Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error do 28 jun 2012 - 8:19

Even een upje van dit topic, zit wel met een probleempje.

Ik ben was sinds 2 maanden aan het daten met een jongen die ik ken via een datingsite.. Nou hadden we daar niet zo heel veel contact, ik keek er eigenlijk amper maar hij had mij opgezocht op facebook, toegevoegd, wat priveberichtjes gestuurd.. Wat gechat via fb, contact via whatsapp enzo, eigenlijk heel leuk. Hebben na ongeveer een maand afgesproken om wat te drinken, klikte ook irl en vervolgdate was ook snel weer gepland. Nu is hij vorige week vrijdag bij mij geweest, 3de date en hebben we samen gekookt, was ook weer erg gezellig die avond. Toen hij naar huis ging vertelde hij ook dat hij me graag nog weer eens wilde zien en dat hij het leuk vond etc etc..

Nou echter heb ik sinds vrijdag nauwelijks nog iets gehoord, had zelf ook wel veel gewerkt en wilde er ook niet al te veel bovenop zitten, hem wel gewoon gewathsappt enzo waar ik wat korte reacties op kreeg. Ik vond dus dat hij zich vreemd gedroeg, vroeg hem ook of er soms iets was. (heb ik eergister gevraagd) Kreeg geen reactie meer van hem en nu net zag ik dat hij me van fb heeft verwijderd.

Ik ben nu eerlijk gezegd nogal verbijsterd, vind het ook wel jammer. Wil hem echt absoluut nergens toe dwingen maar ik word hier zo onzeker van. Date-topic 2 - Pagina 22 1371890812

Sorry voor het hele verhaal en alvast bedankt voor het lezen, het is iig al fijn om het even van me af te schrijven. Mocht iemand tips hebben/zelfde situatie hebben hoor ik dit graag, zou zo graag nog even willen horen wat er is en horen wat ik mss fout doe of zo?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 do 28 jun 2012 - 8:21

@Paraplu Hij heeft best veel moeite gedaan om jou op te zoeken en contact te leggen in eerste instantie dus ik denk dat hij ook even afwacht nadat hij aangaf dat hij je nog eens wil zien. Wat houdt jou tegen om hem nu een berichtje te sturen met een idee voor de volgende date?

Edit, ik lees net pas dat ie je van fb heeft gegooid, dat is idd wel vreemd Sad Ik zou gewoon vragen waarom?


Laatst aangepast door nijntje4 op do 28 jun 2012 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 28 jun 2012 - 8:26

Ik denk dat hij toch niet zo geïnteresseerd is als dat hij heeft laten overkomen. Als hij niet op je berichten reageert en je ook nog eens van FB afgooit, dan zou ik zeker geen berichten meer sturen.
Ik denk dat hij gewoon niet eerlijk durfde te zijn.

Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, ik heb het zelf ook wel eens gehad en snapte er niets van.
Aan de andere kant, als iemand mij zo behandelt dan hoeft het voor mij ook niet.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 do 28 jun 2012 - 8:27

Wat mijn date betreft, ik heb hem nu 3 keer gezien en het is steeds leuk geweest, goede gesprekken nog steeds, en ook leuke spanning. Maar als ik hem nu niet zie mis ik hem ook niet. We vinden elkaar leuk maar volgens mij wil hij wel meer. Hij zei dit ook via whatsapp, dat hij merkte dat ik op whatsapp anders ben dan in real life, alsof daar ons contact weer een beetje strandt. Klopt denk ik wel, ik heb hem ook eerlijk gezegd dat ik niet weet waar dit heen gaat, ik weet niet of ik er nou gewoon uberhaupt niet klaar voor ben, of hem gewoon niet leuk genoeg vindt. Hoe kan het dan zo leuk zijn als ik hem wel zie? Hij zei zelf ook al: het klikt bijzonder goed, dat kan toch niet ineens weg zijn.

Aan de andere kant, ik kijk ook verder merk ik. Gisteren iemand rond zien lopen op een event, zijn naam en Facebook achterhaald en gewoon actie ondernomen en nu whatsappen we en gaan we binnenkort wat drinken. En dat vind ik dan ook wel weer erg leuk, leuk dat ik ook zo spontaan durf te zijn nu, al weet ik niet of daar iets uit komt. Misschien moet ik eerst nog even dit soort dingen doen ofzo...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error do 28 jun 2012 - 8:35

Esperanza schreef:Ik denk dat hij toch niet zo geïnteresseerd is als dat hij heeft laten overkomen. Als hij niet op je berichten reageert en je ook nog eens van FB afgooit, dan zou ik zeker geen berichten meer sturen.
Ik denk dat hij gewoon niet eerlijk durfde te zijn.

Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, ik heb het zelf ook wel eens gehad en snapte er niets van.
Aan de andere kant, als iemand mij zo behandelt dan hoeft het voor mij ook niet.

Jaa dat heb ik dus ook wel, ik snap best dat hij mss niet meer in mij geinteresseerd is ofzo, maar heb liever dat hij me dat gewoon even meldt als dat hij me nu zo gaat negeren, nu haal ik me alleen maar vanalles in mijn hoofd eigenlijk.

Zou het nog de moeite zijn om hem even te mailen/bellen ofzo met deze vraag? Wil nou ook weer niet heel wanhopig overkomen.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error do 28 jun 2012 - 8:37

nijntje4 schreef:Wat mijn date betreft, ik heb hem nu 3 keer gezien en het is steeds leuk geweest, goede gesprekken nog steeds, en ook leuke spanning. Maar als ik hem nu niet zie mis ik hem ook niet. We vinden elkaar leuk maar volgens mij wil hij wel meer. Hij zei dit ook via whatsapp, dat hij merkte dat ik op whatsapp anders ben dan in real life, alsof daar ons contact weer een beetje strandt. Klopt denk ik wel, ik heb hem ook eerlijk gezegd dat ik niet weet waar dit heen gaat, ik weet niet of ik er nou gewoon uberhaupt niet klaar voor ben, of hem gewoon niet leuk genoeg vindt. Hoe kan het dan zo leuk zijn als ik hem wel zie? Hij zei zelf ook al: het klikt bijzonder goed, dat kan toch niet ineens weg zijn.

Aan de andere kant, ik kijk ook verder merk ik. Gisteren iemand rond zien lopen op een event, zijn naam en Facebook achterhaald en gewoon actie ondernomen en nu whatsappen we en gaan we binnenkort wat drinken. En dat vind ik dan ook wel weer erg leuk, leuk dat ik ook zo spontaan durf te zijn nu, al weet ik niet of daar iets uit komt. Misschien moet ik eerst nog even dit soort dingen doen ofzo...

Volgens mij geef je zelf al heel goed antwoord op de vraag, misschien moet je het even tijd geven om te kijken of je gedrag en gevoelens voor hem gaan veranderen. Leuk dat je ook verder kijkt en zo actie onderneemt, stoer hoor!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 28 jun 2012 - 8:44

Ik zou het zelf niet doen denk ik, je hebt hem gevraagd of er iets was en zijn reactie was je van FB afgooien.

Maar ik moet wel zeggen dat ik nooit zo goed weet wat ik met dit soort situaties moet, er zijn mensen die wel duidelijkheid willen en het vragen. Ik ben meer het type 'de eer aan mezelf houden'. Dat houdt wel in dat ik dan geen duidelijkheid heb en zelf ga gokken waar het aan kan liggen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error do 28 jun 2012 - 9:03

Daar herken ik me wel in Esperanza, ik laat het wel even zo.. Als het me teveel bezig blijft houden komende dagen kan ik het alsnog doen natuurlijk..
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 28 jun 2012 - 9:14

Wat stom zeg, Paraplu! Ik zou ook lekker de eer aan mezelf houden en er zeker niet achteraan bellen. Het is heel jammer, maar ik vrees dat ie toch niet zo into you is, dus lekker laten gaan.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert vr 29 jun 2012 - 6:00

Wat een angsthaas Plu! Lekker laten gaan. Zo'n kerel verdient jou niet. Genoeg leuke mannen op de wereld, die zeggen dat ze het leuk vonden en het ook inderdaad leuk vonden Very Happy

Op naar de volgende!

@Nijntje, vind je hem wel echt leuk of is het gewoon gezellig als jullie afspreken? Als je ook verder kijkt denk ik dat jij gewoon niet so into him bent. Volgens mij ben je er wel voor klaar hoor, maar is hij misschien niet speciaal genoeg ...
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 29 jun 2012 - 7:08

Whahaha, ik verdien echt de award voor langst doorslepende date smile

2 maanden geleden eerste date gehad, sindsdien elke dag contact maar elkaar nooit meer gezien laughcry

Tinus, is t nog wat geworden?

Paraplu, wat vreemd zeg! Duidelijk gebrek aan ballen!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond vr 29 jun 2012 - 7:17

Waarom niet Feline?

Nog maar 1 dagje.. Men ik ben nu al zenuwachtig!! Hij belde vanavond nog om te zeggen dat hij er zo'n zin in had (volgens mij is hij echt helemaal impressed, heel bijzonder).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus vr 29 jun 2012 - 7:24

Tjonge zeg, wat raar van hem Paraplu! En ook zo oneerlijk, ik kan daar niet zo goed tegen. Zeg dan gewoon dat het niets kan worden, maar ga niet ineens iemand verwijderen e.d. Ik zou het lekker laten gaan, geen energie meer in steken.

Veel plezier bij je date, Chance! Klinkt alsof hij hij het wel ziet zitten.

@ Feline: nee, niks meer gehoord ook. Had ik ook wel verwacht, beetje raar allemaal. Maar goed, move on!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 29 jun 2012 - 7:26

Geen idee! Naja, die eerste weken had ik het ontzettend druk en daarna lag ik in het ziekenhuis en nu wil ik eerst beter worden! Maar heel heel misschien volgende week! Hoewel ik dat ook niet zie gebeuren smile

Spannend morgen! Leuke date denk ik! Is het je type qua uiterlijk?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error vr 29 jun 2012 - 8:09

Veel plezier morgen Chance, wat gaan jullie doen? Of heb je dat al ergens verteld haha?

Vind je hem wel date/vervolg materiaal Feline?

Ik ga opzoek naar de volgende Very Happy

Edit: Niet opzoek, kijk gewoon wat er op mijn pad komt haha!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza vr 29 jun 2012 - 8:19

Dat is wel heel lang Feline haha. Maar wel logisch natuurlijk. Hopelijk kunnen jullie elkaar snel weer zien. Hoe is het nu trouwens met je?

Spannend Chance! Wat gaan jullie doen?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 29 jun 2012 - 10:32

Gaat wel weer beter Esperanza smile Maar loop nog steeds op krukken dus dat is niet zo handig!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 za 30 jun 2012 - 6:42

Tabbert schreef:Wat een angsthaas Plu! Lekker laten gaan. Zo'n kerel verdient jou niet. Genoeg leuke mannen op de wereld, die zeggen dat ze het leuk vonden en het ook inderdaad leuk vonden Very Happy

Op naar de volgende!

@Nijntje, vind je hem wel echt leuk of is het gewoon gezellig als jullie afspreken? Als je ook verder kijkt denk ik dat jij gewoon niet so into him bent. Volgens mij ben je er wel voor klaar hoor, maar is hij misschien niet speciaal genoeg ...

Ik weet niet zo goed wat ik vind, dus ik denk dat het dan toch niet genoeg is smile Ik weet niet of we nog afspreken, dan is het waarschijnlijk wel weer echt leuk dus het blijft gek.

Hoe weet je of je ergens klaar voor bent eigenlijk, is ook lastig Wink
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond zo 1 jul 2012 - 4:34

Zo ben ook terug. Was gezellig, maar ik ben niet verliefd op hem of vind hem leuk.. Kan natuurlijk nog komen. We hebben niet gezoend (ik denk dat hij het wel had gewild, maar ik eigenlijk niet). We gaan nog wel een keer afspreken. Misschien moet het gewoon groeien.. Ik weet het niet precies. Hij vind mij wel leuk in ieder geval.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 1 jul 2012 - 4:50

Wat leuk om van jou te lezen, Chance!
Jammer dat je hem (nog) niet leuk vindt, maar zoals je zegt, wat niet is kan nog komen.
En zo niet, dan heb je het iig een kans gegeven.
Heb je al een datum geprijkt voor de vervolgdate?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond zo 1 jul 2012 - 4:54

Nee nog niet. Maar heb ook zo'n drukke agenda steeds :nopompom: (oke hier moet ik gewoon tijd voor maken, ik weet t). Hij woont ook 3 kwartier rijden van me vandaan, dus je gaat er ook niet snel even heen ofzo..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Burn do 5 jul 2012 - 10:29

Even m'n blijheid delen:
Volgende week een date! :cheering:

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error do 5 jul 2012 - 11:07

Burn schreef:Even m'n blijheid delen:
Volgende week een date! Date-topic 2 - Pagina 22 281626781

Oeeh vertel, wat gaan jullie doen?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Burn do 5 jul 2012 - 11:29

Een filmpje kijken bij hem thuis.. =)

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 5 jul 2012 - 22:59

Leuk Burn!

Chance, nog updates?

Zoals het er nu uitziet zie ik m'n date van 2 maanden geleden aankomende zondag.. Heb gevraagd of ie al plannen had en die had ie niet. Dus ik mocht 'm claimen. Hij weet nog niet wat we gaan doen.. Heb 2 kaartjes voor een concert, hoop dat ie het leuk vindt. Ben benieuwd, volgens mij zitten we allang in de friendzone haha.. maar dat is ook leuk!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum