afscheert, is de top breder waardoor de haar dikker lijkt en stug voelt. Als je je haar laat zitten, wordt het blonder door de zon, maar nieuwe haren die je steeds afscheert hebben daar de kans niet voor. Anders zou je hoofdhaar toch ook steeds dikker en zwarter worden na het knippen? Ik kan geen wetenschappelijke bron vinden, maar hier bv staat ook uitgelegd hoe het volgens mij werkt: http://www.goeievraag.nl/vraag/dikker-naarmate-vaker-afscheerd.31900
Van epileren lijkt je haar wel dunner. Als je haarzakje leeg is, moet het een tijdje herstellen voor het een nieuwe haar kan maken. Als je epileert, doen je haarzakjes er een verschillende tijd over om te herstellen, waardoor minder haar lijkt terug te komen. (Alleen als je jarenlang epileert, is je haarzakje uiteindelijk 'op', want van nature zou dat ook zo zijn als er steeds een haar uit zou vallen). Iedere haar groeit terug in een dun puntje.
Ik hoop dat je je stopt met schamen want het is echt niet nodig. Ik hoop dat het lukt bij de huisarts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Sweety ma 13 jun 2011 - 21:27

Angela_1986 schreef:
zegmaar_ schreef:
Misschien vond hij ze tijdens het bekijken van die dozen en heeft ze snel in zijn zak gestopt en daarom later in dat lege nachtkastje waar hij misschien verwachtte dat er toch niemand keek juist omdat hij leeg was.

Maar van die naaktfoto's zou ik toch wel vriendelijk vragen of hij ze terug wil geven of in de fik wil steken.

Zo kan ik me er helemaal in vinden. Fik is trouwens wel rigoreus, mag ook gewoon weggegooid worden. Maar mijn vermoeden is juist dat hij ze al weg wilde gooien en ze daar heeft bewaard in de tussentijd. En even is vergeten ofzo.

Nou, als het mijn foto's zouden zijn geweest dan zou ik toch wel héél graag willen dat ze in de fik gestoken worden. Anders weet je ook niet waar ze blijven... silent
Mee eens. Van mij mag hij ze ook wel in de fik steken. Biechtje hoe reageerde hij erop toen je ernaar vroeg? Of heb je dat niet meer gedaan?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 0:58

Ik had net mijn moeder aan de telefoon, na even gekletst te hebben verteld ze dat mijn vader het huis van mijn halfbroer en schoonzus in de krant heeft zien staan bij de executie verkopen.
Heb even op internet gezocht en daar heb ik het huis gevonden en het gaat in de veiling vanwege de hypotheek.
Mijn moeder heeft geprobeerd te bellen maar ze nemen de telefoon op het moment niet op.
Weet ook niet wat ik hier mee wil, moet het even kwijt denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  MADDIE di 14 jun 2011 - 1:20

Biechtje01 schreef:Ik had net mijn moeder aan de telefoon, na even gekletst te hebben verteld ze dat mijn vader het huis van mijn halfbroer en schoonzus in de krant heeft zien staan bij de executie verkopen.
Heb even op internet gezocht en daar heb ik het huis gevonden en het gaat in de veiling vanwege de hypotheek.
Mijn moeder heeft geprobeerd te bellen maar ze nemen de telefoon op het moment niet op.
Weet ook niet wat ik hier mee wil, moet het even kwijt denk ik.

Jeetje!! Wat heftig zeg!! Kwam het helemaal out of the blue voor jullie?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 2:12

Het komt inderdaad out of the blue voor ons.
Ze hebben niks laten merken.
Weet ook niet of ik ze moet bellen of niet of even moet afwachten en dat ze zelf contact opnemen.
Mijn moeder zal in ieder geval vanavond nog een keer bellen, hoop dat ze dan opnemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Blond di 14 jun 2011 - 4:07

Biechtje01 schreef:
Biechtje01 schreef:Ook even onder het biechtaccount, want ik schaam me dood.
Ik heb namelijk baardgroei aan de linkerkant van mijn gezicht. Het is net een huge bakkebaard, hij loop door tot onder mijn oor, waar mijn nek begint. Ik scheer het elke ochtend, maar dan nog kun je het zien, en 's avonds heb ik alweer echte stoppels. Ik zorg overigens altijd dat mijn haar ervoor valt.
Inmiddels wil ik er heeel graag van af, want het belemmert me enorm (ook bijv in het aangaan van een relatie) maar ik schaam me dood en weet ook niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Behandeling bij een schoonheidssalon oid kan ik niet betalen, dus eigenlijk wil ik het via de huisarts en het ziekenhuis regelen in de hoop dat het dan vergoedt wordt, als dat überhaupt al kan.
Gewoon naar de huisarts gaan, zou je denken, maar ik heb een enorme angst voor de huisarts, vergelijkbaar met wat anderen bij de tandarts hebben. Maakt niet uit welke huisarts het is en waarvoor ik ga, ik vind het doodeng en gênant. Helemaal met bovenstaand probleem. Iemand een tip misschien?
Ik heb een snor en veel teveel haar op andere plaatsen. Armen, neus, ed in het echt maak ik er gewoon grapjes over en probeer ik het niet te verbergen. Ik haal het wel weg, maar het is gewoon een eigenaardigheidje dat bij mij hoort waar miljoenen vrouwen last van hebben. Mannen vinden het geen probleem zolang ik het weghaal.
Dat het dikker wordt van scheren is volgens mij een fabeltje. Haargroei is hormonaal. Als je het afscheert, is de top breder waardoor de haar dikker lijkt en stug voelt. Als je je haar laat zitten, wordt het blonder door de zon, maar nieuwe haren die je steeds afscheert hebben daar de kans niet voor. Anders zou je hoofdhaar toch ook steeds dikker en zwarter worden na het knippen? Ik kan geen wetenschappelijke bron vinden, maar hier bv staat ook uitgelegd hoe het volgens mij werkt: http://www.goeievraag.nl/vraag/dikker-naarmate-vaker-afscheerd.31900
Van epileren lijkt je haar wel dunner. Als je haarzakje leeg is, moet het een tijdje herstellen voor het een nieuwe haar kan maken. Als je epileert, doen je haarzakjes er een verschillende tijd over om te herstellen, waardoor minder haar lijkt terug te komen. (Alleen als je jarenlang epileert, is je haarzakje uiteindelijk 'op', want van nature zou dat ook zo zijn als er steeds een haar uit zou vallen). Iedere haar groeit terug in een dun puntje.
Ik hoop dat je je stopt met schamen want het is echt niet nodig. Ik hoop dat het lukt bij de huisarts.

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is en dat je er vanaf wilt, maar dit wordt door sommige ziektekosten maatschappijen zeker vergoed. Maar dan moet je wel echt langs je huisarts voor een verwijzing. Heb je al eens aan harsen gedacht? In het begin komt het redelijk snel terug (ik vermoed na anderhalve week/twee weken), maar dit wordt snel minder. Krijg je ook geen stoppels.

Succes!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 5:18

Misschien ben ik toch niet helemaal eerlijk geweest tegen jullie.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Try di 14 jun 2011 - 5:22

hug
Why not?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Angela_1986 di 14 jun 2011 - 5:28

Biechtje01 schreef:Misschien ben ik toch niet helemaal eerlijk geweest tegen jullie.. Sad

En welke Biechtje ben je dan?

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 6:02

Angela_1986 schreef:
Biechtje01 schreef:Misschien ben ik toch niet helemaal eerlijk geweest tegen jullie.. Sad

En welke Biechtje ben je dan?


Ik geloof dat ik al een vermoeden heb....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 6:03

Stuiterbal schreef:
Angela_1986 schreef:
Biechtje01 schreef:Misschien ben ik toch niet helemaal eerlijk geweest tegen jullie.. Sad

En welke Biechtje ben je dan?


Ik geloof dat ik al een vermoeden heb....

Is niet zo moeilijk te raden denk ik zo..!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 6:05

Princess schreef:
Stuiterbal schreef:
Angela_1986 schreef:
Biechtje01 schreef:Misschien ben ik toch niet helemaal eerlijk geweest tegen jullie.. Sad

En welke Biechtje ben je dan?


Ik geloof dat ik al een vermoeden heb....

Is niet zo moeilijk te raden denk ik zo..!
Nope ik dacht er net aan toen ik op de wc zat hahahaha bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Try di 14 jun 2011 - 6:09

't is wel waar ik aan dacht, maar zou het graag dan van haar willen horen, en waar ze niet eerlijk over is geweest (of dat alles gelogen was)
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 6:11

Try schreef:'t is wel waar ik aan dacht, maar zou het graag dan van haar willen horen, en waar ze niet eerlijk over is geweest (of dat alles gelogen was)

Dat wil ik ook, want als dat zo is voel ik me ook best bescheten aangezien ik met haar nog wat pm's heb uitgewisseld...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 6:19

sorry..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 6:19

Slechte gewoontes leer je niet af Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Try di 14 jun 2011 - 6:20

Is dit die Minke ofzo weer Smikkel?

Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Jerry di 14 jun 2011 - 6:47

Kan iemand de minder oplettende, nieuwsgierige forummer even informeren? angel
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Tania di 14 jun 2011 - 6:49

Jerry schreef:Kan iemand de minder oplettende, nieuwsgierige forummer even informeren? angel

Ja ik ben nou ook wel benieuwd angel

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Julia di 14 jun 2011 - 6:59

Gaat dit om Leah?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Monte di 14 jun 2011 - 7:37

Ik wil het ook weten, word nou wel heel nieuwsgierig Wink
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 7:46

Julia schreef:Gaat dit om Leah?

Ja dus zo te zien aan haar laatste biecht.


Leah... ik vind het echt vervelend. Jammer dat je er zo over gelogen hebt. Waarom ??? Ik bedoel als het allemaal niet waar is dan vind ik het gewoon echt laag van je ! Ik heb het wel meegemaakt en zoiets is echt niet leuk om een leugen van te maken. Vooral niet als je heel wat mensen er in mee trekt !
Ik voel me nu echt bescheten ..... jammer want je leek me een hele leuke meid !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 7:51

*Eens een faker, altijd een faker Rolling Eyes *

Maar biechtje heeft nog niet gezegd dat zij Leah/Laquisia is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 37 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum