Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 2

+79
Admin
Sjaantje
Monte
Julia
Blond
MADDIE
aniet
Parisienne
Paper Crown
studiebol
Supertalentje
SoGood
Oasis
Gizmo
Try
Mamasapje
Suus
Melis_je
Angela_1986
BJA
sonly
blondje1313
VeryCherry
Starla
Cow
Jerry
Feline
Tania
Moon
Guus
SuperGrover
Burn
minoessepoes
xxDila
juffie001
Winegum
CaptainSpectacular
Bolleke
Jordana
Thunder
CCC
Mint
SparklingEyes
Pussycat
Japje
Zora
Alias
Inge
Lejow
cosmopolitan84
Lavendel
Filoria
RYW
Chocolate Cookie
citroen
Sweety
Prosecco
Qiara
Ella
nisavi
Rovine
Shy
pinklady85
mzcharlotte
bolus26
NerdChic
Mamsie
Lotus
Merai
TGR
Highway
Roze Roos
Ugly Betty
joyce0606
Caro
Susan
Lynn_
Lady4
Sterre
83 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  bolus26 ma 17 jan 2011 - 9:58

@ biechtje met vermoeden autisme vriend

misschien moet je het er is met hem over hebben en dan evt naar de huisarts. Die kan je dan doorverwijzen voro een diagnose.

Als hij werkelijk autisme heeft of veel wat er op lijkt en hij kan dit niet veranderen moet je voor jezelf kiezen of dit is wat je wilt want dan kan hij de situatie niet( veel) voor je veranderen en dat is natuurlijk wel bepalend voor je/jullie toekomst. daarbij is het soms ook erfelijk (kinderen)

ik zeg niet dat hij het heeft, de dingen die je beschrijft horen bij autisme maar ook bij andere dingen en eigenschappen van mensen zonder autisme, maar dit is een manier om er eventeel achter te komen.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Filoria ma 17 jan 2011 - 10:01

@Biechtje met vriendin die vreemdgaat: jij voelt je er duidelijk ongemakkelijk bij wat er allemaal gaande is. Dit zou ik gewoon zeggen tegen die vriendin. Je kunt haar zelfs voor een keuze stellen: óf ze lost de situatie op en vertelt haar vriend wat er aan de hand is óf jij hoeft haar niet meer te zien zolang de situatie zo blijft. Misschien heftig, maar zo blijf jij er wel buiten verder.

En als ze steeds met haar vriend is als je haar ziet, dan zou ik zeker proberen een afspraak te maken waar hij niet bij is. Anders blijf je hier maar mee rondlopen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 10:44

joyce0606 schreef:
Biechtje01 schreef:
yvonne schreef:Meestal gaat een miskraam gepaard met hele erge krampen en stolsels. ( bij mij tenminste wel) Het voelde heel anders dan een gewone menstruatie.

Oke dankje voor je antw. Ik ben vorige week ongesteld geworden en ben het nu nog... ben het nooit zolang heb ook veel meer bloed als normaal verloren en heb vreselijke krampen gehad... vandaar mijn vraag.

bij mij ging het juist gepaard met weinig bloedverlies en had ik geen pijn....het is echt per vrouw anders! als je nog vloeit, zou je nog een test kunnen doen, aangezien je hormonen langzaam weer uit je lichaam gaan, mocht je dit natuurlijk weten, want het is dan wel een feit. maar goed nu zit je in onzekerheid....
Had inderdaad een testje willen doen maar had niks liggen kwam ik achter. Ben 9 dagen aan het vloeien geweest. vandaag de laatste dag. Dus zal wel te laat zijn om morgen nog een test te doen zodat ik het weet of niet. Of zou het nog kunnen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 3:13

Hier het biechtje die gevangen werd gehouden.
Het gaat wonderbaarlijk goed! Ik heb er weer vertrouwen in. Ik had het nooit gedacht en dacht ook echt dat het over was. Maar hij doet zo ontzettend zijn best. Hij heeft mij een hele lieve mail gestuurd en die heeft mij geraakt. Hij doet zijn best door achter mij te staan, hij legt meer uit hoe hij zich voelt ipv dat hij boos op mij wordt, hij laat me uit gaan als ik dat wil (ik ben nu 1x gegaan)
Hij zegt vaker tegen mij dat het hem op valt dat ik goed mijn best doe. Hij doet in bed enorm zijn best om mij ook tevreden te stellen. Hij heeft nog wel wat blunders gemaakt waar ik niet over te spreken was. Maar hij gaat met mijn feedback goed om en bied dan ook echt gemeent zijn excuus aan.
Ik voel me weer gelijkwaardig in onze relatie. Als ik aan het werk ben en niet meteen naar huis kom, wordt hij niet eens boos. Terwijl hij normaal altijd boos werd en zei dat ik meteen thuis moest komen.
Hij zegt lieve dingen en stelt ook voor om zo nu en dan wat leuks te gaan doen.

WauW :shock: Ik sta er zelf van te kijken.
En ik moet er ook wel echt aan wennen. Als ik verwacht om een zeer negatieve reactie van hem te krijgen omdat ik niet meteen thuis ben gekomen na mijn werk, of om wat voor reden dan ook, dan komt deze vaak niet meer :S Echt raar. Ik hoop echt dat het zo blijft.

Alleen de sex vind ik niks. Hoe goed hij zijn best ook doet. Ik vind het gewoon geen drol aan. Ik raak niet echt opgewonden op 1 of andere manier. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 3:15

bolus26 schreef:@ biechtje met vermoeden autisme vriend

misschien moet je het er is met hem over hebben en dan evt naar de huisarts. Die kan je dan doorverwijzen voro een diagnose.

Als hij werkelijk autisme heeft of veel wat er op lijkt en hij kan dit niet veranderen moet je voor jezelf kiezen of dit is wat je wilt want dan kan hij de situatie niet( veel) voor je veranderen en dat is natuurlijk wel bepalend voor je/jullie toekomst. daarbij is het soms ook erfelijk (kinderen)

ik zeg niet dat hij het heeft, de dingen die je beschrijft horen bij autisme maar ook bij andere dingen en eigenschappen van mensen zonder autisme, maar dit is een manier om er eventeel achter te komen.

Ik heb het er al heel vaak met hem over gehad, maar hij wordt alleen maar boos dan. Uiteindelijk is hij wel naar de huisarts gegaan voor een doorverwijzing, maar hij heeft echt de instelling dat hij zelf niks hoeft te doen en dat de psycholoog wel alles voor hem doet. Terwijl hij al eerder bij een psycholoog heeft gelopen en toen ook een map met opdrachten en tips heeft gekregen, maar daar doet hij niks mee. Ik snap ook wel dat het niet leuk is en confronterend is, maar zo gaat het ook niet. Dat ziet hij alleen zelf niet.
Hij begint deze week bij het riagg en dan wordt hij getest en gaan ze uitzoeken wat er aan de hand is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 3:21

Biechtje01 schreef:Hier het biechtje die gevangen werd gehouden.
Het gaat wonderbaarlijk goed! Ik heb er weer vertrouwen in. Ik had het nooit gedacht en dacht ook echt dat het over was. Maar hij doet zo ontzettend zijn best. Hij heeft mij een hele lieve mail gestuurd en die heeft mij geraakt. Hij doet zijn best door achter mij te staan, hij legt meer uit hoe hij zich voelt ipv dat hij boos op mij wordt, hij laat me uit gaan als ik dat wil (ik ben nu 1x gegaan)
Hij zegt vaker tegen mij dat het hem op valt dat ik goed mijn best doe. Hij doet in bed enorm zijn best om mij ook tevreden te stellen. Hij heeft nog wel wat blunders gemaakt waar ik niet over te spreken was. Maar hij gaat met mijn feedback goed om en bied dan ook echt gemeent zijn excuus aan.
Ik voel me weer gelijkwaardig in onze relatie. Als ik aan het werk ben en niet meteen naar huis kom, wordt hij niet eens boos. Terwijl hij normaal altijd boos werd en zei dat ik meteen thuis moest komen.
Hij zegt lieve dingen en stelt ook voor om zo nu en dan wat leuks te gaan doen.

WauW :shock: Ik sta er zelf van te kijken.
En ik moet er ook wel echt aan wennen. Als ik verwacht om een zeer negatieve reactie van hem te krijgen omdat ik niet meteen thuis ben gekomen na mijn werk, of om wat voor reden dan ook, dan komt deze vaak niet meer :S Echt raar. Ik hoop echt dat het zo blijft.

Alleen de sex vind ik niks. Hoe goed hij zijn best ook doet. Ik vind het gewoon geen drol aan. Ik raak niet echt opgewonden op 1 of andere manier. Embarassed
Fijn dat het nu iets gemakkelijker allemaal voor je is maar heb je überhaupt nog wel aantrekkingskracht?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 3:46

Ik raak helemaal niet opgewonden van hem. Al een hele poos niet meer. Ik heb ook lang niet zo de behoefte aan lichamelijk contact met hem. Ik vind hem wel heel lief en knuffel hem graag. Maar sta er niet om te springen om seks te hebben.
Ik vind wel dat hij er leuk uit ziet en vind hem ook erg mooi. Maar zin in seks, nee. clown

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 3:54

Maar die verminderde sekslust kan ook een andere oorzaak hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 4:02

Dan lijkt het mij wel verstandig om erachter te komen of het door je man komt of door iets anders.. Als het door je man komt, heb je wel een groot probleem want dat kan natuurlijk niet missen in een relatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 4:07

Lijkt me nogal logisch dat je dan geen zin in sex hebt, met zo'n man zeg maar. Ik weet wel dat als het hier psychisch niet goed tussen ons, ik geen zin heb hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 4:08

Elodie schreef:Dan lijkt het mij wel verstandig om erachter te komen of het door je man komt of door iets anders.. Als het door je man komt, heb je wel een groot probleem want dat kan natuurlijk niet missen in een relatie.

Nou dat laatste lijkt me ieder voor zich toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 4:12

Liva schreef:
Elodie schreef:Dan lijkt het mij wel verstandig om erachter te komen of het door je man komt of door iets anders.. Als het door je man komt, heb je wel een groot probleem want dat kan natuurlijk niet missen in een relatie.

Nou dat laatste lijkt me ieder voor zich toch?
Ik bedoel eigenlijk niet alleen de seks. Intimiteit in het algemeen lijkt mij gewoon heel belangrijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 5:16

Elodie schreef:
Liva schreef:
Elodie schreef:Dan lijkt het mij wel verstandig om erachter te komen of het door je man komt of door iets anders.. Als het door je man komt, heb je wel een groot probleem want dat kan natuurlijk niet missen in een relatie.

Nou dat laatste lijkt me ieder voor zich toch?
Ik bedoel eigenlijk niet alleen de seks. Intimiteit in het algemeen lijkt mij gewoon heel belangrijk.

Maar die is er verder wel toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 20:04

De intimiteit valt eigenlijk wel mee. Hij is weer helemaal verliefd. Maar ook al gaat het zo goed, mijn gevoel is veel neutraler. Ik ben er alleen nog niet achter of dat nou komt omdat ik eigenlijk even helemaal geen behoefte heb aan gedoe aan mijn lijf, of dat het komt omdat mijn motor niet zo warm loopt van hem.. Ik denk het eerste. Dat ik gewoon even geen getrek en gefriemel aan mijn lijf wil.. scratch

Het heeft gewoon nog even tijd nodig denk ik. Ik heb zo lang een afkeer tegen hem gevoeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Merai wo 19 jan 2011 - 3:37

Lijkt me heel begrijpelijk na alles wat er gebeurd is! Neem je tijd!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Lavendel wo 19 jan 2011 - 4:26

Ik vraag me wel af of iets ooit goed kan komen, hoeveel tijd je ook neemt, als je echt afkeer van iemand gevoeld.. hebt..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Merai wo 19 jan 2011 - 7:12

Lavendel schreef:Ik vraag me wel af of iets ooit goed kan komen, hoeveel tijd je ook neemt, als je echt afkeer van iemand gevoeld.. hebt..

Maar ook dan kom je er achter. Dit is denk ik voor biechtje niet het moment om een keuze te maken over haar relatie, de verandering is pas net in gang gezet. Edit: Ze heeft immers eerder gekozen om bij hem te blijven, ondanks de situatie, dan 'moet' ze het ook een kans geven.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Susan wo 19 jan 2011 - 7:23

Ze heeft natuurlijk wel gewoon de vrijheid om op die keuze terug te komen, maar ik denk dat het niet erg constructief voor haar is om je hier hardop af te gaan vragen of zoiets ooit wel weer goed kan komen. Als je ervoor kiest om het te proberen denk ik dat je wel moet proberen om erin te geloven dat het kan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  joyce0606 wo 19 jan 2011 - 7:25

Biechtje01 schreef:
joyce0606 schreef:
Biechtje01 schreef:
yvonne schreef:Meestal gaat een miskraam gepaard met hele erge krampen en stolsels. ( bij mij tenminste wel) Het voelde heel anders dan een gewone menstruatie.

Oke dankje voor je antw. Ik ben vorige week ongesteld geworden en ben het nu nog... ben het nooit zolang heb ook veel meer bloed als normaal verloren en heb vreselijke krampen gehad... vandaar mijn vraag.

bij mij ging het juist gepaard met weinig bloedverlies en had ik geen pijn....het is echt per vrouw anders! als je nog vloeit, zou je nog een test kunnen doen, aangezien je hormonen langzaam weer uit je lichaam gaan, mocht je dit natuurlijk weten, want het is dan wel een feit. maar goed nu zit je in onzekerheid....
Had inderdaad een testje willen doen maar had niks liggen kwam ik achter. Ben 9 dagen aan het vloeien geweest. vandaag de laatste dag. Dus zal wel te laat zijn om morgen nog een test te doen zodat ik het weet of niet. Of zou het nog kunnen?

ik lees nu pas je berichtje, ben je nu geheel gestopt met vloeien? je zou nog een gevoelige test kunnen doen, die van kruidvat schijnen vrij gevoelig te zijn. ik denk wel dat je het misschien niet meer kan meten, het zal erop of eronder zijn.

heb je misschien inmiddels al een test gedaan?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 8:13

Susan schreef:Ze heeft natuurlijk wel gewoon de vrijheid om op die keuze terug te komen, maar ik denk dat het niet erg constructief voor haar is om je hier hardop af te gaan vragen of zoiets ooit wel weer goed kan komen. Als je ervoor kiest om het te proberen denk ik dat je wel moet proberen om erin te geloven dat het kan.
Ik kies ervoor om het echt een kans te geven. Ik merk wel verbetering van mijn kijk richting hem. Het is gewoon zó vreselijk anders. Dat heeft tijd nodig. En ik vind het nu niet een goed moment om de relatie te beïndigen, want ik merk wel verbetering. En zolang ik bij mezelf voel dat het wel de betere kant op gaat, ga ik mijn relatie niet opgeven. Pas als ik over een hele tijd nog het gevoel heb dat het niet goed komt. Dan wordt het anders wat. Maar voor nu ben ik tevreden. We leven al zo lang op een verkeerd been. Dat heeft gewoon echt tijd nodig.

Op dit moment vind ik het belangrijker dat wij goed door 1 deur komen, dan dat de sex explosief verbeterd. Ik denk namelijk dat als wij beter door 1 deur komen en ik hem weer terug vind zoals het was, dat de sex ook wel beter word.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Lavendel wo 19 jan 2011 - 8:17

Sorry als mijn reactie te hard over kwam. Ik begrijp heel goed dat als je het een kans wil geven dat je er echt voor moet gaan en dat relaties zeker weer positief kunnen verbeteren. Mijn reactie kwam doordat ik het woord 'afkeer' zo sterk en zo negatief vind. Maar wellicht was het niet zo erg bedoeld als ik het opvat. Ik wens je iig alle geluk toe en ik hoop dat jullie er samen uitkomen!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Merai wo 19 jan 2011 - 8:30

Susan schreef:Ze heeft natuurlijk wel gewoon de vrijheid om op die keuze terug te komen, maar ik denk dat het niet erg constructief voor haar is om je hier hardop af te gaan vragen of zoiets ooit wel weer goed kan komen. Als je ervoor kiest om het te proberen denk ik dat je wel moet proberen om erin te geloven dat het kan.

Dit is wat ik bedoelde.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 20:31

Lavendel schreef:Sorry als mijn reactie te hard over kwam. Ik begrijp heel goed dat als je het een kans wil geven dat je er echt voor moet gaan en dat relaties zeker weer positief kunnen verbeteren. Mijn reactie kwam doordat ik het woord 'afkeer' zo sterk en zo negatief vind. Maar wellicht was het niet zo erg bedoeld als ik het opvat. Ik wens je iig alle geluk toe en ik hoop dat jullie er samen uitkomen!
Ik voelde het ook wel erg negatief. Als je erg gevangen wordt gehouden, dan voel je enorme weerstand tegen de persoon die je vangt.

Ik merk dat ik blij met hem ben. En dat ik hem weer een heel stuk liever vind. Hij doet echt zijn best. Ik merk alleen wel dat ik geen behoefte heb aan seks. Gisteravond wilde hij romantisch knuffelen in bed. Hij had een muziekje op gezet en had er heel sterk de behoefte aan. Maar ik niet. IK heb het dus ook afgekapt en ben tv gaan liggen kijken. Ik heb erg weinig ontspanningstijd gehad de laatste dagen en was alleen maar voor een ander bezig. Ik had dus geen zin in gefriemel aan mijn lijf. Hij baalt er natuurlijk enorm van. En dat begrijp ik ook wel. Maar ik wil niet tegen mijn zin in gaan liggen knuffelen en zoenen. Ik voelde die behoefte helemaal niet. Hij merkt mijn afwijzingen steeds en hij denkt nu dat de liefde van mijn kant over is. Maar dat is niet zo. Want nu hij niet bij me is mis ik hem best wel. Ik wil ook wel leuke dingen met hem doen. Uit eten etc. Ik voel gewoon niet echt de behoefte aan lichamelijk contact.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 21:25

Ik doe het maar gewoon onder mijn eigen naam. Ik heb gister tot heel laat ruzie gehad met mijn man. Of 'ruzie' is een groot woord, maar het loopt gewoon even niet lekker de laatste tijd, en ik weet even niet wat we eraan moeten doen. Het komt wel weer goed, maar ik voel me toch niet fijn nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 21:27

Ai Lillith, dat is rot. Jullie hebben niet vaak ruzie toch? Dan komt dit extra hard aan denk ik. Dan zal er iets bij jullie twee dwars gezeten hebben wat uitgesproken moest worden. Waar ging de ruzie over?

Hoe dan ook, ik denk dat het vanavond al weer goed komt met je man hoor. Ik hoop dat de ruzie de lucht geklaard heeft en dat jullie weer op normale voet verder kunnen gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 7 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum