Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Moonlight di 14 feb 2012 - 7:33

Gaan jullie op date dmv een datingsite ofzo? Ik sta nu sinds 3wk op een datingsite maar ik heb bij 99% zoiets van: pff stuur me maar geen mail. Ik weet niet wat dat is, ik zou wel eens willen daten maar op een of andere manier heb ik altijd wel wat te "zeuren". Gister het "contact" verbroken met een jongen die onwijs lief was, maar ik kreeg gewoon de kriebels van zijn aandacht en vragen en sommige opmerkingen...

Ben ik dan te kieskeurig ofzo, of ben ik gewoon te gewend geraakt aan het hebben van een relatie en het vertrouwde gevoel dat je in al die jaren hebt opgebouwd met 1 iemand...Date-topic 2 394967
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 8:15

Neuh, kom al een tijd niet meer op die sites. Ik pluk ze gewoon van de straat enzo :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 8:16

Feline schreef:Haha Tabbert.. ik doelde op het stadion Wink Niet op Tim.. geen idee waar Tim woont smile

Oh oops hahaha Very Happy. Tim heette hij toch van jouw feestje? Die woont ook in Den Haag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Moonlight di 14 feb 2012 - 8:29

Zusje schreef:Neuh, kom al een tijd niet meer op die sites. Ik pluk ze gewoon van de straat enzo :P.

Hahahahaha oke dat kan ook dan natuurlijk. Heb je nog een paar tips voor me voor als ik bij de brood afdeling sta en daar een leuke gast zie?Date-topic 2 394967
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 8:31

Moonlight schreef:
Zusje schreef:Neuh, kom al een tijd niet meer op die sites. Ik pluk ze gewoon van de straat enzo :P.

Hahahahaha oke dat kan ook dan natuurlijk. Heb je nog een paar tips voor me voor als ik bij de brood afdeling sta en daar een leuke gast zie?Date-topic 2 394967

Ja, vragen wat hij voor ontbijt op brood wil... Duh... Die was wel heul makkelijk laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Moonlight di 14 feb 2012 - 8:35

Zusje schreef:
Moonlight schreef:
Zusje schreef:Neuh, kom al een tijd niet meer op die sites. Ik pluk ze gewoon van de straat enzo :P.

Hahahahaha oke dat kan ook dan natuurlijk. Heb je nog een paar tips voor me voor als ik bij de brood afdeling sta en daar een leuke gast zie?Date-topic 2 394967

Ja, vragen wat hij voor ontbijt op brood wil... Duh... Die was wel heul makkelijk Date-topic 2 394967

Hahahahahahhaahahaha daar had ik serieus geen seconde over nagedacht! geweldig hahahaah

Oke even een andere; wat als je iemand op straat tegen komt out of the blue?
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 8:35

Tabbert schreef:Haha Smikkell, ik woon gewoon waar ik woon :P

Leuk Sweety dat je er weer op uit bent geweest, maar voor mij klinkt het niet alsof de vonken ervan af vlogen..
Ja, maar ik was meer aan het bedenken wie je was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 8:36

Moonlight schreef:
Zusje schreef:
Moonlight schreef:
Zusje schreef:Neuh, kom al een tijd niet meer op die sites. Ik pluk ze gewoon van de straat enzo :P.

Hahahahaha oke dat kan ook dan natuurlijk. Heb je nog een paar tips voor me voor als ik bij de brood afdeling sta en daar een leuke gast zie?Date-topic 2 394967

Ja, vragen wat hij voor ontbijt op brood wil... Duh... Die was wel heul makkelijk Date-topic 2 394967

Hahahahahahhaahahaha daar had ik serieus geen seconde over nagedacht! geweldig hahahaah

Oke even een andere; wat als je iemand op straat tegen komt out of the blue?
Over *** uur is het nacht en rijdt er geen OV meer. Zoek je een slaapplaats? Date-topic 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Moonlight di 14 feb 2012 - 8:38

Smikkell schreef:
Moonlight schreef:
Zusje schreef:
Moonlight schreef:
Zusje schreef:Neuh, kom al een tijd niet meer op die sites. Ik pluk ze gewoon van de straat enzo :P.

Hahahahaha oke dat kan ook dan natuurlijk. Heb je nog een paar tips voor me voor als ik bij de brood afdeling sta en daar een leuke gast zie?Date-topic 2 394967

Ja, vragen wat hij voor ontbijt op brood wil... Duh... Die was wel heul makkelijk Date-topic 2 394967

Hahahahahahhaahahaha daar had ik serieus geen seconde over nagedacht! geweldig hahahaah

Oke even een andere; wat als je iemand op straat tegen komt out of the blue?
Over *** uur is het nacht en rijdt er geen OV meer. Zoek je een slaapplaats? Date-topic 2 394967

Gekkehuis...ik zoek geen one nighter...maar een blijver Date-topic 2 394967
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 8:39

Moonlight schreef:
Zusje schreef:
Moonlight schreef:
Zusje schreef:Neuh, kom al een tijd niet meer op die sites. Ik pluk ze gewoon van de straat enzo :P.

Hahahahaha oke dat kan ook dan natuurlijk. Heb je nog een paar tips voor me voor als ik bij de brood afdeling sta en daar een leuke gast zie?Date-topic 2 394967

Ja, vragen wat hij voor ontbijt op brood wil... Duh... Die was wel heul makkelijk Date-topic 2 394967

Hahahahahahhaahahaha daar had ik serieus geen seconde over nagedacht! geweldig hahahaah

Oke even een andere; wat als je iemand op straat tegen komt out of the blue?

Tja dat is lastig natuurlijk. Dat kunnen miljoenen situaties zijn. Oogcontact is altijd het belangrijkste als je het mij vraagt en soms doet zich een mogelijkheid voor dat je gewoon een lulpraatje kunt maken met iemand. Die mogelijkheid moet je dan pakken. Het is ook echt niet dat ik elke leuke vent op straat aan de haak kan slaan (alhoewel :P haha nee hoor) maar ik denk dat mensen gewoon te weinig durven. Zonde, uiteindelijk zijn wel allemaal maar mensen, waarom zou je niet met elkaar in gesprek kunnen raken? Al wordt het niks, dan nog boeit dat toch niet. Maar goed, zoiets moet ook wel in je zitten denk ik. Ik ben nogal extrovert en raak makkelijk met mensen aan de praat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Moonlight di 14 feb 2012 - 8:43

Mijn ex kwam ik op straat tegen ja, good old times smile Vind het daten altijd "eng"...Pff misschien ben ik er ook wel helemaal nog niet klaar voor al denk ik van wel als de meesten me al irriteren...:P
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 14 feb 2012 - 12:30

Confusion schreef:Sweety, weet je wel zeker dat je nog een keer met hem af wilt spreken? Het klinkt niet alsof jij het zo leuk vond.. Is het niet meer dat je je gevleid voelt, dat je daarom nog een keer af wilt spreken?

Ook krijg ik wel een beetje kriebels als iemand op de eerste date al zo aan je zit en wil zoenen.. Ik krijg de indruk dat hij op Ă©Ă©n ding uit is. Wat natuurlijk niet erg is als jij ook maar Ă©Ă©n ding wil, maar ik geloof niet dat jij dat wil?
Ik denk dat jij wel goed zit met dit bericht. Gister en vandaag ook niks gehoord van hem, zelf heb ik ook niks laten horen. Ik denk dat het inderdaad is dat ik me gevleid voelt, dat ik daarom nog een keer wil afspreken. Want nu hij me niet smst heb ik ook niet zoiets dat ik het mis ofzo. En nee ik ben eigenlijk helemaal niet meer uit op maar Ă©Ă©n ding. Daar heb je gelijk in. smile

@ Moonlight: ik heb iets gedaan vandaag dat ik nooit van mezelf had verwacht. Op de sportschool liep ik naar boven toe en een jongen kwam de bocht om, hij zei tegen me: ga maar voor, dus ik bedankte hem. Ik keek nog een keer achterom en hij keek niet, dus ik dacht: dan niet, maar toen ik nog een keer keek bleek hij stil te staan en naar me staan te kijken. Dan deed ik een stap omhoog, hij omlaag en lachen naar elkaar. Uiteindelijk heb ik naar beneden geroepen: volgende week dinsdag weer om 7 uur? Laughing Jammer genoeg verstond hij me niet zo goed dus we waren beide een beetje aan het schreeuwen naar elkaar toen ik naar beneden liep en hij omhoog. Ik zei toen dat dit makkelijker was dan schreeuwen en of we volgende week om tien voor zeven weer zouden lachen naar elkaar en dat hij me weer voor zou laten gaan. Hij kon er wel om lachen en vond het een leuk idee. Zijn naam weet ik niet, maar nu maar eens zien of hij inderdaad er is volgende week. Wat ik hiermee wil zeggen, je verzint vanzelf wel wat op het moment. Werkt het niet, dan werkt het niet. Maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 14 feb 2012 - 12:38

Ik zou niet bepaald amused zijn wanneer iemand op date 1 al aan mijn billen gaat zitten. Ik heb nog steeds vaak het gevoel Sweety, dat jij echt op zoek bent naar een nieuwe vriend. Let go, leer te genieten van je eigen leven. Misschien zit ik er helemaal naast hoor, in dat geval mag je dit vergeten. Wink

Ik kreeg vandaag een lief valentijnsberichtje van mijn collega. Mijn eerste reactie was de paniekmodus, hoe verrassend.. Het kost me heel veel moeite om me open te stellen voor iemand die ik eigenlijk heel leuk vind en wat wederzijds lijkt te zijn. Een date is er dus ook nog steeds niet geweest. Feline vroeg me al of ze bij onze eerste date in 2015 aanwezig mag zijn. Date-topic 2 394967 Het gaat hopelijk iets sneller wel plaatsvinden!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Moonlight wo 15 feb 2012 - 8:56

Hahahaha Sweety, nou wie weet! Ben benieuwd of je hem "same time, same place" weer gaat zien. Ben je al lang vrijgezel of niet?

Nou Lady4 dat zijn de goede berichten! Vind je hem allang leuk? Wat heb je teruggestuurd eigenlijk? Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar Very Happy
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 15 feb 2012 - 12:10

Moonlight, het is eigenlijk pas sinds de aantal weken dat ik hem echt leuk vind. Daar moet ik erg aan wennen, ik ken hem namelijk al heel lang, feitelijk mijn hele leven. We woonden als peuters bij elkaar in de straat, haha. Tussen mijn 20e en 24e zag ik hem regelmatig, we zaten vaak met een gemengde vriendengroep met elkaar de kroeg. Toen heb ik die gevoelens nooit echt gehad, ik scharrelde in die tijd wat met een vriend van hem. Daarna hebben we elkaar een aantal jaren niet gezien en gesproken en vorig jaar zijn we elkaar weer tegen gekomen via ons werk. Toen had hij nog een relatie en ik weet dat ik dat toen wel een beetje jammer vond. De laatste weken hebben we veel contact gehad en lijkt er van beide kanten een vonkje overgesprongen te zijn. Maar omdat ik hem al zo lang ken en dat nooit eerder gevoeld heb vind ik het een heel raar en eng idee om met hem te gaan daten.

Ik heb overigens terug gestuurd dat ik het heel lief van hem vond en dat ik hem ook een fijne Valentijnsdag wenste. Niet bijster origineel, maar ik klapte weer behoorlijk dicht. Vandaag heb ik het hem nogmaals laten weten.

Ik zie hem morgen op mijn werk ws wel weer en vrijdag lijkt het erop dat we bij toeval met de oude gemengde vriendengroep op dezelfde plek zijn, dus dan zullen we wel even een drankje doen. Als ik het lef heb wil ik vragen of hij zaterdagsavond bij mij een wijntje komt drinken. Als ik het lef heb dus.. Wink

Het gaat allemaal niet erg snel, maar dat is niet erg. Hij zit momenteel in een best wel gecompliceerde situatie, ivm herkenning treed ik niet in details, dus ik denk dat het voor hem ook allemaal best spannend is.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Moonlight do 16 feb 2012 - 7:24

Klinkt heel erg spannend Lady! Kan me er wel iets bij voorstellen dat je het eng vindt, zeker omdat jullie elkaar al van jongs af aan kennen smile Zou ik ook heel vreemd vinden denk ik.

Maar ik hoop voor je dat hij het initiatief neemt dan haha dat is alweer een "zorg" minder voor je Very Happy
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 18 feb 2012 - 0:29

Ik heb gisteravond thee gedronken bij mijn collega thuis. Date-topic 2 561177 Daarna samen op een fiets (ik bij hem achterop) richting het voetbalstadion gefietst, na de wedstrijd met zijn en mijn vrienden geborreld, samen op de fiets terug naar zijn huis en bij het afscheid kreeg ik twee kusjes op mijn mond.

Goed begin? Date-topic 2 561177
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 0:34

Jaaaa leuk Lady!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza za 18 feb 2012 - 0:38

Dat klinkt goed Lady!!!!!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 18 feb 2012 - 0:38

Woehoe Lady! Lijkt erop dat ik nu wel hard door mag gaan sparen voor de bruiloft ipv de eerste date in 2015 Very Happy Superleuk voor je!!

Ik ga straks carnavallen en dus heel veel aandacht vragen laughcry
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 18 feb 2012 - 0:45

Haha Feline! Veel plezier met carnaval!

Ik ben echt een beetje verliefd aan het worden. Maar vind het ook allemaal nog erg eng hoor. Dat merk ik bij hem echter ook wel. En gezien wat hem het laatste jaar is overkomen, heel begrijpelijk. Hij smste net dat hij me echt een hele leuke meid vindt, dus misschien moet ik mijn onzekerheid wat laten varen.

Gisteravond in de kroeg sprak een van zijn beste vrienden, mijn exscharrel van een aantal jaren geleden, me er nog op aan. Volgens hem zijn mijn collega en ik een typisch gevalletje van potje en dekseltje, haha. En het was volgens hem ook vrij overduidelijk dat we elkaar leuk vinden. Date-topic 2 561177

Ooh ja en we hebben gisteren twee keer met elkaar gebeld en ik vond het niet eens eng!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert za 18 feb 2012 - 6:05

Klinkt echt leuk Lady!! En gewoon fijn verliefd zijn, dat is goed voor je Very Happy

En Feline, have fun met carnaval! Die aandacht krijg je vast!!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay za 18 feb 2012 - 7:05

Wat leuk Lady!! Geniet ervan.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 19 feb 2012 - 0:39

Volgens mij moet ik een afspraak bij de kapper maken. had gisteravond een pruik op en dat was blijkbaar een succes..want de vriend waar ik mee was, was binnen een half uur 5 keer aangesproken met de vraag of ik bij hem hoorde.. :shock: Echt niet normaal!

En op t einde kwam er een 'travestiet' naar me toe om te zeggen dat z'n vriendin me leuk vond en hijzelf eigenlijk ook wel..

Beneden in t toilet deed ik even m'n pruik af en toen moest er een meisje heel hard lachen want ze zat net te bedenken hoe mooi m'n haar was, dat die bob me zo goed stond!

Best lullig dat ik met een pruik op ineens fantastisch leuk ben haha.. was weer een bizarre avond!

Iemand nog een carnavalsdate gescoord? Laughing
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 0:41

Feline ook zonder pruik ben je prachtig! Maar extra aandacht door die pruik is altijd leuk toch!

Lady ik vind het superleuk om jouw verhaal te lezen, het is je gegund!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum