Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 vr 2 maa 2012 - 7:37

Wat leuk Lady!

Ik heb ook wel weer een date in de planning denk ik. Er zit wel weer een leuke jongen op datingsite smile En die loser vergeten we snel.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ vr 2 maa 2012 - 10:18

Wat leuk Lady!

Ik ben al in geen tijden meer een leuke man tegengekomen.
Wie weet ontmoet ik volgende maand wel een leuke Australiër, haha.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza vr 2 maa 2012 - 22:21

Lady, wat ontzettend fijn voor je zeg en heerlijk dat die paniek nu redelijk weg is. Nu kun je er ook echt van genieten, en volgens mij doe je dat ook wel!

Nijntje, vreemd verhaal, ik zou er niet teveel achter zoeken en die kerel snel vergeten. Leuk dat je een nieuwe date in de planning hebt!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 0:49

angel


Laatst aangepast door Zusje op di 3 apr 2012 - 17:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 3:35

Ik heb straks een date smile Had een tijdje gedate met een jongen die ik kende via relatie.nl maar is niks meer geworden. Nu al tijdje heel leuk contact met iemand anders via die site smile Het is echt een grappenmaker eerste klas dus ben benieuwd hoe hij in het echt is :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 3 maa 2012 - 4:49

Zusje, waar ken je hem van? Heb je met hem gedate? Hoe is het trouwens met de andere mannen in je leven?

Klinkt leuk Yasmin! Veel plezier alvast!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 5:14

Leuk Yasmin, wat gaan jullie doen?


Laatst aangepast door Zusje op di 3 apr 2012 - 17:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 5:16

Goed zo Zusje :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 3 maa 2012 - 5:54

Zusje dat is een stuk rustiger!! Geeft het jezelf ook wat rust?
Als hij echt geen relatie wel, dan houdt het op een gegeven moment inderdaad op. Kan me wel voorstellen dat het pijn doet, als het verder zo goed voelt.
Dat klinkt goed! Leuk dat jullie elkaar maandag al weer zien! Ik zal het wel verkeerd gelezen hebben, maar je was toch niet uit met B. toen je hem tegenkwam? Of was dat een andere avond?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 3 maa 2012 - 6:01

Nijntje, leuk dat er weer een date in de planning staat. Die vorige man was echt apart, gelukkig heb je hem snel los kunnen laten.

Yasmin, wat leuk! Veel plezier en we kijken uit naar de update. Wink

Zusje, wat goed dat je het contact met A. verbroken hebt. En dat het met B. toch zo goed blijft voelen. Hij zegt dat hij geen relatie wil, maar jullie doen het op zo'n relaxte manier, zou hij langzaamaan niet van gedachten aan het veranderen zijn? En ik ben benieuwd naar het vervolg op M!

Zoals verwacht, ik stap over naar het kersverse relatie topic. Sinds vannacht ben ik officieël geen single meer. Date-topic 2 - Pagina 5 561177 Ik voel me heerlijk, hij maakt me compleet gelukkig. Zijn zoontje van twee heb ik vanochtend voor het eerst echt ontmoet en ook dat klikt heel goed. Gelukkig maar, want het feit dat hij een zoontje heeft is natuurlijk best een groot een ding.

Ik blijf dit topic natuurlijk volgen, ik heb hier zolang meegeschreven. Het was heerlijk om hier mijn verhalen te kunnen delen en de reacties erop te ontvangen. Lekker blijven daten allemaal en dan snel overstappen naar het andere topic!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 6:08

Jaaaa Lady!!! Hartstikke leuk voor je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 3 maa 2012 - 6:09

Confusion schreef:Jaaaa Lady!!! Hartstikke leuk voor je!

Very Happy
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 6:17

Haha Esp, nee ik was niet met B maar met een oude schoolvriendin van mijn zusje. Heel vroeger woonde mijn oma ook bij haar in de straat en speelden we samen buiten daar Very Happy. Ik heb haar op FB en zij ging uit, ik niet maar vroeg haar waar ze heen ging, toen vroeg ze of ik zin had om mee te gaan... En qua rust, ach... Ik heb het meestal prima naar mijn zin. Alleen als ik slecht in mijn vel zit kan ik er niet zo goed mee om gaan denk ik. Vooral A. maakte me onrustig. Juist omdat ik daar toch wel meer van had verwacht was het best wel een teleurstelling dat hij zich weer precies zo opstelde als een paar jaar terug. Ik heb ook serieus gewoon niks meer gehoord van hem na mijn laatste smsje (hij smste me dat hij me zo mistte en ik smste dat ik het zo moeizaam vond gaan, waar zijn eerdere enthousiasme gebleven was). Dat is toch gewoon raar... Eindigt het weer precies zo als toen...

B. doet er inderdaad lang over. Hij kwam tot het besef dat hij me leuk vond toen ik met A. ging daten. Tja, dan ben je dus te laat... Gelukkig voor hem werd het niets haha. Sterker nog, het weekend dat A. hier voor het eerst bleef slapen vond ik er echt zo geen reet aan dat toen hij weg was ik gelijk B. heb gebeld of we ajb iets leuks konden gaan doen en dat wilde hij. Verbaasde me trouwens want we hadden maar een paar uurtje en normaal komt hij dan niet (het is een uur reizen voor hem naar mij) plus dat hij nog in bed lag waar hij ook lastig uit te krijgen is. Dat zegt wel iets natuurlijk... Hij kijkt gewoon heel negatief naar relaties. Vind het prima zoals het is, al had hij liever niet dat ik anderen date. Dan moet je voor mij kiezen en wil ik je mijn vriend kunnen noemen. Dat vindt hij niet nodig. Hij zegt; Als je niet met anderen wilt daten dan hoef je dat niet te doen... Tja, waarom zou ik aan iemand blijven hangen als hij toch niet voor mij kiest. Hij is ook negatief over trouwen en kinderen en hoewel ik me met hem echt gelukkig voel en me zeker een leven met hem kan voorstellen (ook zonder trouwen en kinderen) is het dan niet iets waar ik op ga zitten wachten. We zijn hier verder compleet eerlijk in naar elkaar toe, dat is wel fijn.

Lady, ik ben zo blij voor je. Het is je ontzettend gegund. Wat fijn ook dat het klikt met zijn zoontje, dat zal voor hem ook belangrijk zijn, is niet niks idd! Veel plezier in je nieuwe topic cheers.


Laatst aangepast door Zusje op di 3 apr 2012 - 17:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 17:13

Very Happy


Laatst aangepast door Zusje op di 3 apr 2012 - 17:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 21:13

Ik ben een beetje verliefd denk ik... Maar geen idee of het wederzijds is en hoe ik het moet aanpakken smile .




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 3 maa 2012 - 21:47

Lady jeeeeejjjj! cheers
Ik vind het echt heel erg leuk voor je, ook heel fijn dat het klikt met zijn zoontje, dat is toch ook wel heel erg belangrijk.

Zusje is/was het gezellig met B?

Confusion, waar ken je hem van, en wat is er tot nu toe gebeurd?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin za 3 maa 2012 - 22:36

Wat leuk Confusion, waar ken je 'm van?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 23:21

Confusion, probeer gewoon nog een keer met hem af te spreken zoals we vanmorgen al zeiden op de W'app Very Happy.


Laatst aangepast door Zusje op di 3 apr 2012 - 17:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 3 maa 2012 - 23:27

Confusion, wat leuk!! Tell us more!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 23:51

Leuk zeg confusion!!!

Gisteren was echt leuke dag! smile We hebben eerst in een cafeetje wat gedronken en daarna zijn we uit eten geweest. Er was gelijk een klik, maar wist ik ook wel ergens, want via de mail typten we ook echt hele verhalen naar elkaar. Af en toe keek hij me zo indringend aan, volgens mij werd ik toen echt rood haha. Daarna nog naar een cafe en nog naar de film gegaan. De film was niet zoveel aan, weet ook niet echt goed meer waar die over ging, hebben de hele film geknuffeld Embarassed Daarna in de auto hebben we nog gezoend smile
De hele avond hebben we lol gehad, echt een grappige jongen smile Ook echt heel lief en sociaal, maar misschien voor mij wat te lief.. Bijv stelde ik voor om naar de film te gaan en mocht ik kiezen welke film, ook welk cafe we ingingen terwijl ik juist leuk vind als de man ook met een mening komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 4 maa 2012 - 0:08

Klinkt als een erg geslaagde date Yasmin! Probeer niet gelijk een oordeel te vellen over die te lieve kant. Ik was daar in het begin bij mijn vriend ook een beetje bang voor. Inmiddels ben ik er achter dat hij inderdaad heel erg lief is, maar ook zeker een eigen mening heeft.

Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 4 maa 2012 - 0:09

Dat klinkt leuk Yasmin! Het is een eerste date he, misschien wilde hij galant zijn of kende hij de stad niet zo goed waar jullie waren, of was hij gewoon een beetje zenuwachtig. Gaan jullie binnenkort weer afspreken? Kom je er meteen achter of hij wat meer met zijn eigen mening komt Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 0:20

Ik denk inderdaad ook dat hij heel galant wilde zijn, want toen we in een cafe zaten en ik bijv hem iets vertelde en hij er een andere mening over had zei hij dat ook gewoon. Hij wilde ook echt alles betalen maar daar houd ik niet zo van, zeker omdat hij ook student is en hij al extra kosten heeft van de tunnel(als je van zeeuws vlaanderen naar walcheren komt moet je door zo'n tunnel, is 5 euro voor een enkeltje). Sowieso komt er een 2e date! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 4 maa 2012 - 0:35

Stiekem geef je nu al wel aan dat hij wel een eigen mening heeft Wink Lekker van genieten en zodra hij je beter kent kan hij ook meer zichzelf zijn, waardoor hij ook makkelijker zijn mening kan geven.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 2:17

***


Laatst aangepast door Confusion op zo 4 maa 2012 - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum