Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zeg eens eerlijk!

+50
Lejow
Pandora
maiadebij
Teddyaapje
Roodkapje
kwak
Diese
PapillonRose
M@niek
LDJ
Phileine
piene1983
Le Chat Noir
Roza
RiLiJu
*Lookie*
ellibre
nillis
Flip Fluitketel
Merai
RYW
Viva
Caulfield
-Ieniemienie-
Urban Naked
Liadan
Clapperdie
Amber-
Puggle
Jasmine
Sophiee
Muppetje
Paper Crown
Bruintje Beer
studiebol
Thunder
CCC
Jilke
Bolleke
Ugly Betty
Makamba
Océane
Purpleflower
Lindsya
Tiara
Floor
Parisienne
Tania
SarahKey
Annie24
54 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Zeg eens eerlijk!

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 20:47

Hebben jullie wel eens gerookt of een wijntje gedronken tijdens de zwangerschap?

Vinden jullie een paar sigaretten en een wijntje op een leuke gezellige avond verantwoord? Of wil je de kleine tegen alles beschermen en is dat ook haalbaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Annie24 vr 2 maa 2012 - 20:54

Ja, ik heb gerookt. Vanaf de positieve test tot 7 weken en 3 dagen 1 sigaretje 's avonds. Met 7 weken en 4 dagen had ik de echo en dat had ik nodig om te stoppen en dat heb ik toen ook gedaan. De dag van de positieve test ook een poging gedaan, maar ik was zo hyper dat we zwanger waren dat dat niet lukte en ik in plaats van dat ik blij was alleen maar ruzie maakte met mijn vriend.

Alcohol heb ik niet gedronken tijdens mijn zwangerschap.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  SarahKey vr 2 maa 2012 - 20:55

nee heb ik niet gedaan. Maar ik drink en rook sowieso nooit en nooit gedaan ook.
(Ja op een enkele sigaret of alcohol om te proberen in de pubertijd)

En ik vind het erg slecht als as moeders blijven roken en/of drinken.
En ook zo af en toe. Het is niet goed voor het kindje. En wat is nu 9 maanden?
Zou me achteraf kapot schamen als mijn kind iets op zou lopen omdat ik geen sigaretten kon laten staan.

En dan zeggen sommige moeders: ja maar als ik stop krijg ik stress en dat is ook niet goed. Nee stress is idd niet goed, maar dan moet je kiezen uit twee dingen wat niet goed is en dan staan sigaretten/alcohol toch echt wel bovenaan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:00

Oke begrijpelijk Sarah Key. Maar als je nu een weekenje weg bent met vrienden en je drinkt gezellig 1 rosebiertje/wijntje of je rookt 1 sigaretje, dan vraag ik mij af kan het echt kwaad voor je kind? Telt 1 net zoveel als elke dag 10 sigaretten of wijntjes. Kan het echt kwaad als je je eigen grenzen kan aangeven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  SarahKey vr 2 maa 2012 - 21:06

tjha ik zou het niet doen. Zelfde als dat je toch filet americain eet of iets met rauw ei of brie of of .
En dan word je ziek en kun je jezelf voor het hoofd slaan. Je kunt het nooit meer veranderen.

Als je drinkt of rookt word je er lichamelijk niet ziek van dus je merkt niets.
Maar ondertussen word er van alles aangelegd bij je kindje en daar hoeft maar iets niet goed mee te gaan en het kindje mankeert wat.

Als je kindje dus wat mankeert bij de geboorte of er na, en je hebt niet gedronken/gerookt/rauwe dingen gedaan/in de achtbaan gehangen/ verzin eens wat wat niet mag/etc
dan hoef je jezelf niet te beschuldigen, dan is het 'gewoon' een aanlegfout.

Ik heb eens een documentaire gezien over kindjes waarvan de moeders doorgedronken hebben in de zwangerschap. Ik ben toen zo geschrokken. Ze mankeerden allemaal wat en sommige zo ernstig dat ze niet eens zelfstandig konden wonen. Als je door blijft roken zijn er ook allemaal risico's. Kindje kan veel te klein zijn en dat kan ook weer gevolgen hebben.

Ik zou dus echt zelfs dat ene sigaretje niet roken.
Nu heb ik makkelijk praten want rookte niet, maar ik ben bv erg gek op softijs en was in de zomer zwanger. heb lopen kwijlen bij mensen die wel softijs aten, maar heb geen likje gehad in al die 9 maanden. Wou echt het risico niet lopen dat mijn kind iets zou mankeren.


Laatst aangepast door SarahKey op vr 2 maa 2012 - 21:08; in totaal 1 keer bewerkt
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:07

Nee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:08

Nee heb niet gerookt of gedronken tijdens de zwangerschap. Vinddat eigenlijk ook niet kunnen. Nu rook ik sowieso niet en drinken doe ik ook zelden. Dus heb er niks aan gemist.

Wat vinden jullie dan van een (kers)verse moeder achter de kinderwagen met een sigaret op de lip?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Tania vr 2 maa 2012 - 21:08

Cimic schreef:Oke begrijpelijk Sarah Key. Maar als je nu een weekenje weg bent met vrienden en je drinkt gezellig 1 rosebiertje/wijntje of je rookt 1 sigaretje, dan vraag ik mij af kan het echt kwaad voor je kind? Telt 1 net zoveel als elke dag 10 sigaretten of wijntjes. Kan het echt kwaad als je je eigen grenzen kan aangeven?

Nee nooit gedaan.
En natuurlijk kunnen 10 sigaretten meer kwaad dan 1 maar dat wil nog niet zeggen dat 1 niet slecht is. Voor elk trekje dat je neemt krijgt je kindje even geen zuurstof (genoeg). Als je dat zelf acceptabel vind, kan niemand het je verbieden. Ik vind zelf dat als je voor een kindje kiest je daar ook zo goed mogelijk voor moet zorgen en daar valt voor mij bewust slechte dingen doen tijdens de zwangerschap niet onder.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Parisienne vr 2 maa 2012 - 21:08

Of af en toe kwaad kan? Feit blijft dat roken en alcohol niet goed zijn. Het komt hoe dan ook bij je kindje, of dat nou de nicotine van 1 sigaret is of een paar druppels alcohol, of dat het in grote hoeveelheden is.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Floor vr 2 maa 2012 - 21:13

Nee nooit gedaan. Nu heb ik heel mijn leven nog nooit gerookt, zelfs niet geprobeerd. Alcohol heb ik vroeger wel eens op maar dat drink ik ook al jaren niet meer.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Tiara vr 2 maa 2012 - 21:13

Nee, helemaal niets.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Lindsya vr 2 maa 2012 - 21:14

Ik rook en drink nooit dus ik heb het ook tijdens mijn zwangerschap niet gedaan.

Wij hebben een nicht en die heeft bij haar eerste zwangerschap een pakje per dag gerookt en haar kind is telkens ziek en is al meerdere malen geopereerd, voor mijn gevoel heeft dat roken er wel aan bij gedragen dat hij nu zo vaak ziek is. Nu is ze zwanger van de tweede en rook ze nog steeds een pakje per dag dus ik ben benieuwd na dit kind zijn gezondheid.

Ik denk dat een wijntje eens in de zoveel tijd geen kwaad kan en een sigaretje ook niet maar niet meerder per dag en ook niet elke dag.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Purpleflower vr 2 maa 2012 - 21:16

mama2be schreef:Nee heb niet gerookt of gedronken tijdens de zwangerschap. Vinddat eigenlijk ook niet kunnen. Nu rook ik sowieso niet en drinken doe ik ook zelden. Dus heb er niks aan gemist.

Wat vinden jullie dan van een (kers)verse moeder achter de kinderwagen met een sigaret op de lip?

Ik rook en drink niet. En dus ook niet in mijn zwangerschap gedaan.
En vind ook dat je het niet moet doen als je zwanger bent.. je wil toch het beste voor je kindje? dan maar 9 maanden niet roken en drinken..

En idd... roken achter de kinderwagen of met je kind op schoot. Vind het echt niet kunnen.
Soms zie ik een moeder rijden, lekker rokend in de auto met een maxicosi er naast!:shock:
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Océane vr 2 maa 2012 - 21:19

Nee nooit...

De eerder genoemde softijs heb ik overigens wel gewoon op, wist niet dat daar ook een taboe op rustte. Maar dat is een andere discussie...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Makamba vr 2 maa 2012 - 21:21

Ik rook niet en drinken doe ik al nauwelijks! Tijdens mijn zwangerschappen heb ik geen druppel gedronken.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:25

Ik zou er zelf ook niet voor kiezen. Maar heb laatst nog een meisje die 22 weken zwanger was zien roken. En vorig jaar een vrouw gezien die gezellig met familie een weekendje weg was en tijdens een mooie zomerdag 1 rosebiertje dronk tijdens haar zwangerschap. Ik zal echt niet gaan zeggen dat ze slecht bezig zijn, maar er zal echt wel verschil zitten dussen iemand die elke dag rookt of 1 keer een biertje/wijntje drinken. Natuurlijk wil je het beste voor je kind, maar gaat je kleintje per defenitie achteruit/slecht als je een keer iets doet wat niet mag/netjes is? Mag je dit zien als genieten? Zou een zwangere vrouw dan niet mogen genieten? Om heel eerlijk te zijn zou dit toch wel mogen? Of zou mij dat een slecht moeder maken als ik tijdens mijn zwangerschap 1 wijntje zou drinken? Denk eerlijk gezegt dat het kindje met de moeder die elke dag rookt meer schade zal oplopen dan de moeder met 1 alcoholisch drankje.

Ik vraag me soms af waar de grens ligt. En dan niet alleen in slecht dingen maar ook in het eetgredrag en het sportgedrag. Als men veel/slecht eet schijnt het niet goed te zijn. Maar als een zwangere vrouw veel zou sporten kan ze ook commentaar krijgen omdat niet alle bewegingen goed voor de baby kunnen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:33

Nee, want ik rook en drink niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:33

Ik heb niet gerookt en niet gedronken, maar dat deed ik al nauwelijks, dus eigenlijk telt dat niet. Ik heb wel leverworst gegeten en zelfs de kattenbak verschoond.

Vroeger dronken ze gewoon door en daar zijn mensen ook niet perse slechter van geworden. Op de een of andere manier vind ik roken slechter dan drinken, schrik ik veel minder als ik een zwangere een wijntje weg zie tikken dan als ik haar zie roken. Voor een hele speciale gelegenheid (bijv eigen bruiloft) snap ik het wel als je even vd champagne nipt, maar 'zomaar' zou ik het niet doen.

Ik vind niks asocialer als met een dikke buik met een sigaret rondlopen, het erge is, die mensen paffen en paffen door, en krijgen 6 gezonde kinderen. Mensen roken en drinken niet en mogen bijv niet eens zwanger raken. Aktijd zo typisch!

En dan heb je mensen 'ik moet doorroken anders als ik stop is de stress slecht voor de baby' flikker op zeg, hoeveel stress denk je dat je hebt als je kind ongezond/ziek is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:36

SarahKey schreef:tjha ik zou het niet doen. Zelfde als dat je toch filet americain eet of iets met rauw ei of brie of of .
En dan word je ziek en kun je jezelf voor het hoofd slaan. Je kunt het nooit meer veranderen.

Als je drinkt of rookt word je er lichamelijk niet ziek van dus je merkt niets.
Maar ondertussen word er van alles aangelegd bij je kindje en daar hoeft maar iets niet goed mee te gaan en het kindje mankeert wat.

Als je kindje dus wat mankeert bij de geboorte of er na, en je hebt niet gedronken/gerookt/rauwe dingen gedaan/in de achtbaan gehangen/ verzin eens wat wat niet mag/etc
dan hoef je jezelf niet te beschuldigen, dan is het 'gewoon' een aanlegfout.

Ik heb eens een documentaire gezien over kindjes waarvan de moeders doorgedronken hebben in de zwangerschap. Ik ben toen zo geschrokken. Ze mankeerden allemaal wat en sommige zo ernstig dat ze niet eens zelfstandig konden wonen. Als je door blijft roken zijn er ook allemaal risico's. Kindje kan veel te klein zijn en dat kan ook weer gevolgen hebben.

Ik zou dus echt zelfs dat ene sigaretje niet roken.
Nu heb ik makkelijk praten want rookte niet, maar ik ben bv erg gek op softijs en was in de zomer zwanger. heb lopen kwijlen bij mensen die wel softijs aten, maar heb geen likje gehad in al die 9 maanden. Wou echt het risico niet lopen dat mijn kind iets zou mankeren.

Dat van dat softijs is ook wel lichtelijk overdreven hoor, snap wel waarom je het niet doet, maar je moet ook een beetje weerstand opbouwen. Heb het zelf trouwens nauwelijks gedaan (1 of 2x ofzo) maar ik hou er niet zo van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Lindsya vr 2 maa 2012 - 21:38

Tuurlijk mag een zwangere vrouw ook genieten. Maar ik denk dat de grens is een wijntje eens in de zoveel tijd best een keer mag en roken het liefst helemaal niet maar als je een keer gezellig ergens zit en je wil een sigaretje dat het echt geen kwaad kan maar niet elke dag en meerdere per dag. Er groei wel een mensje in je en die wil je wel gezond ter wereld brengen. Maar ik vind dat een zwangere vrouw best kan genieten zonder een wijntje of een sigaret, maar dat zeg ik dan vanuit mijzelf omdat ik het allebei niet doet.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Ugly Betty vr 2 maa 2012 - 21:40

Ik rook en drink nooit, dus nu ook niet. Het enige dat ik wel eens at voor de zwangerschap is zalm, daar moet ik nu ff mee oppassen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Tania vr 2 maa 2012 - 21:43

Parel schreef:
SarahKey schreef:tjha ik zou het niet doen. Zelfde als dat je toch filet americain eet of iets met rauw ei of brie of of .
En dan word je ziek en kun je jezelf voor het hoofd slaan. Je kunt het nooit meer veranderen.

Als je drinkt of rookt word je er lichamelijk niet ziek van dus je merkt niets.
Maar ondertussen word er van alles aangelegd bij je kindje en daar hoeft maar iets niet goed mee te gaan en het kindje mankeert wat.

Als je kindje dus wat mankeert bij de geboorte of er na, en je hebt niet gedronken/gerookt/rauwe dingen gedaan/in de achtbaan gehangen/ verzin eens wat wat niet mag/etc
dan hoef je jezelf niet te beschuldigen, dan is het 'gewoon' een aanlegfout.

Ik heb eens een documentaire gezien over kindjes waarvan de moeders doorgedronken hebben in de zwangerschap. Ik ben toen zo geschrokken. Ze mankeerden allemaal wat en sommige zo ernstig dat ze niet eens zelfstandig konden wonen. Als je door blijft roken zijn er ook allemaal risico's. Kindje kan veel te klein zijn en dat kan ook weer gevolgen hebben.

Ik zou dus echt zelfs dat ene sigaretje niet roken.
Nu heb ik makkelijk praten want rookte niet, maar ik ben bv erg gek op softijs en was in de zomer zwanger. heb lopen kwijlen bij mensen die wel softijs aten, maar heb geen likje gehad in al die 9 maanden. Wou echt het risico niet lopen dat mijn kind iets zou mankeren.

Dat van dat softijs is ook wel lichtelijk overdreven hoor, snap wel waarom je het niet doet, maar je moet ook een beetje weerstand opbouwen. Heb het zelf trouwens nauwelijks gedaan (1 of 2x ofzo) maar ik hou er niet zo van.

Je gaat toch niet (bewust) prducten eten waarvan je weet dat er listeria in kan zitten om weerstand op te bouwen als je zwanger bent? Als je niet weet dat je het beter niet kan eten vind ik het wat anders, maar als je weet dat het beter is om te laten staan snap ik dat echt niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  SarahKey vr 2 maa 2012 - 21:47

Parel: weerstand bouw je echt niet op door iets te eten wat schade aan kan richten bij je baby. Als ik ziek was geworden van dat ene likje, tja... ik wou dat risico niet nemen. Dan maar geen weerstand. Had liever een gezond kind dan weerstand.

Maar zwangere vrouwen mogen heus wel genieten, maar doe dat dan met andere dingen. Dingen die geen schade aan kan richten bij je baby. Vaker een massage, of shoppen oid.

Maar ben wel blij dat er weinig rokers zijn in onze omgeving. En de laatste zwangere vrouw die door bleef roken en drinken in mijn omgeving is alweer 10 jaar terug. Dat haar dochter gezond ter wereld is gekomen verbaasd me nog steeds. Wel is het meissie altijd en eeuwig ziek.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:49

Parel schreef:
SarahKey schreef:tjha ik zou het niet doen. Zelfde als dat je toch filet americain eet of iets met rauw ei of brie of of .
En dan word je ziek en kun je jezelf voor het hoofd slaan. Je kunt het nooit meer veranderen.

Als je drinkt of rookt word je er lichamelijk niet ziek van dus je merkt niets.
Maar ondertussen word er van alles aangelegd bij je kindje en daar hoeft maar iets niet goed mee te gaan en het kindje mankeert wat.

Als je kindje dus wat mankeert bij de geboorte of er na, en je hebt niet gedronken/gerookt/rauwe dingen gedaan/in de achtbaan gehangen/ verzin eens wat wat niet mag/etc
dan hoef je jezelf niet te beschuldigen, dan is het 'gewoon' een aanlegfout.

Ik heb eens een documentaire gezien over kindjes waarvan de moeders doorgedronken hebben in de zwangerschap. Ik ben toen zo geschrokken. Ze mankeerden allemaal wat en sommige zo ernstig dat ze niet eens zelfstandig konden wonen. Als je door blijft roken zijn er ook allemaal risico's. Kindje kan veel te klein zijn en dat kan ook weer gevolgen hebben.

Ik zou dus echt zelfs dat ene sigaretje niet roken.
Nu heb ik makkelijk praten want rookte niet, maar ik ben bv erg gek op softijs en was in de zomer zwanger. heb lopen kwijlen bij mensen die wel softijs aten, maar heb geen likje gehad in al die 9 maanden. Wou echt het risico niet lopen dat mijn kind iets zou mankeren.

Dat van dat softijs is ook wel lichtelijk overdreven hoor, snap wel waarom je het niet doet, maar je moet ook een beetje weerstand opbouwen. Heb het zelf trouwens nauwelijks gedaan (1 of 2x ofzo) maar ik hou er niet zo van.

dat van die weerstand opbouwen slaat nergens op! Van listeria, alcohol of roken o.i.d. kan ervoor zorgen dat je kind zich niet (goed) kan ontwikkelen. Dat heeft niks met weerstand opbouwen te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Bolleke vr 2 maa 2012 - 21:52

Ik heb geloof ik 2 keer ' s avonds in de tuin een biertje gedronken, gloeiend hete zomer en daar had ik gwoon echt zin in. Roken deed ik al niet dus dat spreekt voor zich.
Ook heeft mijn ex een keer een broodje filet american gehaald, we woonden naast een bakkertje en daar maakte ze heerlijke broodjes en ik was al weken aan het zeuren over fiet american. Hij werd daar zo gek van dat hij er een gehaald heeft, die heb ik opgegeten en daarna had ik er ook geen zin meer in.
Denk als je het iedere dag doet het wel schadelijk is, maar zo een keer kan geen kwaad in mijn ogen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens eerlijk! Empty Re: Zeg eens eerlijk!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum