Date-topic 2
+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Date-topic 2
Thanks all! Waneer er updates zijn, horen jullie het. Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over.
Feline, je zag er ook echt onwijs mooi uit de met die pruik, bijna onherkenbaar! Femme Fatale!
Feline, je zag er ook echt onwijs mooi uit de met die pruik, bijna onherkenbaar! Femme Fatale!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Maar Feline, die pruik is toch hartstikke nep? Tenminste op de foto's zie je dat duidelijk, grappig dat dat mensen niet opvalt dan. Neemt niet weg overigens dat ik die bob en korte pony superleuk bij je vind staan. (Ik roep toch al eeuwen dat kort haar je leuk staat? ) Dus ik zeg doen!
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Feline ik vond je op die foto's ook oogverblindend, dat staat je écht enorm goed!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Haha.. wat een lieve reacties
Maar ik denk niet dat ik dit ooit durf.. vooral omdat mijn haar op boblengte nog net een slag onderin heeft waardoor het heel meisjes-achtig staat. En m'n haar heeft op voorhoofd een kruin dus pony lukt niet
Maar het was wel echt bizar hoeveel mensen naar die vriend van me kwamen.. Heb ik echt nog nooit gehad en nu ineens 5 binnen een uur
Maar ik denk niet dat ik dit ooit durf.. vooral omdat mijn haar op boblengte nog net een slag onderin heeft waardoor het heel meisjes-achtig staat. En m'n haar heeft op voorhoofd een kruin dus pony lukt niet
Maar het was wel echt bizar hoeveel mensen naar die vriend van me kwamen.. Heb ik echt nog nooit gehad en nu ineens 5 binnen een uur
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Je hebt sowieso genoeg aansprak van mannen toch? Ennuh, als je echt wat anders met je haar wilt... toevallig ken ik een hele goede kapster die toevallig de 15e bij mij thuis is... ;-) Maar goed, ik denk en weet dat je sowieso wel veel aanspraak hebt, wat voor haar je ook hebt. Ligt volgens mij vooral aan wat je uitstraalt (en op de foto's oog je erg happy) en niet hoe je haar zit ;-)
Terkina- Fluisteraar
Oh god, ik heb een date vanavond... Schijt echt zeven kleuren nu.
Lady4- Ratel
Dat klinkt niet echt sexy Lady
Feline- Kletskop
Haha, I know. Maar man, het vliegt me aan. Ik ga een wijntje bij hem drinken vanavond.
Lady4- Ratel
Komt helemaal goed chick! Gelukkig ga je nu al wat drinken met vriendinnen.. Neem nu gewoon 1 of 2 wijntjes.. dan ben je straks al een stuk relaxter. Maar niet meer dan 2 he.. dronken aankomen is ook zo genant
Feline- Kletskop
Ik las net dat je het niet durfde te vragen en nu heb je het toch gedaan! Wat super!! Drink anders thuis eerst even een wijntje tegen de zenuwen ;-).
Heel veel plezier!
Heel veel plezier!
Gast- Gast
Wat leuk Lady! En eens met de tips hierboven, alvast 1 of 2 wijntjes drinken. Veel plezier!!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Veel plezier vanavond, Lady!
Terkina- Fluisteraar
Hij woont niet bij mij in de stad, dus als ik nu al twee wijntjes drink kan ik vanavond niets meer drinken. Dus ik moet maar even doorbijten. Als ik er eenmaal ben is het goed denk ik. Ik blijf in ieder geval niet slapen heb ik al met mezelf afgesproken. Wil dit echt een beetje rustig aan doen.
Hij kwam trouwens zelf met het voorstel zonet, ik heb er helemaal niks voor hoeven doen.
Hij kwam trouwens zelf met het voorstel zonet, ik heb er helemaal niks voor hoeven doen.
Lady4- Ratel
Confusion en Esperanza, hoe is 't met jullie liefdesleven?
Feline- Kletskop
En is dat even fijn voor nu?
Feline- Kletskop
Haha! Nou er mag wel weer eens iets gebeuren maar ja, mijn enige actie was sjans van een jongen die het grappig vond een op een kaart getekende penis naast m'n mond te houden...
Niet mijn ding
Niet mijn ding
Gast- Gast
Whahahaha.. Die weet wel hoe die vrouwen moet versieren haha!
Dan moeten we binnenkort maar een keer goed op stap! Kom ik een keer jullie kant op! Sla ik alle vreemde mannen van je af en stuur de leuke naar je toe
Dan moeten we binnenkort maar een keer goed op stap! Kom ik een keer jullie kant op! Sla ik alle vreemde mannen van je af en stuur de leuke naar je toe
Feline- Kletskop
Bij mij gebeurt er ook niet echt wat.
Niet Confusion? Heb ik je toch verkeerd ingeschat. Maar ehm... nee dat zou ik ook niet echt kunnen waarderen.
Niet Confusion? Heb ik je toch verkeerd ingeschat. Maar ehm... nee dat zou ik ook niet echt kunnen waarderen.
Esperanza- Kletskop
Haha! Die mannen willen dan alleen maar jou, dat schiet voor mij niet op .
Maar een keertje stappen lijkt me sowieso wel gezellig!
Maar een keertje stappen lijkt me sowieso wel gezellig!
Gast- Gast
Joh, doe niet zo gek! Ik laat m'n pruik thuis.. dan kijkt er niemand meer
Jammer Esperanza.. wel leuk om te lezen trouwens dat zoveel dates uitgegroeid zijn tot een relatie! Wat een fijne verliefde lente gaan jullie tegemoet
Jammer Esperanza.. wel leuk om te lezen trouwens dat zoveel dates uitgegroeid zijn tot een relatie! Wat een fijne verliefde lente gaan jullie tegemoet
Feline- Kletskop
Dat vind ik ook echt heel erg leuk om te lezen! Er zijn er ook echt een aantal achter elkaar! En ook nog mensen die ik het heel erg gun
Ja best wel een beetje jammer, maar het ligt denk ik ook wel een beetje aan mezelf.
Ja best wel een beetje jammer, maar het ligt denk ik ook wel een beetje aan mezelf.
Esperanza- Kletskop
Goddomme wat is carnaval goed voor je ego! Heb nog nooit zoveel met mannen gepraat en geflirt als dit weekend geloof ik... Het lijkt wel alsof t me ook makkelijker af gaat nu ik niks meer van die mannen 'hoef'! Was echt leuk, voel me goed & heb zin om dinsdagavond mijn vriendje weer te zien!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Lady, hoe was het??
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ja, ik ben ook benieuwd! Nog geen app.. volgens mij ligt ze prinsheerlijk in zijn armen te slapen
Feline- Kletskop
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: