Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

+125
Arwyn
Roza
Vancity_girl
joyce0606
Sugarfall
Sarah1985
Aggi
SparklingEyes
Ezzer
Mamsie
Lynn_
Supertalentje
Monnie
Lady4
TNMN
Snoopy
Anousch91
Monte
Kat1980
Aimee
Curious
Nora
Highway
Theeleut
Caramba
Tsjip
Stuiterbal
koNijntje
Niene
Mees
Rouge
Makamba
piene1983
Gizmo
PluDan
kwak
Linda
Bloem86
M@niek
Smaragdje
Tinkebell
Steep
Earane
Tania
Raindrop
Travelgurly
Marin
Miccie
Lady Starstruck
yes1984
Roodkapje
Viva
*Troela*
sharky
Pien
Zwerver
woezel
Blond
Flip Fluitketel
Coco
Suus
vlindertje
Ugly Betty
Océane
Laced
CCC
Poisongirl
meisje
Pussycat
VeryCherry
Susan
Ella
Pompoen
moepie
nillis
Bruintje Beer
Clapperdie
Paper Crown
ekiaam87
TGR
Rush
Inge
Sjaantje
Sylvana
flower
Koffieleut
Annie24
Cato
Tiara
Oasis
Dora
frolic
Parisienne
Julia
Happy
Printje
Ayla
Amber-
studiebol
Muppetje
Mizzie
Happydobby
Thunder
Lindsya
Alex
PapillonRose
L!ND@
blondje1313
Caresses
vlinder-19
Muis
Linnie1985
Shy
Jasmine
SarahKey
Flower_L
Ilargi
Alyssa
mickey
Rebecca
duckie
LindaK
Liadan
Darius
Jade
129 plaatsers

Pagina 7 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 7 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Rouge zo 29 jan 2012 - 23:16

Jeetje ik schrik ervan! Hopelijk komt alles goed!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 7 Empty Re: Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken!

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 23:16

Susan schreef:
Stofzuiger schreef:
2CKC2 schreef:Ik word gewoon verdrietig van dit nieuws.

Hoe 'erg' is het als een baby 10 weken te vroeg komt? No
Met 25 is de kans 50/50 is mij toen verteld, en met de dag neemt de kans op goede afloop met een aantal procent toe. Vlg Lejow schatten ze de kansen van de kleine goed in, dus dat is al heel positief, die uitspraak doen ze niet zomaar en niet voor niks.

Bij een zwangerschapsduur van meer dan 27 weken is de overlevingskans 90%.
Dat klinkt heel goed, ik durf niet te googlen. Zeker als de artsen het ook nog positief inzien...

Gast
Gast

Bericht  Mees zo 29 jan 2012 - 23:17

Jeetje, wat heftig. Heel veel sterkte samen!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Niene zo 29 jan 2012 - 23:18

Jeetje..! Lejow en man,erg veel sterkte gewenst!
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  LindaK zo 29 jan 2012 - 23:24

Stofzuiger schreef:
Sunprincess schreef:Het klinkt raar maar het scheelt ook dat het een meisje is. Meisjes hebben betere kansen als jongentjes
Gek is dat he, dat daar zoveel verschil in zit.

Pfft, ik kan me totaal niet concentreren en heb vanmiddag zo'n belangrijke afspraak en mijn hoofd staat er totaal niet naar.
Volgens mij ben ik nerveuzer als toen het bij mij mis leek te gaan omdat je nu gewoon geen idee hebt hoe het precies is. Ik denk dat ze ligt te bevallen. Weet het wel zeker eigenlijk.

Bizar hè, ik zit met hetzelfde gevoel...al ging het bij mij wel mis! Ik kan me heel erg druk maken om dit soort verhalen, omdat ik weet hoe het is om in zo'n situatie te zitten.
Maar ik heb er een goed gevoel over...op de een of andere manier.
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Darius zo 29 jan 2012 - 23:32

Sorry, wat is de update? ik heb vanmorgen op de eerste pagina gereageerd, maar daarna moest ik werken en kan nu net weer even kijken. Ze is nu aan het bevallen?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 23:33

Darius schreef:Sorry, wat is de update? ik heb vanmorgen op de eerste pagina gereageerd, maar daarna moest ik werken en kan nu net weer even kijken. Ze is nu aan het bevallen?

Veel weeen en 5 cm ontsluiting.

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 29 jan 2012 - 23:33

Laatste update was 5 cm ontsluiting en heftige weeen... Dus ze is nu aan het bevallen denk ik ja...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Darius zo 29 jan 2012 - 23:34

uhh, ja dan denk ik ook dat ze aan het bevallen is. Ik lees nu heel snel wat door, en de artsen schatten dus de kansen wel 'goed' in.

Jeetje zeg, wat gek......ik ben echt even verbouwereerd gewoon.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Rouge zo 29 jan 2012 - 23:36

Ik vind het wel eng hoor, ben zelf 2 weken korter zwanger maar moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd. Gelukkig zijn de kansen goed en ik hoop maar dat alle omstandigheden gunstig zijn.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Darius zo 29 jan 2012 - 23:36

Ik weet nog wel dat de vk eens tegen Lejow had gezegd: 'zwanger zijn is niet jouw ding'. Dat blijkt nu wel weer.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 23:40

Darius schreef:Ik weet nog wel dat de vk eens tegen Lejow had gezegd: 'zwanger zijn is niet jouw ding'. Dat blijkt nu wel weer.
Dat zei ik vanmorgen nog tegen d'r...

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 29 jan 2012 - 23:40

Darius: nou idd... geen leuke zwangerschap voor haar...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 23:41

LindaK schreef:
Stofzuiger schreef:
Sunprincess schreef:Het klinkt raar maar het scheelt ook dat het een meisje is. Meisjes hebben betere kansen als jongentjes
Gek is dat he, dat daar zoveel verschil in zit.

Pfft, ik kan me totaal niet concentreren en heb vanmiddag zo'n belangrijke afspraak en mijn hoofd staat er totaal niet naar.
Volgens mij ben ik nerveuzer als toen het bij mij mis leek te gaan omdat je nu gewoon geen idee hebt hoe het precies is. Ik denk dat ze ligt te bevallen. Weet het wel zeker eigenlijk.

Bizar hè, ik zit met hetzelfde gevoel...al ging het bij mij wel mis! Ik kan me heel erg druk maken om dit soort verhalen, omdat ik weet hoe het is om in zo'n situatie te zitten.
Maar ik heb er een goed gevoel over...op de een of andere manier.
Ja, ik ook. Lejow zelf kwam ook wel positief over.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown zo 29 jan 2012 - 23:41

Ondanks dat het onverwacht is vind ik het toch wel ietsjepietsje leuk.. Er wordt straks een lief meisje geboren, dat is toch wel heel leuk. En we weten straks haar naam!

Zet hem op Lejow..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  CCC zo 29 jan 2012 - 23:44

2CKC2 schreef:Ondanks dat het onverwacht is vind ik het toch wel ietsjepietsje leuk.. Er wordt straks een lief meisje geboren, dat is toch wel heel leuk. En we weten straks haar naam!

Zet hem op Lejow..

+ 1 Nu hopen dat alles na de geboorte goed verloopt met mams en dochter!

En ik weet de naam al haha! Lejow is opgenomen - oud topic, niet schrikken! - Pagina 7 166342 Lejow had zich versproken over het aantal keren dat de naam in 2011 is gegeven... maar ik zeg braaf niks! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  koNijntje zo 29 jan 2012 - 23:45

2CKC2 schreef:Ondanks dat het onverwacht is vind ik het toch wel ietsjepietsje leuk.. Er wordt straks een lief meisje geboren, dat is toch wel heel leuk. En we weten straks haar naam!

Zet hem op Lejow..

ik weet haar naam nog/al.
ze had laatst een foutje gemaakt toen het ging over de babynamen van 2011 en dit keer heeft mijn geheugenverlies (zwangerschapsdementie schijnt niet over te gaan) het niet gewonnen van mij! Twisted Evil
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Stuiterbal zo 29 jan 2012 - 23:46

Jemig ik schrik me dood !!!!!

Lieve Lejow sterkte en heel veel succes mijn duimen draaien !!!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Darius zo 29 jan 2012 - 23:47

Zet hem op Lejow..

Nou, dat is dan maar de positieve kant van het verhaal bekijken, laten we maar zeggen.

Ik ben wel benieuwd naar de naam, ik had het topic van laatst gemist toen ze zei dat de naam vorig jaar huppeldepup keer gegeven is. Een paar meiden van het forum weten dus al wel de naam!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose zo 29 jan 2012 - 23:48

Ojee! Zet 'm op lejow, mijn duimen draaien overuren!! Ik kan bijna nergens anders aan denken nu op stage.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Marin zo 29 jan 2012 - 23:49

Ik weet de naam ook al inderdaad.

Ben echt steeds dit topic aan het checken hoe het gaat. Heel fijn dat de artsen haar kansen goed inschatten, dat is positief.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Zwerver zo 29 jan 2012 - 23:50

Ik zit ook steeds te refreshen haha. Is er iemand die al iets meer weet? Ben zooo nieuwsgierig.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Clapperdie zo 29 jan 2012 - 23:54

Ben ook steeds aan het kijken of er nieuws is.

Hoop zo dat alles goed is met de kleine meid.. En dat de infectie geen invloed heeft gehad op de kleine..
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 23:57

Lejow geeft geen reacties meer na de melding van de 5 cm, denk dat die even met iets anders bezig is...

Gast
Gast

Bericht  Happy zo 29 jan 2012 - 23:57

Clapperdie schreef:Ben ook steeds aan het kijken of er nieuws is.

Hoop zo dat alles goed is met de kleine meid.. En dat de infectie geen invloed heeft gehad op de kleine..

+ 1.

Mijn nicht haar dochter is geboren met 29+3, het is en blijft een klein meisje wat er hard voor heeft moeten vechten maar ze doet het hartstikke goed.

Maar ookal zeggen de artsen het positief in te zien, Lejow en haar vriend hebben nog een lange weg te gaan! Vind het echt erg voor hun.

Heel dubbel ook dat ik de hele ochtend al op t forum zit en mijn kleintje vrolijk in mn buik aan het rond dansen is..

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: