Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 2

+79
Admin
Sjaantje
Monte
Julia
Blond
MADDIE
aniet
Parisienne
Paper Crown
studiebol
Supertalentje
SoGood
Oasis
Gizmo
Try
Mamasapje
Suus
Melis_je
Angela_1986
BJA
sonly
blondje1313
VeryCherry
Starla
Cow
Jerry
Feline
Tania
Moon
Guus
SuperGrover
Burn
minoessepoes
xxDila
juffie001
Winegum
CaptainSpectacular
Bolleke
Jordana
Thunder
CCC
Mint
SparklingEyes
Pussycat
Japje
Zora
Alias
Inge
Lejow
cosmopolitan84
Lavendel
Filoria
RYW
Chocolate Cookie
citroen
Sweety
Prosecco
Qiara
Ella
nisavi
Rovine
Shy
pinklady85
mzcharlotte
bolus26
NerdChic
Mamsie
Lotus
Merai
TGR
Highway
Roze Roos
Ugly Betty
joyce0606
Caro
Susan
Lynn_
Lady4
Sterre
83 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Lady4 di 14 jun 2011 - 10:11

Try schreef:
Lady4 schreef:Ze heet Menke, niet Minke. Volgens mij was ze ook onder die naam actief op het oude forum toch? In ieder geval, ze komt hier uit de buurt en ik heb haar weleens in real life gezien. M.enke is in ieder geval niet degene op de foto die "Leah" liet zien. Wil niet zeggen dat M.enke hier achter zit, maar in ieder geval is die foto dan fake. Waarom denken jullie trouwens dat het M.enke is?
Omdat ze dit al tig keer eerder heeft geflikt (oa met mijn foto's Mad).

Ik snap! nerd
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 10:33

Wat laag dat iemand allerlei dingen gaat verzinnen. Is je eigen leven dan niet interessant genoeg? Ik vind het ook jammer als het echt om Leah gaat. Ze kwam best leuk over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Admin di 14 jun 2011 - 18:24

Smikkell schreef:*Eens een faker, altijd een faker Rolling Eyes *

Maar biechtje heeft nog niet gezegd dat zij Leah/Laquisia is!

Ik weet niet waarover het Biechtje niet eerlijk is geweest maar het gaat niet om bovenstaande forummer. Of jullie haar moeten vertrouwen kan ik verder niet bevestigen. Het blijft natuurlijk altijd internet.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 21:00

Admin schreef:
Smikkell schreef:*Eens een faker, altijd een faker Rolling Eyes *

Maar biechtje heeft nog niet gezegd dat zij Leah/Laquisia is!

Ik weet niet waarover het Biechtje niet eerlijk is geweest maar het gaat niet om bovenstaande forummer. Of jullie haar moeten vertrouwen kan ik verder niet bevestigen. Het blijft natuurlijk altijd internet.
Waarop is dat gebaseerd? IP? Dat zegt heel weinig natuurlijk.. Ik kijk op zoveel verschillende plekken op het forum.. Thuis, op m'n werk, bij m'n vriend, bij m'n moeder, op m'n telefoon, soms bij een vriendin, en overal heb ik een ander ip.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 21:08

Kunnen de admins dus zien wie er onder het biechtaccount post? Dat vind ik niet kunnen, het gaat toch om de privacy. Het biecht account moet gewoon geheel anoniem blijven vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Susan di 14 jun 2011 - 21:33

Storm schreef:Kunnen de admins dus zien wie er onder het biechtaccount post? Dat vind ik niet kunnen, het gaat toch om de privacy. Het biecht account moet gewoon geheel anoniem blijven vind ik.

Dat zij dat kunnen, daar is vrij weinig aan te doen, denk ik.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 21:37

Als admin van een phpbb forum kun je via 1 knop zien vanaf welk IP adres een bericht geplaatst is, welke gebruikers er nog meer vanaf dit IP adres berichten hebben geplaatst en vanaf welke andere IP adressen deze gebruiker berichten heeft geplaatst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Sweety di 14 jun 2011 - 21:50

Maar waarom zou de Admin dat moeten opzoeken? Degene die het biechtje heeft geplaatst moet eigenlijk gewoon vertellen wie ze is en waar het over gaat.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Susan di 14 jun 2011 - 22:12

Als ze dat van plan was dan had ze het in eerste instantie niet onder het biechtaccount hoeven plaatsen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 22:41

Ava schreef:
Admin schreef:
Smikkell schreef:*Eens een faker, altijd een faker Rolling Eyes *

Maar biechtje heeft nog niet gezegd dat zij Leah/Laquisia is!

Ik weet niet waarover het Biechtje niet eerlijk is geweest maar het gaat niet om bovenstaande forummer. Of jullie haar moeten vertrouwen kan ik verder niet bevestigen. Het blijft natuurlijk altijd internet.
Waarop is dat gebaseerd? IP? Dat zegt heel weinig natuurlijk.. Ik kijk op zoveel verschillende plekken op het forum.. Thuis, op m'n werk, bij m'n vriend, bij m'n moeder, op m'n telefoon, soms bij een vriendin, en overal heb ik een ander ip.

Ik denk dat ze kan zien dat een andere forummer deze biecht heeft geplaatst?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Sweety di 14 jun 2011 - 22:42

Susan schreef:Als ze dat van plan was dan had ze het in eerste instantie niet onder het biechtaccount hoeven plaatsen.
Maar dan meer informatie geven onder het biechtaccount. Want dit is A zeggen maar niet verder gaan.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  SuperGrover di 14 jun 2011 - 22:43

Susan schreef:Als ze dat van plan was dan had ze het in eerste instantie niet onder het biechtaccount hoeven plaatsen.
Dit dus
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 22:53

Als Biechtje niet Leah is, wie is het dan wel en waar is ze niet eerlijk over geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Admin di 14 jun 2011 - 23:30

Wij doen verder niets met het biechttopic maar aangezien nu iemand beschuldigd lijkt te worden, heb ik het inderdaad nagekeken. Ik vind het niet nodig dat de verkeerde aangewezen wordt en er vervolgens een rel ontstaat terwijl dit niet terecht is. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Verder is het biechttopic wat ons betreft gewoon anoniem.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 23:37

Ava schreef:Als admin van een phpbb forum kun je via 1 knop zien vanaf welk IP adres een bericht geplaatst is, welke gebruikers er nog meer vanaf dit IP adres berichten hebben geplaatst en vanaf welke andere IP adressen deze gebruiker berichten heeft geplaatst.

Precies, daarom zou ik nooit heel intieme dingen onder het biechtaccount plaatsen, ik vertrouw het niet. Ook niet omdat je we geen idee hebben wie dit hele forum eigenlijk gemaakt heeft. Denkt niemand daar ooit over na? Ik heb wel een vermoeden van wie het is, en verwacht ook dat zij er vertrouwlijk mee omgaat, maar toch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Inge di 14 jun 2011 - 23:40

Ik heb ook wel een vermoeden wie en denk ook wel dat ze er vertrouwelijk mee om gaat. Aan de andere kant ken ik mijn eigen nieuwsgierigheid te goed (dus wees blij dat dit forum niet van mij is :P) dus heb altijd wel een hele lichte twijfel
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 23:42

Admin schreef:Wij doen verder niets met het biechttopic maar aangezien nu iemand beschuldigd lijkt te worden, heb ik het inderdaad nagekeken. Ik vind het niet nodig dat de verkeerde aangewezen wordt en er vervolgens een rel ontstaat terwijl dit niet terecht is. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Verder is het biechttopic wat ons betreft gewoon anoniem.

Eens met dikgedrukte. Mensen zijn er natuurlijk weer als de kippen bij om met een vinger te wijzen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Susan di 14 jun 2011 - 23:47

Als iemand in het biechttopic zegt dat ze niet eerlijk is geweest wil dat ook niet meteen zeggen dat ze van alles heeft verzonnen, het kan ook zijn dat ze bijvoorbeeld heeft gezegd dat het goed met haar gaat terwijl het eigenlijk heel slecht gaat en dat ze daar toen niet over kon praten maar het nu misschien wel wil. Zoiets.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Julia wo 15 jun 2011 - 0:11

Waarom is het eigenlijk "geheim" wie het forum gemaakt heeft en beheerd?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  SuperGrover wo 15 jun 2011 - 0:12

Ja dat snap ik ook niet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Susan wo 15 jun 2011 - 0:14

Oh, is dat geheim? Ik heb me er eigenlijk nooit zo mee bezig gehouden wie dat is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 0:23

Ik denk dat het geheim is omdat de beheerders van het forum hier ook actief mee posten en dan geen zin hebben in allerlei discussies / problemen, maar gewoon gezellig willen meedoen. Aan de andere kant zou ik het wel fijn vinden als er gewoon open over gedaan werd, ik vetrouw de biechtaccount ook niet helemaal en zou er inderdaad ook nooit heel persoonlijke dingen onder biechten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 4:41

ik biecht op dat ik mijn relatie niet meer zie zitten en dat ik het veels te lang gepikt heb.
mijn vriend is manisch depressief en ik ben erbij uit medelijden, mn gevoel is gewoon weg en de relatie is gewoon helemaal niks meer. ik heb het maandenlang nog aangezien en mezelf afgevraagd ben ik niet egoistisch als ik t uitmaak, maar ik vind ook dat hij zelf ook wel wat beter zn best kan doen hij blowt alleen maar hele dagen en wil niet werken. heeft nooit geld en altijd met geld lenen klopt ie bij mij of zn ouders aan. geld om te blowen heeft ie dan weer wel maar dan is ook alles op, blowen is blijkbaar belangrijker. we hebben geen seks meer, geen affectie, geen genegenheid, tederheid, intimiteit, romantiek etc. helemaal niks. enige wat ik nog van m krijg is n kus als ik wegga ofzo en zelfs daar walg ik van. hij eet alleen maar friet en vlees op een dag, word steeds dikker doordat ie ook erbij hele dagen op de bank zit en verzorgt zichzelf nauwelijks dus hij verwaarloosd niet alleen mij ook zichzelf en ik heb er schoon genoeg van. vinden jullie dat ik recht heb op mn eigen geluk en het logisch is dat ik uit deze relatie stap? en ik ben zelfs al vreemdgegaan zonder spijt wat ik normaal nooit zou doen. dus dan ben ik hem miss wel niet waard maar hij mij ook niet zoals hij omgaat met de relatie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Mamsie wo 15 jun 2011 - 4:51

Biechtje01 schreef:ik biecht op dat ik mijn relatie niet meer zie zitten en dat ik het veels te lang gepikt heb.
mijn vriend is manisch depressief en ik ben erbij uit medelijden, mn gevoel is gewoon weg en de relatie is gewoon helemaal niks meer. ik heb het maandenlang nog aangezien en mezelf afgevraagd ben ik niet egoistisch als ik t uitmaak, maar ik vind ook dat hij zelf ook wel wat beter zn best kan doen hij blowt alleen maar hele dagen en wil niet werken. heeft nooit geld en altijd met geld lenen klopt ie bij mij of zn ouders aan. geld om te blowen heeft ie dan weer wel maar dan is ook alles op, blowen is blijkbaar belangrijker. we hebben geen seks meer, geen affectie, geen genegenheid, tederheid, intimiteit, romantiek etc. helemaal niks. enige wat ik nog van m krijg is n kus als ik wegga ofzo en zelfs daar walg ik van. hij eet alleen maar friet en vlees op een dag, word steeds dikker doordat ie ook erbij hele dagen op de bank zit en verzorgt zichzelf nauwelijks dus hij verwaarloosd niet alleen mij ook zichzelf en ik heb er schoon genoeg van. vinden jullie dat ik recht heb op mn eigen geluk en het logisch is dat ik uit deze relatie stap? en ik ben zelfs al vreemdgegaan zonder spijt wat ik normaal nooit zou doen. dus dan ben ik hem miss wel niet waard maar hij mij ook niet zoals hij omgaat met de relatie!

Meid jij bent het jezelf verschuldigd om uit deze "relatie"te stappen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 4:53

Biechtje01 schreef:ik biecht op dat ik mijn relatie niet meer zie zitten en dat ik het veels te lang gepikt heb.
mijn vriend is manisch depressief en ik ben erbij uit medelijden, mn gevoel is gewoon weg en de relatie is gewoon helemaal niks meer. ik heb het maandenlang nog aangezien en mezelf afgevraagd ben ik niet egoistisch als ik t uitmaak, maar ik vind ook dat hij zelf ook wel wat beter zn best kan doen hij blowt alleen maar hele dagen en wil niet werken. heeft nooit geld en altijd met geld lenen klopt ie bij mij of zn ouders aan. geld om te blowen heeft ie dan weer wel maar dan is ook alles op, blowen is blijkbaar belangrijker. we hebben geen seks meer, geen affectie, geen genegenheid, tederheid, intimiteit, romantiek etc. helemaal niks. enige wat ik nog van m krijg is n kus als ik wegga ofzo en zelfs daar walg ik van. hij eet alleen maar friet en vlees op een dag, word steeds dikker doordat ie ook erbij hele dagen op de bank zit en verzorgt zichzelf nauwelijks dus hij verwaarloosd niet alleen mij ook zichzelf en ik heb er schoon genoeg van. vinden jullie dat ik recht heb op mn eigen geluk en het logisch is dat ik uit deze relatie stap? en ik ben zelfs al vreemdgegaan zonder spijt wat ik normaal nooit zou doen. dus dan ben ik hem miss wel niet waard maar hij mij ook niet zoals hij omgaat met de relatie!

Volgens mij is de relatie gevoelsmatig al over. Ik zou dus de stap nemen en het doorzetten. Sterkte meis! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum