Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 4 maa 2012 - 2:19

Wat een leuk verhaal Confusion! Very Happy
Heb je z'n telefoonnummer? Ik zou gewoon vragen of hij een keer zin heeft om wat te drinken. Wat heb je te verliezen!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 2:20

Ohh Confusion wat leuk! En spannend!
Kan me voorstellen dat het net als vroeger voelt.
Misschien dat toen zijn vrienden zaten te hinten hij niet goed durfde te laten weten hoe ie over je denkt, misschien omdat ie geen idee heeft hoe jij erover denkt? (Krom geformuleerde zin, ik hoop dat je me snapt!)
Je hebt nu wel een opening om een keer te vragen of ie mee gaat drinken oid, zoiets als 'leuk om je weer gezien te hebben, zou jammer zijn als ik je pas over 2 jaar weer zie'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 2:26

Ik snap je Princess en misschien was dat het wel bij hem, dat was het iig wel bij mij haha!

Maar ik ga inderdaad even een berichtje sturen met iets in de trant van afspreken smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 2:29

Haha ja ik zou dat ook niet durven laten weten hoor, had hetzelfde gaan!
Leuk dat je 'm n berichtje gaat sturen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 4 maa 2012 - 5:22

Super leuk om te lezen Confusion! Volgens mij had je het laatst ook al eens over hem. Ik kan me wel voorstellen dat hij niet echt in ging op de opmerkingen van zijn vrienden. Zo ging het bij ons ook: collega's maakte opmerkingen over dat wij wel een stelletje zouden kunnen worden. Daar gingen wij ook allebei niet echt op in, ik vond dat zulke genante momenten. Het zegt dus niks over wat hij echt van je vindt.

Snel een berichtje sturen en hopen op een leuke reactie terug! Date-topic 2 - Pagina 6 561177 Misschien kun je hem sturen wat je hier net al zei: Ik hoop dat het niet nog twee jaar duurt voordat ik je weer eens zie!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 5:42

Ik heb vanmiddag idd een berichtje gestuurd met o.a. precies jouw laatste zin erin Lady :-).

Ben benieuwd hoe het verder gaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 4 maa 2012 - 5:42

Spannend!! cheers
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 4 maa 2012 - 6:35

Inderdaad spannend Confusion! Hopelijk hoor je snel wat!
Verder trouwens eens met Lady, als allerlei mensen om je heen aan het hinten zijn is het alleen maar ongemakkelijk voor beide, dus ik denk niet dat je daar echt wat uit op kunt maken.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 6:39

Haha, ja hij kapte het toen ook een beetje lacherig af tegen z'n vrienden met dat het een beetje ongemakkelijk werd.

We'll see!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 10:12

Confusion, al iets gehoord?


Laatst aangepast door Zusje op di 3 apr 2012 - 17:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 22:47

ja ik heb een berichtje terug gehad dat hij het ook erg leuk vond het en dat het voor herhaling vatbaar was... Lekker duidelijk haha! Niet dat ik nou een liefdesverklaring hoopte (hoewel... Very Happy ) maar dit kun je natuurlijk ook op tig manieren interpreteren. Maar goed, dat kon mijn berichtje ook wel weer...

Ik zit nu te denken om komend weekend een berichtje te sturen om het weekend erna een drankje te doen onder het mom van 'ik ben in de buurt'.. En dan maar zien hoe of wat Date-topic 2 - Pagina 6 561177 .

Maar eigenlijk ben ik daar weer te ongeduldig voor. Ik wil gewoon duidelijkheid want hij zit al sinds ik hem ken in m'n hoofd (soms voorgrond, soms achtergrond) en als ik weet of het wel of niet wederzijds is weet ik waar ik aan toe ben en kan ik van daaruit verder.

Maar goed, eerst maar eens kijken of een drankje gaat lukken en m'n geduld bewaren en tussendoor m'n hoofd uit de wolken proberen te halen Date-topic 2 - Pagina 6 561177 .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 6:10

Beste is vaak gewoon rustig aan doen, maarja aan de andere kant.. Je hebt wel snel duidelijkheid als het toch niet helemaal werkt :P

Mn date en ik schrijven elkaar meerdere keren per dag enorme emails, echt van 2 a4tjes ofzo per keer. Vrijdag gaan we gezellig koken en stappen smile Haha wat het is, qua karaktereigenschappen zijn we in alles tegenpolen dat het daarom zo leuk klikt ofzo en we gewoon niet snel zijn uitgepraat. Mn beste vriend en ik hebben dat ook, en echt uren kunnen we samen praten haha, ook dat idee van nooit uitgepraat te zijn. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat smile Ze hebben zelfde sterrenbeeld, ze lijken ook qua karakter heel erg op elkaar. Haha weet niet of ik dat aankan, als ik straks misschien wel 2 van die figuren in mn leven heb waar ik nooit mee uitgepraat ben :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 7:52

Ik meld me af uit dit topic, ben wel klaar met daten geloof ik Evil or Very Mad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 7:53

Is hij niet gekomen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 ma 5 maa 2012 - 8:46

Zusje wat is er gebeurd?


Ik heb woensdag een date! Ik probeer nu bewust wat rustiger aan te doen in het contact van tevoren. Op Wordfeud na en af en toe een berichtje zijn het geen ellenlange verhalen zoals de vorige keer.
Maar stiekem heb je toch altijd wel een verwachting natuurlijk, op Facebook ziet ie er erg leuk uit, leuke humor in zijn reacties en leuke foto's met leuke vrienden om hem heen.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza ma 5 maa 2012 - 20:38

Confusion, leuk dat hij wat terug gestuurd heeft! Ik weet niet of je dit weekend niet kan, maar waarom niet nu al een berichtje sturen of hij dit weekend zin heeft om wat te drinken. Dan weet je in ieder geval of er de interesse is om wat te gaan drinken.

Yasmin, wat leuk dat jij en je date niet uitgepraat raken!

Zusje, ik was heel benieuwd hoe je dat gisteren was, maar na dit berichtje gok ik niet zo leuk?

Nijntje, Spannend!! Heel veel plezier alvast! Wat gaan jullie doen?

Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 7 maa 2012 - 8:29

Confusion, wat leuk! Al meer contact gehad inmiddels?

Zusje, wat gebeurt er allemaal?

Hier vrij weinig.. Ik heb echt een leuk leven, begin volgende week met een superleuke nieuwe baan, lente komt eraan, lieve mensen om me heen. Kortom, gezegend..

Maar af en toe ben ik 't vrijgezel zijn even heel erg zat. Gisteravond kwamen er vrienden eten en één was iets te vroeg dus die hielp me met koken. En dat was zo fijn.. Zo gezellig.. Lekker samen in de keuken rond scharrelen.. Maar goed, die vriendschap moet ik maar koesteren. Ooit is er wel één die me tijdens 't koken een keer knuffelt smile

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 wo 7 maa 2012 - 11:27

Zo ik heb net mn date achter de rug. Ik heb er gemengde gevoelens over. Hij was leuk, hij stelde veel vragen, het klikte ergens wel maar ergens was hij ook erg ongrijpbaar. Dus daardoor was ik ook meer gespannen want ik kon niet echt hoogte van hem krijgen. Het ging veel over werk en relaties, ik weet niet hoe erg dat is om het daar meteen over te hebben...

Dus bij mijn gaan de gedachtes tijdens en erna van: hoe zit ik, hoe kijk ik, wat zeg ik wat vraag ik, wat vind hij van mij, zegt dit iets over de klik of zijn we gewoon gespannen... Zucht. Iets in mij zegt dat ik gewoon een keer de boel de boel moet laten, genieten, en maar zien. Maar ik merk dat ik het vervelend vind dat vorige relaties en dates mij onzekerder en gesloten hebben gemaakt...

Dus misschien krijg ik morgen wel een berichtje dat het leuk was maar verder niet. En dat zou jammer zijn... Ergens denk ik ook, de vorige date met die flapdrol was meer ontspannen en een klik, maar achteraf vond hij van niet dus wat zegt dat nou. Misschien gaat het nu eindelijk eens gewoon zoals het moet, het hoeft niet meteen te vlammen toch?

Ik hou nu op met nadenken :p
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 10:10

Nijntje, ik heb geleerd om op je gevoel te vertrouwen. Als je gevoel zegt dat het niet helemaal goed zit is het achteraf ook vaak zo. Tenminste, bij mij wel dan.
Mn date was hier gisteren en vandaag, we hebben echt zo leuk samen, echt zo ontzettend veel kunnen we met elkaar lachen, en het voelt zo vertrouwd en beiden hebben we het gevoel ook dat we helemaal onszelf kunnen zijn. We hebben het voorzichtig ook al gehad over een relatie zelfs smile
Maar ik wil het rustig aanpakken, er is geen haast..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert za 10 maa 2012 - 23:19

Zo Yasmin, al voorzichtig gehad over een relatie? Wil hij het even rustig aanpakken als jou?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 11 maa 2012 - 0:33

Nijntje, het ik ook best moeilijk om tijdens een date volledig ontspannen jezelf te zijn. Ik zou het gewoon nog een 2e kans geven (als hij dat ook wilt) en kijken hoe 't dan loopt.

Yasmin, wat fijn dat 't zo goed klikt! Hoop dat je de ruimte van hem krijgt om uit te vinden wat je van 'm vindt.

Tabbert nog leuke dates?

Bij mij gebeurt er niets.. Gister op stap geweest met o.a. huisgenootje en die zei wel ineens heel verbaasd: jeetje Feline, you're a menmagnet.. Blijkbaar kijken mannen als ik voorbij ben gelopen maar dat zie ik dus zelf niet dus heb ik er weinig aan haha. Er is nog wel iemand die ik interessant vind maar dat ligt te gecompliceerd.. as usual bij mij laughcry
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 11 maa 2012 - 1:31

Jullie hebben ook wel gelijk smile

Ik had hem donderdag een berichtje gestuurd dat ik het leuk zou vinden om hem nog eens te zien, en dat ik onze date nog niet helemaal kon peilen. En hij antwoordde dat dat misschien na een tweede date wel lukt en of we dan in Amsterdam afspreken. Nou prima.

Maar er is nog niks concreets afgesproken, ik had gehoopt dat hij het weekend wel iets zou roepen, dat lijkt me ook handiger dan weer doordeweeks. Op de potjes wordfeud na met wat commentaar komt er weinig uit :p Ik vind dat de bal nu bij hem ligt eigenlijk.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 1:51

Hmm, dat schiet ook niet zo op eigenlijk Nijntje Sad Maar ook een beetje de manier waarop: misschien dat het dan wel lukt. Als een jongen je leuk vindt doet hij alles om je te zien toch?

Nou het voelt echt supergoed, hebben ook het idee dat we elkaar al superlang kennen maar komt ook beetje doordat we ontzettend lange mails naar elkaar sturen smile Haha we raken gewoon echt nooit uitgepraat.
Alleen het is nog niet zo lang geleden dat ik met een andere jongen heb gedate en wil daarom rustig aan doen met een nieuwe relatie, hij ziet het ook zo gelukkig. Ik laat me ook vaak best snel gaan met sex, dan denk ik: ach sex is lekker, waarom niet? Maar nu heb ik er een ander gevoel bij, omdat ik echt om die jongen begin te geven en ermee wil wachten smile
Ik zie hem woensdag weer, dan gaan we samen leren op school. Ik ben benieuwd hoeveel er van terecht komt :P Zaterdag is er een feestje in de stad hier waar hij ook naartoe gaat, heb er zin in smile Hij zal dan ook een paar vrienden van me zien, ook altijd weer spannend wat zij van hem vinden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 13 maa 2012 - 9:10

Echt leuk om te lezen Yasmin!

En Nijntje, vertrouw je gevoel. En als hij niets is, dan niet en wel dan wel. Een vriendje is niet iets dat moet, het is enkel een leuke toevoeging.

Toch, Feline, een leuk leven is ook belangrijk. Maar ik snap je compleet. Ben het echt zat aan het worden om elke avond alleen te eten, te zitten en te slapen. Maarja, de eerste de beste ga ik ook niet nemen enkel om iets te hebben.

Btw. leuk joh om een mannenmagneet te zijn, dat komt vast omdat je er niet zo mee bezig bent, dan komt het vaak opeens! Dus kijk maar uit Wink

Met mij kan ik de dates nog steeds tellen om geen handen. Blijkbaar willen mannen wel met me flirten, maar niet met me daten. Echt! En kom ik eindelijk een leuk iemand tegen, die zegt mij ook gelijk leuk te vinden. Is hij te dronken om mijn nummer te vragen en ik te verlegen om het zomaar in zijn hand te drukken. Nu moet ik dus naar Tilburg van kroeg naar kroeg om hem te vinden, dat ga nooit lukken natuurlijk Laughing

Wie gaat er mee?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Moonlight di 13 maa 2012 - 10:04

Ik geloof dat ik er ook bijna aan 'moet' geloven...Date-topic 2 - Pagina 6 394967 Ik ben altijd dood zenuwachtig als ik een date heb of ik weet dat ie er aan komt met iemand die je alleen maar over de telefoon hebt gesproken en 'kent' van het internet.

Ik weet niet hoe jullie het allemaal zo leuk vinden maar ik vind het zenuwslopend en hoop dat de eerste dag snel komt, want dit trek ik niet Laughing
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum