zwanger?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
zwanger?
ik zit met het volgende,ik ben 13-10 bevallen,heb daarna gewacht met de pil slikken tot mijn eerste menstruatie weer begon,deze duurde 4 weken,dus het was zeg maar de 1e en 2e te gelijk.heb wel in die tijd 3 weken de pil en 1 week stop week.nadat die 4weken(2e menstruatie)voorbij was ben ik gewoon verder gegaan weer met de pil zoals het hoort.na 3 weken gestopt en na een paar dagen wel wat bloedverlies maar niet echt veel.dit was ook binnen 3 dagen weer over.maar nu zit ik dus met het volgende ik heb al een week of 2 last van mijn borsten dat ze pijn/gevoelig zijn.en ben ook een paar keer misselijk geweest.wat denken jullie is er misschien een kans dat ik weer zwanger ben,ik hoop niet.me zoontje is pas 4 maanden.maandag is trouwens de laatste pil van deze strip.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: zwanger?
Kans is er altijd..
Dit kunnen ook gewoon klachten zijn van een naderende menstruatie, ik zou gewoon volgende week ergens testen, dan weet je het zeker..
Dit kunnen ook gewoon klachten zijn van een naderende menstruatie, ik zou gewoon volgende week ergens testen, dan weet je het zeker..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
ja daar zat ik ook al aan te denken,maar ja zo na de bevalling weet je natuurlijk nooit hoe alles werkt.was de eerste dus is toch allemaal nieuw.
mauwmauw- Kletskop
Tja, ik denk dat als je het zeker wilt weten dat je een testje moet doen.
En je menstruatie kan ook een stuk minder heftig worden na een bevalling/zwangerschap.
En je menstruatie kan ook een stuk minder heftig worden na een bevalling/zwangerschap.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
och... tja, ik denk dat niemand je echt iets heel nuttige kan zeggen. Inderdaad bestaat de kans natuurlijk, ook al is ie misschien klein als je alles wel 'goed' gedaan hebt... dus tja, afwachten en testen... kans is groot dat je lijf ook gewoon aan alles weer moet wennen...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
ik verwacht ook niet dat ik wel zwanger ben,maar goed kans is er altijd.dacht misschien herkent iemand het ofzo.
mauwmauw- Kletskop
Ik heb het na mijn zwangerschappen ook meerdere keren gedacht, deed in de tijd dat mijn menstruatie ook nog niet goed terug op gang was ook af en toe een testje voor de zekerheid. Gewoon even doen, dan weet je het zeker, hoef je er ook niet meer over te twijfelen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Zwanger en zon
» Zwanger? :)
» Ik ben zwanger!!!!
» wie is er ook net zwanger.
» Zwanger en zon
» Zwanger? :)
» Ik ben zwanger!!!!
» wie is er ook net zwanger.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: