Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zeg eens héél eerlijk...

+54
Gympie
Lavendel
Dille
-Ieniemienie-
Bluestar
piene1983
Parisienne
Happinaz
Slakje
Printje
Pien
Sea of Trees
studiebol
Happydobby
Susan
Luce
Novalee
tweeling
Jits
Twellie
Jezzie
kwak
M-G
Theeleut
Fiwen
Elodie
*Lookie*
L!ND@
Thunder
Aggi
SDL
Steep
Puggle
chipa
Viva
Happy
Sanne
Flower_L
Aagje!
Aimee
Flip Fluitketel
Floor
Tazz
VeryCherry
koNijntje
Sophiee
Bruintje Beer
yes1984
Ezzer
Liadan
Tania
Petteflet
Manderijn
strawberry
58 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 7:53

Een topic voor de druilerige, saaie dinsdagavond:

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld?
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)?
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder?
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen?
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon?
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen?
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  strawberry di 8 jan 2013 - 7:55

Minneke schreef:Een topic voor de druilerige, saaie dinsdagavond:

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Ja
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? Ik weet niet of het een lievelingetje is, maar de oudste is toch wel heel speciaal voor me, zij maakte mij voor de 1e keer moeder.
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? Ja
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? Ja
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? Ja af en toe
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? Nee, dan had ik nog even een paar jaar gewacht.
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt? Nee we moeten echt nog een lijn proberen te vinden.

strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Manderijn di 8 jan 2013 - 7:57

Minneke schreef:Een topic voor de druilerige, saaie dinsdagavond:

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Ja
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? Ja, hebben we beide!
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? Ja, als parttime editie van mezelf
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? Nee
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? Nee
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? Ja, maar wel bewuster
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt?Vrijwel altijd


Laatst aangepast door Manderijn op di 8 jan 2013 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 7:57

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld?
ja Zeg eens héél eerlijk... 3079029344

- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)?
ja Embarassed

- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder?
nee Embarassed

- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen?
ja.

- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon?
hmmm.. twijfelachtig, aan sommige dingen uit die tijd wel, andere dingen niet.

- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen?
ja

- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt?
nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Petteflet di 8 jan 2013 - 7:58

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Ligt eraan op welk moment. Als ze net uit de douche komen of netjes zijn aangekleed, haartjes in de gel wel. Als ze net uit bed komen vind ik mijn kinderen niet bepaald knap.
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? Dat is ook per dag verschillend eigenlijk.
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? Ik vind mijn partner beter als vader, dan mezelf als moeder.
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? Nee. Al gaan mijn kinderen wel sneller naar mijn schoonouders, maar dat komt omdat zij altijd thuis zijn... Embarassed
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? Ja zeker!
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? Denk het wel.
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt? Nope. Vriend is een stuk strenger dan ik.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Tania di 8 jan 2013 - 8:01

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Ja
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? Niet als het gaat om hoeveel ik van ze hou maar we hebben wel duidelijk een papa's en een mama's kindje.
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? Niet met alles
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? Ze gaan vaker naar mijn ouders maar dat komt door omstandigheden.
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? Ja
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? Ja
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt? Nee

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Liadan di 8 jan 2013 - 8:04

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? ja
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? nee
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? nee
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? ja
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? nee
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? ja
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt? meestal wel

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Ezzer di 8 jan 2013 - 8:04

Een topic voor de druilerige, saaie dinsdagavond:

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Ja zeker de leukste maar ben wel realistisch en zie ook wel andere knappe kindjes
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)?nvt
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder?Ik denk altijd dat ik het beter weet Rolling Eyes Maar ik vind hem een hele goede papa
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen?Nee, maar dat komt omdat mijn moeder verder weg woont. Anders zou ik vaker langs mijn ouders gaan.
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon?Ja. Het onbezorgde, geen rekening hoeven houden met, kunnen uitslapen.
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen?Ja zeker! Alleen vind ik het wel lastig icm mijn studie. Dus als ik het over zou kunnen doen zou ik niet willen studeren of daar eerder mee klaar zijn
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt?Over het algemeen wel. Alleen ik merk dat ik wat strenger ben en hij onze zoon wat eerder zijn zin geeft..
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  yes1984 di 8 jan 2013 - 8:05

Minneke schreef:Een topic voor de druilerige, saaie dinsdagavond:

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Ja, ik vind dat we het enorm getroffen hebben met J.
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? N.v.t.
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? Ik vind A. een fantastische vader. En vind mezelf zeker niet beter als ouder.
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? Mijn ouders hebben veel meer contact met J. dan mijn schoonouders.
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? Soms ;-)
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? Ja, hier heb ik geen spijt van.
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt? Tot nu toe wel. Maar J. is nog heel klein
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Bruintje Beer di 8 jan 2013 - 8:09

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? ja
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? ja Embarassed
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? soms beter maar dat hangt nu van de situatie af
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? ja
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? nee
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? ja
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt? meestal wel
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Sophiee di 8 jan 2013 - 8:10

Een topic voor de druilerige, saaie dinsdagavond:

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Ja.
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? N.v.t.
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? Ja, we staan echt helemaal op 1 lijn. Wel hebben we allebei andere kwaliteiten als ouder.
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? Ja, maar dat ligt aan de omstandigheden.
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? Nee.
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? Ja, dit was een prima keuze.
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt? Uiteindelijk wel. Maar het komt voor dat we eerst even wat dingen moeten bespreken voordat we op 1 lijn zitten Zeg eens héél eerlijk... 561177.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  koNijntje di 8 jan 2013 - 8:10

Ezzer schreef:Een topic voor de druilerige, saaie dinsdagavond:

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Ja zeker de leukste maar ben wel realistisch en zie ook wel andere knappe kindjes
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)?nvt
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder?Ik denk altijd dat ik het beter weet Rolling Eyes Maar ik vind hem een hele goede papa
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen?Nee, maar dat komt omdat mijn moeder verder weg woont. Anders zou ik vaker langs mijn ouders gaan. --> mijn moeder past vaker op, vooral omdat ze meer tijd heeft dan mijn schoonmoeder.
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon?Ja. Het onbezorgde, geen rekening hoeven houden met, kunnen uitslapen.
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen?Ja zeker! Alleen vind ik het wel lastig icm mijn studie. Dus als ik het over zou kunnen doen zou ik niet willen studeren of daar eerder mee klaar zijn
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt?Over het algemeen wel. Alleen ik merk dat ik wat strenger ben en hij onze zoon wat eerder zijn zin geeft..

ik ben het bijna helemaal met je eens Very Happy alleen vind ik t. wel de knapste laughcry (alleen niet zo fotogeniek)


Laatst aangepast door koNijntje op di 8 jan 2013 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  VeryCherry di 8 jan 2013 - 8:11

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Ja zeker wel.
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? NVT.
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? Ja.
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? Nee, maar mijn eigen ouders wonen dichterbij, dus die zien N ook vaker.
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? Ja, soms wel.
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? Nee, het was nou niet mijn ultieme droom om op mijn 17e al moeder te worden.
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt? Nee, mijn vriend is en stuk harder dan ik. Maar we hebben een goede combi gevonden.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Tazz di 8 jan 2013 - 8:12

Minneke schreef:Een topic voor de druilerige, saaie dinsdagavond:

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld?
Ja
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)?
Niet echt maar ik vind bepaalde dingen in hun leeftijd wel leuker en minder leuk.
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder?
Nee, maar ik ben dan ook altijd thuis en mijn man weinig
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen?
Niet echt voortrekken, maar ik vraag wel eerder mn schoonmoeder voor oppassen en ik als ik gewoon even ergens langs wil gaan dan ga ik naar mijn ouders. Maar dat zijn praktische overwegingen.
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon?
ja.
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen?
Misschien wat later maar dan zou ik ook niet zijn waar ik nu ben.
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt?
nee, hij vindt dat ik soms te soft ben en ik vind dat hij te streng is. terwijl ik helemaal niet soft ben in de opvoeding
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Floor di 8 jan 2013 - 8:14

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Meestal wel, soms niet dan kan ik hem wel achter het behang plakken.
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? nvt
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? nee hij is een beter vader dan ik een goede moeder ben
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? Ja
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? Ja
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? nee later
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt? nee totaal niet, we zijn het eigenlijk nooit eens.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Flip Fluitketel di 8 jan 2013 - 8:14

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Ja
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? Nog n.v.t.
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? Meestal wel
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? Ja
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? Soms Embarassed maar ben heel gelukkig met mijn kid(s)
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? Ja
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt? Meestal wel
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Aimee di 8 jan 2013 - 8:15


- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld?
Ja zeker Very Happy
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)?
Neah, ik heb er maar 1
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder?
Het verschilt per situatie. Soms denk ik wel eens 'ben je nou echt zo dom dat je dat zelf niet kan bedenken?!' Embarassed
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen?
Nee. Wel komt Luuk meer bij mijn ouders, maar dat komt omdat mijn schoonouders bijna nooit tijd voor hem hebben
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon?
Ja, vooral als hij een rotnacht heeft en om 6.00 al vind dat het ochtend is
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen?
Ja!
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt?
Niet altijd, wel vaak
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Aagje! di 8 jan 2013 - 8:16

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld?
ik vind mijn dochter heel mooi en leuk, maar ik zie ook genoeg andere leuke en mooie kindjes.

- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)?

nvt


- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder?

ik vind mijn man een betere vader als ik mezelf als moeder.
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen?

Nee eigenlijk niet, probeer het wel beetje gelijk te houden.
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon?

ja!
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen?

Nee, wel zou ik misschien nog wat dingen gedaan hebben voordat ik zwanger zou worden.
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt?

ja bijna wel. Anders overleggen we dat samen als ze er niet bij is, maar we vallen elkaar nooit in de rede waar ze bij is.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 8:16

Wat een eerlijkheid hier! Ik zal hem zelf ook even invullen.

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Niet altijd, maar vaak wel.
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? Nee, maar op sommige dagen ben ik wel closer met de een dan met de ander. Maar de volgende dag kan dat weer andersom zijn
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? Nee
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? Nee, maar we hebben drie paar grootouders en ik werk wel dat 1 van de stellen zelf minder moeite doet om ons te zien. Die zien we als gevolg daarvan wel minder vaak dan de rest.
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? Ja, ik zou wel weer eens echt onbezorgd willen zijn en uitslapen tot 12 uur lijkt me ook heerlijk.
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? Ik denk het wel.
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt? Nee absoluut niet, en dat is soms heel vervelend en frustrerend. [/quote]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Flower_L di 8 jan 2013 - 8:29

Minneke schreef:Een topic voor de druilerige, saaie dinsdagavond:

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld?
Ja! Al zie ik ook echt wel mooiere kindjes, maar zolang ik innerlijk niet ken, kan ik een kindje niet mooier vinden dan l (en j...moet er nog even aan wennen dat hij er ook is Embarassed )

- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)?
Nog niet van toepassing, hebben wel twee kindjes, maar kan geen twee leeftijden vergelijken nu....ene slaapt alleen maar Cool ik merk wel dat ik naar j trek en vriend naar l, als we hen beide aandacht moeten geven op 1 moment. Maar dat komt ook door week na bevalling, papa thuis bij l en ik in zkh bij j. Onbewust sluipt dat erin en nu zeg ik ook vaak tegen vriend "geef jij j maar te eten, houd ik l bezig"

- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder?
smile in bepaalde opzichten is hij verstandiger en redelijker, maar ik vind mezelf nog tikkeltje beter Cool

- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen?
Ja

- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon?
Soms denk ik wel....waar is mijn vrije tijd gebleven...mijn vrijheid. Maar dan zegt of doet l iets en weg is de gedachte.

- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen?
Ja, al zou ik dan eerst nog keer verre reis maken met vriend

- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt?
Nee...


Laatst aangepast door Flower_L op di 8 jan 2013 - 8:42; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Sanne di 8 jan 2013 - 8:34

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Ja
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? Nog n.v.t.
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? Meestal wel, soms vind ik mezelf leuker als moeder, soms vind ik hem leuker als vader dan ik als moeder.
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? Beide opa's en oma's passen zelden op. Mijn moeder nu wel iets vaker, maar dat komt omdat zij i.v.m. haar ziekte thuis is (en dichtbij woont), dus af en toe val ik wel even op haar terug voor een uurtje of 2. Mijn schoonouders hebben nog nooit opgepast, maar zijn ook niet zo geïnteresseerd in H., dus ik wil haar daar dan ook niet heen brengen.
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? Nee, ik vind het heerlijk om met mijn dochter te zijn en geniet echt van haar.
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? Ja
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt? Meestal wel, ik ben wel strenger dan hij is, maar hij luistert gelukkig ook naar mij Laughing

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 8:34

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld?
De mooiste wel, de leukste en liefste niet altijd Embarassed

- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)?
Nee, S is er pas net dus echt een voorkeur kan ik nog niet hebben. Denk ook omdat het zulke verschillende fases zijn waar ze in zitten.

- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder?
Meestal wel, hoewel hij niet zo heel consequent is altijd.

- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen?
Ja, maar dat komt omdat mijn ouders heel ver weg wonen en niet zomaar kunnen oppassen.

- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon?
Ja

- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen?
Nee, liever eerder.

- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt?
Nee mijn man is niet zo van het op de trap zetten en consequent volhouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Happy di 8 jan 2013 - 8:37

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld? Ja ik ben verliefd op zn snoetje!
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)? -
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder? Nee.
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen? Ja.
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon? Nee, ik heb nog genoeg vrijheid.
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen? Nee
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt? Nee

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 8:37

Minneke schreef:Een topic voor de druilerige, saaie dinsdagavond:

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld?
Ja!
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)?
Dat verschilt per dag en situatie. Ik merk wel dat de jongste meer naar mij toe trekt en de oudste meer naar mijn man
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder?
Hij doet dingen op een andere manier dan ik, maar de kinderen zijn dol op hem, dus hij is een prima vader!
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen?
Ja, de ouders van mijn man zijn veel meer betrokken
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon?
Ja
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen?
Ja
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt?
Nee, maar we komen er meestal wel uit

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Viva di 8 jan 2013 - 8:45

- Vind je eigen kinderen de leukste en mooiste kinderen van de wereld?
Leukste, meestal wel, maar er zijn vast mooiere kinderen op de wereld.
- Heb je een lievelingetje (in het geval van meer dan 1 kind uiteraard)?
Ehm, lastig. Onze oudste is nu heel aanwezig, toe aan school, veel verandering. Daarom lijkt het soms wel of ik haar zusje leuker vindt. Maargoed, die is nu 8 weken oud. Ik hoop dat ik ze beiden even leuk en lief zal vinden straks.
- Vind je je partner net zo goed als vader (of moeder) als jezelf als moeder?
Hij is erg leuk met de kids, ik vind hem wel even goed alleen soms is hij wat minder consequent. Maar daar wijs ik hem dan wel op zodat we wel even consequent zijn.
- Trek je één van de grootouders voor als het gaat om oppassen en langsgaan met de kinderen?
Hm... Mijn ouders wonen in hetzelfde dorp, ik heb geen rijbewijs dus dan ga ik zelf wel altijd naar mijn ouders. Ik ga ook liever naar mijn ouders. Maar voor onze kinderen zijn ze beiden even leuk.
- Denk je weleens met heimwee terug aan de tijd voor je moederschap begon?
Nee, eigenlijk niet smile
- Als je het over kon doen, zou je dan op dezelfde leeftijd aan kinderen zijn begonnen?
Ghehe, nee, 17 lijkt me niet de beste leeftijd.
- Zijn je partner en jij het altijd eens als het op de opvoeding aankomt?
Nee, maar dat maken we altijd bespreekbaar.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeg eens héél eerlijk... Empty Re: Zeg eens héél eerlijk...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum