Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 2

+79
Admin
Sjaantje
Monte
Julia
Blond
MADDIE
aniet
Parisienne
Paper Crown
studiebol
Supertalentje
SoGood
Oasis
Gizmo
Try
Mamasapje
Suus
Melis_je
Angela_1986
BJA
sonly
blondje1313
VeryCherry
Starla
Cow
Jerry
Feline
Tania
Moon
Guus
SuperGrover
Burn
minoessepoes
xxDila
juffie001
Winegum
CaptainSpectacular
Bolleke
Jordana
Thunder
CCC
Mint
SparklingEyes
Pussycat
Japje
Zora
Alias
Inge
Lejow
cosmopolitan84
Lavendel
Filoria
RYW
Chocolate Cookie
citroen
Sweety
Prosecco
Qiara
Ella
nisavi
Rovine
Shy
pinklady85
mzcharlotte
bolus26
NerdChic
Mamsie
Lotus
Merai
TGR
Highway
Roze Roos
Ugly Betty
joyce0606
Caro
Susan
Lynn_
Lady4
Sterre
83 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 22:43

Je hebt gelijk, zorgen dat hij de consequenties leert zien van wat hij doet is de genadeklap voor jullie relatie. Niet dat hij jou regelmatig in elkaar mept.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 22:45

Lilith, alsjeblief, hou op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 22:47

Einde discussie..
Biechtje gaat nu even iets voor haar zelf doen en bijkomen van het gesprek. Ze heeft vandaag al een belangrijke stap gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Susan zo 23 jan 2011 - 22:53

Ik snap Biechtje wel. Die jongen is nu al als de dood dat ze wie dan ook hierover in vertrouwen neemt, ik vermoed dat als de wijkagent voor de deur staat, de relatie inderdaad over is. Dat kun je heel onredelijk vinden omdat jij vindt dat ze het volste recht heeft om de wijkagent te bellen, maar dat verandert niks aan de waarschijnlijkheid dat het wel zo zal werken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:00

Sorry, ik dram teveel door. Het is meer dat ik me er zorgen over maak smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:04

Dat is ook niet erg en heel erg fijn van je, Lilith. Maar ze heeft vandaag toch al een goede stap gedaan. Ze geeft aan nu eerst dit gesprek te willen verwerken. Ik vind het ook nogal wat om je man 'aan te geven' bij de wijkagent. Okee, ik vind de hele situatie nogal wat. Maar ik heb niet het idee dat ze in acuut gevaar is. Over twee weken spreekt ze haar huisarts weer, heeft ze er over na kunnen denken, heeft de huisarts wat meer info en wie weet komt hij met het zelfde punt. En wie weet denkt Biechtje er dan anders over!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  TGR zo 23 jan 2011 - 23:06

God wat een bende hier. Arme meisjes hug

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 6:48

Hier het biechtje wat laatst zei dat ze een sollicitatiebrief had gestuurd en het dood eng vond... ik mag op gesprek Very Happy Very Happy Nu vind ik het nog veel enger, maar ik ben zo ontzettend blij! Ook al word ik het niet, dan nog is het goed om te weten dat ik een goede brief en CV heb.

Op mijn huidige baan weten ze niet dat ik verder zoek, dus ik moest echt mijn pokerface ophouden toen er vandaag werd gebeld. Vanbinnen maakte ik een dansje! Hopelijk kan ik er over een tijdje niet meer anoniem iets over kwijt, maar we zullen het gaan meemaken.

Sterkte aan alle biechtjes die het moeilijk hebben hug , het voelt een beetje scheef om hier zo blij te zijn om iets.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Prosecco ma 24 jan 2011 - 7:22

Ik ben nog steeds benieuwd hoe het met het schulden biechtje is!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 7:42

*


Laatst aangepast door Smikkell op do 27 jan 2011 - 10:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Prosecco ma 24 jan 2011 - 7:45

Sorry, ik zag alleen een sterretje en dacht dat je het onder de verkeerde naam geplaatst had ;-)

Maar ik ben blij dat het zo opgelost is smile en ik ben nog blijer dat je naar een maatschappelijk werkster gaat. Hoe voel je je daar onder? Haalt het al iets uit?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 7:54

*


Laatst aangepast door Smikkell op do 27 jan 2011 - 10:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Caro ma 24 jan 2011 - 8:54

Smikkell schreef:
Prosecco schreef:Sorry, ik zag alleen een sterretje en dacht dat je het onder de verkeerde naam geplaatst had ;-)

Maar ik ben blij dat het zo opgelost is smile en ik ben nog blijer dat je naar een maatschappelijk werkster gaat. Hoe voel je je daar onder? Haalt het al iets uit?
Ik ben er pas één keer geweest en ik weet niet of je verder iets van de rest van het verhaal heb meegekregen. Ik sta er nu wel heel positief tegenover en heb het idee dat ik de hulp deze keer wel ga accepteren.

Ik geloof dat het al redelijk duidelijk was dat ik dat biechtje was gezien de pm's die ik heb gekregen. Ik heb hem ook niet onder dit acount geplaatst omdat ik mij schaamde, maar omdat ik een neutraal advies wilde.

Ik dacht ook al dat jij het was. Maar heb dut uiteraard niet zomaar ergens neergezet of je ermee geconfronteerd. Wel vind ik het nu dapper dat je er alsnog zelf voor uitkomt én dat er hulp is én dat je naar die maatschappelijk werkster gaat! Goed bezig!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 23:59

Wat een hoop biechten eigenlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 0:19

Ik vraag me af hoe het met het biechtje gaat waarvan de man er een eind aan wilde maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Merai di 25 jan 2011 - 1:54

Darcy schreef:Ik vraag me af hoe het met het biechtje gaat waarvan de man er een eind aan wilde maken?

Ik ook!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 1:57

En ik ook. Heb het een paar pagina's terug ook gepost, maar helaas heeft ze nog niet gereageerd. Misschien wil ze dat ook niet meer.
Hoop iig dat het beter gaat en er het 1 en ander is ondernomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 2:17

Heey meiden, ik heb een tijd niks van me laten horen, omdat we ontzettend druk bezig zijn om alles op de rit te krijgen. Mijn man dus ook, hij doet echt heel erg zijn best om weer de oude te worden. We praten er ook gewoon open over met mijn ouders en dat is al ontzettend fijn. De laatste tijd doen we ook veel met z'n tweetjes omdat we allebei niet willen dat er alleen maar problemen zijn, we willen ook de leuke dingen nog kunnen doen. Hij heeft nu niet meer het idee dat hij er een eind aan wil maken en dat is al zo'n opluchting. Ik ben nu niet meer elk moment van de dag bang dat ik een telefoontje krijg dat ze hem ergens dood tegen een betonnen paal hebben gevonden. Het gaat met kleine stapjes vooruit, maar we komen er wel!

Bedankt allemaal, voor jullie advies en de knuffels.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 2:21

Maar heeft hij ook hulp? Want dat hij het niet meer hardop zegt, betekent niet dat zijn wens er niet meer is. Ik vind het nogal wat en kan mij niet voorstellen dat je daar zomaar weer vanaf stapt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 2:25

Een tijdje terug heb ik hier gebiecht over mijn eetprobleem. Ik was op de goede weg. Maar ik zit nu weer midden in een 'terugval'. I've been here so many times! Er komt een moment dat ik het allemaal inzie, ik ben daarna 2 of 3 weken hartstikke goed bezig en BAM, dan val ik weer voor de 1e de beste verleiding. En dan is het hek van de dam en eet ik weer alles wat los en vast zit. Momenteel zit ik in de 'hek-van-de-dam' fase.
Binnenkort heb ik een vrije dag. Een mooi moment om naar de huisarts te stappen om mijn probleem te bespreken. Ik kan vast wel ergens hulp krijgen. Alleen die drempel.. Durf ik die over? Ik zou mijn vriend kunnen vragen samen met mij naar de huisarts te gaan. Maar dan moet ik hem eerst weer opbiechten dat ik weer in een snaai-er-op-los periode zit. Ja, ik heb hem wijsgemaakt dat het prima gaat. Maar wie houd ik nou eigenlijk voor de gek?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 2:26

Biechtje met eetprobleem....

Wat houd je tegen om hulp te zoeken? Zo blijf je toch in een cirkel zitten? Het maakt zó eenzaam.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 2:29

Ik steek mijn kop in het zand en meen dat ik het zelf wel kan oplossen. Maar het is een structureel probleem. Mijn relatie met eten is gewoon niet gezond. Ik weet het donders goed, maar ik kan zo goed struisvogel spelen..

Edit: het eten geeft me ook een bepaalde troost, een bepaalde invulling. Het is fout en ik weet dat ik door hulp te zoeken kan leren anders met mijn gevoelens om te gaan zodat ik geen eten meer nodig heb. Tenminste zo zou ik het graag zien. Maar het is ook moeilijk afscheid te nemen. Het is lekker 'vertrouwd' waar ik nu ben..


Laatst aangepast door Biechtje01 op di 25 jan 2011 - 2:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 2:31

Misschien kun je besluiten dat je dit vanaf 2011 anders aan gaat pakken?
Want anders houd je nog 5 jaar je koppie in het zand, en dan raak je er enkel maar meer in verstrikt. En er is zóveel hulp nu. Ook gewoon online eventueel, of per boek, of een zelfhulpgroep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 2:34

Je hebt gelijk Dolores, ik weet heel goed wat me te doen staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 2:35

Is niet makkelijk hè?
Maar jij kunt dat wel. Echt.
Je zult merken dat het heel moeilijk is, maar altijd nog beter dan hiermee zo alleen blijven worstelen....

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum