Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 5:00

Chance, haha! Ik zou het inderdaad op die manier brengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 4 sep 2012 - 6:17

Ja, ik ga het maar op die manier brengen.. Ik heb ook geen zin om verwachtingen te scheppen, dan wordt het helemaal akward..

FireButterfly: het is Chance met een C, niet met een G.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 4 sep 2012 - 6:46

Chance, ik sta voor hetzelfde 'probleem'. Alleen is die van mij wel leuk maar heb echt gewoon geen zin in gezeik op m'n werk. Hij heeft me nu al 3 keer mee uitgevraagd en stond vanmiddag op 't punt om het weer te doen.. had hem door dus heb eroverheen geluld. Stonden we heel ongemakkelijk met z'n tweeën in de lift. Heb mezelf daarna heel hard uitgelachen Very Happy

Maar ga volgende week gewoon maar eerlijk zeggen dat ik het nu al ongemakkelijk vind, laat staan als we echt drankjes gaan doen. Er is absoluut een klik maar ik ben veel te blij met m'n baan en die ga ik dus echt niet op het spel zetten.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 4 sep 2012 - 7:09

Is het die man waarover je vertelde? Die met je wilde eten?

Die van mij is ook gewoon echt verschrikkelijk.. Echt zo'n mega nerd, een programmeur die in zijn vrije tijd zit te gamen. Hij doet ook echt aan LARP-en (zoek dat maar eens op, je lacht je dood). Prima hoor allemaal, maar niet mijn ding en kan er ook niet over meepraten. En hij lacht ook zo irritant.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 4 sep 2012 - 7:19

Haha, klinkt ook niet echt als mijn type inderdaad Wink

Ik weet 't niet meer eigenlijk.. Deze wilde eerst dagje weg met me.. en nu wat drinken. En dat zal ongetwijfeld heel gezellig worden maar dan moeten er geen bijbedoelingen bij zitten dus dat moet ik eerst even checken.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 4 sep 2012 - 7:24

Nee, daar heb je volgens mij niet over verteld.


Laatst aangepast door Chance op di 4 sep 2012 - 7:27; in totaal 1 keer bewerkt
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 4 sep 2012 - 7:25

Die bedoel ik.. en haal maar weg inderdaad haha..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 4 sep 2012 - 7:29

Haha toch! Mogen relaties op de werkvloer niet bij jullie? Het komt toch regelmatig voor.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 4 sep 2012 - 8:32

Ht is wat met ons! Ik heb vandaag die collega beetje afgepoeierd... Mijn collegaatje had een supergoede, nette mail opgesteld maar die durfde ik toch niet te versturen...dus heb er nu beetje omheen geluld en kreeg direct weeeer een ellenlange mail terug. En dat hij graag bij me zat in de pauze maar omdat hij een jetlag had ik niet moest denken dat als hij stil was het dan aan mij zou liggen? Gekke dwaas..
Ik durfde hem alleen niet aan te kijken tijdens de pauze. Ik zie echt niks in hem!

Chance: dus als je nog een goede tekst nodig hebt?? Ik heb hem zo liggen Wink. En ik snap je volledig... LARP is zo niet mijn ding ook!! Hahaha!

En Feline: eens met Chance, waarom kan het niet? Als de klik er is en het mag gewoon? Waarom niet?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe di 4 sep 2012 - 8:34

Chance schreef:Is het die man waarover je vertelde? Die met je wilde eten?

Die van mij is ook gewoon echt verschrikkelijk.. Echt zo'n mega nerd, een programmeur die in zijn vrije tijd zit te gamen. Hij doet ook echt aan LARP-en (zoek dat maar eens op, je lacht je dood). Prima hoor allemaal, maar niet mijn ding en kan er ook niet over meepraten. En hij lacht ook zo irritant.
Klinkt als een aantrekkelijk persoon Chance Wink Ik denk dat je inderdaad goed kunt zeggen dat je niks met collega's wil beginnen... Dan stoot je hem in elk geval niet voor het hoofd.
Bij veel bedrijven zijn relaties op de werkvloer niet verboden, maar het is dan wel vervelend als de relatie over gaat en je nog steeds collega's bent.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 4 sep 2012 - 8:37

Oh, dat zou denk ik geen probleem zijn bij ons (tenminste, zolang het geen vaste werknemers zijn denk ik). Mijn collega's koppelen me elke week aan een andere man bij ons, zelfs m'n werkgever doet er aan mee. Maar deze hebben ze nog niet geprobeerd, gelukkig haha..

Maar ik wil 't zelf gewoon niet. Bij m'n vorige werk wel gedaan en daar heb ik me behoorlijk klote over gevoeld een tijd lang. Wil gewoon voorkomen dat ik straks met tegenzin o.i.d. naar m'n werk ga.

En om heel eerlijk te zijn denk ik dat ik even 'rust' wil. Mis m'n oude date-maatje nog steeds.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 4 sep 2012 - 8:50

Nou Feline, dat lijkt me heel logisch hoor!! Neem je rust en als je er geen zin in hebt en als het je zo tegen staat idd niet doen smile. Dan levert het alleen maar ellende op!

Heb je nog veel liefdesverdriet?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 4 sep 2012 - 8:55

Lenthe schreef:
Chance schreef:Is het die man waarover je vertelde? Die met je wilde eten?

Die van mij is ook gewoon echt verschrikkelijk.. Echt zo'n mega nerd, een programmeur die in zijn vrije tijd zit te gamen. Hij doet ook echt aan LARP-en (zoek dat maar eens op, je lacht je dood). Prima hoor allemaal, maar niet mijn ding en kan er ook niet over meepraten. En hij lacht ook zo irritant.
Klinkt als een aantrekkelijk persoon Chance Wink Ik denk dat je inderdaad goed kunt zeggen dat je niks met collega's wil beginnen... Dan stoot je hem in elk geval niet voor het hoofd.
Bij veel bedrijven zijn relaties op de werkvloer niet verboden, maar het is dan wel vervelend als de relatie over gaat en je nog steeds collega's bent.

Niet aantrekkelijk is een understatement haha! Maar het is geen collega hoor, hij werkt in hetzelfde gebouw. Voor jullie beeld, ik werk op de begane grond, op de eerste verdieping zit een software bedrijf (waar deze Flip dus werkt), en de zolder wordt verhuurd aan particulieren. Daar woonde mijn vorige crush tot een maand geleden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 4 sep 2012 - 8:56

Hahaha nou: laat Flip maar lekker LARP-en met zichzelf als hij jou maar niet meevraagt Wink.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 4 sep 2012 - 8:57

Oh en Caro, ben wel benieuwd naar je mail, maar deze jongen die vraagt het dus in persoon. Dan is het gewoon nog veel moeilijker om nee te zeggen en een goede reden te geven. Via de mail is het toch makkelijker denk ik..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 4 sep 2012 - 8:58

Valt mee.. Maar soms overvalt het me ineens. Vanavond ook enorme drang om hem een berichtje te sturen. Het was gewoon echt fijn met elkaar. Konden enorm lachen en ik denk niet dat ik iemand snel aantrekkelijker kan vinden dan hem. Qua uiterlijk was ie in mijn ogen echt perfect. Gelukkig kan ik me beheersen want het is nu wel een feit dat ik hem verder weinig doe aangezien hij verder nooit meer contact heeft gezocht. Dus contact zoeken is zinloos en doet alleen maar pijn.
Maar wat zou ik graag nog even met 'm willen knuffelen en lachen.. en zittend op z'n bagagedrager door Amsterdam rijden midden in de stille nacht. Fijne herinneringen..

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=33880
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum