Het is niet eerlijk! ;)
+3
Sanne
Viva
Jezzie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het is niet eerlijk! ;)
Al weken zit ik voor L liedjes te zingen waarbij ik in mijn handen klap of met haar handjes klap, in de hoop dat ze me na gaat doen.
Kom ik vanmiddag thuis, laat mijn vriend me een filmpje zien waar L vrolijk in haar handjes zit te klappen, terwijl ze heel verbaasd naar haar handen kijkt.
Dat is toch niet eerlijk, dat ze het dan bij hem voor het eerst doet?!
Gelukkig heeft ze het mij ook nog even laten zien vanavond!
Jullie ook wel eens zo iets gehad?
Kom ik vanmiddag thuis, laat mijn vriend me een filmpje zien waar L vrolijk in haar handjes zit te klappen, terwijl ze heel verbaasd naar haar handen kijkt.
Dat is toch niet eerlijk, dat ze het dan bij hem voor het eerst doet?!
Gelukkig heeft ze het mij ook nog even laten zien vanavond!
Jullie ook wel eens zo iets gehad?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Het is niet eerlijk! ;)
Ah vervelend is dat hé.
Mijn schoonvader vond het leuk om onze oudste "Opa" te leren. Ze kon alleen nog bijna eerder opa zeggen dan mama. Dat vond ik écht niét leuk...
Mijn schoonvader vond het leuk om onze oudste "Opa" te leren. Ze kon alleen nog bijna eerder opa zeggen dan mama. Dat vond ik écht niét leuk...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Dat komt hier ook wel eens voor. Mijn dochter gaat naar een kinderdagverblijf en daar leert ze ook dingen van de andere kindjes, zoals in de handen klappen. Ik vind dat wel leuk. Dat wat Viva post, lijkt me dan weer minder, maar sommige dingen voorkom je niet.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het altijd zo sneu voor de ouders als een kindje bij ons op het dagverblijf voor het eerst gaat lopen, wij het eerste tandje ontdekken, etc etc.
Gast- Gast
Het lijkt mij zo verschrikkelijk als hij bij de gastouder los zijn eerste stapjes zou zetten. Ik moet nog even tegen haar zeggen dat ze dat niet tegen mij mag zeggen, laat mij dan maar in de waan dat hij dat voor het eerst deed bij papa of mama
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Eerste keer staan en eerst stapjes bij gastouder. Waar ze 2x per weer heen ging.
Waarom nou net op die dagen!!
Waarom nou net op die dagen!!
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Ik vind dat echt niet erg, leuk juist als hij weer wat nieuws kan.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Als S bij papa wat voor het eerst doet vind ik het niet zo erg, dat is net zo eigen als zijn moeder.
Maar bij anderen... nee dan denk ik toch: he get!
Maar snap je gevoel wel! Zo zat ik al weken te azen op zijn eerste echte lachje. Gek doen etc en op een zondagmorgen was ik weer een poging aan het doen. De hond kwam even later bij de box kijken wat we allemaal aan het doen waren en voila het eerste lachje ging naar de hond. Grrr
Maar bij anderen... nee dan denk ik toch: he get!
Maar snap je gevoel wel! Zo zat ik al weken te azen op zijn eerste echte lachje. Gek doen etc en op een zondagmorgen was ik weer een poging aan het doen. De hond kwam even later bij de box kijken wat we allemaal aan het doen waren en voila het eerste lachje ging naar de hond. Grrr
Soortgelijke onderwerpen
» Zeg eens eerlijk
» Zeg eens eerlijk...
» Zeg eens eerlijk!
» Moederschap.. Ik ben eerlijk..
» Zeg eens heel eerlijk..
» Zeg eens eerlijk...
» Zeg eens eerlijk!
» Moederschap.. Ik ben eerlijk..
» Zeg eens heel eerlijk..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: