Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 2

+79
Admin
Sjaantje
Monte
Julia
Blond
MADDIE
aniet
Parisienne
Paper Crown
studiebol
Supertalentje
SoGood
Oasis
Gizmo
Try
Mamasapje
Suus
Melis_je
Angela_1986
BJA
sonly
blondje1313
VeryCherry
Starla
Cow
Jerry
Feline
Tania
Moon
Guus
SuperGrover
Burn
minoessepoes
xxDila
juffie001
Winegum
CaptainSpectacular
Bolleke
Jordana
Thunder
CCC
Mint
SparklingEyes
Pussycat
Japje
Zora
Alias
Inge
Lejow
cosmopolitan84
Lavendel
Filoria
RYW
Chocolate Cookie
citroen
Sweety
Prosecco
Qiara
Ella
nisavi
Rovine
Shy
pinklady85
mzcharlotte
bolus26
NerdChic
Mamsie
Lotus
Merai
TGR
Highway
Roze Roos
Ugly Betty
joyce0606
Caro
Susan
Lynn_
Lady4
Sterre
83 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 10:34

Theedoosje schreef:
Biechtje01 schreef:Ik zit op internet te zoeken naar trouwjurken, trouwkaarten, locaties etc. als of ik binnenkort ga trouwen, maar ik ben nog geen eens ten huwelijk gevraagd. Het lijkt met gewoon zo leuk om dit allemaal samen te gaan regelen en samen in het huwelijk te treden en een geweldige dat te beleven met al onze lieve familie en vrienden.

Waarom vraag je hem niet dan? Of wil je perse dat hij je vraagt?

Omdat ik weet dat het geen jaren meer gaat duren voor hij mij gaat vragen. Mijn vriend zou ook echt niet willen dat ik hem zou vragen, daarin is hij wel traditioneel! Ik moet dus gewoon even geduld hebben, maar het kriebelt en zou het liefst nu al alles uitzoeken Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 10:36

Biechtje01 schreef:
Theedoosje schreef:
Biechtje01 schreef:Ik zit op internet te zoeken naar trouwjurken, trouwkaarten, locaties etc. als of ik binnenkort ga trouwen, maar ik ben nog geen eens ten huwelijk gevraagd. Het lijkt met gewoon zo leuk om dit allemaal samen te gaan regelen en samen in het huwelijk te treden en een geweldige dat te beleven met al onze lieve familie en vrienden.

Waarom vraag je hem niet dan? Of wil je perse dat hij je vraagt?

Omdat ik weet dat het geen jaren meer gaat duren voor hij mij gaat vragen. Mijn vriend zou ook echt niet willen dat ik hem zou vragen, daarin is hij wel traditioneel! Ik moet dus gewoon even geduld hebben, maar het kriebelt en zou het liefst nu al alles uitzoeken Wink

aaah zo oke Very Happy Kan je toch wel gewoon vast zwijmelen bij de jurken Wink EN je kan vast dingen opslaan die jij leuk vind van jurken, kaartjes, locaties etc. Dan ben je vast voorbereid Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 12:01

Twellie schreef:
Biechtje01 schreef:Ik moet gewoon even "gillen" hier. Mijn vriend is vreemdgegaan. En ik hoorde een tijd later dat dat meisje zwanger was ( zij was zelf getrouwd en al moeder van 2 kids) ik ben toen heel stiekem via zijn hyves, naar die van haar gegaan en een beetje zitten rekenen, hij kon de vader zijn.. Ik heb dit snel van me afgezet ik had op dat moment al meer dan genoeg aan mezelf & mijn gevoelens, omdat er ook nog eens bij te krijgen. En hij blijft erbij dat ze het veilig hebben gedaan. We zijn nu ruim een jaar verder. Ik weet niet waarom, ik zat op hyves verveelde me en opeens schoot het door mijn hoofd. Misschien ook omdat wij het laatst over kids hebben gehad, hoe we er beiden over dachten enzo. Ik ging dus net inloggen op zijn naam en naar haar hyves. Ik keek die foto's en haalde in gedachten zijn babyfoto's erbij. Ik leek hem gewoon te zien daar. Zijn babyfoto lijkt op die baby.. En toen dacht ik misschien wil ik het wel zien. Want het kindje lijkt ook op de babyfoto's van de dr broer en zus en die zijn sowieso niet van mijn vriend. Ik ben helemaal in de war en kotsmisselijk. En wil gewoon even gillen! Het kan toch niet zo zijn, dat hij eigenlijk al vader is. Dat ons eerste kindje over een paar jaar niet zijn eerste word. En dat hij dus ook nog keihard heeft gelogen toen ik vroeg of ie tenminste de moeite had genomen het veilig te doen..AAAAAAAAAARGGGGHH!

Jeetje, dat zou wel heel ernstig zijn, ik hoop echt voor je dat het niet het geval is. Alle jonge baby's hebben wel wat van elkaar weg, dus ik hoop dat dat het is. Ik zou dit wel voorleggen aan je vriend en hem vragen of hij honderd procent eerlijk is geweest.

Dat hoop ik dus ook. Dat ik het verkeerd zie. Ik vind het alleen zo eng om het aan hem voor te leggen. Want we hebben er al heel lang niet meer over gesproken. En voor hem is het ook echt afgesloten. En dan vraag ik mezelf nog af of ik het écht wil weten. Niet dat ik het vreemdgaan toendertijd ligt heb opgevat, maar als er dan nu een kind bij komt. Ook al heeft hij daar niets mee te maken. Want ik denk niet dat zij het haar man gaat vertellen ook niet als de mogelijkheid bestaat dat het zijn kind is.
Ik weet niet of ik er mee om kan of wil gaan dat hij een kind heeft verwekt bij een ander terwijl hij met mij was. Op de een of andere manier lijkt me dat nog erger..

@ Lejow, ik durf het gewoon niet voor te leggen aan de ene kant.. Het is allemaal zo dubbel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 2:08

Biegje met de vriend die is vreemdgegaan. OMG wat lijkt me deze situatie verschrikkelijk. Helemaal omdat je dit niet durft de vertellen omdat je vriend het al heeft afgesloten. Wat is je eerste ingeving? Vertellen wat je gevoel is, of rondlopen met deze onzekerheid om uiteindelijk je relatie op spel te zetten. Want geloof me je gaat je heel anders gedragen als je iemand echt niet meer vertrouwd. Jee vind het echt zwaar rot voor je. Maar je moet echt doen wat je het beste lijkt. Sterkte meid!! Ik kan niet voor jou beslissen hoe graag ik stiekem ook zou willen hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 11:02

Cimic schreef:Biegje met de vriend die is vreemdgegaan. OMG wat lijkt me deze situatie verschrikkelijk. Helemaal omdat je dit niet durft de vertellen omdat je vriend het al heeft afgesloten. Wat is je eerste ingeving? Vertellen wat je gevoel is, of rondlopen met deze onzekerheid om uiteindelijk je relatie op spel te zetten. Want geloof me je gaat je heel anders gedragen als je iemand echt niet meer vertrouwd. Jee vind het echt zwaar rot voor je. Maar je moet echt doen wat je het beste lijkt. Sterkte meid!! Ik kan niet voor jou beslissen hoe graag ik stiekem ook zou willen hug

Ja, ik vraag het me nu ook alweer de hele dag af. Vriend vind dat ik afstandelijk doe en dat het lijkt of ik boos op hem ben. Ik ben dat eigenlijk ook wel. Ik ben gewoon bang dat het zo is. Want wat dan? Ik vind dat een kind contact moet hebben met zijn vader. Maar in deze situatie is het niet eens mogelijk. Plus dat ik het om deze zelfde reden nooit zeker ga weten. Zij gaat vast niet akkoord met een DNA test.. En dan vraag ik mezelf weer af moet ik echt ruzie gaan maken hierover. Over iets waar ik toch geen zekerheid over krijg. Oké hij kan toegeven dat hij heeft gelogen en het niet veilig heeft gedaan toendertijd en dus de vader kán zijn en dan houdt het daar weer op. En ik vraag me af of ik daar nu veel gelukkiger van wordt. Dan heeft hij dus gelogen, net nu ik dacht dat het vertrouwen weer redelijk was op gebouwd.. Wil ik dat eigenlijk wel? En dan denk ik aan mezelf. Dat ik zo ontzettend boos, onzeker en naar van wordt en er niet mee wil blijven zitten.. Bah wat kut.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Inge zo 30 jan 2011 - 11:03

Maar in deze situatie zal je het altijd in je achterhoofd blijven houden en het je vaker afvragen. Tenminste dat lijkt mij
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Ella zo 30 jan 2011 - 11:05

Inge schreef:Maar in deze situatie zal je het altijd in je achterhoofd blijven houden en het je vaker afvragen. Tenminste dat lijkt mij
Lijkt mij ook ja. Het zal je blijven achtervolgen. En ik denk dat je het dan beter nu met je vriend kan bespreken dan over een paar jaar. Of als jij zwanger bent en het komt te spraken.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Susan zo 30 jan 2011 - 11:06

Maar als blijkt dat hij erover gelogen heeft, zou het voor jou dan onderhand niet een keer einde verhaal zijn?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Merai zo 30 jan 2011 - 11:08

Natuurlijk heb je liever zekerheid, ik zou er niet eens over nadenken maar hem er meteen mee confronteren en je conclusies trekken uit zijn antwoord. Wat een ellendige situatie! hug
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 11:11

@ Inge & Yvette, daar ben ik ook bang voor nu ik het "weet". Ik had er eigenlijk niet meer aangedacht tot gisteren. Toen ik het net wist, was ik er eerst ook al zo zeker van dat het van hem was. Het was allemaal zo toevallig voor mij. Uiteindelijk geloofde ik hem dat hij het veilig had gedaan. En toen heb ik het weggedrukt. Ik weet ook gewoon niet hoe ik erover moet beginnen.

@ Susan, dat is het ook wel een beetje, mijn angst. Ik heb hem toen gezegd als hij nog één keer tegen mij zou liegen dat het echt over zou zijn. En nu denk, als het waar is.. dan moet ik het uitmaken. En ik weet nu helemaal niet of ik dat wel wil en kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Ella zo 30 jan 2011 - 11:19


Meid denk aan jezelf! Het is toch een zak als het allemaal wel waar is. En stel je voor dat het niet waar is dan kan je toch ook 'verder' met je relatie. Dan blijf je er niet voor altijd mee lopen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Alias zo 30 jan 2011 - 11:37

Biechtje met de vriend die vreemdgegaan is,
Hoe moeilijk het ook is, zal je dit naar mijn idee toch ter sprake moeten brengen. In de eerste plaats voor jezelf, voor jouw gemoedsrust en om te weten wat jij verder wil/kan met deze relatie. Je hebt nu ook geen zekerheid in je relatie, dus wat dat betreft heb je niks te verliezen. Dat neemt niet weg dat ik me echt wel kan voorstellen dat je het heel moeilijk vindt om er over te beginnen, maar anders blijf jij met vragen zitten en het lijkt me dat je daar ook echt niet gelukkiger van wordt.


Laatst aangepast door Alias op zo 30 jan 2011 - 11:39; in totaal 1 keer bewerkt
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 11:39

@ Yvette & Alias Dat is alleen zo moeilijk te bewijzen. Ik geloof niet dat mocht hij het onveilig hebben gedaan, dat hij dat nu opeens gaat toegeven. En zij gaat echt niet mee werken aan DNAtest. Daarom vind ik het ook zo moeilijk. Ik ben bang dat er alleen maar ruzie van komt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Ella zo 30 jan 2011 - 11:43

Biechtje01 schreef: @ Yvette & Alias Dat is alleen zo moeilijk te bewijzen. Ik geloof niet dat mocht hij het onveilig hebben gedaan, dat hij dat nu opeens gaat toegeven. En zij gaat echt niet mee werken aan DNAtest. Daarom vind ik het ook zo moeilijk. Ik ben bang dat er alleen maar ruzie van komt..

Ja misschien komt er ruzie ja. Maar zo doorgaan en in je achterhoofd houden dat hij misschien gelogen heeft en een kindje heeft is ook geen goede relatie. Weet hij uberhaupt dat zij een kindje heeft? heb dat even niet meegekregen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 11:47

@ Yvette, wel dat ze nog een kind heeft gekregen, zij heeft namelijk het lef gehad ons een geboortekaartje te sturen. Niet dat ik dacht/denk dat het zijn kind is. Toen ik hem vroeg of het veilig had gedaan ging het me meer om mijn gezondheid. ( wij hebben sex gehad daarna, ik wist het niet meteen ). Ik wilde zeker zijn dat ik geen soa kon hebben, me alsnog laten testen, maar toch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Alias zo 30 jan 2011 - 11:48

Ik snap dat het moeilijk te bewijzen is, maar heeft hij nog contact met haar? Weet hij wanneer dat kindje geboren is? Jij kan aangeven dat dit onderwerp destijds afgesloten is, maar toen wist je misschien nog niet van de zwangerschap af? Dan is dit naar mijn idee toch echt een reden om het onderwerp opnieuw bespreekbaar te maken en dat je het niet helemaal vertrouwt komt toch ook niet uit de lucht vallen als hij al eerder gelogen heeft? Oké als je destijds hebt besloten samen verder te gaan dan blijf je niet oude koeien uit de sloot halen, maar wél als er een nieuwe gebeurtenis of ontwikkeling is die daarmee te maken heeft toch?
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 12:04

@ Alias, als het goed is niet. Ik heb hem verboden ooit nog contact met haar te hebben. Hij heeft me altijd gezegd dat het o zo'n goede vriendin was, al jaren.. En één keer gaan ze samen op stap, worden ze dronken en gaat mis. Nou mooie vriendin is het dan!
Nee, toen wist ik er inderdaad nog niet vanaf. Dat kwam een poos later bij mij terecht, maar toen zat ik in een wirwar van gevoelens!

Misschien dat ik het gewoon moet gaan bespreken voor mezelf. Want ik voel me gewoon zo k*t..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Alias zo 30 jan 2011 - 12:16

Biechtje01 schreef:@ Alias, als het goed is niet. Ik heb hem verboden ooit nog contact met haar te hebben. Hij heeft me altijd gezegd dat het o zo'n goede vriendin was, al jaren.. En één keer gaan ze samen op stap, worden ze dronken en gaat mis. Nou mooie vriendin is het dan!
Nee, toen wist ik er inderdaad nog niet vanaf. Dat kwam een poos later bij mij terecht, maar toen zat ik in een wirwar van gevoelens!

Misschien dat ik het gewoon moet gaan bespreken voor mezelf. Want ik voel me gewoon zo k*t..

Inderdaad doe het voor jezelf, in onzekerheid blijven zitten daar heb je jezelf alleen nog maar meer mee. Ik zou hem de vraag duidelijk stellen, je wilt een eerlijk antwoord en daar heb je ook recht op. Probeer je niet te laten afleiden als hij boos wordt, je kan duidelijk zeggen dat je hier niet opnieuw over zou beginnen als daar geen aanleiding toe zou zijn en dat jij nu een rotgevoel hebt en daarom nu zeker moet weten of het wel of niet veilig is gebeurd.
Succes voor wanneer je het gesprek aangaat!
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Lejow zo 30 jan 2011 - 19:00

Ik geloof dat biechten onder mijn eigen naam niet veel zin heeft...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 19:14

Lejow schreef:Ik geloof dat biechten onder mijn eigen naam niet veel zin heeft...

Hoe bedoel je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Zora zo 30 jan 2011 - 19:30

Biechtje, weet je ook niet of die vrouw een vriend/man heeft? Die misschien de vader zou kunnen zijn? (foto's op hyves bijv.).
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Japje zo 30 jan 2011 - 19:43

Theedoosje schreef:
Lejow schreef:Ik geloof dat biechten onder mijn eigen naam niet veel zin heeft...

Hoe bedoel je?
Ze bedoelt dat er op haar biecht niet gereageerd wordt en op andere biechten wel. Maar goed, ik denk eerder dat dat met de aard van de biecht te maken heeft dan met het feit dat je onder je eigen naam biecht, Lejow. Er zijn wel meer biechten geweest waar niet of nauwelijks op gereageerd is.

Ik kan me jouw jaloerse gevoel trouwens heel goed voorstellen. Ik heb soms wel hetzelfde. Mijn vriend en ik hebben altijd gezegd dat als we eindelijk een fatsoenlijk huis hadden, dat we er dan voor konden gaan. Over een maand gaan we verhuizen naar ons koophuis, dus ik had al zoiets van dan kunnen we dan voor gaan. Maar nu wil mijn vriend eerst kijken hoe we het financieel redden en het dus nog even uitstellen, terwijl we op papier allang duidelijk hebben hoe het ons financieel zal vergaan ten opzichte van nu.

Maar ja, om zwanger te worden, moet je toch echt met twee zijn en dan moeten beiden het ook willen, dus leg ik mijn wens nog even opzij. Het is niet anders. Als het je heel erg hoog zit, kun je het natuurlijk wel nog een keer ter sprake brengen. Gewoon eens kijken hoe hij er nu tegenover staat. Misschien kun je wel een paar twijfels wegnemen.
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Pussycat zo 30 jan 2011 - 20:28

Japje schreef:
Theedoosje schreef:
Lejow schreef:Ik geloof dat biechten onder mijn eigen naam niet veel zin heeft...

Hoe bedoel je?
Ze bedoelt dat er op haar biecht niet gereageerd wordt en op andere biechten wel. Maar goed, ik denk eerder dat dat met de aard van de biecht te maken heeft dan met het feit dat je onder je eigen naam biecht, Lejow. Er zijn wel meer biechten geweest waar niet of nauwelijks op gereageerd is.

Ik kan me jouw jaloerse gevoel trouwens heel goed voorstellen. Ik heb soms wel hetzelfde. Mijn vriend en ik hebben altijd gezegd dat als we eindelijk een fatsoenlijk huis hadden, dat we er dan voor konden gaan. Over een maand gaan we verhuizen naar ons koophuis, dus ik had al zoiets van dan kunnen we dan voor gaan. Maar nu wil mijn vriend eerst kijken hoe we het financieel redden en het dus nog even uitstellen, terwijl we op papier allang duidelijk hebben hoe het ons financieel zal vergaan ten opzichte van nu.

Maar ja, om zwanger te worden, moet je toch echt met twee zijn en dan moeten beiden het ook willen, dus leg ik mijn wens nog even opzij. Het is niet anders. Als het je heel erg hoog zit, kun je het natuurlijk wel nog een keer ter sprake brengen. Gewoon eens kijken hoe hij er nu tegenover staat. Misschien kun je wel een paar twijfels wegnemen.

@ Lejow Ik denk ook dat jou biecht niet spannend genoeg was Wink
Maar ook ik herken jou jaloerse gevoelens.
Ik heb ook een heel jaar moeten wachten totdat wij er ook echt voor gingen.
We wilden het ook al langer, maar kon ook nog niet i.v.m. kopen van een huis. (ik zag het niet zitten om zwanger mijn huis op te knappen) en uiteindelijk was ik net zwanger tijdens de sleuteloverdracht haha dus maar goed dat we niet gelijk begonnen zijn want het was in 1 keer raak.

Maar goed... een heel jaar lang heb ik met een rotgevoel gezeten, want iedereen werd zwanger en wij ''mochten'' nog niet. Al die zwangere mensen in de stad die je ''ineens'' overal ziet. Ik gunde het anderen wel hoor, maar wat is het moeilijk om zoveel mensen met iets te zien wat jij graag wilt, maar het kan nog niet.
Maar toen het jaar eenmaal om was en ik zwanger was, was het gevoel gelijk weg haha en snap je niet waarom je je zo druk hebt lopen maken.
En het is ook cliche maar je tijd komt inderdaad wel... maar dat weet je zelf ook wel. Want hij wilt wel toch?
Alleen voor je gevoel lijkt het nu nog een eeuwigheid te duren, maar als het zover is dan weet je niet eens meer waarom jij je zo druk hebt lopen maken toen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  SparklingEyes zo 30 jan 2011 - 20:40

Lejow schreef:Wat balen vreemdgaanvriend Biechtje... Ik zou het toch ook nog een keer bespreken met je vriend!


Ik biecht op dat ik ontzettend jaloers ben op iedereen die op dit moment zwanger is. Mijn vriend wil gewoon nog even wachten en nog wat zekerheden hebben, en het zal ook geen jaren meer duren.
Maar op de een of andere manier heb ik een gevoel wat vanuit mijn tenen komt. Heel lang heb ik het uit kunnen schakelen, omdat ik zelf ook wist dat het niet verstandig was, maar in mijn beleving zou het nu mogelijk zijn en hierdoor komt dat oergevoel ook echt 100 x zo hard terug.
Ik kan het niet meer onderdrukken, en als ik het zou willen onderdrukken word ik er door mijn omgeving wel mee geconfronteerd. De ene vriendin na de andere vriendin is zwanger, bevalt, gaat er voor enz enz.
En naast de enorme kinderwens, komt er vanuit mijn tenen dan een enorme jaloezie.

Jaaaaaaaaaaaaaaaa mijn tijd komt nog wel, en welke andere clichés er nog meer gelden, maar mijn gevoel overstijgt mijn verstand nu gewoon en ik baal er van.

Het is heel begrijpelijk en ook heel 'normaal' dat als je iets zó graag wilt, zoals jij ook graag een eigen muppet wil, dat het deze gevoelens met zich mee brengt! Meid, had het me gezegd dat je je zo voelt, val ik je ook niet lastig met mijn 'ik wil zo graag weer' , want ik begrijp het o zo goed!

Ik ben maanden en maanden stikjaloers geweest op mijn zwager en schoonzus, dusdanig dat ik het niet kon verdragen om met mijn oh zo overduidelijk zwangere schoonzus in één ruimte te zijn... Over haar praten of iets horen ging niet, mijn bloed begon gelijk te koken..

Clichés zijn naar om te horen, maar er schuilt zo vaak een (kern van) waarheid in!

Probeer je er bij neer te leggen, maar hou je gevoel vooral niet binnen! Ga niet teveel tegen je vriend vertellen hoe je je voelt, maar zet je frustraties hier neer, email me, bel / sms me (owkee Wink niet teveel voor jouw rekening :P ) .. Toen ik bij S. teveel begon te 'miepen' over mijn frustraties en zo, werkte dat echt averechts!

Dikke knuffel voor jou...

Als er iets is, laat het me weten! Ben er niet alleen voor de leuke dingen he!!!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Mint zo 30 jan 2011 - 20:51

Biechtje01 schreef:@ Yvette, wel dat ze nog een kind heeft gekregen, zij heeft namelijk het lef gehad ons een geboortekaartje te sturen. Niet dat ik dacht/denk dat het zijn kind is. Toen ik hem vroeg of het veilig had gedaan ging het me meer om mijn gezondheid. ( wij hebben sex gehad daarna, ik wist het niet meteen ). Ik wilde zeker zijn dat ik geen soa kon hebben, me alsnog laten testen, maar toch.

Je vertelde eerder dat je je vriend hebt verboden ooit nog contact met haar te laten hebben, maar waarom staat ze dan nog op zijn hyves? (Ik neem aan dat je op je vriend zijn naam hebt ingelogd omdat haar profiel is afgeschermd voor niet vrienden?)
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 12 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum