Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 2

+79
Admin
Sjaantje
Monte
Julia
Blond
MADDIE
aniet
Parisienne
Paper Crown
studiebol
Supertalentje
SoGood
Oasis
Gizmo
Try
Mamasapje
Suus
Melis_je
Angela_1986
BJA
sonly
blondje1313
VeryCherry
Starla
Cow
Jerry
Feline
Tania
Moon
Guus
SuperGrover
Burn
minoessepoes
xxDila
juffie001
Winegum
CaptainSpectacular
Bolleke
Jordana
Thunder
CCC
Mint
SparklingEyes
Pussycat
Japje
Zora
Alias
Inge
Lejow
cosmopolitan84
Lavendel
Filoria
RYW
Chocolate Cookie
citroen
Sweety
Prosecco
Qiara
Ella
nisavi
Rovine
Shy
pinklady85
mzcharlotte
bolus26
NerdChic
Mamsie
Lotus
Merai
TGR
Highway
Roze Roos
Ugly Betty
joyce0606
Caro
Susan
Lynn_
Lady4
Sterre
83 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 6:23

Kruimeltje en mama van 2. Bedankt voor jullie reactie. Misschien moet ik er idd niet te zwaar aan tillen. Maar ik wil ook voorkomen dat mijn vriend het eigenlijk nog niet echt ziet zitten. Ik heb hem nu ook gevraagd om er toch nog even goed over na te denken of hij het wel ziet zitten. Als ik eenmaal bevallen zou zijn is het niet meer terug te draaien dus ik wil dat hij er wel achter staat.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 21:54

Ik moet even klagen hoor, doe het maar hier, want mijn vriend leest soms mee. Maar waar ik me ontzettend aan erger is dat hij niks, maar dan ook niks doet in huis. Gister is de bom gebarsten en is hij zo in zijn auto gestapt, maar ik ben het zo ontzettend zat. Hij werkt, ik niet. Ik ben dus de hele dag thuis, en nou vind ik het ook niet meer dan logisch dat ik meer doe in huis, maar waarom moet ík het toilet altijd schoonmaken, ik pis niet over de rand. Zelfde verhaal met de badkamer, híj doucht er toch ook? Waarom moet ik zijn kleding in de wasmand gooien en zijn sokken verzamelen in de woonkamer. En dan vooral dat toontje "was je wel kleren voor me vandaag?" "Maak je wel de plee schoon?" Grrr, dan kan ik hem wel wat doen.
De bom barste gister toen hij een pan opnieuw ging afwassen die ik al had gedaan en volgens hem niet schoon was. Toen zei ik "als je het zo goed kunt, doe dan alles zelf!" Kreeg ik vervolgens te horen dat hij dan wel helemaal niks meer in huis deed. Toen kon ik het niet nalaten te zeggen dat hij dat toch al niet doet. En toen ging hij dus weg.
Maar ben ik nou zo onredelijk dat ik niet álles wil doen in huis omdat ik niet werk. Ik voel me echt een sloofje hoor... Per dag doe ik het huishouden, breng en haal ons zoontje van en naar school, doe boodschappen en ik kook. En ik word er zo moe van, ik ben het gewoon zat.

Hoe zouden jullie dit aankaarten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  TGR wo 9 feb 2011 - 21:58

Biechtje01 schreef:Ik moet even klagen hoor, doe het maar hier, want mijn vriend leest soms mee. Maar waar ik me ontzettend aan erger is dat hij niks, maar dan ook niks doet in huis. Gister is de bom gebarsten en is hij zo in zijn auto gestapt, maar ik ben het zo ontzettend zat. Hij werkt, ik niet. Ik ben dus de hele dag thuis, en nou vind ik het ook niet meer dan logisch dat ik meer doe in huis, maar waarom moet ík het toilet altijd schoonmaken, ik pis niet over de rand. Zelfde verhaal met de badkamer, híj doucht er toch ook? Waarom moet ik zijn kleding in de wasmand gooien en zijn sokken verzamelen in de woonkamer. En dan vooral dat toontje "was je wel kleren voor me vandaag?" "Maak je wel de plee schoon?" Grrr, dan kan ik hem wel wat doen.
De bom barste gister toen hij een pan opnieuw ging afwassen die ik al had gedaan en volgens hem niet schoon was. Toen zei ik "als je het zo goed kunt, doe dan alles zelf!" Kreeg ik vervolgens te horen dat hij dan wel helemaal niks meer in huis deed. Toen kon ik het niet nalaten te zeggen dat hij dat toch al niet doet. En toen ging hij dus weg.
Maar ben ik nou zo onredelijk dat ik niet álles wil doen in huis omdat ik niet werk. Ik voel me echt een sloofje hoor... Per dag doe ik het huishouden, breng en haal ons zoontje van en naar school, doe boodschappen en ik kook. En ik word er zo moe van, ik ben het gewoon zat.

Hoe zouden jullie dit aankaarten?

Eh... gewoon stoppen met doen?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 21:59

Stoppen met alles in huis te doen of stoppen met zijn zooi opruimen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:00

@ 'huishoud'biechtje: ik kan me wel voorstellen dat jullie taakverdeling zodanig is dat jij het huishouden doet, omdat hij werkt en jij niet. Ik zou hem dan ook niet aanspreken op het feit dat hij niks doet, maar meer op het feit dat hij jou voor jouw gevoel loopt te commanderen. Dat het meer gaat om de manier waarop iets gezegd wordt. Je kunt best zeggen dat jij dat niet prettig vindt.

Daarnaast vind ik dat hij best wel rekening mag houden met jou, dus dat hij zijn schoenen niet laat slingeren en zijn vuile sokken in de wasmand gooit, i.p.v. ze te laten slingeren. Is voor hem maar een kleine moeite, dacht ik zo.

Verder nog even een vraagje: wat is de reden dat jij niet werkt? Is dat een keuze die je bewust hebt gemaakt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:05

Ik denk ook dat het gaat om de manier waarop hij je commandeert en zelf geen initiatief neemt. Waarschijnlijk zie jij ook eerder dat dingen vies zijn of rommelig, of niet? Ik herken dat wel een beetje. Ik werk thuis en ik hou van een opgeruimd huis, met als resultaat dat ik dus vaak bezig ben het huis op te ruimen, terwijl ik óók gewoon dingen te doen heb. Als ik dat tegen mijn vriend zeg, zegt hij: ja dat doe ik dan toch 's avonds wel als ik thuis ben. Ja maar ík moet er tegenaan kijken de hele dag! Maar goed, daar kun je vast wel een middenweg in vinden. Ik heb hier ook gevraagd of hij ´s ochtends iig zijn kleding even in de was wil gooien en het aanrecht schoon wil houden als hij brood maakt. Dan ben ik al blij. En dat ik even snel een was in de machine gooi omdat ik toch 10 meter verder zit te werken, dat vind ik niet erg.


Laatst aangepast door Darcy op wo 9 feb 2011 - 22:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:05

Nog even een toevoeging: ook zou hij niet dood gaan als hij een keertje de wc schoonmaakt. Als er echt klusjes zijn die jij heel vervelend vindt, zou hem dat sieren als hij dat een keertje zou doen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  TGR wo 9 feb 2011 - 22:07

Biechtje01 schreef:Stoppen met alles in huis te doen of stoppen met zijn zooi opruimen?

Stoppen met zijn rotzooi opruimen. En probeer de taken sowieso wat beter te verdelen. Uit je verhaal begrijp ik dat jij huismoeder bent en hij daardoor denkt dat je ook huishoudster bent. Zo werkt het natuurlijk niet.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:08

Ik ben het er ook mee eens dat ik meer 'moet' doen in huis hoor, daar niet van. Het staat me alleen zo ontzettend tegen dat ik álles moet doen. En dan vooral op het commanderende toontje waar het mee gaat. En dat hij dus verwacht dat ik zijn zooi van de grond raap, dan voel ik me echt net een schoonmaakster. Het gewoon laten liggen heeft geen zin, want dat krijg ik alleen verwijten en gaat het een week goed. We hebben ook afgesproken dat hij het vuilnis doet en ook is een keer de afwas of een keertje stofzuigen, maar het gebeurd gewoon niet. Onder het mom van; "ja, maar jij hebt dit en dit niet gedaan." En in het weekend kan hij toch ook een keer de badkamer doen of het toilet schoonmaken, ik vind het ook niet leuk om te doen, maar ik ben niet de enige die er gebruik van maakt.

Om terug te komen op je vraag. Ik werk niet omdat ik afgekeurd ben. Zou wel willen werken, maar dat gaat dus niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:08

TGR schreef:
Biechtje01 schreef:Stoppen met alles in huis te doen of stoppen met zijn zooi opruimen?

Stoppen met zijn rotzooi opruimen. En probeer de taken sowieso wat beter te verdelen. Uit je verhaal begrijp ik dat jij huismoeder bent en hij daardoor denkt dat je ook huishoudster bent. Zo werkt het natuurlijk niet.

Je verwoord het mooi, soms denk ik dat echt hoor, dat ik zijn huishoudster ben en hij in een hotel woont waar alles voor hem gedaan wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:10

Biechtje01 schreef:Ik ben het er ook mee eens dat ik meer 'moet' doen in huis hoor, daar niet van. Het staat me alleen zo ontzettend tegen dat ik álles moet doen. En dan vooral op het commanderende toontje waar het mee gaat. En dat hij dus verwacht dat ik zijn zooi van de grond raap, dan voel ik me echt net een schoonmaakster. Het gewoon laten liggen heeft geen zin, want dat krijg ik alleen verwijten en gaat het een week goed. We hebben ook afgesproken dat hij het vuilnis doet en ook is een keer de afwas of een keertje stofzuigen, maar het gebeurd gewoon niet. Onder het mom van; "ja, maar jij hebt dit en dit niet gedaan." En in het weekend kan hij toch ook een keer de badkamer doen of het toilet schoonmaken, ik vind het ook niet leuk om te doen, maar ik ben niet de enige die er gebruik van maakt.

Om terug te komen op je vraag. Ik werk niet omdat ik afgekeurd ben. Zou wel willen werken, maar dat gaat dus niet.

Zegt hij dat tegen jou??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Winegum wo 9 feb 2011 - 22:12

Wat vervelend zeg! Ik snap best dat jij meer in huis doet, maar hij kan zijn eigen troep toch opruimen? Meehelpen met de tafel afruimen etc. 's avonds. Ik zou hier heel erg kriebelig van worden als mijn vriend mij al werkster gebruikt :S

Als je het er met hem over hebt, hoe reageert hij dan? Hij vindt echt dat hij in zijn recht staat?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:12

Biechtje01 schreef:Ik ben het er ook mee eens dat ik meer 'moet' doen in huis hoor, daar niet van. Het staat me alleen zo ontzettend tegen dat ik álles moet doen. En dan vooral op het commanderende toontje waar het mee gaat. En dat hij dus verwacht dat ik zijn zooi van de grond raap, dan voel ik me echt net een schoonmaakster. Het gewoon laten liggen heeft geen zin, want dat krijg ik alleen verwijten en gaat het een week goed. We hebben ook afgesproken dat hij het vuilnis doet en ook is een keer de afwas of een keertje stofzuigen, maar het gebeurd gewoon niet. Onder het mom van; "ja, maar jij hebt dit en dit niet gedaan." En in het weekend kan hij toch ook een keer de badkamer doen of het toilet schoonmaken, ik vind het ook niet leuk om te doen, maar ik ben niet de enige die er gebruik van maakt.

Om terug te komen op je vraag. Ik werk niet omdat ik afgekeurd ben. Zou wel willen werken, maar dat gaat dus niet.

Het is niet de bedoeling dat hij jou als zijn huishoudster beschouwt natuurlijk! Ik zou met hem praten over de manier waarop dingen gebeuren en aangeven dat hij jou wel tegemoet mag komen door geen dingen rond te laten slingeren. Ook zou hij in het weekend wel wat taken op zich mogen nemen. Lijkt mij niet meer dan normaal..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  RYW wo 9 feb 2011 - 22:12

Biechtje01 schreef:Ik moet even klagen hoor, doe het maar hier, want mijn vriend leest soms mee. Maar waar ik me ontzettend aan erger is dat hij niks, maar dan ook niks doet in huis. Gister is de bom gebarsten en is hij zo in zijn auto gestapt, maar ik ben het zo ontzettend zat. Hij werkt, ik niet. Ik ben dus de hele dag thuis, en nou vind ik het ook niet meer dan logisch dat ik meer doe in huis, maar waarom moet ík het toilet altijd schoonmaken, ik pis niet over de rand. Zelfde verhaal met de badkamer, híj doucht er toch ook? Waarom moet ik zijn kleding in de wasmand gooien en zijn sokken verzamelen in de woonkamer. En dan vooral dat toontje "was je wel kleren voor me vandaag?" "Maak je wel de plee schoon?" Grrr, dan kan ik hem wel wat doen.De bom barste gister toen hij een pan opnieuw ging afwassen die ik al had gedaan en volgens hem niet schoon was. Toen zei ik "als je het zo goed kunt, doe dan alles zelf!" Kreeg ik vervolgens te horen dat hij dan wel helemaal niks meer in huis deed. Toen kon ik het niet nalaten te zeggen dat hij dat toch al niet doet. En toen ging hij dus weg.
Maar ben ik nou zo onredelijk dat ik niet álles wil doen in huis omdat ik niet werk. Ik voel me echt een sloofje hoor... Per dag doe ik het huishouden, breng en haal ons zoontje van en naar school, doe boodschappen en ik kook. En ik word er zo moe van, ik ben het gewoon zat.

Hoe zouden jullie dit aankaarten?

Oeh, dit klinkt heel herkenbaar. Hier ben ik ook heel erg allergisch voor. Mijn ex deed ook zo, die gaf me 's morgens ook een lijstje met orders mee wat hij gedaan wilde zien aan het einde van de dag. Prima als jij het huishouden doet terwijl hij werkt, maar op zo'n manier met je omgaan vind ik ook totaal niet netjes.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:15

@Darcy; Ja, dat zegt hij echt tegen mij als een excuus om zelf niks te hoeven doen. Bijvoorbeeld als ik de was niet doe, doet hij uit principe het vuilnis niet, dan kan bij wijze van spreken de hele vuilnisbak vol zitten en dan gooit hij de rest er gewoon naast.

@Winegum; Hij reageert er amper op, zoals gister, toen ging hij gewoon weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:16

Biechtje01 schreef:@Darcy; Ja, dat zegt hij echt tegen mij als een excuus om zelf niks te hoeven doen. Bijvoorbeeld als ik de was niet doe, doet hij uit principe het vuilnis niet, dan kan bij wijze van spreken de hele vuilnisbak vol zitten en dan gooit hij de rest er gewoon naast.


Oei, hier zou ik toch echt PISlink van worden denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:19

Ik ook, word er echt nijdig om, het heeft alleen niet zoveel zin. Maar ik vind het zo stom dat als ik álles doe, hij bij Gods gratie ook is wat wil doen.
De enige keer dat ik hem met een stofzuiger heb gezien was toen hij de ventilator in zijn computer schoon ging maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Sterre wo 9 feb 2011 - 22:19

:O Wat erg! Ik zou toch eens met hem gaan praten over respect hebben voor elkaar, want dit gaat natuurlijk nergens over. Verder wat al gezegd is: goede afspraken proberen te maken en in elk geval je niet teveel voor hem uitsloven. Hij neemt het voor lief en echt gewaardeerd wordt het blijkbaar niet.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  RYW wo 9 feb 2011 - 22:20

Biechtje01 schreef:@Darcy; Ja, dat zegt hij echt tegen mij als een excuus om zelf niks te hoeven doen. Bijvoorbeeld als ik de was niet doe, doet hij uit principe het vuilnis niet, dan kan bij wijze van spreken de hele vuilnisbak vol zitten en dan gooit hij de rest er gewoon naast.

@Winegum; Hij reageert er amper op, zoals gister, toen ging hij gewoon weg.

Meen je dit nou serieus? Wie denkt hij dat hij is, één of andere huisterrorist? Je moet zijn troep achter hem opruimen? Is hij nou helemaal gek geworden zeg?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Winegum wo 9 feb 2011 - 22:23

Zoo zeg, eens met Darcy, Sterre en RYW. Wie denkt hij wel niet wie hij is? De Koning ofzo? Was hij altijd al zo, of is het er langzaam ingeslopen? Ik ben bang dat dit niet 1,2,3 is op te lossen. Hij heeft gewoon schijt aan je, eerlijk.

Hoe kan hij dit nou normaal vinden?? :shock: ik ben echt in shock biechtje, dit gaat echt tegen al mijn principes in. Bah!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:24

Het is echt waar, zijn moeder heeft wel is gezegd dat hij zijn sokken ook gewoon liet slingeren toen hij nog thuis woonde, en dat is natuurlijk ook een gewoonte, maar moet ík ze dan in de was gooien?

Ik krijg ook op mijn flikker als ik niks lekkers voor hem in huis haal ofzo, en als ik dan zeg dat hij zelf ook wel is naar de supermarkt kan gaan is hij het daar ook niet mee eens. Als het brood op is op zaterdag gaat hij een lekker ontbijtje halen bij de supermarkt, maar het komt dan niet bij hem op om ook brood e.d. te halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  RYW wo 9 feb 2011 - 22:27

Biechtje01 schreef:Het is echt waar, zijn moeder heeft wel is gezegd dat hij zijn sokken ook gewoon liet slingeren toen hij nog thuis woonde, en dat is natuurlijk ook een gewoonte, maar moet ík ze dan in de was gooien?

Ik krijg ook op mijn flikker als ik niks lekkers voor hem in huis haal ofzo, en als ik dan zeg dat hij zelf ook wel is naar de supermarkt kan gaan is hij het daar ook niet mee eens. Als het brood op is op zaterdag gaat hij een lekker ontbijtje halen bij de supermarkt, maar het komt dan niet bij hem op om ook brood e.d. te halen.

Het bewijs is weer eens geleverd: je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Wat een ongelofelijke egoist. Je hoort wel vaker dat de taken niet evenredig verdeeld zijn, maar dit slaat echt alles.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:28

Poe...

Kan jij niet werk gaan zoeken zodat je wat onafhankelijker van hem
bent voor het geval dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Pussycat wo 9 feb 2011 - 22:29

Volgens mij weet hij gewoon niet beter.
Ik bedoel.. bij zijn moeder thuis deed zijn moeder alles voor hem en nu... jij.
Maar goed dat wil niet zeggen dat jij dat dan maar moet accepteren natuurlijk.
Ik weet alleen niet of zo'n iemand na zo lange tijd nog om te praten is.
Maar goed ik denk wel dat je dat zal moeten proberen wil je je thuissituatie nog leefbaar houden.
Succes

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  RYW wo 9 feb 2011 - 22:29

Biechtje01 schreef:Het is echt waar, zijn moeder heeft wel is gezegd dat hij zijn sokken ook gewoon liet slingeren toen hij nog thuis woonde, en dat is natuurlijk ook een gewoonte, maar moet ík ze dan in de was gooien?

Ik krijg ook op mijn flikker als ik niks lekkers voor hem in huis haal ofzo, en als ik dan zeg dat hij zelf ook wel is naar de supermarkt kan gaan is hij het daar ook niet mee eens. Als het brood op is op zaterdag gaat hij een lekker ontbijtje halen bij de supermarkt, maar het komt dan niet bij hem op om ook brood e.d. te halen.

Ik zit me hier echt helemaal boos over te maken, dat je op je flikker krijgt. In welke positie denkt hij dat hij zit, is hij jouw baas ofzo, dat hij jou op je flikker kan geven? En wat voor voorbeeld geeft hij op deze manier aan jullie kind? Die gaat dus net zo worden later, als jullie in dit patroon blijven zitten.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 16 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum