Zwanger
+25
Inge
Alex
chipa
frolic
Novalee
-Ieniemienie-
Bruintje Beer
Susan
kwak
Fearie
Muppetje
CCC
ekjir@M
moepie
SarahKey
Theeleut
Thunder
Shy
koNijntje
Annie24
Zininzon
Ayla
Flower_L
Tania
TGR
29 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Zwanger
Welke dingen heb je nog gedaan/gegeten die eigenlijk worden afgeraden?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Zwanger
Helemaal niks. Die negen maanden kan ik wel zonder die dingen die je niet mag.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Helemaal niks. Die negen maanden kan ik wel zonder die dingen die je niet mag.
+1
Gast- Gast
Niets....zover ik weet.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Sunprincess schreef:Niets.
Ik dacht bij de topictitel eigenlijk dat je zwanger was
Ik denk ook dat dat de bedoeling was.
Gast- Gast
HeartBeat schreef:Sunprincess schreef:Niets.
Ik denk ook dat dat de bedoeling was.
Dat denk ik ook.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Niets.
+1
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Haha, iets heel anders, maar moet daar aan denken door dit topic.
Gister met collega broodje gegeten, als we wat halen, bestelt ze ALTIJD een broodje brie, maar nu wilde ze gezond.
Oké prima, dus die haalde ik. Vertelt ze vandaag dat ze zwanger is
Gister met collega broodje gegeten, als we wat halen, bestelt ze ALTIJD een broodje brie, maar nu wilde ze gezond.
Oké prima, dus die haalde ik. Vertelt ze vandaag dat ze zwanger is
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb bij de oudste nog alcohol gedronken, voor ik wist dat ik zwanger was maar ik wel al overtijd was. Verder niks, ik ga niet onnodig risico lopen.
Gast- Gast
Vanaf dat ik positief testte niets meer.
Daarvoor, dus tussen de eisprong en het positief testen gewoon wat ik daarvoor ook deed: alcohol, filé enzo. Anders kan je niets meer eten als je zwanger wil worden. Straks duurt het 2-3-4 jaar en ga je je al die jaren dingen ontzeggen omdat je misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn.
Daarvoor, dus tussen de eisprong en het positief testen gewoon wat ik daarvoor ook deed: alcohol, filé enzo. Anders kan je niets meer eten als je zwanger wil worden. Straks duurt het 2-3-4 jaar en ga je je al die jaren dingen ontzeggen omdat je misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Volgens mij helemaal niets wat echt afgeraden wordt. Of ik moet een keer per ongeluk / onbewust wat hebben gegeten of gedronken wat niet meer goed was of wat niet mag tijdens de zwangerschap. Wel heb ik trouwens een heel klein beetje alcohol gedronken tijdens de zwangerschap omdat ik toen nog niets wist dat ik zwanger was. Maar minimaal alcohol drinken mag volgens mij ook wel, al doe ik dat zelf niet meer.
We las ik hier laatst dat veel meiden niet meer naar concerten / festivals etcetera zouden gaan en dan heb ik wel gewoon gedaan. Maar dat wordt ook niet officieel afgeraden.
We las ik hier laatst dat veel meiden niet meer naar concerten / festivals etcetera zouden gaan en dan heb ik wel gewoon gedaan. Maar dat wordt ook niet officieel afgeraden.
Gast- Gast
Ik at wel 1x in de week nog leverworst op brood, las hier een tijdje terug dat dat blijkbaar helemaal niet mag? Ik dacht dat je er alleen op moest letten dat het niet teveel was.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ayla schreef:Ik at wel 1x in de week nog leverworst op brood, las hier een tijdje terug dat dat blijkbaar helemaal niet mag? Ik dacht dat je er alleen op moest letten dat het niet teveel was.
Ik kan ook echt niet meer bijhouden wat er allemaal wel en niet mag. Bij mijn eerste zwangerschap was het gewoon geen rauw vlees of vis en zo min mogelijk alcohol. Nu is het al groente en fruit heeeel goed wassen of schillen, rauwkost wantrouwen, pinda's kunnen allergieen uitlokken etcetera, etcetera. Ik word er doodzenuwachtig van, eerlijk gezegd.
Gast- Gast
Tijdens de zwangerschap van M.ara heb ik rauwe kaas gegeten, daar kwam ik later pas achter. Verder kan ik niets bedenken, wel at ik gewoon pinda's, kaneel, gerookte zalm (van de visboer) en dronk ik 3 tot 4 bakjes koffie op een dag.
Gast- Gast
Hoe komt het dat je rauwe kaas hebt gegeten? Ik kan het zelf namelijk echt nergens vinden in de supermarkt, al die bekende merken in de koeling blijken gewoon gepasteuriseerd te zijn als ik het op zoek op de sites van die merken. Ben gewoon even benieuwd dan waar je dat wel tegen komt.
Gast- Gast
toen ik 10weken zwanger was zijn we uit eten geweest met familie die van niets wist en kreeg ik vlees was niet helemaal goed doorbakken was (ik had bewust dit vlees gekozen omdat ik dacht dat het goed gaar zou zijn.. ) het etentje was ter gelegenheid van het 30-jarig huwelijk van mijn schoonouders en wij wilden het toen niet vertellen, het was hun feestje..
ik heb het wel opgegeten, maar bewust mijn vriend een stuk laten proeven enzo zodat ik minder binnen zou krijgen
later nog een keer gerookte zalm gehad..
ik heb het wel opgegeten, maar bewust mijn vriend een stuk laten proeven enzo zodat ik minder binnen zou krijgen
later nog een keer gerookte zalm gehad..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ayla schreef:Ik at wel 1x in de week nog leverworst op brood, las hier een tijdje terug dat dat blijkbaar helemaal niet mag? Ik dacht dat je er alleen op moest letten dat het niet teveel was.
Wel toch, maar onder een bepaald aantal gram blijven? Of is dat nu ook alweer anders?
Gast- Gast
Dat is nieuw voor mij, dat dat niet mag. Wist ik niet maar eet dat toch 1x per jaarSnoepy87 schreef:Softijs, maar dat was omdat ik het niet wist.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Bij de oudste wat alcohol gedronken en filet en softijs gegeten. Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was. Bij de jongste alleen softijs gegeten en toen wist ik wel dat ik zwanger was.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Bij uit eten gaan koos ik vaak voor schnitzel. Kon naar mijn idee minste fout mee gaan. Vond uit eten gaan en zwanger zijn niet leuk. Ik eet dan nm meestal medium steak oid.
Met kerst aten we allemaal buefstuk en haas, die van mij (biefstuk) helemaal doorbakken. Bah taai ding.
Met kerst aten we allemaal buefstuk en haas, die van mij (biefstuk) helemaal doorbakken. Bah taai ding.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Bij de 1e heb ik een sigaretje gerookt, maar meer vast gehouden dan gerookt eigenlijk. En heeeeeeeel veel Mc Flurry's. Ze zeggen dat softijs niet goed is tijdens de zwangerschap, wist ik niet eens.
Bij de 2e heb ik ossenworst op, wist niet dat het rauw vlees was. Had het nog nooit gegeten.
Maare ben je zwanger
Bij de 2e heb ik ossenworst op, wist niet dat het rauw vlees was. Had het nog nooit gegeten.
Maare ben je zwanger
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik eet niets wat ik niet meer mag hebben, ik let daar heel goed op.
Alleen voor de positieve test had ik die dag ervoor nog een taart gebakken. Dus lekker het beslag nog opgegeten, incl rauwe eieren. Maar goed dat kan dan nog geen kwaad maar zat me niet lekker.
Alleen voor de positieve test had ik die dag ervoor nog een taart gebakken. Dus lekker het beslag nog opgegeten, incl rauwe eieren. Maar goed dat kan dan nog geen kwaad maar zat me niet lekker.
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» ik ben zwanger
» Ik ben zwanger!!!!
» zwanger?
» Zwanger en nu?
» ik ben zwanger
» Ik ben zwanger!!!!
» zwanger?
» Zwanger en nu?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: