Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 19 feb 2012 - 22:49

Haha, volgens mij is Lady haar voornemen inderdaad niet nagekomen.

@Bliss, fijn he carnaval! Ik heb me ook zeer vermaakt dit weekend. Nog twee dagen te gaan! Jeej

Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 19 feb 2012 - 23:30

Daar ben ik al! Feline is inmiddels op de hoogte, ik vond het wat asociaal om je om drie uur 's nachts nog wakker te smsen. Wink

Ik heb me aan mijn voornemen gehouden hoor en gewoon in mijn eigen bed geslapen. Maar ooh, wat heb ik een heerlijke avond gehad! Het was zo leuk, zo ontspannen, zo gezellig. Uiteindelijk rond half drie toch echt opgestaan om naar huis te gaan. Ik mocht zijn (gloednieuwe) auto wel meenemen vanwege de gladheid, zo lief. Niet gedaan trouwens. Uiteindelijk bij het naar huis gaan weer een paar kusjes op de mond maar geen echte zoen. Dus tja, dan ga ik natuurlijk weer overal aan twijfelen. Toen ik thuis kwam had ik echter een gigantisch lief berichtje waarin hij me bedankte voor een zeldzaam mooie avond en dat hij me gigantisch leuk vindt. Date-topic 2 - Pagina 3 561177 Heb teruggestuurd dat ik hem net zo leuk vind.

Vanochtend stuurde hij dat hij bijna niet heeft geslapen, omdat ik contact in zijn hoofd zat. Hij is ook verliefd, hij heeft het letterlijk gezegd! Ik heb aangegeven het allemaal wel een beetje eng te vinden en daar reageerde hij zo lief op. Dat we het rustig aan doen en dat ik het gewoon moet aangeven op de momenten dat ik in paniek raak.

Ik weet niet wat me overkomt, echt niet. Het voelt zo kloppend. Ik ben mezelf, hij is zichzelf. Ik was eerst bang dat hij misschien wat té lief is, maar hij is gewoon ook heerlijk stoer, assertief en nuchter. En ik vind hem sexy. Date-topic 2 - Pagina 3 394967

Sorry, zeer onsamenhangend verhaal volgens mij. Maar de clue is wel duidelijk: ik ben verliefd en hij is het ook. cheers

Ooh ja, en hij vertelde ook nog dat hij een paar jaar geleden ook verliefd op mij is geweest. Serieus, ik heb hem drie keer gevraagd het te herhalen omdat ik dacht dat ik het niet goed verstond. Ik rolde bijna van de bank, ik heb dat echt nooit doorgehad.


Laatst aangepast door Lady4 op zo 19 feb 2012 - 23:34; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly zo 19 feb 2012 - 23:33

Echt super leuk, Lady4. Ik gun het jou echt.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall zo 19 feb 2012 - 23:35

Echt ontzettend leuk voor je Lady! Geniet ervan smile
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 19 feb 2012 - 23:35

Yaaaaay Lady! Klinkt echt goed, zo leuk voor je! En app me eens ff wat meer informatie Wink (zoals hoe hij heet enzo haha)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 23:38

Lady ik word helemaal vrolijk van je verhaal! Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay zo 19 feb 2012 - 23:39

Wat leuk Lady!!! Geniet van het gevoel!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 19 feb 2012 - 23:42

Wat een lieve reacties allemaal! Bliss, ik zal je snel even updaten hoor!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 20 feb 2012 - 0:07

Oooooooh lady wat lief!! Jullie zijn verliefd!! bounce
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 0:57

Lady wat leuk voor je!! En wat fijn dat hij zo begripvol is. Geniet hier lekker van!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza ma 20 feb 2012 - 2:42

Lady, echt super leuk voor je! En wat fijn dat hij zo begripvol is! Wanneer zien jullie elkaar weer?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 5:04

Lady4 schreef:*super leuk verhaal over date*
Ahhh zo leuk voor je Lady! Word helemaal blij van je verhaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 20 feb 2012 - 7:17

Haha, lieve meiden allemaal. Ik denk dat ik hem woensdagavond weer zie, anders wordt het pas zondag. Ik wil het rustig aan doen, maar heb het wel nodig om hem af en toe te zien. Om het echt te houden ofzo.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 7:24

Echt zó leuk voor je, Lady! Ik werd helemaal blij van je verhaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 21 feb 2012 - 10:43

Wat fijn Lady! Klinkt heel goed, ook fijn dat hij het begrijpt en rustig aan wilt doen. Lekker van genieten!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 21 feb 2012 - 22:23

Ik zie hem vanavond weer en kijk er inmiddels echt naar uit! Ik heb anderhalve dag vol wegrendrang en paniek achter de rug, erg vervelend. Gelukkig zijn daar dan mijn vriendinnen die voor me klaarstaan en met wie ik kan praten. Dat heeft echt geholpen. Bliss en Feline, jullie ook bedankt. Date-topic 2 - Pagina 3 561177
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 wo 22 feb 2012 - 23:23

Zo ik kan ook weer eens meepraten hier smile Ik heb gisteravond een geslaagde date gehad.

Ik heb hem leren kennen via een datingsite. Dat ging op zich nog apart want we hadden een heel leuk gesprek gehad en toen viel het stil voor een paar dagen. Bleek een heel persoonlijke reden te zijn dat hij even niet kon afspreken dus gelukkig kreeg het weer een vervolg. Toch gek hoe je zelf al het gevoel kan hebben dat je er moeite voor moet blijven doen. Dus afspraak gemaakt uiteindelijk.

Dus paar dagen voor de date heb ik hem spontaan gebeld en dat was eigenlijk heel leuk. Dag van tevoren weer lang gebeld en dat voelde ook eigenlijk heel goed. Het is apart, op de een of andere manier wist ik dat die date wel goed zou gaan. Ik herken dingen in hem, in zijn denken en in zijn humor, die ik zelf ook heb. Dat praat echt heel fijn. Alsof je iemand een beetje door hebt met dingen die ie niet perse uitspreekt... Is dat nou dé klik smile

Gisteravond dan eindelijk de date gehad en dat was echt heel erg leuk. Gespreksstof genoeg en er was echt een klik. Het was steenkoud buiten dus bij de bushalte sloeg ie een arm om me heen smile Uiteindelijk afscheid genomen met een kus.

En nou ben ik benieuwd naar het vervolg bounce Ik kreeg gisteravond nog een smsje dat begon met: volgens mij hoor ik nu te wachten met smsen, maar..
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 22 feb 2012 - 23:25

Klinkt heel erg leuk nijntje! :P
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 23 feb 2012 - 0:52

Klinkt inderdaad heel erg leuk Nijntje! Lekker van genieten, ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

Ik heb gisteravond ook weer een heerlijke dat gehad. Ik kwam om half zes thuis vanochtend.. :shock: Het was in het begin weer een beetje aftasten, maar uiteindelijk ben ik maar gewoon naast hem op de bank gekropen en hebben we de rest van de nacht heerlijk tegen elkaar aan gelegen, pratend en zoenend.

Hij is nu helemaal op de hoogte van mijn angsten en hij wordt er niet echt warm of koud van, haha. Ik hoef er niet over in te zitten dat hij daarop gaat afhaken.

Het enige waar ik op dit moment dan weer een beetje onzeker van word is dat ik niet hele heftige vlinders voel momenteen. Ik voel me zo heerlijk bij hem, totaal op mijn gemak en ontspannen, maar hoor ik niet meer verliefd te zijn? Echt verliefd?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 do 23 feb 2012 - 0:56

Lady, dat vind ik altijd zon lastige. Ik ben weleens een relatie begonnen waarvan ik eigenlijk ergens al wist dat ik niet genoeg zou voelen, maar dat nog niet willen toegeven, maar wat wel zo afliep. En ik heb ook weleens gehad dat ik er niet zeker van was maar dat wel was toen het uit ging...en dat was dus te laat.

Dus ik denk dat je het nooit helemaal weet en gewoon moet genieten en kijken hoe het voelt, het kan ook groeien natuurlijk als de basis goed is. Natuurlijk wil je het liefst een allesverpletterende verliefdheid voelen maar is dat eigenlijk wel haalbaar.

Bovenstaande is overigens ook altijd een vraagstuk in mijn eigen hoofd haha.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 23 feb 2012 - 1:00

Ik heb die kriebels al wel gehad hoor, maar momenteel voel ik ze even niet zo. En dan maak ik me gelijk weer zorgen. Terwijl ik voor de rest echt blij van hem/ons word!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 23 feb 2012 - 10:19

Hahaha.. ik zit voetbal te kijken bij 3 vrienden maar ik kom er nu achter dat mannen net zo erg zijn als wij.. Één heeft z'n telefoon omgedraaid op tafel liggen en draait 'm om de minuut om, om te kijken of ie al een berichtje terug heeft.. Very Happy
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 23 feb 2012 - 11:57

@ Lady: dat is idd wat ik laatst ook beschreef in het relatietopic. Ik heb ook niet die hele heftige verliefde gevoelens, maar wel gewoon het gevoel dat het goed zit. Ik voel me super op mn gemak, kan goed met hem praten/lachen/huilen/seksen whatever en het is gewoon leuk! Ik vind het eigenlijk wel fijn zo, want van die hele heftige gevoelens word ik alleen maar enorm onzeker.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 23 feb 2012 - 12:05

Bliss, wist je het datetopic nog te vinden?! Wink

Vanavond voelde ik alweer wat kriebels gelukkig. Ik wil misschien ook wel wat te snel. Voor mijn gevoel moet het nu gelijk in een keer helemaal goed zijn, omdat ik bang ben dat het anders niet klopt ofzo.

Hij stuurde een uurtje geleden nog dat hij echt heel erg gek op mij is. Zo lief. En dat ben ik ook op hem. Ik kom je binnenkort vergezellen in het andere topic, denk ik. Date-topic 2 - Pagina 3 561177
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 23 feb 2012 - 12:21

Ja ik weet t nog te vinden, blijft leuk om hier mee te lezen smile Nijntje, jouw date klinkt ook erg goed!
En jaaa gezellig Lady als je naar t andere topic komt! Niet te lang mee wachten Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum